Ga naar inhoud

[MUZIEK] ID Contest: TV Themes #3


Aanbevolen berichten

Dit is deel 3 van de TV Theme contest!

Het zijn weer 25 opgaven die in 1 .mp3 bestand zitten. Hiermee zijn dus 25 punten te scoren.

Ook kun je nog 3 bonuspunten verdienen en daardoor is het maximaal aantal te scoren punten: 28.

De 3 bonuspunten zijn te verdienen bij track 6, track 14 en track 22. Ik wil graag weten door wie deze themes gezongen zijn.

Het zijn allemaal programma's die ik door de jaren heen heb gekeken en sommige worden nog regelmatig uitgezonden. Er zitten veel tekenfilms tussen, maar ook andere dingen.

De contest start nu, de contest eindigt 18 augustus 2010. Dat betekent 2 weken de tijd. Laat het hier weten als je meedoet. Uiteraard zijn er ook weer awards te winnen. :P

De contest is hier te downloaden:

TVThemes_3.zip

aangepast door Frey
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ben van plan om woensdag de hint te geven als er een week voorbij is. :P

Overigens denk ik dat de 3 weken die voor deze contest staan wat te lang is. Dit was omdat we midden in de vakantieperiode zitten en omdat het wat rustiger was, maar er zijn verrassend veel inzendingen. Dat gaat straks echt rekken worden.

Zou er iemand problemen mee hebben als de deadline een week vervroegd wordt, of houden jullie het liever bij de 3 weken?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb niet zomaar wat programma's uitgezocht, maar ik heb het echt verdeeld over een beperkt aantal zenders waar ik altijd graag naar keek. Natuurlijk is er een paar uitzonderingen, maar daar zit dan ook een val bij waar je liever niet intrapt.

Dit lijkt niet veel, maar toch is met deze info alles te vinden. :P

Als je al veel gevonden hebt, dan kom je er al snel uit. Anders kan het forum zelf nog altijd een grote bron zijn.

Slechts 2 tracks zijn nog helemaal niet geraden. De deadline is op woensdag 18 augustus om 20:00 uur. Daarna ben je te laat. Nog een week de tijd dus.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb niet zomaar wat programma's uitgezocht, maar ik heb het echt verdeeld over een beperkt aantal zenders waar ik altijd graag naar keek. Natuurlijk is er een paar uitzonderingen, maar daar zit dan ook een val bij waar je liever niet intrapt.

Dit lijkt niet veel, maar toch is met deze info alles te vinden. :P

Als je al veel gevonden hebt, dan kom je er al snel uit. Anders kan het forum zelf nog altijd een grote bron zijn.

Lees dat goed door en dan kom je vast verder. De antwoorden die je al hebt kunnen de sleutel vormen om de laatste puzzelstukjes nog te vinden. Probeer de gevonden programma's aan de juiste zenders te koppelen en dan weet je zo waar je moet zoeken. Natuurlijk zijn veel programma's op meerdere zenders uitgezonden, maar het is aan jullie om uit te zoeken wat overeen komt.

Dit is het laatste wat ik erover zeg. Het is nu aan jullie. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...