Maikotjuh Posted February 15, 2004 Posted February 15, 2004 Kostuum 1 Kostuum 2 Kostuum 3 Kostuum 4 Kostuum 5 Kostuum 6
Maikotjuh Posted February 15, 2004 Author Posted February 15, 2004 Pardon, verzonken stad kostuum vergeten
wonderer Posted February 15, 2004 Posted February 15, 2004 Het groene pak met de suede laarzen Maar het witte streepjespak met de varkentjes staat daar HEEL dicht bij.
Frey Posted February 15, 2004 Posted February 15, 2004 Ik ga voor kostuum 1, lekker grijs en ouderwets Kostuum 2 komt dichtbij.
_Bigmac_ Posted February 15, 2004 Posted February 15, 2004 Kostuum 3. Die biggen stropdas maakt het heelemaal af.
warboel Posted February 15, 2004 Posted February 15, 2004 Mijn stem is hier naar nummer 2 gegaan, maar het groene kostuum heb ik ook altijd wel aardig gevonden.
Johnny B2 Good Posted February 15, 2004 Posted February 15, 2004 Het groene pak met de suede laarzen Maar het witte streepjespak met de varkentjes staat daar HEEL dicht bij. Volledig mee eens!
Joost Posted February 15, 2004 Posted February 15, 2004 Kostuum 4 heeft mijn voorkeur, het straalt wel iets uit, terwijl het niet echt een 'streng' kostuum is. Het groene pak met de suède laarzen past daarentegen prima in de scènes in Amerika, maar kostuum 4 vind ik zelf wel passend.
wonderer Posted February 15, 2004 Posted February 15, 2004 Kostuum 4 heeft mijn voorkeur, het straalt wel iets uit, terwijl het niet echt een 'streng' kostuum is. Het groene pak met de suède laarzen past daarentegen prima in de scènes in Amerika, maar kostuum 4 vind ik zelf wel passend. Kostuum vier IS het groene pak... welke bedoel jij nou?
Freek Posted February 16, 2004 Posted February 16, 2004 Leuke actiefoto. Niet iets voor je site, wonderer?
Hinse Posted February 16, 2004 Posted February 16, 2004 Jammer dat optie 6 er niet bij staat in de poll. Voortaan wel even doen, want nu kun je een vetekend beeld krijgen
djkoelkast Posted February 16, 2004 Posted February 16, 2004 3 vin dik het leukst Kostuum 6 in de poll toegevoegd.
Hinse Posted February 16, 2004 Posted February 16, 2004 3 vin dik het leukst Kostuum 6 in de poll toegevoegd. Beter (te) laat dan nooit....bijna iedereen heeft al gestemd
japio Posted February 16, 2004 Posted February 16, 2004 ik ga voor kostuum 3, de varkensdas heeft wel iets.
Baron_van_Neemwegge Posted February 16, 2004 Posted February 16, 2004 Kostuum nummer 3 staat geniaal, maar kostuum nummer 2 is zeker ook niet verkeerd. Ach, eigenlijk staat de baron alles
wonderer Posted February 16, 2004 Posted February 16, 2004 Leuke actiefoto. Niet iets voor je site, wonderer? Coole foto inderdaad, maar waar zou ie moeten? Ik ben niet zo voor plaatjes om het plaatje. Beeldmateriaal moet nut hebben, heb ik op school geleerd
_Bigmac_ Posted February 16, 2004 Posted February 16, 2004 Leuke actiefoto. Niet iets voor je site, wonderer? Coole foto inderdaad, maar waar zou ie moeten? Ik ben niet zo voor plaatjes om het plaatje. Beeldmateriaal moet nut hebben, heb ik op school geleerd Meschien iets voor een boefjes bio op je site ???.
Freek Posted February 16, 2004 Posted February 16, 2004 Leuke actiefoto. Niet iets voor je site, wonderer? Coole foto inderdaad, maar waar zou ie moeten? Ik ben niet zo voor plaatjes om het plaatje. Beeldmateriaal moet nut hebben, heb ik op school geleerd Je hebt drie mogelijkheden: A. Bij de Baron. B. Bij B100 C. Bij Handige Harry Aan jou de keus.
Maikotjuh Posted February 16, 2004 Author Posted February 16, 2004 Jammer dat optie 6 er niet bij staat in de poll. Voortaan wel even doen, want nu kun je een vetekend beeld krijgen Ja sorry was hem vergeten.Weet trouwens niet of er uberhaupt fans zijn van dat kostuum
wonderer Posted February 16, 2004 Posted February 16, 2004 Ik weet niet of ik hier een nieuwe topic voor moet openen, maar... zijn haar verandert ook steeds Kun je in die pics voor het kostuum goed zien. Het haar van Aad laten we maar even buiten beschouwing, da's een pruik, maar het kapsel van Paul is volgens mij van hemzelf. Afgezien van zijn snor dan. Ik vind het krullerige, bijna "geflipt genie" achtige haar van Europa en Amerika wel koel. In de Verzonken Stad is het zo glad met die scheiding... In de kroon achterover is wel weer leuk. Past goed bij zijn karakter dan. Vinden jullie ervan?
djkoelkast Posted February 16, 2004 Posted February 16, 2004 Ik weet niet of ik hier een nieuwe topic voor moet openen, maar... zijn haar verandert ook steeds Kun je in die pics voor het kostuum goed zien. Het haar van Aad laten we maar even buiten beschouwing, da's een pruik, maar het kapsel van Paul is volgens mij van hemzelf. Afgezien van zijn snor dan.Ik vind het krullerige, bijna "geflipt genie" achtige haar van Europa en Amerika wel koel. In de Verzonken Stad is het zo glad met die scheiding... In de kroon achterover is wel weer leuk. Past goed bij zijn karakter dan. Vinden jullie ervan? nee! niet NOG een 'wat vinden jullie van' topic alsjeblieft hé doe hier maar he?
randy_roes Posted February 16, 2004 Posted February 16, 2004 Zijn haar in de Kroon en de Verzonken Stad was super, echt maffia-bad guy-achtig.
wonderer Posted February 16, 2004 Posted February 16, 2004 nee! niet NOG een 'wat vinden jullie van' topic alsjeblieft hé doe hier maar he? Ja, dat dacht ik dus ook Maar ik ben wel benieuwd wat jullie theorieen zijn achter het veranderende haar.
Baron_van_Neemwegge Posted February 16, 2004 Posted February 16, 2004 Zijn haar loopt eigenlijk met zijn karakter mee. Eerst is het een gladde scheiding dat iets geniaals uitstraalt. In de latere series wordt zijn haar wilder en zijn streken ook. Hij wordt een geflipte baron die wild op zoek is naar zijn revanche (met alle respect natuurlijk) *baron*
De Maestro Posted February 25, 2004 Posted February 25, 2004 Kostuum 3. Het witte pak met de zwarte strepen en de varkensstropdas. Echt het meest geweldige pak ooit en zo Baron waardig. Daarbij is dit het pak dat ie in mijn favo-aflevering in Luxemburg aanheeft tijdens 'Operatie Geniaal'! Dat groene, kitsche pak, vind ik ook wel ruig, met dat strikje ipv stropdas. Kostuum 2 is ook wel mooi. Maar 3 is toch favoriet.
benafan Posted February 25, 2004 Posted February 25, 2004 Kostuum 5 ik ga egt voor dit kostuum, als ik dit ziet dan lig ik egt helemaal dubbel van het lachen!! wie niet??
gabber Posted February 25, 2004 Posted February 25, 2004 Kostuum 5 ik ga egt voor dit kostuum, als ik dit ziet dan lig ik egt helemaal dubbel van het lachen!! wie niet?? Ja die vind ik ook prachtig! <<
bartje518 Posted February 26, 2004 Posted February 26, 2004 Ik ga voor kostuum 1, lekker grijs en ouderwets Kostuum 2 komt dichtbij.
bartje518 Posted February 26, 2004 Posted February 26, 2004 Leuke actiefoto. Niet iets voor je site, wonderer? *B100* Mijn neus zegt dat er iets niet klopt! *baron* Dadelijk klop ik eens op jou neus!
wonderer Posted February 26, 2004 Posted February 26, 2004 Ik ga voor kostuum 1, lekker grijs en ouderwets Kostuum 2 komt dichtbij. Nu ik nog eens dat plaatje bekijk... dat kostuum van Aad is helemaal niet op maat gesneden. In de Kroon past het Paul perfect, maar bij Aad zijn de mouwen te lang. En dat voor een Baron Nee, ik vind nog steeds het "groene" pak in Amerika en daarna het varkentjeskostuum
'Robin' Posted February 26, 2004 Posted February 26, 2004 Alle kostuums van de Baron zijn mooi. Ik vind vooral die biggenstropdas uit de "Geheimzinnige Opdracht" echt heel passend. Ik heb hem sinds 1991 veelvuldig lopen zoeken, maar nooit ergens gevonden. Jammer hoor...het allermooiste kostuum van alle personages vind ik toch wel de grijze regenjas + rode PPT-telefoon van B100. Alleen er is me iets opgevallen...in Luxemburg haalt hij 1 keer een andersoortige telefoon uit zijn jas (een ronder model), wanneer HH, Baron en hijzelf vanaf die heuvel het "Plan Geniaal" in de gaten houden. Ook maakt de telefoon 1 keer een ander geluidje. In de Nederland-aflevering maakt B100's telefoon als hij hem de allereerste keer opneemt een ander geluidje dan normaal...Jammer: want dat geluidje vind ik nou juist leuker dan het "normale" telefoongeluidje... *b2* Wat voor een duitje?
djkoelkast Posted February 26, 2004 Posted February 26, 2004 Alle kostuums van de Baron zijn mooi. Ik vind vooral die biggenstropdas uit de "Geheimzinnige Opdracht" echt heel passend. Ik heb hem sinds 1991 veelvuldig lopen zoeken, maar nooit ergens gevonden. Jammer hoor...het allermooiste kostuum van alle personages vind ik toch wel de grijze regenjas + rode PPT-telefoon van B100. Alleen er is me iets opgevallen...in Luxemburg haalt hij 1 keer een andersoortige telefoon uit zijn jas (een ronder model), wanneer HH, Baron en hijzelf vanaf die heuvel het "Plan Geniaal" in de gaten houden. Ook maakt de telefoon 1 keer een ander geluidje. In de Nederland-aflevering maakt B100's telefoon als hij hem de allereerste keer opneemt een ander geluidje dan normaal...Jammer: want dat geluidje vind ik nou juist leuker dan het "normale" telefoongeluidje...*b2* Wat voor een duitje? Gossie...ga je nu bij elke post neerzetten dat het telefoongeluidje anders is?
Maikotjuh Posted February 26, 2004 Author Posted February 26, 2004 [..]Gossie...ga je nu bij elke post neerzetten dat het telefoongeluidje anders is? Ja hij/zij schijnt daar nogal mee te zitten, blijkbaar...
'Robin' Posted February 27, 2004 Posted February 27, 2004 [..]Ja hij/zij schijnt daar nogal mee te zitten, blijkbaar... Ja, ik zit daar heel erg mee, en wil er graag opheldering over *b2* Ik ben geen rover!
De Maestro Posted February 27, 2004 Posted February 27, 2004 (...)Alleen er is me iets opgevallen...in Luxemburg haalt hij 1 keer een andersoortige telefoon uit zijn jas (een ronder model), wanneer HH, Baron en hijzelf vanaf die heuvel het "Plan Geniaal" in de gaten houden. (...)*b2* Wat voor een duitje? *baron* Drommels, het is OPERATIE GENIAAL. Dat is toch wel wat B&A geschiedenis, niet meer vergeten.
'Robin' Posted February 27, 2004 Posted February 27, 2004 *baron* Drommels, het is OPERATIE GENIAAL. Dat is toch wel wat B&A geschiedenis, niet meer vergeten. Ik vergeet dit nooit meer. *b2* Ik eet geen beer.
TMP Posted February 24, 2005 Posted February 24, 2005 Ik vind het streepjespak met de biggetjesstropdas echt geweldig . (Ik weet alleen niet welk nummer dat is, kan iemand dat erbij zetten )
Wer-Al_Zwowe Posted March 4, 2005 Posted March 4, 2005 Ik zie kruisjes Niet iedereen laat zijn plaatjes een jaar staan
-adriana- Posted March 7, 2005 Posted March 7, 2005 Uit de kroon vind ik het meest geniaal Vind ik ook, daarin ben je echt ' The Genius '. Ik moet ook nog maar es kijken of ik aan zo'n pak kan komen..
gerben Posted March 7, 2005 Posted March 7, 2005 Ik vind het witte pak met de varkentjesstropdas het mooiste. Overigens vind ik het pak in Amerika het minst mooist (groene pak)
rancho Posted March 8, 2005 Posted March 8, 2005 Ik vind die uit de Kroon ook het meeste hebben. Edit: Ik moet een reden zeggen anders krijg ik op m'n donder Hij is uiteraard het mooist en zoals ik al had gelezen het meest geniaalst. Edit: je moet ook niet ROOD gebruiken voor een edit want dat is voorbehouden aan de mods
Recommended Posts