Ga naar inhoud

GROOT NIEUWS! Eindelijk! Het is zover!


Aanbevolen berichten

Mijn moeder had de envelop met de plakrand naar beneden op mijn certificaat gelegd :'( Nou is ie gescheurd! :'( :'(

Ik heb ook altijd pech *zucht*

Verder mooie CD, ik mis alleen de scheurende gitaren ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 235
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

ik mis alleen de scheurende gitaren ;)

Ja inderdaad. Ik begrijp werkelijk waar ook niet waarom ze dat eruit hebben gelaten. Dit thema is naar alle waarschijnlijkheid geschreven met die ''scheurende gitaren''. Dus waarom zijn die er dan uitgelaten? Don't understand.... O}

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ooooooooooooooooohhhhhh.

Ja, vindt de normale toch beter.

Ik dacht dat julie het over een muziekje hadden die niet op de CD stond.

Nee, dan bedoelen we er VÉÉÉÉÉÉl MEER! :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja ik vind ´t ook erg vreemd dat ze die gitaar eruit hebben gelaten, ´t had idd de topper van de cd kunnen zijn. Maar vind ´m toch erg goed ´t nummer (en de cd natuurlijk ook :) ).

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ja ik vind ´t ook erg vreemd dat ze die gitaar eruit hebben gelaten, ´t had idd de topper van de cd kunnen zijn. Maar vind ´m toch erg goed ´t nummer (en de cd natuurlijk ook :) ).

Ja maar volgens mij hangt dit hele thema vast aan die gitaren. Zonder die gitaren heeft het helemaal geen betekenis meer...het komt op mij in ieder geval niet meer over zoals het bedoeld is. :N Maar goed, Thema Achtervolging is daarentegen wel weer zeer goed, vooral het intro met die lage bass. :Y

Link naar bericht
Delen op andere sites
Er is nog een Smorenburgmuziekje uit de geheimzinnige opdracht

'thema Grieks'

Ik bedoel niet 'Griekse Rijder' maar een andere.

Klopt, die klinkt weer hetzelfde als een boel andere Smorenburg thema's maar dan weer met Griekse riedeltjes erdoor heen :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
hoe heet het deuntje dan uit de schatkaart dat de boeven naar de kloof rijden???

Sorry maar ik kan je ff niet volgen, de match Schatkaart en kloof maak ik ff niet. Kun je misschien wat duidelijker zijn.

Link naar bericht
Delen op andere sites
ik bedoel hoe heet het muziekje dat wordt gedraaid als de boeven met hun fiat panda naar de rand toe rijden als b en a naar beneden klimmen als ze het ei hebben gevonden

Dat is Continents van Peru, in de bewerkte versie hoor je daar Dreigende Drums, en vlak daarna (wanneer de Baron en B2 naar de wagen van B&A lopen) Dreiging Kroon.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Is jullie de spelfout op de achterkant van het hoesje al opgevallen :+

''ik hoop dat je net zo veel plezier beleefd als ik''

_O_

Ja had iemand op het forum al eerder aangegeven.

Naja een kniesoor die daar oplet natuurlijk ;):P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Er komt geen deel 2 uit van de achtergrondmuziek. lees maar op adriaans site bij nieuwtjes!

ik het nummer 21 van de cd[

Dit was vorige week al bekend en het klopt niet helemaal wat je zegt, aangezien Aad het volgende zegt: “Ik zeg nooit 'nooit' maar ik denk het nu wel.†Waarschijnlijk heb je wel gelijk, maar hij wordt waarschijnlijk nu helemaal de kop gek gezeurd dat er nog een aantal thema's worden gemist op de cd, dus je weet maar nooit :) Mocht het toch het geval zijn dat het daadwerkelijk bij deze cd blijft, so be it, we mogen in ieder geval dankbaar zijn met wat we hebben...Een gegeven paard... :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik kreeg hem ook vanochtend. Ik had later besteld ivm mijn vakantie. Erg leuke cd, dank je wel Aad, Bert en Martijn!

Ik heb overigens nummer 149, met beide handtekeningen (bij Maiko ontbrak de handtekening van Aad dacht ik).

Alleen jammer van de taalfout achterop de cd (beleefd), maar dat was denk ik al gemeld in dit topic. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb overigens nummer 149, met beide handtekeningen (bij Maiko ontbrak de handtekening van Aad dacht ik).

Klopt idd, maar ik heb Martijn gemaild en die heeft mij een nieuw certificaat gestuurd mét handtekening van Aad ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...