Ga naar inhoud

Bassie en Adriaan Prijsvragen op Bassie-Adriaan.nl


Aanbevolen berichten

Ik heb deze maand meegedaan aan de Kroon prijsvraag op Bassie-Adriaan.nl

En nu heb ik dit mailtje terug gekregen .

Vriendjes en vriendinnetjes,

Bedankt voor het opsturen van jullie antwoord voor de prijsvraag van deze

maand.

Kijk volgende maand weer op dezelfde bladzijde om te kijken of je gewonnen

hebt.

Groetjes van jullie vriendjes,

Bassie en Adriaan

Nu vraag ik me af of er nog andere mensen aan deze of aan andere prijsvragen hebben meegedaan van Bassie-Adriaan.nl

En of jullie wel eens wat gewonnen hebben.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb deze maand meegedaan aan de Kroon prijsvraag op Bassie-Adriaan.nl

En nu heb ik dit mailtje terug gekregen .

...

Nu vraag ik me af of er nog andere mensen aan deze of aan andere prijsvragen hebben meegedaan van Bassie-Adriaan.nl

En of jullie wel eens wat gewonnen hebben.

Ik heb ook meegedaan aan deze prijsvraag en ik kreeg precies hetzelfde antwoord terug als wat jij kreeg.

Ik vraag me af of we wat gewonnen hebben aan het eind van de maand.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb deze maand meegedaan aan de Kroon prijsvraag op Bassie-Adriaan.nl

En nu heb ik dit mailtje terug gekregen .

...

Nu vraag ik me af of er nog andere mensen aan deze of aan andere prijsvragen hebben meegedaan van Bassie-Adriaan.nl

En of jullie wel eens wat gewonnen hebben.

Ik heb ook meegedaan aan deze prijsvraag en ik kreeg precies hetzelfde antwoord terug als wat jij kreeg.

Ik vraag me af of we wat gewonnen hebben aan het eind van de maand.

Ik hoop het wel er zijn leuke cd''s te winnen.

Moest trouwens wel even zoeken op de B&A toer site.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik hoop het wel er zijn leuke cd''s te winnen.

Moest trouwens wel even zoeken op de B&A toer site.

Zoeken naar het antwoord?? Die vraag is toch hartstikke makkelijk ...

Meschien wel maar ik heb nooit geweten waar ze dat hadden opgenomen tot dat ik de B&A toer heb gezien.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...
Ok doe er niet aan mee.

Ik hoef eigenlijk niet zo'n CD

Is jouw zaak...

Zijn thans hele leuke cd's !

Ik zou zo graag de CD 'Bassie & Adriaan Live!' eens horen, want die cd heb ik nog niet!

Maar dat zijn toch leuke cd's ! ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
Ik heb ook een paar keer meegedaan. zelfde mailtje terug gekregen als jullie :{

Goh hoe zou dat nou komen ;)8-)

Ik heb trouwens nog nooit meegedaan, ik win namelijk toch nooit wat want ik heb altijd pech!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Goh hoe zou dat nou komen ;)8-)

Ik heb trouwens nog nooit meegedaan, ik win namelijk toch nooit wat want ik heb altijd pech!

Ik heb ook nog nooit gewonnen met de B&A wedstrijden op de Adriaan Homepage :N Ik doe elke maand mee, hopelijk ooit eens hé ;):P

Link naar bericht
Delen op andere sites
De prijsvraag van Adriaan blijft weg

JennoH, de Adriaan Homepage wordt nooit op zondag geupdated, logisch ook; nietwaar... Waarschijnlijk zal de prijsvraag morgen of overmorgen wel vernieuwd worden hoor ^O^ .

Ik ben echt benieuwd of ik eens zou gewonnen hebben, maar dat zal wel zo niet zijn denk ik. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 months later...
Even een flinke schop eronder :P.

Heeft iemand van jullie nog iets gewonnen met de prijsvraag ?

Ik heb wel een aantal keer meegedaan, maar nog niets gewonnen.

De vragen zijn over het algemeen wel makkelijk en er doen altijd veel mensen mee.

Ik doe ook altijd mee, maar heb ook nog nooit gewonnen... MAar ja, wie vaak spelletjes verliest, heeft geluk in de liefde.. ;) MAar er winnen echt vaak mensen uit Papendrecht... De maan Augustus al, en de maand juli ook, en een andere keer ook al... (Ik kom uit Papendrecht... O-) )

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb deze maand meegedaan aan de Kroon prijsvraag op Bassie-Adriaan.nl

En nu heb ik dit mailtje terug gekregen .

Vriendjes en vriendinnetjes,

Bedankt voor het opsturen van jullie antwoord voor de prijsvraag van deze

maand.

Kijk volgende maand weer op dezelfde bladzijde om te kijken of je gewonnen

hebt.

Groetjes van jullie vriendjes,

Bassie en Adriaan

Nu vraag ik me af of er nog andere mensen aan deze of aan andere prijsvragen hebben meegedaan van Bassie-Adriaan.nl

En of jullie wel eens wat gewonnen hebben.

Ik heb zelf heel veel gewonnen... In de tijd dat het Bassie & Adriaan Magazine er was had ik een Dubbelvideoband van de Huilende Professor gewonnen. Twee jaar geleden heb ik op de site van clown Bassie een pretpakket gewonnen!

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...

Ik heb een keer 2 kaartjes gewonnen voor de Lachspektakelshow op ClownBassie.nl. Dus ik ben met m'n neefje naar de plaatselijke sporthal gegaan. Was natuurlijk wel weer heel leuk, maar we hadden dezelfde show al het jaar daarvoor gezien.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik hoop dat er mooie prijzen te winnen zijn.

:? Waar slaat die post op... Zoals zo vaak gezegd, licht iets toe wat je zegt, niet alleen maar dingen zeggen om posts te winnen

Sorry dat ik er iets van zeg zonder dat de moderators er iets van zeggen, maar ik kon het niet laten

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nou, bijna elke keer is het een DVD van de Reis vol Verrassingen. De vragen mogen van mij ook wat moeilijker. Ik bedoelde dus eigenlijk dat er mooiere prijzen te winnen zijn.

Jouw post is trouwens ook off-topic. Je mag toch wel op iets hopen :?.

vindt je het gek dat ze die amerika dvds weggeven?

Ik heb het hier al ns ergens uitgelegd... Maar sinds de introductie van de tweedelige serie, die completer is dan de 6 (of was het 5?) delige, kopen mensen die niet ALLE dvds willen de tweedelige versie. Zo blijft men dus met een overschot aan tweedelige dvds zitten, die men niet kwijt komt. Dus dan kunnen ze ze net zo goed weggeven. Een voordeel dat ze hebben met dat ze die tweedelige weggeven, is dat mensen niet graag een deel van een serie op de plank hebben staan en daardoor sneller geneigd zijn om de rest van de series ook te kopen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

vindt je het gek dat ze die amerika dvds weggeven?

Ik heb het hier al ns ergens uitgelegd... Maar sinds de introductie van de tweedelige serie, die completer is dan de 6 (of was het 5?) delige, kopen mensen die niet ALLE dvds willen de tweedelige versie. Zo blijft men dus met een overschot aan vijfdelige dvds zitten, die men niet kwijt komt. Dus dan kunnen ze ze net zo goed weggeven. Een voordeel dat ze hebben met dat ze die vijfdelige weggeven, is dat mensen niet graag een deel van een serie op de plank hebben staan en daardoor sneller geneigd zijn om de rest van de series ook te kopen.

Ff gecorrigeerd ;).

Ik vind wel dat het lang duurt voordat de prijsvraag vernieuwd is...

de prijsvraag van de maand september staat er nu nog steeds op en aangezien het morgen al november is.

Dat zei ik ook al ja, maar vergeet niet dat Aad het erg druk heeft.

Hopelijk komt in november weer een nieuwe.

Link naar bericht
Delen op andere sites
ik zou graag eens winnen! Maar ik vrees dat dat niet gaat lukken.

er zijn 5 prijzen en rond de 1800 deelnemers!

dat wil zeggen 1 op de 360!

Dat is dus wel verschrikkelijk weinig kans toch???

Maar wie niet waagt wie niet wint!

tuurlijk is het weinig, kans is slechts 0,27%, moet je natuurlijk wel het antwoord goed hebben, ander heb je slecht 0,06% kans

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

tuurlijk is het weinig, kans is slechts 0,27%, moet je natuurlijk wel het antwoord goed hebben, ander heb je slecht 0,06% kans

kansen geven doe je niet in procenten maar in een getal tussen de 0 en de 1... En the master, tnx voor het verbeteren van mij! blijkbaar had k mn koppie er ff niet helemaal bij toen k het tikte... Foutje, moet kunnen ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik kan me een bericht van Adriaan herinneren op zijn site dat hij zei: "Voortaan zal er elke maand weer een nieuwe prijsvraag op de website staan" (of zoiets in die richting...). Maar ik vindt het erg vreemd dat er nu al 2 maanden geen nieuwe prijsvraag opstaat. Zullen de mensen die de laatste keer gewonnen hebben daar wel bericht van gehad hebben? Of zal er nog helemaal geen winnaar zijn? :?

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...

Hallo Allemaal,Ik weet denk ik waarom Adriaan *adriaan* 2 maanden lang geen Prijsvraag had neergezet,dat komt omdat hij denk ik 2 maanden lang de reis van Amerika zelf opnieuw gemaakt hebt met zijn vrouw en dan zonder Camera ploeg.En ik heb nog een vraagje hebben jullie dat ook als je op het Filmpje Leren en Lachen met *bas* en *adriaan* willen klikken op de Adriaan Hompage dat hij het dan niet doet???????

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hallo Allemaal,Ik weet denk ik waarom Adriaan *adriaan* 2 maanden lang geen Prijsvraag had neergezet,dat komt omdat hij denk ik 2 maanden lang de reis van Amerika zelf opnieuw gemaakt hebt met zijn vrouw en dan zonder Camera ploeg.En ik heb nog een vraagje hebben jullie dat ook als je op het Filmpje Leren en Lachen met *bas* en *adriaan* willen klikken op de Adriaan Hompage dat hij het dan niet doet???????

Hij was toen alweer terug volgens mij.

Een shorty met B&A die op internet kijken? De laatste shorties zijn opgenomen rond 1990 toen was de Adriaan Homepage er nog niet.

Link naar bericht
Delen op andere sites
En ik heb nog een vraagje hebben jullie dat ook als je op het Filmpje Leren en Lachen met *bas* en *adriaan* willen klikken op de Adriaan Hompage dat hij het dan niet doet???????

Heeft dat niet te maken met Quicktime? Als je dat programma niet hebt start het filmpje niet op.

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...