Ga naar inhoud

Bassie & Adriaan laat in de avond!


Aanbevolen berichten

Gister keek ik toevallig naar Nick en toen zag ik een promo waarin werd vertaald dat B&A vanaf 4 april weer iedere avond om 23.25 te zien zijn op Nickelodeon. Goed nieuws of niet???

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 103
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Gister keek ik toevallig naar Nick en toen zag ik een promo waarin werd vertaald dat B&A vanaf 4 april weer iedere avond om 23.25 te zien zijn op Nickelodeon. Goed nieuws of niet???

WOOHOOO!!! Eindelijk _O_

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

heeft je voetbalclub verloren?

doet je eksteroog weer pijn?

zal het jou een zorg wezen, er is toch niets aan de hand!

Het was wel balen en de rede waarom enzo maar daar heb ik geen zin om over te praten en dat hoort niet in dit topic ;) maar over b en a in de avond: geweldig *)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Die promo was ook wel mooi gedaan;

Eye of the Tiger uit Rocky 3 en dan die vechtscene uit de Plaaggeest erbij.

Iig, vanaf 5 April dus, een uur lang, vanaf 23.25

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoera! K had net Adriaan de vraag gestuurd wanneer ze nou weer s nachts zouden komen :D

Maar dat doen ze dus vanaf vandaag ^O^

Wordt strax leuk als je mn cijferlijst gaat bekijken: voordat ze stopten met B&A s nachts uitzenden allemaal 6jes, daarna allemaal 7ens en nu weer 6jes O-)

Gister keek ik toevallig naar Nick en toen zag ik een promo waarin werd vertaald dat B&A vanaf 4 april weer iedere avond om 23.25 te zien zijn op Nickelodeon. Goed nieuws of niet???
Net als DJKoelkast is dat net een verloren half uurtje in mijn bed. Dan kan ik mooi nog ff B&A kijken
Iig, vanaf 5 April dus, een uur lang, vanaf 23.25

Is het nou 4 of 5 april en is het nou een half of een heel uur? :S

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat is toch dat Nickelodeon waar iedereen over spreekt? Ik woon gewoon in Nederland, maar ken die zender helemaal niet. Hij zit in mijn regio zeker niet op de kabel. Ik kon wel Kindernet ontvangen, maar dat is opeens verdwenen :?.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wat is toch dat Nickelodeon waar iedereen over spreekt? Ik woon gewoon in Nederland, maar ken die zender helemaal niet. Hij zit in mijn regio zeker niet op de kabel. Ik kon wel Kindernet ontvangen, maar dat is opeens verdwenen :?.

Nickelodeon zit op het kanaal waar Veronica zat voordat V8/Fox8 Veronica werd... snappie?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nickelodeon zit op het kanaal waar Veronica zat voordat V8/Fox8 Veronica werd... snappie?

OK, voor de duidelijkheid:

'Veronica' had vroeger een eigen kanaal (en dan bedoel ik niet omroep 'Veronica', die uitzond op Nederland 2 en ook niet het 'Veronica' van de HMG Groep).

'Kindernet' had vroeger een eigen kanaal.

'Veronica' ging uitzenden op het kanaal van het vroegere 'Fox/V8'.

'Kindernet' ging uitzenden onder de naam 'Nickelodeon' op het kanaal van het vroegere 'Veronica'.

Of zit ik er nu heel ver naast :??

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

OK, voor de duidelijkheid:

'Veronica' had vroeger een eigen kanaal (en dan bedoel ik niet omroep 'Veronica', die uitzond op Nederland 2 en ook niet het 'Veronica' van de HMG Groep).

'Kindernet' had vroeger een eigen kanaal.

'Veronica' ging uitzenden op het kanaal van het vroegere 'Fox/V8'.

'Kindernet' ging uitzenden onder de naam 'Nickelodeon' op het kanaal van het vroegere 'Veronica'.

Of zit ik er nu heel ver naast :??

klopt

klopt

klopt, met aanvulling: ...werd lid van HMG en ging uitzenden op het kanaal van het vroegere Fox8 / V8

klopt

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb het ook ergens bevestigd gezien (helaas vergeten waar), B&A zijn terug in de avonduitzending! Goede zet van Nick, de kijkcijfers waren immers uitstekend.

Ook leuk als ze weer een andere serie uitzenden dat de 18.00 uur uitzending, kun je weer twee series tegelijk volgen!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mijn bron was de Veronica gids. En ze zullen vast niet de series van 18.00 uur door laten lopen 's nachts. Kleinere kinderen kunnen het dan niet volgen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
klopt, met aanvulling: ...werd lid van HMG en ging uitzenden op het kanaal van het vroegere Fox8 / V8

Het doet totaal niet ter zake, maar toch. Veronica werd niet lid van de HMG toch? Veronica werd Yorin en die zijn lid van HMG groep. Veronica ging eerst zelfstandig verder, en volgens mij werden ze toen lid van de SBS broadcasting?

Of heb ik het mis?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Het doet totaal niet ter zake, maar toch. Veronica werd niet lid van de HMG toch? Veronica werd Yorin en die zijn lid van HMG groep. Veronica ging eerst zelfstandig verder, en volgens mij werden ze toen lid van de SBS broadcasting?

Of heb ik het mis?

Is niet belangrijk :P vanavond b en a daar gaat het om whaha. Trouwens wel benieuwd welke serie ze uitzenden.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Het doet totaal niet ter zake, maar toch. Veronica werd niet lid van de HMG toch? Veronica werd Yorin en die zijn lid van HMG groep. Veronica ging eerst zelfstandig verder, en volgens mij werden ze toen lid van de SBS broadcasting?

Of heb ik het mis?

Veronica werd Yorin en dat werd lid van HMG.

Maar Veronica ging verder als nieuw kanaal en dat was lid van SBS Broadcasting.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Veronica werd Yorin en dat werd lid van HMG.

Maar Veronica ging verder als nieuw kanaal en dat was lid van SBS Broadcasting.

Veronica werd Yorin en dat werd lid van HMG.

Veronica ging opnieuw beginnen, zelfstandig, dit lukte niet en toen ging Veronica verder als nieuw kanaal en dat was lid van SBS

Het rode is het kanaal waar nu Nickelodeon op te zien is ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Jah, dat was ongeveer wat ik zei :P

Gister de Schatkaart 's avonds laat. Leuk hoor :)

Alleen moet het publiek er nog even achter komen.

Kijkcijfers maandag 5 april 2004

17:58 uur Bassie & Adriaan en de Diamant 117.000 kijkers

18:27 uur Bassie & Adriaan en de Diamant 136.000 kijkers

23:14 uur Bassie & Adriaan en het geheim van de Schatkaart 5000 kijkers

23:37 uur Bassie & Adriaan en het geheim van de Schatkaart 6000 kijkers

(bron: http://www.kijkonderzoek.nl)

Begin van de avond is ouderwets goed. Eind van de avond kan nog wel wat beter denk ik. Maar goed, het was de 1e keer. Het moet weer even bekend worden :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 11 months later...

Ik zit nu nog zo laat op het forum rond te neuzen en dacht er ineens aan dat ik "vroegƃʒƂĀ”h" rond deze tijd lekker vanuit mijn bed B&A lag te kijken op Nickelodeon... Ergens mis ik het toch wel een beetje, kijken in het weekend naar B&A op Nickelodeon komt er meestal niet echt van!}:| Missen jullie het nog wel eens? O}

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik zit nu nog zo laat op het forum rond te neuzen en dacht er ineens aan dat ik "vroegƃʒƂĀ”h" rond deze tijd lekker vanuit mijn bed B&A lag te kijken op Nickelodeon... Ergens mis ik het toch wel een beetje, kijken in het weekend naar B&A op Nickelodeon komt er meestal niet echt van!}:| Missen jullie het nog wel eens? O}

Ja, best wel. Ik gooi er gewoon niet zo snel een DVD in dus ik merk dat er dingen wegzakken. Liever gewoon lekker 's nachts kijken.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja, best wel. Ik gooi er gewoon niet zo snel een DVD in dus ik merk dat er dingen wegzakken. Liever gewoon lekker 's nachts kijken.

Jup, idd... Dan hou je je verslaving ook een beetje onder controle, je bent aan een limiet gebonden. Je kijkt 2 afleveringen, ipv dat je er een DVD in gooit en tijden achter elkaar blijft kijken...;) Het had gewoon iets, de speculaties over welke serie nu weer zou komen e.d... Ja, was erg leuk!

* Klein schopje... ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
ik vind dvd leuker :)

eigen serie beslissen en zelf beslissen hoe lang :)

Dat is ook zo, maar als het vanaf TV wordt uitgezonden, en een nieuwe serie begint is het altijd weer een verassing! En er wordt een grens gesteld tot waar je kijkt... En dan KAN je zoiets hebben van: "Goh, was het nu alweer morgen dan gebeurt *dat, dat en dat* bij B&A*... Houdt er toch een spannend element in...*)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

da's het punt. Ik ben lui en wil dat er voor mij beslist wordt ;)

Ja, soms weet ik echt niet wat ik moet kiezen... Dan heb ik zoiets van: "Nee, deze serie heb ik vorige week ook al gekeken" of "Nee, dat begin vind ik een beetje saai" en dan heb ik ook geen zin om ergens midden in de serie te starten, of soms heb ik echt totaal geen zin in sommige series, dus ja... Laten beslissen is idd makkelijker!:)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als je plotseling die clown en acrobaat weer op T.V. ziet verschijnen dan geeft dat toch wel een kick.

Jaja ze zijn er nog steeds. Duizenden Nederlanders die op dat moment genieten van een de humor en de spanning.

Geeft toch een ander gevoel dan dat ik zelf een DVD bekijk.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Als je plotseling die clown en acrobaat weer op T.V. ziet verschijnen dan geeft dat toch wel een kick.

Jaja ze zijn er nog steeds. Duizenden Nederlanders die op dat moment genieten van een de humor en de spanning.

Geeft toch een ander gevoel dan dat ik zelf een DVD bekijk.

Ja, je krijgt er idd een apart gevoel van als je ineens B&A op je beeldbuis ziet verschijnen! Dat is hetzelfde als dat je bijvoorbeeld iets zoekt en het dan ineens ziet liggen ergens. Dan krijg ik altijd het zelfde gevoel!*) Apart gevoel is dat!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja, je krijgt er idd een apart gevoel van als je ineens B&A op je beeldbuis ziet verschijnen! Dat is hetzelfde als dat je bijvoorbeeld iets zoekt en het dan ineens ziet liggen ergens. Dan krijg ik altijd het zelfde gevoel!*) Apart gevoel is dat!

jammer dat het niet meer komt in de avond. zal wel weer leuk zijn als het kwam.

maja aangezien ik dan al lig te pitte, zie ik het nooit

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

jammer dat het niet meer komt in de avond. zal wel weer leuk zijn als het kwam.

maja aangezien ik dan al lig te pitte, zie ik het nooit

Ik hoorde dan ook te pitten... Maar dat deed ik niet!O-) Stiekem het geluid zachtjes en genieten maar! Goed, ik zat wel de volgende dag altijd met m'n ogen op stokjes, maar dat had ik er wel voor over!*)

*O*!!! ---> 500e POST <--- !!! *O*

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

jammer dat het niet meer komt in de avond. zal wel weer leuk zijn als het kwam.

maja aangezien ik dan al lig te pitte, zie ik het nooit

Ik bleef er vaak wel voor wakker. Vraag me niet waarom...

Ik ben gewoon eenfanatieke fan O-)

Link naar bericht
Delen op andere sites

26 afleveringen meen ik. Dus ruim genomen elke 3 weken begint die serie opnieuw, en dat maandenlang, is ook zo bij Montana trouwens.

B&A heeft veel meer afleveringen, als ze die gewoon uitzenden heb je meer variatie. Hoewel bepaalde series veeeeel vaker kwamen dan andere. Je had destijds volgordes als: Plaaggeest - Sleutel - Professor - Sleutel - Diamant - Plaaggeest. En de serie waar iedereen op zat te wachten, de Schatkaart kwam veel minder.

Link naar bericht
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...