Ga naar inhoud

GROOT NIEUWS! Eindelijk! Het is zover!


Aanbevolen berichten

Ik wacht toch even tot 5 juli, voordat ik wat bestel. Dit is nog niet officieel aangekondigt, ook al denk ik dat jullie bestellingen gewoon worden aangenomen, toch is het denk ik de bedoeling om vanaf 5 juli te gaan bestellen. Ik weet het niet, maar goed, even wachten wat ze op de site erover melden.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 235
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ik heb de brief nog niet op de Post gedaan, om 1 simpele reden: de cd is vanaf 5 juli in de brievenbus maar rond die datum vertrek ik op reis dus ik wacht tot erna. Dan ga ik hem zéker bestellen!! :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb de brief nog niet op de Post gedaan, om 1 simpele reden: de cd is vanaf 5 juli in de brievenbus maar rond die datum vertrek ik op reis dus ik wacht tot erna. Dan ga ik hem zéker bestellen!! :)

Misschien is-ie dan al uitverkocht! _O-

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb de brief nog niet op de Post gedaan, om 1 simpele reden: de cd is vanaf 5 juli in de brievenbus maar rond die datum vertrek ik op reis dus ik wacht tot erna. Dan ga ik hem zéker bestellen!! :)

Daarom moet je hem juist wèl nu bestellen. Dan kan je de hele vakantie niet wachten om naar huis te gaan. En als de deur dan opent ligt het mooie pakket op de deurmat. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Daarom moet je hem juist wèl nu bestellen. Dan kan je de hele vakantie niet wachten om naar huis te gaan. En als de deur dan opent ligt het mooie pakket op de deurmat. ;)

Nou we zullen zien :) Woensdag heb ik m'n rapport, maar het is afwachten... :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Daarom moet je hem juist wèl nu bestellen. Dan kan je de hele vakantie niet wachten om naar huis te gaan. En als de deur dan opent ligt het mooie pakket op de deurmat. ;)

Tenzij het een te groot pakket is dat niet door de brievenbus kan, dan wordt het bewaard op het postkantoor en teruggestuurd als je niet op tijd bent :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Tenzij het een te groot pakket is dat niet door de brievenbus kan, dan wordt het bewaard op het postkantoor en teruggestuurd als je niet op tijd bent :P

het is een cd, dus het pakket zal niet groot zijn (O)O}

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hetvzal heus wel door de brievenbus passen.

En ik ga lkkr 16 Juli op vakantie dan krijg ik hem waarschijnlijk daarvoor nog binnen en kan ik hem lkkr luisteren! :9~:9~:P:P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zit me te bedenken. Vorig jaar niet op vakantie geweest en al die jaren ervoor met een slecht kwaliteit bandje met de uitzending van Luxemburg erop in de walkman naar Child of the Sea (met stemmen erdoorheen) luisteren. En dit wordt het eerste jaar dat ik met de echte cd versie kan reizen en daarbij nog eens alle nieuwe muziek! Het is geweldig! _O_

Link naar bericht
Delen op andere sites
Tenzij het een te groot pakket is dat niet door de brievenbus kan, dan wordt het bewaard op het postkantoor en teruggestuurd als je niet op tijd bent :P

Nou, het pakket van BOL.com met 3 (!) Leren & Lachen DVD's erin paste zelfs door mijn brievenbus, dus dan zal deze cd wel helemaal geen problemen opleveren. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

heb em ingevult

en om 16.00 uur op de bus gedaan

krijge ze em morgen

nu maar hopen dat ze et geld van de week afschrijven en dat je em dan in de week van 5 juli krijg

VLAK voor dat k op vakantie ga 4 weken

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik krijg nou toch sterk de indruk dat er ook achtergrondmuziek op de cd zal komen van de oorspronkelijke artiesten, Aad Klaris uitgezonderd waarschijnlijk. Als je onderaan de pagina van de achtergrondmuziek kijkt van de Adriaan Homepage, bij het gedeelte dat ze van deze artiesten helaas geen fragementen kunnen laten horen, dan is het woord horen plotseling gelinkt naar het machtigingsformulier...ow wee wat spannend :D*)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik krijg nou toch sterk de indruk dat er ook achtergrondmuziek op de cd zal komen van de oorspronkelijke artiesten, Aad Klaris uitgezonderd waarschijnlijk. Als je onderaan de pagina van de achtergrondmuziek kijkt van de Adriaan Homepage, bij het gedeelte dat ze van deze artiesten helaas geen fragementen kunnen laten horen, dan is het woord horen plotseling gelinkt naar het machtigingsformulier...ow wee wat spannend :D*)

Nee, ik denk niet dat dit het geval is. Allereerst heb je weer een hoop gedoe met rechten en dergelijke, ten tweede wordt het certificaat getekend door Adriaan en Bert Smorenburg (dus de nieuwe muziek komt erop). Ik denk echt wel dat je er vanuit kunt gaan dat op dit album alleen maar de nieuwe muziek komt te staan, het is de Original Soundtrack CD en mensen die nu naar de series kijken horen daar alleen maar de nieuwe muziek en geen bestaande nummers meer. Het is een mooie gedachte, maar ik denk dat je het mis hebt.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik krijg nou toch sterk de indruk dat er ook achtergrondmuziek op de cd zal komen van de oorspronkelijke artiesten, Aad Klaris uitgezonderd waarschijnlijk. Als je onderaan de pagina van de achtergrondmuziek kijkt van de Adriaan Homepage, bij het gedeelte dat ze van deze artiesten helaas geen fragementen kunnen laten horen, dan is het woord horen plotseling gelinkt naar het machtigingsformulier...ow wee wat spannend :D*)

Houd op, ik houd het niet meer. Nog een week! :9~

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nee, ik denk niet dat dit het geval is. Allereerst heb je weer een hoop gedoe met rechten en dergelijke, ten tweede wordt het certificaat getekend door Adriaan en Bert Smorenburg (dus de nieuwe muziek komt erop). Ik denk echt wel dat je er vanuit kunt gaan dat op dit album alleen maar de nieuwe muziek komt te staan, het is de Original Soundtrack CD en mensen die nu naar de series kijken horen daar alleen maar de nieuwe muziek en geen bestaande nummers meer. Het is een mooie gedachte, maar ik denk dat je het mis hebt.

Waarschijnlijk heb je gelijk, dat met Aad Klaris sowieso wel denk ik. Maar vond het alleen wel beetje apart, allemaal artiesten opgesomd en dan die link, maar goed :) In ieder geval de Smorenburg muziek. Een gegeven paard he...:)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Waarschijnlijk heb je gelijk, dat met Aad Klaris sowieso wel denk ik. Maar vond het alleen wel beetje apart, allemaal artiesten opgesomd en dan die link, maar goed :) In ieder geval de Smorenburg muziek. Een gegeven paard he...:)

Ja, ik begrijp de verwarring en die link daar is ook vaag, maar was denk ik eerst de 'verborgen link'. Waarschijnlijk wilden ze het bestelformulier pas 5 juli de lucht ingooien, maar ik had die link dus ook al ontdekt. Toch denk ik dus dat je er wel van mag uitgaan dat het hier puur om hun eigen, nieuwe muziek gaat. En zoals je zegt: daar kunnen we al heel blij mee zijn, want die muziek is uniek.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ja, ik begrijp de verwarring en die link daar is ook vaag, maar was denk ik eerst de 'verborgen link'. Waarschijnlijk wilden ze het bestelformulier pas 5 juli de lucht ingooien, maar ik had die link dus ook al ontdekt. Toch denk ik dus dat je er wel van mag uitgaan dat het hier puur om hun eigen, nieuwe muziek gaat. En zoals je zegt: daar kunnen we al heel blij mee zijn, want die muziek is uniek.

Dit is meer dan geweldig! Er zijn gewoon geen smileys voor! *O*

Ik ben al bezeten van soundtracks, maar dit is, dit is.............. -0-

Maar om er toch nog even op terug te komen :P, jullie maken toch binnenkort een muziek-tour,

onder andere langs Aad Klaris? Dus de hoop is nog niet helemaal verdwenen.

Ach, wat zeik ik eigenlijk? :X Het is ook nooit goed met mij. Aad & Martijn, onwijs bedankt!!!!!!!!!!!!!!!! 8-)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dit is meer dan geweldig! Er zijn gewoon geen smileys voor! *O*

Ik ben al bezeten van soundtracks, maar dit is, dit is.............. -0-

Maar om er toch nog even op terug te komen :P, jullie maken toch binnenkort een muziek-tour,

onder andere langs Aad Klaris? Dus de hoop is nog niet helemaal verdwenen.

Ach, wat zeik ik eigenlijk? :X Het is ook nooit goed met mij. Aad & Martijn, onwijs bedankt!!!!!!!!!!!!!!!! 8-)

Precies!!! Dit is gewoon helemaal geweldig en de bestaande muziek hebben toch ook al een hoop van gevonden!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Precies!!! Dit is gewoon helemaal geweldig en de bestaande muziek hebben toch ook al een hoop van gevonden!

En de muziek van Bert Smorenburg is verder nergens te vinden, tenzij je het met de juiste programma's van een dvd ript. Nu staan die nummers allemaal compleet op een cd.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nou, volgens mij wel.

all was die CD 2,5 jaar geleden was uitgekomen konden jullie hem waarschijnlijk niet bestellen.

Maar jullie hebben nu ook de euro dus... dat moet denk ik wel lukken.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wauw!!!! Hoera!!!!! Fantastisch!!!!!!! ENORM GEWOON!!!!!! :):D:D

De Adriaan-Homepage is weer vernieuwd en raadt eens: Je kan nu ook hier (vanuit Vlaanderen) dus de nieuwe AchtergrondmuziekCD bestellen, hoe je het kan doen staat nu op de Machtiging-pagina en de Achtergrondmuziekpagina is ook vernieuwd! Joepie...!!!

Ik ga zo vlug mogelijk betalen! Dan heb ik ook die cd! :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
en de Achtergrondmuziekpagina is ook vernieuwd! Joepie...!!![/b]

Wel iets vreemds op die pagina. Er staat dat alle frgmenten uit B&A op die pagina staan, maar ondertussen kan ik al drie fragmenten uit de series noemen die niet meer op pagina staan: dreigende bellen, dreigende drums en thema Duits. Het zou dus kunnen dat deze muziekjes niet op de cd komen, zou wel jammer zijn!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nou, dat hoop ik dan maar, ik wil wel dat Dreigende bellen erop staat.

Aan de pagina te zien dus niet, maar degenen die de cd hebben kunnen dat binnenkort wel bevestigen.

Wat Dreigende Bellen betreft. Vreemd dat juist die muziek weg is. Dreigende Bellen is nota bene één van de meest voorkomende thema's in de nabewerkte series!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wie is het met me eens dat die lijkt op Child of sea?

Qua melodie lijken ze wel op elkaar. Waarschijnlijk heeft Bert Smorenburg een muziekstuk gemaakt dat inderdaad een beetje dezelfde sfeer heeft omdat het bij de scène past.

Link naar bericht
Delen op andere sites

ff een vraag he:

bij wie is dr al geld afgeschreven van die cd die em na maandag heeft besteld?

bij mij nog niet maar k wou het even weten want k vind het zo raar

want bij DJkoelkast was et binnen 5 dagen afgeschreven en nu is et vanaf maandag tot zaterdag 5 dagen en nu is dr nog niets afgeschreve :N

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het kan zijn dat de bank, waarbij je aangesloten bent, langer over het verzenden van een automatische incasso doen. Zodoende kan het een aantal werkdagen langer duren.

Groetjes,

Sander

Link naar bericht
Delen op andere sites
Het kan zijn dat de bank, waarbij je aangesloten bent, langer over het verzenden van een automatische incasso doen. Zodoende kan het een aantal werkdagen langer duren.

Groetjes,

Sander

of heeft het soms te maken met 1 juli dat het daarom wat vertraging heeft

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...