Ga naar inhoud

ID Contest Muziek Met Connectie 3


Aanbevolen berichten

Beste,

Hierbij alweer het derde deel van de reeks muziek met connectie;

Nieuwe opgaven, nieuwe connectie, zelfde opzet.

Van elk nummer wil ik graag weten: artiest - titel van de plaat

De connectie levert 5 punten op als je die vindt

Er zit in deze 30 opgaven ook een fout nummer (een nummer die geen connectie heeft met de andere 29 opgaven. Als je dit nummer vindt krijg je ook 5 punten.

Het maximaal te behalen punten is 70 punten (30x2 + 5 + 5)

De winnaar en de runner-up krijgen uiteraard een award.

SUCCES!

aangepast door RM
Link naar bericht
Delen op andere sites

Punten eraf, bedoelde ik; ik raad weleens verkeerd. :)

O bedoel je dat :P

Dat heb ik juist gedaan omdat anders iedereen gemakkelijk kan blijven proberen totdat hij het heeft gevonden.

En daarnaast kun je er ook onderscheid in maken bij de andere users als je het wel ineens goed hebt ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Misschien nog maar een week verlengen dan. Het is zeker geen onmogelijke contest, dus hopelijk volgen er nog wat inzendingen :).

Jep, dat is ook de reden waarom ik postte "officieel" de laatste week.

Verlengen lijkt mij het beste, ik lees hierboven vaak "geen tijd gehad", dus verleng ik nu in ieder geval voor minimaal een week.

Puntje is echter; in week 38 ga ik naar het buitenland (vakantie), dus als het tegen het eind van volgende week nog niet storm loopt (lees enkele inzendingen) dan lijkt het me zelfs wel verstandig om de contest enkele weken te verlengen tot ik terug ben.

Zoals TMP ook al zei, de contest lijkt mij goed te doen; het zijn zeker niet de allermoeilijkste nummers en indien je de connectie hebt gevonden lijkt het me helemaal goed te doen.

En als de drempel ook ligt bij de "angst" om punten te verliezen bij het geven van een verkeerde connectie of verkeerd verkeerd nummer, dan kan ik nu ook wel zeggen dat deze regel ingetrokken zal worden (het heeft verder geen consequenties voor de users die al wel een inzending hebben gedaan).

aangepast door RM
Link naar bericht
Delen op andere sites

De strafpunten gelden toch alleen voor de connectie, toch niet voor de nummers zelf?

Jep, maar ik maak er maar definitief "golden" van, dus vanaf nu mag je net zo vaak de connectie en het nummer dat er volgens jou niet bij past insturen zonder de punten te verliezen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...

Lijkt me een goed idee om een doorstart te doen, al kan dat ook wel in dit topic. Zou zonde zijn van het werk anders. Ik heb mijn eerste inzending al gedaan, zal binnenkort nog eens proberen een tweede poging te wagen...

aangepast door TMP
Link naar bericht
Delen op andere sites

(hoe) gaat deze contest verder?

Mijn voorstel: maak een nieuw topic, nieuwe regels, 4 weken de tijd, als het ware een nieuwe contest, maar dezelfde opgaven.

Ik denk dat de strafpunten toch mensen heeft weerhouden om in te zenden.

Ik heb op 4 september al aangegeven dat die strafpunten zouden vervallen (1 post boven de post waarop ik nu reageer) ;)

En tja, zonder antwoorden geen afgeronde contest en zonder inzendingen kan er geen contest worden gehouden.

Ik zal de OP aanpassen (die strafpunten wegstrepen) en blijf hopen dat mensen tijd hebben om er energie in te steken en om inzendingen te doen.

Een deadline van 4 weken is misschien wat veel (het topic loopt immers al vanaf half augustus), maar vind ik prima.

aangepast door RM
Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat

Ik denk dat een nieuw topic beter werkt, gewoon een 1 op 1 kopie van de OP verder.

Vind ik ook prima, maar dan zou ik dit topic wel van een slotje voorzien ;)

En is er misschien niet iets mogelijk met bijvoorbeeld een lichtbalk voor extra aandacht?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja hoor, kan gewoon, als je een nieuw topic maakt en mij een PM stuurt dan gooi ik deze dicht en maak even reclame voor deze contest ;)

Het is nu sowieso aan de rustige kant, drukte komt wel weer.

Ik ben een paar dagen druk geweest dus het heeft even wat langer geduurd dan gepland.

Gooi dit topic maar vast dicht; ik zet meteen een nieuwe contest topic open!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...