Ga naar inhoud

GROOT NIEUWS! Eindelijk! Het is zover!


Aanbevolen berichten

  • Reacties 235
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Waarom staat Dreigende Bellen er nou niet op??? Zou er een deel 2 komen???

Ik vind het ook jammer, ik had eigenlijk meer nummers verwacht, maar ja wat er ook gebeurt altijd blijven lachen.

en denk ook dat er misschien een 2e deel uitkomt

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op de sit evan de cd staat toch "helaas kan ik de muziek van Vangelis etc niet laten HOREN hier op de site" Misschien komt er een cd met die muziek?

Zoals ik eerder al zei: dat is hun muziek niet, dus die kunnen ze ook niet uitbrengen. Als je die muziek wilt zul je toch de cd's van de oorspronkelijke artiesten moeten kopen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik ook zeker. Dus Aad of Martijn, mochten jullie dit lezen: Kom maar op met die deel 2!! :)

Daarbij wil ik zeker niet ondankbaar lijken, want zoals Aad al aangeeft is er genoeg werk in deze cd gestoken. Ik waardeer dit ook zeer (prachtige hoes, certificaat en al). Het is alleen jammer dat nog zoveel muziek ontbreekt en dat thema achtervolging Kroon zo vreemd in elkaar is gezet, waarom niet de originele versie, die wil iedereen juist. Maar goed, er is nog genoeg muziek over voor een Volume II, dus als jullie zin en tijd hebben, wij zijn er klaar voor! ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als Aad, Bert of Martijn dit lezen, denken ze wellicht nog goh wat een ondankbaar zooitje :P

Ik ben hier al intens blij mee *)

Uiteraard zal het leuk zijn als de resterende muziek van Bert Smorenburg ook nog wordt uitgebracht, maar voorlopig zeg ik bij deze cd dikke prima ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites

Yes ik heb ´m ook *O* (nr. 46 trouwens), alleen wel jammer ja dat ze Achtervolging Kroon d´r anders op hebben gezet, maar verder idd een ^O^ CD. Trouwens Thema Achtervolging is ook heel goed.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ikzat maar te wachten en te wachten (ik dacht dat ik gek werdt) de postbode komt bij ons namelijk om 10:30 of 11:00, maar er kwam een vervanger en die kwam pas om 13:30, dus jullie begrijpen hoe ik me voelde.

maar de cd is meesterlijk (uitzonderingen daar gelaten, 9tervolging kroon dus)

ik heb nummer 33, ik vraag me wel af wie nr. 1 heeft.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ikzat maar te wachten en te wachten (ik dacht dat ik gek werdt) de postbode komt bij ons namelijk om 10:30 of 11:00, maar er kwam een vervanger en die kwam pas om 13:30, dus jullie begrijpen hoe ik me voelde.

maar de cd is meesterlijk (uitzonderingen daar gelaten, 9tervolging kroon dus)

ik heb nummer 33, ik vraag me wel af wie nr. 1 heeft.

Ja. Misschien wel iemand die niet in het forum zit?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja. Misschien wel iemand die niet in het forum zit?

Dat denk ik eigenlijk wel, en nog iets dat ik me afvraag, hoeveel cd's zijn er en hoe verdelen ze de nummers(willekeurig of op volgorde van bestelling.)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Goh hee ik ontdek me daarnet toch een spelfout op het certificaat ;)

''Wij hopen dat u net zo veel plezier beleefd...''

Dit is gewoon tegenwoordige tijd en geen voltooid deelwoord. Beetje slordig ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Was ff naar de Mycom, lag 'ie maar mooi op de mat.

Geweldige muziek *O**O*.

Ik hoop dat nu alle mensen zijn overtuigd dat Smorenburg werkelijk fantastische muziek maakt!

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites
En ik maar hopen dat we GEEN opsomming van nummertjes kregen :'(

Het was niet verboden, maar idd alleen melden dat je um hebt en het nummertje er bij is niet egt de bedoeling,

maar heb jij um al??

Link naar bericht
Delen op andere sites
jippie!! *O* bassie *O* en *O* adriaan *O* ! jippie! eindelijk de CD! ik kon niet meer wachten! trouwens, ik ben nummer 58!

Ik ben nummer 57!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dat is toevallig. *O**O*

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Het was niet verboden, maar idd alleen melden dat je um hebt en het nummertje er bij is niet egt de bedoeling,

maar heb jij um al??

Ik ben nog op mijn werk, dus ik weet het niet.

Alsjeblieft geen posts met alleen nummers! (dat geldt OOK voor Rancho).

Link naar bericht
Delen op andere sites
Het is trouwens wat met ons.

Eerst maanden lopen zeuren om een CD

is de CD er moffelt iedereen 'm weg en gaat lopen zeuren om deel II whahahaha _O_

Maarja zijn we Nederlanders of niet? :P

Best slim gedaan toch, 2 versie's? De echte fans kopen die CD toch wel :D.

Daarna als versie 2 is uitgekomen gaat men weer zeuren :P. En waarom? Men wil een gold-edition met Jewel-Case :P.

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik dacht eerst, wat klinkt dat Franse intro raar, maar er was een box uitgevallen :S, maar hij doet het weer en ik vind het geweldig (vooral thema caribisch)

Link naar bericht
Delen op andere sites
maar wie zegt dat er een 2e komt???

Dat is logisch als je kijkt welke nummers er allemaal ontbreken. Dat zijn er ZOVEEL! :+

Dreigende Bellen

Dreigende Drums

Dreigende Climax

Thema Droevig

Thema Duitsland

Thema Koddig

Thema Amerika

Thema Wales

Thema Ierland

Thema Spanje

Thema Spanning

Thema Zenuwachtig

Boevenmuziekjes

Om er maar een ''paar'' te noemen. :P

Ik was trouwens nummer 37. ;)

Ik heb de cd nu al blauwgedraaid in 2 uur! :D

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja en vooral Thema Zenuwachtig had ik toch wel leuk gevonden als die er op stond maar ja je kan natuurlijk niet alles hebben, tis nu maar hopen dat er nog een 2e komt enne, hier zijn we toch ook al heel blij mee *O* .

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zo, het is misschien een beetje laat, maar ik heb nu pas kans gezien de CD te beluisteren. Ik kan alleen maar zeggen: geweldig! ^O^ Het is dan wel zo dat niet alle nummers aanwezig zijn, maar ik ben toch meer dan tevreden met wat we nu hebben; buiten Thema Amerika en Thema Zenuwachtig zijn mijn favorieten al present: de twee achtervolgingsthema's (ook al is Achtervolging Kroon dan incompleet), Dreigende Tubbler en Thema Opdracht.

Dreiging Kroon is toch zeker niet slecht als vervanger van de Klaris-toem-toem en ik ben dan ook blij dat het ook op de cd staat, en ook het Thema Indiaan weet ik wel te waarderen, al heeft het voor mijn gevoel weinig meer met indianen te maken...meer met lopen door een kloof, en zo :P Thema Onder Water is niet een van mijn lievelingsnummers, maar ik geef meteen toe dat het knap gemaakt is.

Dus, zoals ik al zei...ik ben tevreden. Natuurlijk mag er van mij zó een deel 2 verschijnen, maar de ergste honger is wel weer even gestild :Y

Nee, ik vergeet het niet: ik heb nummer 34 ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Uncle Ar, een paar themas zijn nog beetje wazig:

Thema Climax - Deuntje wat je hoort als de baron zijn telefoon breekt?

Thema Koddig - ?? / Bedoel je dat thema blooper en anders heb ik er dus nog een extra bij *)

Thema Spannend - Deuntje wat je o.a. hoort in de Verdwenen Kroon als de boeven het kasteel onderzoeken of er niemand aanwezig is?

Boevenmuziekjes - Zijn er al minimaal 2 van, en in verschillende tempo's.

Lukas.

PS Geen quote, krijg foutmelding... / Kom maar op met deel 2 :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik kan maar geen genoeg krijgen van thema tubbler. Ook al is het eentonig, ik vind het geweldig en als ie bij 2:54 is (of zoiets) dan begint ie weer opnieuw (herhaling) en ik blijf het geweldig vinden (m'n ouders wat minder... Ze vinden Caribisch en Griekse Rijder wel leuk).

Ook Thema Achtervolging vind ik echt helemaal geweldig. Caribisch en Indiaan draai ik ook vaak. Ik vind het geweldig!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Uncle Ar, een paar themas zijn nog beetje wazig:

Thema Climax - Deuntje wat je hoort als de baron zijn telefoon breekt?

Thema Koddig - ?? / Bedoel je dat thema blooper en anders heb ik er dus nog een extra bij *)

Thema Spannend - Deuntje wat je o.a. hoort in de Verdwenen Kroon als de boeven het kasteel onderzoeken of er niemand aanwezig is?

Boevenmuziekjes - Zijn er al minimaal 2 van, en in verschillende tempo's.

Ze kloppen allemaal, ja. :Y

Climax is met dat orgel op het einde.

Koddig is van de bloopers op de Europa DVD's.

Spannend is het andere deuntje uit de Kroon wat je o.a. hoort wanneer de

boeven het kasteel onderzoeken en als B&A met de koffer door de grot lopen.

Met Boevenmuziekjes bedoel ik alle aankondigen, je weet wel. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik kan maar geen genoeg krijgen van thema tubbler. Ook al is het eentonig, ik vind het geweldig en als ie bij 2:54 is (of zoiets) dan begint ie weer opnieuw (herhaling) en ik blijf het geweldig vinden (m'n ouders wat minder... Ze vinden Caribisch en Griekse Rijder wel leuk).

Ook Thema Achtervolging vind ik echt helemaal geweldig. Caribisch en Indiaan draai ik ook vaak. Ik vind het geweldig!

Dreigende Tubbler is the best!!!!! *O**O*

Link naar bericht
Delen op andere sites

Driegende tubbler is super :)

De twee achtervolgingstunes zijn ook heel goed gemaakt

Alleen vind ik het wel jammer dat er geen langzame vrolijke Rijder is. Die zit wel in de kroon als *bas* en *adriaan* en *robin* net boodschappen gedaan hebben en weer terug rijden naar de *caravan*

Link naar bericht
Delen op andere sites
Alleen vind ik het wel jammer dat er geen langzame vrolijke Rijder is. Die zit wel in de kroon als *bas* en *adriaan* en *robin* net boodschappen gedaan hebben en weer terug rijden naar de *caravan*

Dat is in de Kroon het einde van ''Vrolijke Rijder'' met die langzame fade. Op de cd hebben ze er een vlechtend riedeltje achtergeplakt en eindigt het meer abrupt.

Link naar bericht
Delen op andere sites

maar wie zegt dat er een 2e komt???

Idd ;)

Nieuws berichtje van http://www.adriaan-homepage.nl:

Deze week is de CD “Original Soundtrack Album†uitgekomen met de achtergrondmuziek van de Bassie en Adriaan-series. Ik word verlegen van alle positieve reacties die we daarop krijgen. Het ene compliment na het andere wordt ons gemaild. Ook vragen heel veel fanatieke fans, “Wanneer komt deel 2 uit?†Hier het antwoord; “Ik zeg nooit 'nooit' maar ik denk het nu wel.â€Â

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nieuws berichtje van http://www.adriaan-homepage.nl:

Deze week is de CD “Original Soundtrack Album†uitgekomen met de achtergrondmuziek van de Bassie en Adriaan-series. Ik word verlegen van alle positieve reacties die we daarop krijgen. Het ene compliment na het andere wordt ons gemaild. Ook vragen heel veel fanatieke fans, “Wanneer komt deel 2 uit?†Hier het antwoord; “Ik zeg nooit 'nooit' maar ik denk het nu wel.â€Â

Ja joh, als hij gaat zeggen: ''Daar zijn we mee bezig'' dan krijgt hij dààr weer elke dag mailtjes over. Volgens mij zegt hij dit zodat wij ons rustig houden en over een paar maanden kan je Volume II ineens bestellen. :P

--althans, ik hoop het verschrikkelijk--

En zo niet .......... ik herinnerde mij gister ineens een spreekwoord:

Je moet een gegeven paard niet in de bek kijken.

8-) Dus dat doe ik ook niet! Ik had eerst 5 Smorenburg nummers en nu heb ik er 16, SUPER! ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja joh, als hij gaat zeggen: ''Daar zijn we mee bezig'' dan krijgt hij dààr weer elke dag mailtjes over. Volgens mij zegt hij dit zodat wij ons rustig houden en over een paar maanden kan je Volume II ineens bestellen. :P

--althans, ik hoop het verschrikkelijk--

En zo niet .......... ik herinnerde mij gister ineens een spreekwoord:

Je moet een gegeven paard niet in de bek kijken.

8-) Dus dat doe ik ook niet! Ik had eerst 5 Smorenburg nummers en nu heb ik er 16, SUPER! ^O^

Zo is het! Ik vind ook dat we voordat we over een nieuw deel praten, eerst moeten laten merken hoe blij we wel niet zijn met dit deel! Ik bedoel, er wordt nu makkelijk over gepraat, omdat het er is, maar we moeten vooral niet vergeten hoe graag we het wilde hebben en hoe blij we er wel niet mee zijn. Bij mij heeft die CD al van de 24 uur zeker de helft gedraaid en nu staat ie weer op.

De animo voor deel 2 heeft ook wel het positieve effect dat de CD zo populair is en dat we zo tevreden zijn over deel 1 dat we niet kunnen wachten op een vervolg.

Het hangt toch van Aad af of dat er komt, maar ik had nooit gedacht dat er een CD zou komen met de achtergrondmuziek en zoals Aad zegt: zeg nooit 'nooit'. ;)

Voor de liefhebbers; ik heb een recensie over dit album geschreven: http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm Ik heb geprobeerd zo objectief mogelijk te zijn en (terechte) kritiek te leveren. Lees het eens door zou ik zeggen en laat even weten wat je ervan vind (dat kan ook in een priveberichtje naar me toe of een mailtje).

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...