Ga naar inhoud

Oorspronkelijke einde 'De plaaggeest' eindelijk online


Aanbevolen berichten

Zoals enkele fans vast wel weten, bevatte de Video-media Uitgave van 'De plaaggeest' als énige uitgave het oorspronkelijke TROS-einde van De Plaaggeest, waar Bassie verdrietig is dat het avontuur is afgelopen. Nu pas is dat oorspronkelijke einde op YouTube terechtgekomen. Toch we uniek om te zien. :)

http://www.youtube.com/watch?v=EeggrGVJ9pE

Misschien geen eigen topic waard, maar kom, het is niet alsof er verder nog iets in dit sub-forum gebeurt. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heel leuk om het nu toch eindelijk eens te kunnen zien. Natuurlijk ook wel begrijpelijk dat het is weggeknipt, maar daarom niet minder jammer.

Maar waar ik eerlijk gezegd nog meer van sta te kijken is iets anders dat ik op YouTube aantrof: de intro en outro van de Plaaggeest-versie uit 1996. De intro gebruikt niet de originele versie van het titelliedje, maar de heropname uit 1982 en bij de outro is dan weer Dag Vriendjes te horen...

Tel daar nog de intro's van de Professor waarin Hallo Vriendjes te horen is bij op, en het bevestigt toch wel mijn vermoeden dat de versies van de series uit de jaren '90 echt een gigantisch rommeltje waren. Pas vanaf de DVD-uitgaves heeft men weer getracht er min of meer één lijn in aan te brengen met (afgezien van Smorenburg-bewerkingen) de juiste versies van intro's en outro's op de juiste plaats.

Link naar bericht
Delen op andere sites

--edit: niet hier--

Oh ja: Logitech, Je kanaal boevencompilatie is verwijderd.. :'(

aangepast door djkoelkast
Niet toegestaan.
Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...