Ga naar inhoud

Bassie & Adriaan en de geheimzinnige opdracht - Deel 2


Aanbevolen berichten

Maar die boot was toch ook voor 1 dag gehuurd? Dus moesten alle scenes met de Baron en Harry op de boot ook in 1 dag worden opgenomen... O}

Ja, dat was een keer bij Laat ze maar lachen het onderwerp, toen hadden ze B&A uitgenodigd, en die zeiden toen dat de boot voor 1 dag gehuurd was, en dat de baron zoveel tekst in zijn hoofd moest stampen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

[..]

Ja, dat was een keer bij Laat ze maar lachen het onderwerp, toen hadden ze B&A uitgenodigd, en die zeiden toen dat de boot voor 1 dag gehuurd was, en dat de baron zoveel tekst in zijn hoofd moest stampen.

Zooohw he.. Dan zijn ze wel heel erg druk geweest. Alles gaat natuurlijk niet in 1 keer goed..

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maar als ze de boot maar voor 1 dag hadden... ik kan me niet voorstellen dat je al die *baron* / *harry* opnamen op de boot in 1 dag afhebt. En hebben ze dan in de Amerika serie een andere boot gebruikt? Hij zag er wel aardig hetzelfde uit.

Link naar bericht
Delen op andere sites
De boot in Amerika is gewoon dezelfde, hadden ze hem gewoon nog een keer geleend.

Misschien hebben ze die Amerika scenes er op die ene dag gewoon bij opgenomen, het was immers maar 1 aflevering (daarna blies HH de boot op) en na Curacao kwamen ze er niet meer.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Misschien hebben ze die Amerika scenes er op die ene dag gewoon bij opgenomen, het was immers maar 1 aflevering (daarna blies HH de boot op) en na Curacao kwamen ze er niet meer.

Dit zou dus wel betekenen dat ze het script enz. voor de Amerika serie toen al af moesten hebben, anders kan het niet.

Ik denk dat ze de boot gewoon nog eens hebben geleend, de eigenaar zal 'm vast wel een dag kunnen missen ;).

Ik maak wel een nieuw topic, voor er weer dubbele komen ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...