Ga naar inhoud

GROOT NIEUWS! Eindelijk! Het is zover!


Aanbevolen berichten

[..]

of heeft het soms te maken met 1 juli dat het daarom wat vertraging heeft

Nee dat denk ik niet, er zijn naast Aad en Martijn nog meerdere personen bij Adrina Produkties die deze incasso's kunnen verwerken.

Groetjes,

Sander

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 235
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

[..]

Nee dat denk ik niet, er zijn naast Aad en Martijn nog meerdere personen bij Adrina Produkties die deze incasso's kunnen verwerken.

Groetjes,

Sander

ach jah ik kijk vlak voordat ik op vakantie ga nog wel een x en hoop dat er dan wel wat afgeschreven is want dan wordt het in me vakantie verstuurd naar me huisadres

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Wie is het met me eens dat die lijkt op Child of sea?

Ik vind dat er wel een groot verschil zit tussen de muziekjes hoor. Ik kan wel zeggen dat Thema Tubbler op de intro (eerste 8 seconden) van Child of the Sea aansluit, maar dan is het eigenlijk wel over met de overeenkomsten.

Ik moet wel nageven dat ik niet had gedacht dat ze zo'n nummer als Child of the Sea (want het is dreigend en overwinningsachtig) zouden kunnen vervangen met een nummer van zo'n genre. Kijk, Halloween is echt een thema dreigend en makkelijk te vervangen, want er zijn veel thema dreigend. Echter Child of the Sea is weer een ander type nummer en ik vind dat qua sfeer Thema Tubbler een goede vervanger is, maar toch een heel ander muziekje weer.

Link naar bericht
Delen op andere sites

*O*EN HET IS 5 JULI !!! *O*

*Uncle Ar

......kijkt naar de brievenbus......

......kijkt weer naar de brievenbus......

......kijkt opnieuw naar de brievenbus......

......kijkt nogmaals naar de brievenbus......

Link naar bericht
Delen op andere sites
*O*EN HET IS 5 JULI !!! *O*

*Uncle Ar

......kijkt naar de brievenbus......

......kijkt weer naar de brievenbus......

......kijkt opnieuw naar de brievenbus......

......kijkt nogmaals naar de brievenbus......

Misschien nog een dagje (of 2) wachten? :X

Link naar bericht
Delen op andere sites
Misschien nog een dagje (of 2) wachten? :X

Ja dûh! Nogal logisch, dacht je nou echt dat ik dat niet snap? :P

Ik heb mezelf alleen maandenlang verheugd op die cd en nu slaan de zenuwen helemaal toe.

Ik heb eerder wat besteld in mijn leven, hoor. ;) Die post was bedoeld als geintje.

Schat ik hier soms het niveau van gevoel voor humor te hoog in voor sommigen?

Dit is al de tweede keer dat iemand serieus op mijn (ironisch bedoelde) post ingaat. O}

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik hoop dat ze er allemaal opstaan en niet all1 die op de site staan.

Want er zijn er een stuk meer van Smorenburg.

Ik hoop voornamelijk dat ze LANGER zijn dan op de site...

Link naar bericht
Delen op andere sites

De nummers die op de CD te beluisteren zijn, hebben hun originele lengte, op de Adriaan homepage staan alleen een fragment van de muziekstukken, zodat je een indicatie krijgt welke muziek aan een bepaald thema toehoort.

Groetjes,

Sander

Link naar bericht
Delen op andere sites
De nummers die op de CD te beluisteren zijn, hebben hun originele lengte, op de Adriaan homepage staan alleen een fragment van de muziekstukken, zodat je een indicatie krijgt welke muziek aan een bepaald thema toehoort.

Groetjes,

Sander

Logisch :P Anders zou je ze gewoon volledig kunnen downloaden

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het lijkt me nogal logisch dat de hele nummers erop staan en geen fragmenten! Het staat zelfs nog op de site dat de nummers er op volle lengte opstaan en bij de meeste cd's staan de nummers er helemaal op.

Wat ik me wel afvraag is of alle muziek erop komt of alleen maar die waar nu fragmenten van op de site staan. Het zou erg zonde zijn als het alleen maar die 16 nummers zouden zijn (wat is nu een Original Soundtrack CD zonder Thema Amerika, Dreigende Bellen en andere tracks). Ik hoop echt dat alle muziek erop staat, maar goed, tis een kwestie van tijd dat we daar het antwoord op hebben.

Link naar bericht
Delen op andere sites
ik ben ook aan het wachten, maar hij komt niet :'(

Voordat je post leer eerst lezen wat het nieuws is. En dat is dat de CD pas binnen 2 dagen binnen is bij Adrina Produkties. Dus logisch dat je hem nog niet ontvangen hebt, nietwaar?

Link naar bericht
Delen op andere sites
En het lijkt me ook niet leuk als iemand hem al binnen heeft dat hij dan al alles van de CD gaat verklappen.

Als dat zo is, dan is het slechts een kwestie van uren. Aangezien de cd naar alle waarschijnlijkheid vanaf morgen in de bus ligt, lijkt me het niet zo'n groot probleem, als de een al een paar uurtjes eerder hier vertelt wat er precies op staat dan de andere.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Beste Users:

Als Crewlid stel ik voor dat diegene die de cd als eerste heeft (of als eerste op het Forum komt als hij de cd heeft) hier gewoon even kort neerzet wat erop de cd staat (welke nummers) en of er nog wat speciaals is. Welk nummer je echtheidscertificaat heeft is niet van belang (tenzij je bijvoorbeeld nummer 1 hebt of zoiets).

Als er eenmaal staat wat er op de cd staat, dan hoeft dus verder niemand meer hetzelfde nog eens te plaatsen, maar wordt er gewoon verder gepraat over hoe de cd ervaren wordt, wat jullie goed en slecht eraan vinden, enzovoorts.

Laat ook de posts als 'ik heb hem nog niet' of 'oeh, ik ben zo nerveus, wanneer krijg ik hem' weg. Je kunt bijvoorbeeld wel een post openen met: 'ik heb hem nu ook binnen...' en dan schrijven wat je ervan vind.

Probeer herhalingen en discussies over kleinigheidjes te voorkomen door goed te lezen en even na te denken voordat je iets schrijft. Ik ga er namelijk vanuit dat er zodra de cd's binnenkomen bij jullie thuis een storm van posts hier gaat neerdwalen en het is dan des te fijner als het een leuke, directe, zinnige discussie wordt en geen onzinnige, herhaaldelijke warboel.

Hopelijk verloopt het zo volgens plan en gaat alles (zoals we toch wel van jullie gewend zijn) ordelijk en plezierig!

De moderators van muziek kunnen hier nog eventueel op reageren en nog regels bijmaken of veranderen. Dit is aan hen.

Ook lijkt het me handig dat er zodra de cd's binnenkomen er mods zijn die dit topic goed in de gaten houden, zodat het ordelijk blijft verlopen, maar dat doen ze altijd, dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken. ;)^O^

- De Maestro -

Link naar bericht
Delen op andere sites
maar waar dient nou dat certificaatnummer nou voor???

Omdat er maar een beperkte oplage van de cd komt en het een product is wat buiten de handel verkocht wordt levert men hierbij een echtheidscertificaat met een nummer, bijvoorbeeld 4/500. Dat betekend dat je dan nummer 4 hebt van de 500 cd's (ik gok maar wat) die er in omloop zijn.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Omdat er maar een beperkte oplage van de cd komt en het een product is wat buiten de handel verkocht wordt levert men hierbij een echtheidscertificaat met een nummer, bijvoorbeeld 4/500. Dat betekend dat je dan nummer 4 hebt van de 500 cd's (ik gok maar wat) die er in omloop zijn.

aha op die manier nu snap k em

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vaag die info stond er eerst toch gewoon wel? Waarom zouden de Belgische fans de cd nu niet meer kunnen bestellen? Ik denk dat je ze maar eens moet mailen daar.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Vaag die info stond er eerst toch gewoon wel? Waarom zouden de Belgische fans de cd nu niet meer kunnen bestellen? Ik denk dat je ze maar eens moet mailen daar.

Misschien 'oude' pagina weer geupload inplaats van de nieuwe :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Er is geen 'oude pagina' waar jij het over hebt :?

Het is alleen geupdate.

Neej, je begrijpt het verkeerd.

Het kan zijn dat er bij het uploaden per ongeluk de vorige machtigingspagina (waar nog niets over die betaling vanuit België stond) weer is geupload. Daardoor is de pagina waarin werd vermeld dat men vanuit België kon bestellen verdwenen.Waarschijnlijk een foutje dus, of een blijvende verandering.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het album is binnen!

Tracklist:

1 Thema Opdracht 2,34

2 Thema Italiaans 2,06

3 Dreigende Tubbler 2,54

4 Thema Portugees 2,17

5 Dreiging Kroon 3,50

6 Thema Achtervolging 2,16

7 Thema Indiaan 3,57

8 Achtervolging Kroon 2,01

9 Thema Raadsel 2,37

10 Thema Frans 2,17

11 Vrolijke Rijder 2,23

12 Thema Wilde Westen 2,10

13 Griekse Rijder 2,55

14 Thema Onder Water 2,45

15 Thema Caribisch 2,37

16 Thema Vrolijk 2,58

Het is dus de lijst die op de B&A achtergrondmuziekpage staat.

De muziek is aan elkaar gemixed (vandaar de lange duur). Ik heb twee opmerkingen: Vrolijke Rijder heeft niet de langzaam wordende outro als in de series, maar stopt gewoon spontaan met een riedeltje erdoorheen. Achtervolging Kroon is niet zoals in de series, want het snelle stukje mist de 'drive' (het scheurgeluid wat je normaal hoort is eruitgehaald) en duurt ook niet zolang (heel erg jammer dit, want het is een goed thema, maar op de cd heb je alleen maar wat aan de intro).

Thema Tubbler draai ik suf, want die klinkt vet als je hem eens goed kunt beluisteren (zonder stemmen erdoorheen). De topper blijft Thema Achtervolging; die is in de juiste staat en blijft gewoon een goede track. Ook Caribisch en Indiaan blijven mooi. Jammer dat er zoveel muziek niet opstaat, maar als ik kijk naar de verzorging (layout, certificaat en de muziek die erop staat) dan ben ik toch erg blij dat ik hem gekocht heb. ;)

Aad, Martijn, Bert, Adrina Produkties... BEDANKT! _O_^O^

Op naar Volume II! :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...