Ga naar inhoud

Bassie & Adriaan laat in de avond!


Aanbevolen berichten

  • Reacties 103
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ik vind dat in de tijd dat Nickelodeon nog Kindernet heette sowieso betere programma's had ook al zonden ze toen nog niet de hele dag uit. Erg jammer dat die tijd voorbij is.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dommel vond ik ook altijd veelste leuk.

Ik vind dat dit een van de beste tekenfilms allertijden is..

haha die ouwe dikke dommel

* uit mn hoofd*

kijk daar heb je semafoor, met zn vriendje dommel

samen gaan ze t leven door, en maken heel wat rommellllll.

dommel is rond, hij eet heel graag, stukjes ijs en botten

hij doet wat semafoor hem vraagt, en laat zich soms bedotten

hier is dommel, gekke hond, heel lief, dik en rond. vrolijk lief en trouw hij heeft een hart van goud

dommel is er, als hij zijn baas weer eens moet helpen, en hij het liefst eten zo, dommel lacht heel gauw, houd van t leven, en hij kent zelden verdriet,

dommel is een hond, je kunt op em bouwen hi heeft,

een hart van goud

haha, ik vond het altijd leuk om naar te kijken.

maja dit past eigenlijk niet in dit topic. maar moest het ff kwijt :9

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja, ik zelf vond dommel ook altijd super! en dan sommige uitspraken van Dommer, als Semafoor weer iets had uitgevonden _O-

Ja, ik keek het ook altijd! En dan had je die kat... Hoe heette die ook alweer? Ik weet nog wel dat die Semafoor en Dommel allbei op hun buurmeisje g**lden... Ook haar naam is me ontschoten! Verder keek ik ook standaard "Boes", dat was ook altijd weer lachen!*)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja, ik keek het ook altijd! En dan had je die kat... Hoe heette die ook alweer? Ik weet nog wel dat die Semafoor en Dommel allbei op hun buurmeisje g**lden... Ook haar naam is me ontschoten! Verder keek ik ook standaard "Boes", dat was ook altijd weer lachen!*)

Baltasar :D

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Je zit niet helemaal fout.....In 1 aflevering van Flodder heette de hond Sherry, je schrijft het anders, maar het klinkt bijna hetzelfde :P

Serieus? Nee joh, "Ma Flodder" maakte Sherry in de kelder met urine van Kees (mannelijke) erdoor...:r Phoeh, er komen nu zoveel alcoholhoudende dranken voorbij...:7

* Robin raakt in de war...O}

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Serieus? Nee joh, "Ma Flodder" maakte Sherry in de kelder met urine van Kees (mannelijke) erdoor...:r Phoeh, er komen nu zoveel alcoholhoudende dranken voorbij...:7

* Robin raakt in de war...O}

Ze maakte Whiskey in de kelder...In de aflevering Familie Klikspaan is de hond omgedoopt tot Sherry. Je kan zoveel zeggen over Flodder als je wilt, maar ik weet alles...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ze maakte Whiskey in de kelder...In de aflevering Familie Klikspaan is de hond omgedoopt tot Sherry. Je kan zoveel zeggen over Flodder als je wilt, maar ik weet alles...

Ik kan nou gaan zeiken dat het geen whisky mag heten omdat het niet drie jaar in schotland op vat heeft gelegen... maar dat doe ik toch maar niet.

Zullen we weer on topic gaan? Er is ergens een Flodder Topic.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik kan nou gaan zeiken dat het geen whisky mag heten omdat het niet drie jaar in schotland op vat heeft gelegen... maar dat doe ik toch maar niet.

Zullen we weer on topic gaan? Er is ergens een Flodder Topic.

Klopt, maar die is gesloten omdat er een centraal topic over tv-programma's is. Ik wil hier niet mee zeggen dat ik daarom hier post. Maar je hebt gelijk, weer ontopic.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik kan nou gaan zeiken dat het geen whisky mag heten omdat het niet drie jaar in schotland op vat heeft gelegen... maar dat doe ik toch maar niet.

Zullen we weer on topic gaan? Er is ergens een Flodder Topic.

Zoals "B 1000000" ook al aangaf zit er op dit topic een slotje... Voor de mensen die alsnog willen kijken hier de link naar het topic: Flodder

Link naar bericht
Delen op andere sites
26 afleveringen meen ik. Dus ruim genomen elke 3 weken begint die serie opnieuw, en dat maandenlang, is ook zo bij Montana trouwens.

B&A heeft veel meer afleveringen, als ze die gewoon uitzenden heb je meer variatie. Hoewel bepaalde series veeeeel vaker kwamen dan andere. Je had destijds volgordes als: Plaaggeest - Sleutel - Professor - Sleutel - Diamant - Plaaggeest. En de serie waar iedereen op zat te wachten, de Schatkaart kwam veel minder.

Ik heb het idee dat Nickelodeon de nachtprogrammering niet meer gaat aanpassen, omdat ze binnenkort toch alleen maar tot 18.00 te bekijken zijn. Maar misschien vanaf April. Vorig jaar veranderde vanaf die maand ook veel op Nickelodeon. Zoals: nieuwe layout, de introductie van Zoop, B & A weer terug op de late avond !!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik heb het idee dat Nickelodeon de nachtprogrammering niet meer gaat aanpassen, omdat ze binnenkort toch alleen maar tot 18.00 te bekijken zijn. Maar misschien vanaf April. Vorig jaar veranderde vanaf die maand ook veel op Nickelodeon. Zoals: nieuwe layout, de introductie van Zoop, B & A weer terug op de late avond !!

maar dat is geen garantie dat dat nu weer gebeurd ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het wordt er niet veel beter op.

De huidige tekenfilms zien er wel gelikter uit, maar de gouwe ouwe filmpies die vroeger bij kindernet te bewonderen waren zijn van een veel hoger niveau.

Mwah een licht nostalgische opmerking....

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...

Het zou toch wel eens tijd gaan worden zeg!

Ik ben van mening dat rond zes uur geen tijd is voor B&A op TV (etenstijd of overuren) *bas* en *adriaan* moeten vaker op nick

Ik heb voor een habbekrats wat video banden gekocht van het avontuur met de schatkaart, waar de originele muziek en zo nog op staat maar er zijn ook heel wat scenes weg, zoals die waarin Vlugge Japie B2 ontmoet in de gevangenis dus ik zal blij zijn die scene weer eens in volle glorie op TV te kunnen zien.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Het zou toch wel eens tijd gaan worden zeg!

Ik ben van mening dat rond zes uur geen tijd is voor B&A op TV (etenstijd of overuren) *bas* en *adriaan* moeten vaker op nick

Ik heb voor een habbekrats wat video banden gekocht van het avontuur met de schatkaart, waar de originele muziek en zo nog op staat maar er zijn ook heel wat scenes weg, zoals die waarin Vlugge Japie B2 ontmoet in de gevangenis dus ik zal blij zijn die scene weer eens in volle glorie op TV te kunnen zien.

Koop de 2 delen van de Schatkaart anders op DVD, dat is ook niet zo duur en dan staat zo goed als alles erop! *) 280 minuten plezier!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Niet alleen 's avonds is het van de tv gehaald... ik keek in de tvgids bij zaterdag en nou blijkt dat B&A in het weekend ook nog maar een half uur komt in plaats van een uur :( (omdat er een nieuwe soap komt op Nick)

Raar O}, dus de "verloren aflevering" komt pas zondag op TV ?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nou ja, wat is dit voor wanbeleid?! Flikker Argai er in vredesnaam af ofzo! Wij willen B&A terug!

Ik kan er gewoon totaal niet bij met mijn verstand dat Argai meer kijkers zou trekken dan B&A :?

Zouden ze bij het bij Nickelodeon nog ooit verbeteren qua B&A?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ga ze mail sturen }:|

Zo, verstuurd. Niet dat de B&A mail werkt op dit moment, maar ze zullen toch niet vandaag als terugmailen. Ik hou jullie op de hoogte.

Link naar bericht
Delen op andere sites
ALS de verloren aflevering van de sleutel wordt uitgezonden komt hij inderdaad zondag om 18.00 uur ;)

nee, niet zondag ,maar zoals ik al eerder zei, zaterdag. Het is de 2e aflevering, en de de sleutel begint zaterdag om 18:00 en de verloren aflevering begint om 18:30

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

nee, niet zondag ,maar zoals ik al eerder zei, zaterdag. Het is de 2e aflevering, en de de sleutel begint zaterdag om 18:00 en de verloren aflevering begint om 18:30

Behalve dat er zaterdag maar een uitzending is...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Behalve dat er zaterdag maar een uitzending is...

owja... :S

Het is nu wel weer bijna zoals vroeger. 2 3uitzendingen per weekend

idd, 3, mijn fout maak wel veel fouten zeg

Link naar bericht
Delen op andere sites
Volgens Malabar komt er zaterdag 1 aflevering en zondag wel gewoon 2. Dus 3 per weekend. En het is natuurlijk ook niet zeker of de verloren aflevering wordt uitgezonden ;)

Zeker niet bij Nickelodeon, ik ken geen enkele zender met zo'n slecht en raar beleid :N.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind het wel goed zo, zo blijft het nog een beetje speciaal, zo blijft het teminste nog leuk.

Zoals het vorig jaar was was het gewoon veel te veel, 2 in de avond 2 's nachts, dat betekend dat je zelfs in 8 dagen door de reis vol verrassingen heen bent, en in 3 dagen door de plaaggeest. Dat betekend dus dat je per week 2 SERIES draait, ik vind dat je dan Bassie en Adriaan aan het verpesten bent, t klinkt hard, maar als je het zo vaak laat zien ben je het veel sneller zat. en het "de volgende keer in Bassie & Adriaan" heeft dan weinig waarde meer. Vroegerzat je een week in spanning wat er zou gebeuren, en dan zat je aan de buis gekluisterd.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vind het wel goed zo, zo blijft het nog een beetje speciaal, zo blijft het teminste nog leuk.

Zoals het vorig jaar was was het gewoon veel te veel, 2 in de avond 2 's nachts, dat betekend dat je zelfs in 8 dagen door de reis vol verrassingen heen bent, en in 3 dagen door de plaaggeest. Dat betekend dus dat je per week 2 SERIES draait, ik vind dat je dan Bassie en Adriaan aan het verpesten bent, t klinkt hard, maar als je het zo vaak laat zien ben je het veel sneller zat. en het "de volgende keer in Bassie & Adriaan" heeft dan weinig waarde meer. Vroegerzat je een week in spanning wat er zou gebeuren, en dan zat je aan de buis gekluisterd.

maar vroeger draaiden ze ook 2 verschillende series door elkaar heen.

dus dan kijk je in de avond naar BV: de schatkaart, en dan snachts naar de reis door europa of amerika..

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

maar vroeger draaiden ze ook 2 verschillende series door elkaar heen.

dus dan kijk je in de avond naar BV: de schatkaart, en dan snachts naar de reis door europa of amerika..

weet ik, daarom zet ik ook in mijn post dat je dan wel 2 series per week zag

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik denk dat The Master eerder doelde op de verloren aflevering...

En daar doelde ik ook min of meer op met mijn post.

Ja, het hoeft voor mij ook niet perse elke dag uitgezonden te worden.

Ik snap best dat dat niet haalbaar is, maar zoiets als met deze verloren aflevering zouden ze toch fatsoenlijk moeten kunnen regelen ;).

En om gewoon alle series uit te zenden zonder afleveringen over te slaan etc., dat moet toch ook wel lukken :P.

Link naar bericht
Delen op andere sites
kijkcijfers23maart7uy.jpg

De kijkcijfers van het afgelopen weekend... Het moge duidelijk zijn dat B&A goed bekeken wordt ivm de rest!

Idd, het is maar al te duidelijk dat deze cijfers er helemaal bovenuit steken maar zo'n zender als Nickelodeon doet daar helaas verder weinig mee |:(|:(

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Idd, het is maar al te duidelijk dat deze cijfers er helemaal bovenuit steken maar zo'n zender als Nickelodeon doet daar helaas verder weinig mee |:(|:(

neeh ze denken van o leuk dat er zoveel mensen naar kijken, maar daar is geen aanleiding toe om dat en dat programma maar eens vaker uit te gaan zenden

Link naar bericht
Delen op andere sites
De kijkcijfers van het afgelopen weekend... Het moge duidelijk zijn dat B&A goed bekeken wordt ivm de rest!

Inderdaad, ze steken er met kop en schouders boven uit :Y !

Duidelijk een piek voordat B&A begint en tijdens de uitzending zelf.

Jammer dat Nickelodeon daar verder niets mee doet...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Inderdaad, ze steken er met kop en schouders boven uit :Y !

Duidelijk een piek voordat B&A begint en tijdens de uitzending zelf.

Jammer dat Nickelodeon daar verder niets mee doet...

Kan natuurlijk ook de tijd zijn. Mensen schijnen steeds vaker met hun bord voor de TV te zitten.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik denk dat Nick B&A van de zomer weer gaan uitzenden. Om het grote verlies tijdens komkommertijd te dekken. Ook is er geen toekomst meer voor B&A in de late uren. Want straks als John de Mol komt. Die zal echt geen b&A laat gaan uitzenden. Je hoeft geen Drs P te wezen om dat nog te weten.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Weet iemand of morgen de verloren aflevering komt, ik heb vandaag B&A gemist.

Vandaag is alleen de 1e aflevering geweest, maar bij "De volgende keer bij Bassie en Adriaan" lieten ze geen beelden uit de verloren aflevering zien :?.

Zou hij nog niet worden uitgezonden ?

Link naar bericht
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...