Ga naar inhoud

Rate The Game 1 - Super Mario Bros. 3 (1988)


  

7 leden hebben gestemd

  1. 1. Geef je beoordeling voor "Super Mario Bros. 3"

    • 0
      0
    • 1
      0
    • 2
      0
    • 3
      0
    • 4
      0
    • 5
      0
    • 6
      0
    • 7
      1
    • 8
      1
    • 9
      2
    • 10
      3
    • niet gespeeld
      0


Aanbevolen berichten

Super Mario Bros. 3 (NES)

post-24-127339811008.jpg

Overzicht:

Super Mario Bros. 3 introduceert een tal van vooruitgangen t.o.v. het originele Super Mario Bros., zoals de toevoeging van een wereldmap, minigames, nieuwe power-ups, meer vijanden en level-types. Antagonist Bowser keert weer terug in dit spel, maar heeft een nieuwe, roodharige look. Het spel introduceert voor het eerst ook de kinderen van Bowser: de Koopalings. Super Mario Bros. 3 bevat de traditionele gameplay-formule van het originele Super Mario Bros. en staat op de hoogste plaats in de "beste spellen ooit"-lijsten.

Reclame:

Link naar bericht
Delen op andere sites

Een heerlijke Mario game, precies zoals Mario hoort te zijn. _O_

Vroeger zo vaak gedaan en altijd vloog ik er doorheen met die fluitjes. Daarom heb ik het laatst nog eens gedaan, maar deze keer heb ik echt alle levels gehaald. Deze prachtige game krijgt van mij een dikke 10. ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mario 3 is één van mijn favo spellen van de NES. Lekker veel levels en niet al te moeilijk. Lekkere gameplay, omdat je door wil blijven spellen en je er niet snel genoeg van krijgt en de opzet van het spel is gewoon geniaal verzonnen. Die werelden waar je dan doorheen moet lopen en dat aan het einde van elke wereld een zoon (of de dochter) van Bowser je op staat te wachten. Die Koopalings zijn echt gaaf. Gelukkig zijn ze die Koopalings ook niet vegeten en zijn ze ook weer gebruikt in het te vergelijken spel New Mario Brothers Wii.

EDIT: mijn beoordeling vergeten. Is voor mij een dikke 10!

aangepast door RM
Link naar bericht
Delen op andere sites

Die werelden waar je dan doorheen moet lopen en dat aan het einde van elke wereld een zoon (of de dochter) van Bowser je op staat te wachten. Die Koopalings zijn echt gaaf. Gelukkig zijn ze die Koopalings ook niet vegeten en zijn ze ook weer gebruikt in het te vergelijken spel New Mario Brothers Wii.

Maar waar komen die kinderen toch vandaan? Ik zie nergens een Bowserin lopen -0-

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zijn het niet Bowsers neefjes dan? ;) Volgens mij is nooit specifiek "son of bowser" genoemd, maar ik kan het mis hebben, want de meeste lappen tekst skip ik :P

Van wikipedia

"Koopaling" (or sometimes "Koopa Kids") is the generic title given to all of Bowser's children (except for Bowser Jr.) who help him in various games. They first appeared in Super Mario Bros. 3.
Link naar bericht
Delen op andere sites

Alles is al gezegd hierover, dus gewoon een 10 voor de tijd waarin ik het speelde. Was imo gewoon één van de beste NES titels ;)

Wat betreft waar de koopalings vandaan komen... als ik het me goed herinner hebben ze dat verklaard in de gelijknamige tekenfilm die in die tijd is gemaakt. Daarin kwam een forse vrouwelijke Bowser voor... als k tijd en zin heb zal ik het eens opzoeken. Bullshit is het in ieder geval dat Peach de moeder is, wat iedereen graag roept.

Verder is er maar 1 Bowser jr. en dat is wat mij betreft meer dan genoeg... samen met Waluigi gewoon walgelijk slecht verzonnen personages... :N

Link naar bericht
Delen op andere sites

Alles is al gezegd hierover, dus gewoon een 10 voor de tijd waarin ik het speelde. Was imo gewoon één van de beste NES titels ;)

Wat betreft waar de koopalings vandaan komen... als ik het me goed herinner hebben ze dat verklaard in de gelijknamige tekenfilm die in die tijd is gemaakt. Daarin kwam een forse vrouwelijke Bowser voor... als k tijd en zin heb zal ik het eens opzoeken. Bullshit is het in ieder geval dat Peach de moeder is, wat iedereen graag roept.

Nee, nee, NEE!

Don't touch Peach, da's mijn favoriete karakter van alle Mario spellen en speel ook altijd in elk spel met Peach :P

Mijn vriendin kiest altijd Daisy, maar dat vind ik maar een bitch.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hier moet je toch uitleg bij geven hoor...

Daisy, Waluigi en Bowser Jr... allemaal van die personages die als soort 'kloon' bedacht zijn en daardoor zijn het allemaal rukpersonages :P (Daisy om Luigi ook een chick te geven, Waluigi als slechte ik van Luigi zoals Wario dat voor Mario is, en Bowser Jr... nja, dat behoeft niet eens uitleg :P )

Link naar bericht
Delen op andere sites

Daisy, Waluigi en Bowser Jr... allemaal van die personages die als soort 'kloon' bedacht zijn en daardoor zijn het allemaal rukpersonages :P (Daisy om Luigi ook een chick te geven, Waluigi als slechte ik van Luigi zoals Wario dat voor Mario is, en Bowser Jr... nja, dat behoeft niet eens uitleg :P )

Toadette dan 8))

Al vind ik die minder irritant dan Toad.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Toadette dan 8))

Al vind ik die minder irritant dan Toad.

Oh ja, Toadette... ook zo typisch -0-

En dan nog al die bullcrap met Baby Mario, Baby Luigi, Baby Peach, Baby Daisy :r . En het begint ook al stilletjes aan een trend te worden om allerlei Dry Bones, Dry Bowser zooi toe te voegen... houd het gewoon bij the roots denk ik dan -0-

Het wachten is echt op een Yoshiette, daar hebben ze nog geen kloon voor bedacht :7

Verder sowieso eensch met djkoelkast mbt Daisy... ze schreeuwt altijd irritant keihard. Win je een spelletje Mario Kart of Olympic games of Mario Tennis of wat dan ook met haar, dan is het altijd [volume 60]OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH YEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEAHHHHHHHHHH OEWWWWWWWWWWWWWWOOOOOEEEEEEEW!!!!!!!!!![/volume60] |:(

Link naar bericht
Delen op andere sites

Oh ja, Toadette... ook zo typisch -0-

En dan nog al die bullcrap met Baby Mario, Baby Luigi, Baby Peach, Baby Daisy :r . En het begint ook al stilletjes aan een trend te worden om allerlei Dry Bones, Dry Bowser zooi toe te voegen... houd het gewoon bij the roots denk ik dan -0-

Het wachten is echt op een Yoshiette, daar hebben ze nog geen kloon voor bedacht :7

Er is toch ook Birdo, al is dat wel een apart karakter wat ook in oudere Mario games voorkomt, maar da's een beetje de vrouwelijke tegenhanger van Yoshi denk ik.

post-8-127384468157.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites

Er is toch ook Birdo, al is dat wel een apart karakter wat ook in oudere Mario games voorkomt, maar da's een beetje de vrouwelijke tegenhanger van Yoshi denk ik.

post-8-127384468157.jpg

Naar mijn weten is Birdo eerder bedacht dan Yoshi in Super Mario Bros 2 en is dit een (ik was ook verbaasd) een mannelijk personage dat zich vrouwelijk gedraagt _O_

Lees ook dit:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Birdo

:P

aangepast door MarsM
Link naar bericht
Delen op andere sites

Naar mijn weten is Birdo eerder bedacht dan Yoshi in Super Mario Bros 2 en is dit een (ik was ook verbaasd) een mannelijk personage dat zich vrouwelijk gedraagt _O_

Lees ook dit:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Birdo

:P

Hij flirt graag met anderen, alhoewel ze Yoshi het leukst vindt

Wat is het nou...

Actually, there is a population of Birdos. Some are male, some are female. The Birdo in the games are female.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Net als de Shy Guys die nu ook niet meer weg te denken zijn.

Jep en er komen er nog 2 in opmars; Wiggler (de gele duizendpoot) en Petey Piranha (de vleesetende plant). Beide zijn eindbazen of middelbazen in diverse spelletjes op de Wii.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...