Ga naar inhoud

Welke grappen vind jij minder leuk?


Aanbevolen berichten

Wat vinden jullie de domste grap die in de series is gebruikt.

Hij hoeft niet van alleen van bassie te zijn.

Die van mijne is uit: Het Geheim van de Schatkaart.

Als B&A naar de geizers hebben gekeken zegt Bassie: Een gaat in de grond een btje water erin pfffffffffff.

Ik snap niet wat daar zo leuk aan is. O}

==edit: titel even wat vriendelijker gemaakt==

Link naar bericht
Delen op andere sites
De domste grap vind ik de volgende uit het geheim van de sleutel:

'Link is waar de duim rechts zit'

Ik snap echt niet wat er zo leuk aan is :{:XO}

De domste vind ik uit de verdwenen kroon:

*adriaan* : Edelstenen zijn kostbaar

*bas* : Waarom?

*adriaan* : Omdat ze zeldzaam zijn

*bas* : Oh, dus iets wat zledzaam is is dan ook kostbaar, dan ben ik ook kostbaar

*adriaan* : Hoezo?

*bas* : Ik ben toch ook zeldzaam?

*adriaan* : Jij zeldzaam?

*bas* : Je ziet maar weinig mensen die zo dom zijn als ik

*bas* *adriaan* Hahahahahahaha.

Deze was gewoon te lang, en dus niet leuk.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heb ook weer een domme.

Uit de Kroon.

Als Bassie en Robin bij Adriaan de grap van de neus van de auto zegt Robin: Zere neus van auto.

Ik vind dat ook niet echt grappig.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik erger me ook aan de grappen met dat Zeer Zeer Geniaal enzo (van Vlugge Japie). Die vind ik gewoon niet grappig, en ik snap niet wat er leuk aan is. Het lijkt eerder op slijmen dan op een grap.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik erger me ook aan de grappen met dat Zeer Zeer Geniaal enzo (van Vlugge Japie). Die vind ik gewoon niet grappig, en ik snap niet wat er leuk aan is. Het lijkt eerder op slijmen dan op een grap.

Volgens mij is het ook een beetje bedoeld als slijmen. Persoonlijk vind ik het wel geinig. Japie wilt zich door middel van dit soort uitspraken toch een beetje ophoog werken bij de baron :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Volgens mij is het ook een beetje bedoeld als slijmen. Persoonlijk vind ik het wel geinig. Japie wilt zich door middel van dit soort uitspraken toch een beetje ophoog werken bij de baron :)

Oh, nu begrijp ik waarom die Japie dat deed! :Y Bedankt, want ik begreep eerst echt niet waarom Japie zo deed :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vind veel grappen van Robin niks aan. :N

*VOORBEELD uit de SCHATKAART:

*robin* Ben jij goed uitgeslapen?

*bas* Ja.

*robin* Dan kan jij jouw bed verkopen, hahahaha!

:?

Tsja, we zijn nou eenmaal geen robots dus snappen we de humor van Robin ook niet altijd. :) Zo begrijp ik nooit waarom Bassie zo moet lachen in het laatste deel van de professor, als Robin opmerkt dat de professor na zijn genezing robotmoppen vertelt. Blijkbaar erg lollig O}

Link naar bericht
Delen op andere sites
Zo begrijp ik nooit waarom Bassie zo moet lachen in het laatste deel van de professor, als Robin opmerkt dat de professor na zijn genezing robotmoppen vertelt. Blijkbaar erg lollig O}

Ik begrijp dat ook niet, blijkbaar moet Bassie bijna overal om lachen. :?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vind veel grappen van Robin niks aan. :N

*VOORBEELD uit de SCHATKAART:

*robin* Ben jij goed uitgeslapen?

*bas* Ja.

*robin* Dan kan jij jouw bed verkopen, hahahaha!

:?

Ja, de moppen van *robin* zijn meestal niet leuk.

En dan daarbij die irritante lach van hem.

Maar de meeste grappen zijn wel leuk.... ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Waarom nou weer een 'domste grap' topic en niet een beste grap topic ?? Had ik persoonlijk leuker gevonden... En wanneer is een grap eigenlijk dom, niet iedereen heeft dezelfde humor en moet lachen om dezelfde dingen....

Link naar bericht
Delen op andere sites
Waarom nou weer een 'domste grap' topic en niet een beste grap topic ?? Had ik persoonlijk leuker gevonden... En wanneer is een grap eigenlijk dom, niet iedereen heeft dezelfde humor en moet lachen om dezelfde dingen....

Dan maak jij toch een beste grap topic? Waarom start je niet meteen een topic met de titel: "Waarom is alles zo perfect aan Bassie en Adriaan?"

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind dat stukje over Willemstad op Curacao echt VEEL te lang en erg niet grappig. Vooral omdat ik niet wist dat Willemstad ook in Brabant ligt, dus de lol is er na de eerste regel al vanaf. Dat Adriaan niet ingrijpt, snap ik ook niet. Erg ongrappig.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja, Adriaan had gewoon gelijk moeten zeggen hier heb je ook een Willemsstad.

Wat ik ook erg lang vind als Bassie de steen weer in het water gooit bij de Verzonken stad.

Dat duurt ook erg lang.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wat ik ook erg lang vind als Bassie de steen weer in het water gooit bij de Verzonken stad. Dat duurt ook erg lang.

Maar dat is geen grap, Bassie gooit de steen weg omdat er onleesbare tekens opstaan en hij denkt daardoor niets aan de steen te hebben.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Je moet het meer zo zien:

het is een kinderserie en kleine kinderen vinden die grappen vaak wèl leuk.

De enige grap die ik niet leuk vind is: wat doet een clowntje als hij een chinees restaurant ziet... beetje voorspelbaar ook, maar zie het wel in de juiste leeftijd ook ;) het is niet voor ons gemaakt :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
en, wat doet een clowntje als hij een chinees restaurant ziet?

Nee, dj citeert hem verkeerd, hij gaat zo:

*bas* Wat doet een clown, als er een heerlijk bord met Chinees eten voor hem staat?

*adriaan* Geen idee.

*bas* Dat zal ik je laten zien in dit Chinese restaurant, kom mee naar binnen!

En Bassie trekt Adriaan aan zijn mouw mee naar binnen. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

alle grappen zijn eigenlijk best dom, maar dat vind ik juist zo leuk aan bassie en adriaan :D

als ik leuke grappen wil horen, luister ik wel naar een cabaretvoorstelling :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vind die 'Hoe Lang is een chinees' grap uit De Reis Vol Verrassingen totaal niet grappig. Ik snap hem wel, hoor, maar ik zie er de humor niet van in.

Ik kende hem al, dus ik zat als klein kind maar steeds het antwoord naar Bassie te schreeuwen op de tv. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bij die grap van die Chinees kwam ik pas 4 jaar terug achter.

Ik vind die grap niet leuk van: Wat zegt een Chinees tegen een lantaarnpaal, niks hij loopt er gewoon voorbij.

Ik snap daar de humor niet van.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bij die grap van die Chinees kwam ik pas 4 jaar terug achter.

Ik vind die grap niet leuk van: Wat zegt een Chinees tegen een lantaarnpaal, niks hij loopt er gewoon voorbij.

Ik snap daar de humor niet van.

Die vind ik juist weer geniaal... :@

Link naar bericht
Delen op andere sites

Om één of andere reden moet ik toch altijd wel lachen om die grappen van Bassie en Adriaan, ookal zijn ze soms niet eens al grappen bedóeld.

Hoe Bassie bijvoorbeeld praat/doet in de serie van de Plaaggeest, dat is zo gráppig, daar kan ik gewoon van in een deuk liggen _O-

Nog een ander voorbeeld: In Duitsland (dacht ik) staan B&A bij een echoput.

*adriaan* "....en alles wat de put zegt, is waar."

*bas* "Oh, dan weet ik er nog eentje, let op. Wat krijg ik als ik naar Adriaan wijs-ijs-ijs-ijs-ijs-ijs-ijs......"

Anderen zullen het misschien flauw vinden, maar ik kan er wel om lachen :D

Maar goed, om op het onderwerp terug te komen: laatst kwam ik toch best wel een domme grap tegen, toen B&A in Wales waren:

*bas* "Een schaap zegt: 'Meeeeuuuhhh'. Zegt het andere schaap: 'Nou, dat wou ik ook net zegguh..."

*bas**adriaan* HAHAHAHAHAHA

:{

Maarja, het is idd wel voor kinderen gemaakt natuurlijk...

Link naar bericht
Delen op andere sites
*bas* "Een schaap zegt: 'Meeeeuuuhhh'. Zegt het andere schaap: 'Nou, dat wou ik ook net zegguh..."

*bas**adriaan* HAHAHAHAHAHA

Dit vind ik ook een heel flauwe mop.

Voor de rest heb ik niets aan te merken van moppen uit de B&A series.

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...