Ga naar inhoud

Donkey Kong Country


Wat is je favoriete Donkey Kong Country spel?  

16 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat is je favoriete Donkey Kong Country spel?

    • Donkey Kong Country
    • Donkey Kong Country 2
    • Donkey Kong Country 3
    • Ik ken de spellen niet...


Aanbevolen berichten

Gawrd wat een onzin. Okay, dat je niet wil dat 100% playthroughs er op staan kan ik me nog voorstellen (ook al verkoopt het waarschijnlijk eerder spellen dan dat de beelden gestolen worden), maar reviewers?? Echt triest.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 months later...
  • 9 months later...

Zelfs na 20 jaar vind ik dit nog steeds de spellen met de meest soepele besturing die ik ooit gespeeld heb. _O_

Behalve als je 't op een smartphone probeert te spelen. Drama, puur drama. _O- Then again; álle SNES-games op smartphones spelen onmogelijk belabberd, ligt meer aan het formaat waar je het op speelt. _O-

 

En dan haak ik mijn oude vertrouwde genuine SNES'je aan, doe DKC er in en bam: heerlijke gameplay, controls, muziek en instant nostalgia-explosion right there. ^_^

Link naar bericht
Delen op andere sites

Behalve als je 't op een smartphone probeert te spelen. Drama, puur drama. _O- Then again; álle SNES-games op smartphones spelen onmogelijk belabberd, ligt meer aan het formaat waar je het op speelt. _O-

 

En dan haak ik mijn oude vertrouwde genuine SNES'je aan, doe DKC er in en bam: heerlijke gameplay, controls, muziek en instant nostalgia-explosion right there. ^_^

Ik denk eigenlijk niet alleen het formaat. Een spelcomputer is echt voor gamen bestemd... een smartphone is een multifunctioneel apparaat. Het is allemaal trend (want alles moet tegenwoordig op die dingen) maar ik geloof zelf niet dat een smartphone ooit een spelcomputer kan vervangen. Het gamen op smartphones is denk ik ook alleen maar populair zolang de content allemaal gratis downloadbaar is ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...