MaartenF Posted May 8, 2004 Posted May 8, 2004 Welke serie van B&A heeft de beste humor? Stemmen maar! (Graag een reactie erbij) Ik zelf heb gestemd op (hoe kan het ook anders) De Plaaggeest. Ik vind de humor in die serie gewoon geweldig. 'Dat doet u toch niet met een vies zakmesje?' 'Vies zakmesje? Maar daar schil ik altijd mijn aardappelen mee!' P.S. Eerst had ik in gedachten om De Verdwenen Kroon en De Verzonken Stad weg te laten uit deze poll, omdat het natuurlijk te voorspellen is dat iedereen op die series gat stemmen. Maar nu houd ik ze toch maar in de poll, anders is de poll niet compleet.
Maikotjuh Posted May 8, 2004 Posted May 8, 2004 *diepe zucht* Anyway de Kroon heeft voor mij de beste humor. Vooral de scene's met de boeven zijn erg humoristisch!
djkoelkast Posted May 8, 2004 Posted May 8, 2004 Weer een poll he... oh oh oh Maar ik ga voor de verdwenen kroon! (dat was de poort.....) Al die herhalingen van de Baron, geweldig! Al komt de schatkaart ook dicht in de buurt (jazeker dwaas.....)
B98 Posted May 8, 2004 Posted May 8, 2004 ik heb ook op de kroon gestemd om dezelfde reden al DJkoelkast
Wer-Al_Zwowe Posted May 8, 2004 Posted May 8, 2004 De Kroon. De humor van de boeven is daar geweldig.
rancho Posted May 8, 2004 Posted May 8, 2004 Ik heb op de plaaggeest gestemd. Als B&A het circus kwijt zijn vooral.
Frey Posted May 8, 2004 Posted May 8, 2004 Ik heb op de Verzonken Stad gestemd, omdat ik de Japie-B2 humor hier het beste vind
samba-boy Posted May 8, 2004 Posted May 8, 2004 ik heb op de verzonken stad gestemd om dat ik de scene met het limonadeglaasje echt grappig vind *adriaan* bij *bas* *japie* bij *b2* *b2* bij *baron* (het mislukt) en ook de scene dat *baron*, *japie* en *b2* een schop onder hun kont krijgen
stan laurel Posted May 8, 2004 Posted May 8, 2004 Ik stem op de kroon die is echt geweldig die scenes dat *baron* een dreun geeft aan *b2*
wonderer Posted May 8, 2004 Posted May 8, 2004 De Kroon , alle redenen zijn al gezegt. /me het met vriendje eens is, alleen dan grammaticaal correct > De Verzonken stad is trouwens een goede tweede... KROKET!! daar lig ik altijd dubbel om. En de dubbele VERRADER(S)! uit Europa (afl 1 en 12). Ik moet trouwens vaker lachen om de boeven dan om B&A zelf...
TMP Posted August 31, 2004 Posted August 31, 2004 Ik vind dat de Verdwenen Kroon de beste humor heeft, de boeven zijn echt zo grappig in die serie. (bijv. dat was de poort)
Malabar Posted August 31, 2004 Posted August 31, 2004 Ik vind dat er in het Geheim van de sleutel de meeste humor zit. Ik kan zo lachen om *b2oud* Ook die scene met die hoed hengel vind ik ook erg vermakelijk. *adriaan* Dat was ik niet dat was hij!
randy_roes Posted August 31, 2004 Posted August 31, 2004 Ik heb voor De Schatkaart gekozen, omwille van de zalige interacties tussen *aadbaron* en *b2* met vooral de Dwaas en Schat scène als uitstekers
Mip Posted September 1, 2004 Posted September 1, 2004 verzonken stad ik vind vooral de *b2* humor hier het leukst
Willem Posted September 1, 2004 Posted September 1, 2004 Ik heb op de Plaaggeest gestemd,de situaties die onstaan als B&A ergens gaan werken,zijn gewoon fantastisch. Vooral in aflevering 3,als B&A in de garage gaan werken,en als Bassie naar de veren van een auto moet kijken,en de oliedop eraf draait.
Graansnuit Posted September 1, 2004 Posted September 1, 2004 De Plaaggeest. De scene met de bakker in het restaurant die ontdekt dat de ober Bassie is, is geniaal. "OOOOH!"
rancho Posted September 1, 2004 Posted September 1, 2004 Ja, en die stem van Bassie dan: Nee ik heb clownsbilletjes. Of met die Schot: Can i have een ingeuuuuuuu.
Recommended Posts