Romulan-Shadow 25 mei 2004 gestart Share 25 mei 2004 gestart Wat is de Beste scene met B1-0-0 ?! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 mei 2004 gepost Share 25 mei 2004 gepost Wat is de Beste scene met B1-0-0 ?! en TS begint... Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 25 mei 2004 gepost Share 25 mei 2004 gepost [..]en TS begint... wat betekent TS? Link naar bericht Delen op andere sites
Baron_van_Neemwegge 25 mei 2004 gepost Share 25 mei 2004 gepost TS = Topic Starter Degene die het topic maakt begint ook met het antwoord op zijn of haar vraag. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 mei 2004 gepost Share 25 mei 2004 gepost TS = Topic StarterDegene die het topic maakt begint ook met het antwoord op zijn of haar vraag. anders krijgen we straks weer een wildgroei aan topics waar eigenlijk niks in staat. BEgin gewoon zelf... Link naar bericht Delen op andere sites
Da_PoWer_BoY 25 mei 2004 gepost Share 25 mei 2004 gepost back to topic Bijna alle scenes van b100 zijn goed . alleen die in de geheimzinnige opdrachtgever denemarken met die ballen in de toren was een beetje nep. Link naar bericht Delen op andere sites
Forum gek 25 mei 2004 gepost Share 25 mei 2004 gepost dat is waar die sène in die toren is wel nep , wel erg leuk ! Ik ben hier nieuw hier is het leuk hoor !! Ow zo leuk die Emoticons... Link naar bericht Delen op andere sites
Da_PoWer_BoY 25 mei 2004 gepost Share 25 mei 2004 gepost ik ben hier ook nieuw, maar welkom =) Link naar bericht Delen op andere sites
B98 25 mei 2004 gepost Share 25 mei 2004 gepost Beetje een onzin Topic, maar ik vind de scene in st maarten het best op het laatst dat B100 samen met de baron achter bassie en adriaan aan gaan *baron* *B100* Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 25 mei 2004 gepost Share 25 mei 2004 gepost Ik vind de twee "ik voel dat ze in de buurt zijn" scènes super zowel in België als in Luxemburg *B100* Ik voel dat ze in de buurt zijn, ik voel het, ik voel het... en dan in België : zandzak op z'n hoofd Luxemburg : steen op z'n hoofd Lig ik elke keer plat mee Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 25 mei 2004 gepost Share 25 mei 2004 gepost "Hier en daar een bui. Hier en daar een bui! Altijd hier, nooit daar!" Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 25 mei 2004 gepost Share 25 mei 2004 gepost *B100* : M'n stropdas zit vast, ho, wacht even, niet zo snel! (Op het vliegveld) *harry* : hehehe, je stropdas is een beetje langer geworden Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 25 mei 2004 gepost Share 25 mei 2004 gepost Een paar leuke: *baron* Hij die gaat triomferen groet u!! *B100* En hij die moe word van die man groet u ook.. De klassieke "Oh ja..JA" En die van Wonderer is ook erg goed Link naar bericht Delen op andere sites
stan laurel 25 mei 2004 gepost Share 25 mei 2004 gepost Nu we het toch over b 100 hebben, laatst zag ik een reclame waar hij in meespeelde ik weet niet meer precies waar het over ging maar et ging ongeveer zo Hij is met een paar vrienden een voetbalwedstrijd aan het kijken maar telkens als hij naar de wc moet wordt er gescoord. Link naar bericht Delen op andere sites
Da_PoWer_BoY 25 mei 2004 gepost Share 25 mei 2004 gepost hij past goed in die reclame. hij heeft plasklachten en hij mist een doelpunt en dan mag je zeggen: ik heb ook altijd pech, ze moeten ook altijd mij hebben Link naar bericht Delen op andere sites
stan laurel 25 mei 2004 gepost Share 25 mei 2004 gepost ja het is een goede reclame, ik hoop dat er nog meer reclames komen waarin hij meespeeld. Link naar bericht Delen op andere sites
Da_PoWer_BoY 25 mei 2004 gepost Share 25 mei 2004 gepost of dat hij weer in een echt programma mee mag doen, hij is tog best een goeie acteur. Link naar bericht Delen op andere sites
stan laurel 25 mei 2004 gepost Share 25 mei 2004 gepost Dat hij nog mee zal spelen in een film lijkt me sterk, maar te gast in een programma zou goed kunnen. Link naar bericht Delen op andere sites
Da_PoWer_BoY 25 mei 2004 gepost Share 25 mei 2004 gepost gewoon zelf een hoofd of bijrol in een tv-serie lijkt me wel wat voor hem Link naar bericht Delen op andere sites
stan laurel 25 mei 2004 gepost Share 25 mei 2004 gepost Nou ik weet het niet. Volgens mij is hij al best oud. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 25 mei 2004 gepost Share 25 mei 2004 gepost Nou ik weet het niet.Volgens mij is hij al best oud. Ja, en dat maakt uit Ik zou hem graag eens in een semi-hoofdrol zien, want hij is wel een goede acteur. Ik begin hem als B100 ook steeds cooler te vinden. Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 25 mei 2004 gepost Share 25 mei 2004 gepost *B100* : M'n stropdas zit vast, ho, wacht even, niet zo snel!(Op het vliegveld) *harry* : hehehe, je stropdas is een beetje langer geworden Die is zo goed! Dat maakt De Reis vol Verrassingen echt leuk Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 26 mei 2004 gepost Share 26 mei 2004 gepost Dan ga ik voor de scene in Portugal, dat hij dronken wordt. Die is geweldig. Ik lach in een deuk toen ik hem voor het eerst zag. Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 26 mei 2004 gepost Share 26 mei 2004 gepost ik die scene bij dat cowboyfeest in Amerika. *harry* Oh, ja wie neem je daarvoor mee. *B100* Stoffer en blik om je mee op te vegen. Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 26 mei 2004 gepost Share 26 mei 2004 gepost Eigenlijk is B100 vooral leuk samen met HH of de Baron anders is het niet zo grappig. Met uitzondering van: Hier en daar een bui, altijd hier, nooit daar! Maar bijvoorbeeld met: *B100* Ik moet even een paar jaar weg. *harry* Ik loop zover met je mee. En de "Ohja..? JA"-scenes konden anders ook niet. Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 26 mei 2004 gepost Share 26 mei 2004 gepost Een paar leuke: *baron* Hij die gaat triomferen groet u!! *B100* En hij die moe word van die man groet u ook.. De klassieke "Oh ja..JA" En die van Wonderer is ook erg goed deze is egt geweldig, samen met die van de stropdas. Link naar bericht Delen op andere sites
Da_PoWer_BoY 26 mei 2004 gepost Share 26 mei 2004 gepost ik vind in de geheimzinnige opdrachtgever aflevering belgie ook zo knap dat b100 in 1 min van de noordrand naar de zuidrand van rotterdam kan komen =). foutje moet kunnen baas Link naar bericht Delen op andere sites
japio 27 mei 2004 gepost Share 27 mei 2004 gepost Dan ga ik voor de scene in Portugal, dat hij dronken wordt. Die is geweldig. Ik lach in een deuk toen ik hem voor het eerst zag. dat vind ik ook één van zijn beste scenes. vooral als zijn telefoon dan gaat. Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 27 mei 2004 gepost Share 27 mei 2004 gepost [..]dat vind ik ook één van zijn beste scenes. vooral als zijn telefoon dan gaat. *B100* : dit is het antwoord apparaat van b 1.........nul nul. en even later *B100* :Tuuut tuuut tuuuut tuuuut Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 27 mei 2004 gepost Share 27 mei 2004 gepost *B100* Deze keer hebben jullie niet te maken met B één nul nul maar met B nul nul zeven > Ook wel leuk met dat harpoenpistool en die duikbril Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 27 mei 2004 gepost Share 27 mei 2004 gepost *B100* Deze keer hebben jullie niet te maken met B één nul nul maar met B nul nul zeven >Ook wel leuk met dat harpoenpistool en die zonnebril Corectie : het is een duikbril en geen zonnebril. Link naar bericht Delen op andere sites
krisdevis 27 mei 2004 gepost Share 27 mei 2004 gepost *B100* Ik vind de aflevering met b 007 geweldig, vooral met die een of andere boormachine wat hij laat zien. hahahha *B100* Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 27 mei 2004 gepost Share 27 mei 2004 gepost Dat is een harpoengeweer en daarmee wil hij zijn rubberboot aan de boot van B&A maken maar hij bind het touw niet aan zijn boot maar aan zijn handen dus wordt hij meegesleurd door het water Link naar bericht Delen op andere sites
krisdevis 27 mei 2004 gepost Share 27 mei 2004 gepost Je hebt gelijk (heb juist de dvds binnengekrege van het geheim van de schatkaart, helemaal geweldig ) Link naar bericht Delen op andere sites
bartje518 28 mei 2004 gepost Share 28 mei 2004 gepost De allereerste. Wat is je naam? Uh, dat zeg ik liever niet Meesterlijk, de gemene boef! Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 28 mei 2004 gepost Share 28 mei 2004 gepost De scene in Italië dat hij met z'n motor een wheelie maakt is ook wel leuk, natuurlijk was het niet de echte B100 maar ik vind het wel vet. Link naar bericht Delen op andere sites
Nol 1 juni 2004 gepost Share 1 juni 2004 gepost en natuurlijk die scene dattie zn veters gaat strikken op die boot in duitsland Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 2 juni 2004 gepost Share 2 juni 2004 gepost en natuurlijk die scene dattie zn veters gaat strikken op die boot in duitsland idd zo in het 'oor' van *harry* Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 2 juni 2004 gepost Share 2 juni 2004 gepost ik had die scene nog op de oude band staan. En toen ik 5 jaar was vond ik dat altijd geweldig. Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 2 juni 2004 gepost Share 2 juni 2004 gepost ja het is een goede reclame, ik hoop dat er nog meer reclames komen waarin hij meespeeld. Ze moeten van Delta Loid hem gewoon inhuren voor Even Apeldoorn Bellen Wel als B100 dus Maar ik vind zelf de scene op de boot in Duitsland, zie muziek site voor fragment, meesterlijk. Maar de scene in USA waar B100 een keer geen pech heeft en HH en de Baron wel is ook meesterlijk. Ik doel dus op die ene waar B100 net het vliegtuigje dat door het raam naar binnenvliegt ontwijkt daar kan k echt zo om dubbel liggen =D Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 2 juni 2004 gepost Share 2 juni 2004 gepost Maar de scene in USA waar B100 een keer geen pech heeft en HH en de Baron wel is ook meesterlijk. Ik doel dus op die ene waar B100 net het vliegtuigje dat door het raam naar binnenvliegt ontwijkt daar kan k echt zo om dubbel liggen =D Ja, die was meesterlijk! *baron* Het vliegtuigje vliegt recht op ons af!! *harry* Ik heb geen controle meer over het vliegtuigje!! *vliegtuig vliegt naar binnen, B100 bukt* *B100* Vandaag heb ik eens geen pech! *harry* Au, wat heb ik weer een pech! *baron* DROMMELS DROMMELS EN NOG EEN DROMMELS! Link naar bericht Delen op andere sites
bartje518 4 juni 2004 gepost Share 4 juni 2004 gepost Ik heb best vaak medelijden met m In de reis door Amerika: *harry* Wat doen we dan met deze boem? *B100* Ja, gooi die maar weg.. *harry* Oké! *baron* *B100* NEEEEEE Boem Link naar bericht Delen op andere sites
Dr.Ommels 4 juni 2004 gepost Share 4 juni 2004 gepost De steen in Luxemburg, dat ziet er echt zo grappig uit Link naar bericht Delen op andere sites
Nikos 25 juni 2004 gepost Share 25 juni 2004 gepost Dan ga ik voor de scene in Portugal, dat hij dronken wordt. Die is geweldig. Ik lach in een deuk toen ik hem voor het eerst zag. Deze vind ik erg goed ja Dan heeft ie de *baron* toch ook nog dronken aan de lijn De minste die in Denemarken in de toren, die is wel erg ongeloofwaardig Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 27 juni 2004 gepost Share 27 juni 2004 gepost Ik vind die in de toren wel lachen....maar inderdaad wel nep, ze zien hem toevallig niet liggen onder die berg ballen *B100* Die in portugal is inderdaad erg goed Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 7 juli 2004 gepost Share 7 juli 2004 gepost *baron* Zij die gaan zegevieren, groeten u *B100* Hij die het gehad heeft met deze man, groet u ook leuke scene, verder vind ik B100 geen echt leuke boef, stukken minder dan *b2* / *japie* / *b2oud* / *b1* als je het mij vraagt Link naar bericht Delen op andere sites
Goffe de Boer 12 juli 2004 gepost Share 12 juli 2004 gepost Ik vind deze het leukst: *baron* Hé, kijk eens wie we daar hebben. *harry* B100? *baron* B100, waar bleef jij zo lang? *B100* Ik denk dat ik in slaap gevallen ben baas. *baron* En weet jij wat ik denk? *B100* Nee baas. *baron* Ik denk dat ik jouw een enorme oplawaai ga geven. *B100* Ik heb ook altijd pech. Link naar bericht Delen op andere sites
SnesGamer 13 juli 2004 gepost Share 13 juli 2004 gepost Ik heb ook nog een paar(weet ze niet meer precies ) *B100* : Dan weer hier heen, dan weer daarheen. Ik krijg wat van die man *probeerd telefoon te breken* En die in Kopenhagen : *B100* Dan weer naar Billund (zou wel fout zijn ) dan weer naar Kopenhagen, dan WEER naar Billund. Ik krijg er het heen en weer van !! *baron* : Zit je nog steeds op je motor ?? *B100* : Ja baas ik zit nog op de motor maar ik ben bang dat ze weer ontsnapt zijn... IK HEB OOK ALTIJD PECH !! ZE MOETEN ALTIJD MIJ HEBBEN !! Echt geweldig En deze is geniaal : *baron* :Ga dichterbij ze straks raak je ze weer kwijt *B100* : Ik ben bang dat ze me dan zullen zien *baron* Als jij ze kwijt raakt, dan zie je mij EN DAN MOET JE JE ZORGEN MAKEN !! Ga dichterbij ze BALGEHAKT !! Link naar bericht Delen op andere sites
Goffe de Boer 13 juli 2004 gepost Share 13 juli 2004 gepost Ja, die zijn ook leuk of b.v. *B100* M'n kano is lek en ik ben aan het zinken. Maar hoe komt hij dan aan een nieuwe telefoon . . . Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 13 juli 2004 gepost Share 13 juli 2004 gepost Die kan hij toch kopen bij de plaatselijke Jas-Telefoon zaak? Of misschien heeft hij in zn koffer een extra telefoon. ps. He, dit is mijn 50e post! Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten