Ga naar inhoud

Het kostuum van de Baron...


Welke pak van de Baron vind jij het leukst??  

35 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke pak van de Baron vind jij het leukst??

    • Kostuum 1
      7
    • Kostuum 2
      7
    • Kostuum 3
      11
    • Kostuum 4
      4
    • Kostuum 5
      4
    • Kostuum 6
      2


Aanbevolen berichten

Kostuum 4 heeft mijn voorkeur, het straalt wel iets uit, terwijl het niet echt een 'streng' kostuum is. Het groene pak met de suède laarzen past daarentegen prima in de scènes in Amerika, maar kostuum 4 vind ik zelf wel passend.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Kostuum 4 heeft mijn voorkeur, het straalt wel iets uit, terwijl het niet echt een 'streng' kostuum is. Het groene pak met de suède laarzen past daarentegen prima in de scènes in Amerika, maar kostuum 4 vind ik zelf wel passend.

Kostuum vier IS het groene pak... welke bedoel jij nou?

Link naar bericht
Delen op andere sites
baronamer.jpg

Leuke actiefoto. Niet iets voor je site, wonderer?

Coole foto inderdaad, maar waar zou ie moeten? Ik ben niet zo voor plaatjes om het plaatje. Beeldmateriaal moet nut hebben, heb ik op school geleerd ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
baronamer.jpg

Leuke actiefoto. Niet iets voor je site, wonderer?

Coole foto inderdaad, maar waar zou ie moeten? Ik ben niet zo voor plaatjes om het plaatje. Beeldmateriaal moet nut hebben, heb ik op school geleerd ;)

Meschien iets voor een boefjes bio op je site ???.

Link naar bericht
Delen op andere sites
baronamer.jpg

Leuke actiefoto. Niet iets voor je site, wonderer?

Coole foto inderdaad, maar waar zou ie moeten? Ik ben niet zo voor plaatjes om het plaatje. Beeldmateriaal moet nut hebben, heb ik op school geleerd ;)

Je hebt drie mogelijkheden:

A. Bij de Baron.

B. Bij B100

C. Bij Handige Harry

Aan jou de keus. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Jammer dat optie 6 er niet bij staat in de poll. Voortaan wel even doen, want nu kun je een vetekend beeld krijgen :{

Ja sorry was hem vergeten.Weet trouwens niet of er uberhaupt fans zijn van dat kostuum

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik weet niet of ik hier een nieuwe topic voor moet openen, maar... zijn haar verandert ook steeds ;) Kun je in die pics voor het kostuum goed zien. Het haar van Aad laten we maar even buiten beschouwing, da's een pruik, maar het kapsel van Paul is volgens mij van hemzelf. Afgezien van zijn snor dan.

Ik vind het krullerige, bijna "geflipt genie" achtige haar van Europa en Amerika wel koel. In de Verzonken Stad is het zo glad met die scheiding... In de kroon achterover is wel weer leuk. Past goed bij zijn karakter dan.

Vinden jullie ervan?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik weet niet of ik hier een nieuwe topic voor moet openen, maar... zijn haar verandert ook steeds ;) Kun je in die pics voor het kostuum goed zien. Het haar van Aad laten we maar even buiten beschouwing, da's een pruik, maar het kapsel van Paul is volgens mij van hemzelf. Afgezien van zijn snor dan.

Ik vind het krullerige, bijna "geflipt genie" achtige haar van Europa en Amerika wel koel. In de Verzonken Stad is het zo glad met die scheiding... In de kroon achterover is wel weer leuk. Past goed bij zijn karakter dan.

Vinden jullie ervan?

nee! niet NOG een 'wat vinden jullie van' topic alsjeblieft hé :P doe hier maar he?

Link naar bericht
Delen op andere sites
nee! niet NOG een 'wat vinden jullie van' topic alsjeblieft hé :P doe hier maar he?

Ja, dat dacht ik dus ook :P Maar ik ben wel benieuwd wat jullie theorieen zijn achter het veranderende haar.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Kostuum 3. Het witte pak met de zwarte strepen en de varkensstropdas. Echt het meest geweldige pak ooit en zo Baron waardig. Daarbij is dit het pak dat ie in mijn favo-aflevering in Luxemburg aanheeft tijdens 'Operatie Geniaal'! Dat groene, kitsche pak, vind ik ook wel ruig, met dat strikje ipv stropdas. Kostuum 2 is ook wel mooi. Maar 3 is toch favoriet.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik ga voor kostuum 1, lekker grijs en ouderwets :P Kostuum 2 komt dichtbij.

Nu ik nog eens dat plaatje bekijk... dat kostuum van Aad is helemaal niet op maat gesneden. In de Kroon past het Paul perfect, maar bij Aad zijn de mouwen te lang. En dat voor een Baron ;)

Nee, ik vind nog steeds het "groene" pak in Amerika _O_ en daarna het varkentjeskostuum ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Alle kostuums van de Baron zijn mooi. Ik vind vooral die biggenstropdas uit de "Geheimzinnige Opdracht" echt heel passend. Ik heb hem sinds 1991 veelvuldig lopen zoeken, maar nooit ergens gevonden. Jammer hoor...het allermooiste kostuum van alle personages vind ik toch wel de grijze regenjas + rode PPT-telefoon van B100. Alleen er is me iets opgevallen...in Luxemburg haalt hij 1 keer een andersoortige telefoon uit zijn jas (een ronder model), wanneer HH, Baron en hijzelf vanaf die heuvel het "Plan Geniaal" in de gaten houden. Ook maakt de telefoon 1 keer een ander geluidje. In de Nederland-aflevering maakt B100's telefoon als hij hem de allereerste keer opneemt een ander geluidje dan normaal...Jammer: want dat geluidje vind ik nou juist leuker dan het "normale" telefoongeluidje...

*b2* Wat voor een duitje?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Alle kostuums van de Baron zijn mooi. Ik vind vooral die biggenstropdas uit de "Geheimzinnige Opdracht" echt heel passend. Ik heb hem sinds 1991 veelvuldig lopen zoeken, maar nooit ergens gevonden. Jammer hoor...het allermooiste kostuum van alle personages vind ik toch wel de grijze regenjas + rode PPT-telefoon van B100. Alleen er is me iets opgevallen...in Luxemburg haalt hij 1 keer een andersoortige telefoon uit zijn jas (een ronder model), wanneer HH, Baron en hijzelf vanaf die heuvel het "Plan Geniaal" in de gaten houden. Ook maakt de telefoon 1 keer een ander geluidje. In de Nederland-aflevering maakt B100's telefoon als hij hem de allereerste keer opneemt een ander geluidje dan normaal...Jammer: want dat geluidje vind ik nou juist leuker dan het "normale" telefoongeluidje...

*b2* Wat voor een duitje?

Gossie...ga je nu bij elke post neerzetten dat het telefoongeluidje anders is? :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
(...)Alleen er is me iets opgevallen...in Luxemburg haalt hij 1 keer een andersoortige telefoon uit zijn jas (een ronder model), wanneer HH, Baron en hijzelf vanaf die heuvel het "Plan Geniaal" in de gaten houden. (...)

*b2* Wat voor een duitje?

*baron* Drommels, het is OPERATIE GENIAAL. Dat is toch wel wat B&A geschiedenis, niet meer vergeten. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 11 months later...

Ik vind die uit de Kroon ook het meeste hebben.

Edit: Ik moet een reden zeggen anders krijg ik op m'n donder ;) Hij is uiteraard het mooist en zoals ik al had gelezen het meest geniaalst.

Edit: je moet ook niet ROOD gebruiken voor een edit want dat is voorbehouden aan de mods :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 months later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...