_Bigmac_ 16 februari 2004 gestart Share 16 februari 2004 gestart Ik heb deze maand meegedaan aan de Kroon prijsvraag op Bassie-Adriaan.nl En nu heb ik dit mailtje terug gekregen . Vriendjes en vriendinnetjes,Bedankt voor het opsturen van jullie antwoord voor de prijsvraag van deze maand. Kijk volgende maand weer op dezelfde bladzijde om te kijken of je gewonnen hebt. Groetjes van jullie vriendjes, Bassie en Adriaan Nu vraag ik me af of er nog andere mensen aan deze of aan andere prijsvragen hebben meegedaan van Bassie-Adriaan.nl En of jullie wel eens wat gewonnen hebben. Link naar bericht Delen op andere sites
Freek 16 februari 2004 gepost Share 16 februari 2004 gepost Ik heb deze maand meegedaan aan de Kroon prijsvraag op Bassie-Adriaan.nlEn nu heb ik dit mailtje terug gekregen . ... Nu vraag ik me af of er nog andere mensen aan deze of aan andere prijsvragen hebben meegedaan van Bassie-Adriaan.nl En of jullie wel eens wat gewonnen hebben. Ik heb ook meegedaan aan deze prijsvraag en ik kreeg precies hetzelfde antwoord terug als wat jij kreeg. Ik vraag me af of we wat gewonnen hebben aan het eind van de maand. Link naar bericht Delen op andere sites
_Bigmac_ 16 februari 2004 gepost Auteur Share 16 februari 2004 gepost Ik heb deze maand meegedaan aan de Kroon prijsvraag op Bassie-Adriaan.nlEn nu heb ik dit mailtje terug gekregen . ... Nu vraag ik me af of er nog andere mensen aan deze of aan andere prijsvragen hebben meegedaan van Bassie-Adriaan.nl En of jullie wel eens wat gewonnen hebben. Ik heb ook meegedaan aan deze prijsvraag en ik kreeg precies hetzelfde antwoord terug als wat jij kreeg. Ik vraag me af of we wat gewonnen hebben aan het eind van de maand. Ik hoop het wel er zijn leuke cd''s te winnen. Moest trouwens wel even zoeken op de B&A toer site. Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 16 februari 2004 gepost Share 16 februari 2004 gepost Ik hoop het wel er zijn leuke cd''s te winnen. Moest trouwens wel even zoeken op de B&A toer site. Zoeken naar het antwoord?? Die vraag is toch hartstikke makkelijk ... Link naar bericht Delen op andere sites
_Bigmac_ 16 februari 2004 gepost Auteur Share 16 februari 2004 gepost Ik hoop het wel er zijn leuke cd''s te winnen. Moest trouwens wel even zoeken op de B&A toer site. Zoeken naar het antwoord?? Die vraag is toch hartstikke makkelijk ... Meschien wel maar ik heb nooit geweten waar ze dat hadden opgenomen tot dat ik de B&A toer heb gezien. Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 16 april 2004 gepost Share 16 april 2004 gepost Ok doe er niet aan mee. Ik hoef eigenlijk niet zo'n CD Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 16 april 2004 gepost Share 16 april 2004 gepost Ok doe er niet aan mee.Ik hoef eigenlijk niet zo'n CD Is jouw zaak... Zijn thans hele leuke cd's ! Ik zou zo graag de CD 'Bassie & Adriaan Live!' eens horen, want die cd heb ik nog niet! Maar dat zijn toch leuke cd's ! Link naar bericht Delen op andere sites
Baron_van_Neemwegge 16 april 2004 gepost Share 16 april 2004 gepost Op "Radio Bassie en Adriaan" hoor je nog wel eens liedjes van de cd Bassie en Adriaan Live. Misschien een idee voor jou. Het is inderdaad best leuk om te horen. Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 17 april 2004 gepost Share 17 april 2004 gepost [..]Is jouw zaak... Sorry ik wist niet dat je boos zoe worden. Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 27 april 2004 gepost Share 27 april 2004 gepost Ik heb ook een paar keer meegedaan. zelfde mailtje terug gekregen als jullie hoewel ik van de laaste keer nog geen mailtje heb Link naar bericht Delen op andere sites
Dr.Ommels 27 april 2004 gepost Share 27 april 2004 gepost Ik heb ook een paar keer meegedaan. zelfde mailtje terug gekregen als jullie Goh hoe zou dat nou komen Ik heb trouwens nog nooit meegedaan, ik win namelijk toch nooit wat want ik heb altijd pech! Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 27 april 2004 gepost Share 27 april 2004 gepost [..]Goh hoe zou dat nou komen Ik heb trouwens nog nooit meegedaan, ik win namelijk toch nooit wat want ik heb altijd pech! Ik heb ook nog nooit gewonnen met de B&A wedstrijden op de Adriaan Homepage Ik doe elke maand mee, hopelijk ooit eens hé Link naar bericht Delen op andere sites
jennoH 27 april 2004 gepost Share 27 april 2004 gepost [..]Ik heb ook nog nooit gewonnen met de B&A wedstrijden op de Adriaan Homepage Ik doe elke maand mee, hopelijk ooit eens hé jij bent wel al gewonen bij de prijsvraag van BriggeKids hè (hij heeft een dvd gewonen) http://www.bridgekids.nl/BridgeKidsV1/BridgeStart.html Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 2 mei 2004 gepost Share 2 mei 2004 gepost [..]jij bent wel al gewonen bij de prijsvraag van BriggeKids hè (hij heeft een dvd gewonen) http://www.bridgekids.nl/BridgeKidsV1/BridgeStart.html Ja dat klopt, ik heb toen die dvd gewonnen. Link naar bericht Delen op andere sites
Bassiefan 2 mei 2004 gepost Share 2 mei 2004 gepost Ik heb ooit eens bij Bridge Kids de dvd van De Diamant gewonnen, en op http://www.clownbassie.nl 2 gratis vrijkaarten voor de Bassie & Adriaan Lachspektakelshow. Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 2 mei 2004 gepost Share 2 mei 2004 gepost Ik heb ooit eens bij Bridge Kids de dvd van De Diamant gewonnen, enop http://www.clownbassie.nl 2 gratis vrijkaarten voor de Bassie & Adriaan Lachspektakelshow. Tof ! Link naar bericht Delen op andere sites
jennoH 2 mei 2004 gepost Share 2 mei 2004 gepost De prijsvraag van Adriaan blijft weg Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 2 mei 2004 gepost Share 2 mei 2004 gepost De prijsvraag van Adriaan blijft weg JennoH, de Adriaan Homepage wordt nooit op zondag geupdated, logisch ook; nietwaar... Waarschijnlijk zal de prijsvraag morgen of overmorgen wel vernieuwd worden hoor . Ik ben echt benieuwd of ik eens zou gewonnen hebben, maar dat zal wel zo niet zijn denk ik. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 12 september 2004 gepost Share 12 september 2004 gepost Even een flinke schop eronder . Heeft iemand van jullie nog iets gewonnen met de prijsvraag ? Ik heb wel een aantal keer meegedaan, maar nog niets gewonnen. De vragen zijn over het algemeen wel makkelijk en er doen altijd veel mensen mee. Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 14 september 2004 gepost Share 14 september 2004 gepost Even een flinke schop eronder .Heeft iemand van jullie nog iets gewonnen met de prijsvraag ? Ik heb wel een aantal keer meegedaan, maar nog niets gewonnen. De vragen zijn over het algemeen wel makkelijk en er doen altijd veel mensen mee. Ik doe ook altijd mee, maar heb ook nog nooit gewonnen... MAar ja, wie vaak spelletjes verliest, heeft geluk in de liefde.. MAar er winnen echt vaak mensen uit Papendrecht... De maan Augustus al, en de maand juli ook, en een andere keer ook al... (Ik kom uit Papendrecht... ) Link naar bericht Delen op andere sites
Pinkeltje 15 september 2004 gepost Share 15 september 2004 gepost Zondags nooit geupdated? kijk es op de site dan. de laatste update was zondag 12 sept Link naar bericht Delen op andere sites
sjors 15 september 2004 gepost Share 15 september 2004 gepost Ik heb deze maand meegedaan aan de Kroon prijsvraag op Bassie-Adriaan.nlEn nu heb ik dit mailtje terug gekregen . Vriendjes en vriendinnetjes,Bedankt voor het opsturen van jullie antwoord voor de prijsvraag van deze maand. Kijk volgende maand weer op dezelfde bladzijde om te kijken of je gewonnen hebt. Groetjes van jullie vriendjes, Bassie en Adriaan Nu vraag ik me af of er nog andere mensen aan deze of aan andere prijsvragen hebben meegedaan van Bassie-Adriaan.nl En of jullie wel eens wat gewonnen hebben. Ik heb zelf heel veel gewonnen... In de tijd dat het Bassie & Adriaan Magazine er was had ik een Dubbelvideoband van de Huilende Professor gewonnen. Twee jaar geleden heb ik op de site van clown Bassie een pretpakket gewonnen! Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 29 oktober 2004 gepost Share 29 oktober 2004 gepost Ik vind het jammer dat de prijsvraag niet wordt vernieuwd, die van september staat er nog steeds en oktober is al bijna voorbij. Maar het zal wel komen omdat Aad het zo druk heeft, best wel begrijpelijk ook. Ik hoop in ieder geval dat er in november een nieuwe komt. Link naar bericht Delen op andere sites
acrobaatje 29 oktober 2004 gepost Share 29 oktober 2004 gepost Ik heb een keer 2 kaartjes gewonnen voor de Lachspektakelshow op ClownBassie.nl. Dus ik ben met m'n neefje naar de plaatselijke sporthal gegaan. Was natuurlijk wel weer heel leuk, maar we hadden dezelfde show al het jaar daarvoor gezien. Link naar bericht Delen op andere sites
schandebakker 29 oktober 2004 gepost Share 29 oktober 2004 gepost Ik hoop dat er mooie prijzen te winnen zijn. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 30 oktober 2004 gepost Share 30 oktober 2004 gepost Ik hoop dat er mooie prijzen te winnen zijn. Waar slaat die post op... Zoals zo vaak gezegd, licht iets toe wat je zegt, niet alleen maar dingen zeggen om posts te winnen Sorry dat ik er iets van zeg zonder dat de moderators er iets van zeggen, maar ik kon het niet laten Link naar bericht Delen op andere sites
schandebakker 30 oktober 2004 gepost Share 30 oktober 2004 gepost Nou, bijna elke keer is het een DVD van de Reis vol Verrassingen. De vragen mogen van mij ook wat moeilijker. Ik bedoelde dus eigenlijk dat er mooiere prijzen te winnen zijn. Jouw post is trouwens ook off-topic. Je mag toch wel op iets hopen . Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 30 oktober 2004 gepost Share 30 oktober 2004 gepost Nou, bijna elke keer is het een DVD van de Reis vol Verrassingen. De vragen mogen van mij ook wat moeilijker. Ik bedoelde dus eigenlijk dat er mooiere prijzen te winnen zijn. Jouw post is trouwens ook off-topic. Je mag toch wel op iets hopen . vindt je het gek dat ze die amerika dvds weggeven? Ik heb het hier al ns ergens uitgelegd... Maar sinds de introductie van de tweedelige serie, die completer is dan de 6 (of was het 5?) delige, kopen mensen die niet ALLE dvds willen de tweedelige versie. Zo blijft men dus met een overschot aan tweedelige dvds zitten, die men niet kwijt komt. Dus dan kunnen ze ze net zo goed weggeven. Een voordeel dat ze hebben met dat ze die tweedelige weggeven, is dat mensen niet graag een deel van een serie op de plank hebben staan en daardoor sneller geneigd zijn om de rest van de series ook te kopen. Link naar bericht Delen op andere sites
schandebakker 30 oktober 2004 gepost Share 30 oktober 2004 gepost Ja je hebt gelijk, ze geven nu de DVD's weg die uit meer dan 2 delen bestaan. Dan zit je met zo'n losse serie. Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 31 oktober 2004 gepost Share 31 oktober 2004 gepost En die vragen zijn eigenlijk ook voor kinderen bedoeld. De vragen moeten ook voor kinderen toegankelijk zijn. Link naar bericht Delen op andere sites
keppiej2005 31 oktober 2004 gepost Share 31 oktober 2004 gepost Ik vind wel dat het lang duurt voordat de prijsvraag vernieuwd is... de prijsvraag van de maand september staat er nu nog steeds op en aangezien het morgen al november is. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 31 oktober 2004 gepost Share 31 oktober 2004 gepost [..]vindt je het gek dat ze die amerika dvds weggeven? Ik heb het hier al ns ergens uitgelegd... Maar sinds de introductie van de tweedelige serie, die completer is dan de 6 (of was het 5?) delige, kopen mensen die niet ALLE dvds willen de tweedelige versie. Zo blijft men dus met een overschot aan vijfdelige dvds zitten, die men niet kwijt komt. Dus dan kunnen ze ze net zo goed weggeven. Een voordeel dat ze hebben met dat ze die vijfdelige weggeven, is dat mensen niet graag een deel van een serie op de plank hebben staan en daardoor sneller geneigd zijn om de rest van de series ook te kopen. Ff gecorrigeerd . Ik vind wel dat het lang duurt voordat de prijsvraag vernieuwd is... de prijsvraag van de maand september staat er nu nog steeds op en aangezien het morgen al november is. Dat zei ik ook al ja, maar vergeet niet dat Aad het erg druk heeft. Hopelijk komt in november weer een nieuwe. Link naar bericht Delen op andere sites
Goffe de Boer 2 november 2004 gepost Share 2 november 2004 gepost Ik vind de prijsvragen op adriaan-hompage altijd leuk. Ik heb zelfs 1 keer gewonnen. Ik had de dvd "Bassie & Adriaan op Reis door Amerika deel 4" gewonnen Link naar bericht Delen op andere sites
Michiel Allememaggisch 3 november 2004 gepost Share 3 november 2004 gepost ik zou graag eens winnen! Maar ik vrees dat dat niet gaat lukken. er zijn 5 prijzen en rond de 1800 deelnemers! dat wil zeggen 1 op de 360! Dat is dus wel verschrikkelijk weinig kans toch??? Maar wie niet waagt wie niet wint! Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 3 november 2004 gepost Share 3 november 2004 gepost Dat is dus wel verschrikkelijk weinig kans toch??? Kansberekening a le Dj. Koelkast; Je hebt 50% kans om te winnen! (of je wint wèl, of je wint niét) Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 3 november 2004 gepost Share 3 november 2004 gepost ik zou graag eens winnen! Maar ik vrees dat dat niet gaat lukken.er zijn 5 prijzen en rond de 1800 deelnemers! dat wil zeggen 1 op de 360! Dat is dus wel verschrikkelijk weinig kans toch??? Maar wie niet waagt wie niet wint! tuurlijk is het weinig, kans is slechts 0,27%, moet je natuurlijk wel het antwoord goed hebben, ander heb je slecht 0,06% kans Link naar bericht Delen op andere sites
Michiel Allememaggisch 4 november 2004 gepost Share 4 november 2004 gepost Klasse lennert!!! Link naar bericht Delen op andere sites
Goffe de Boer 4 november 2004 gepost Share 4 november 2004 gepost Eerst waren met de prijsvraag cd's te winnen. Link naar bericht Delen op andere sites
Cold45 4 november 2004 gepost Share 4 november 2004 gepost [..]tuurlijk is het weinig, kans is slechts 0,27%, moet je natuurlijk wel het antwoord goed hebben, ander heb je slecht 0,06% kans kansen geven doe je niet in procenten maar in een getal tussen de 0 en de 1... En the master, tnx voor het verbeteren van mij! blijkbaar had k mn koppie er ff niet helemaal bij toen k het tikte... Foutje, moet kunnen Link naar bericht Delen op andere sites
Robin04 8 november 2004 gepost Share 8 november 2004 gepost Ik kan me een bericht van Adriaan herinneren op zijn site dat hij zei: "Voortaan zal er elke maand weer een nieuwe prijsvraag op de website staan" (of zoiets in die richting...). Maar ik vindt het erg vreemd dat er nu al 2 maanden geen nieuwe prijsvraag opstaat. Zullen de mensen die de laatste keer gewonnen hebben daar wel bericht van gehad hebben? Of zal er nog helemaal geen winnaar zijn? Link naar bericht Delen op andere sites
badboy15 10 december 2004 gepost Share 10 december 2004 gepost Hallo Allemaal,Ik weet denk ik waarom Adriaan *adriaan* 2 maanden lang geen Prijsvraag had neergezet,dat komt omdat hij denk ik 2 maanden lang de reis van Amerika zelf opnieuw gemaakt hebt met zijn vrouw en dan zonder Camera ploeg.En ik heb nog een vraagje hebben jullie dat ook als je op het Filmpje Leren en Lachen met *bas* en *adriaan* willen klikken op de Adriaan Hompage dat hij het dan niet doet??????? Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 10 december 2004 gepost Share 10 december 2004 gepost Hallo Allemaal,Ik weet denk ik waarom Adriaan *adriaan* 2 maanden lang geen Prijsvraag had neergezet,dat komt omdat hij denk ik 2 maanden lang de reis van Amerika zelf opnieuw gemaakt hebt met zijn vrouw en dan zonder Camera ploeg.En ik heb nog een vraagje hebben jullie dat ook als je op het Filmpje Leren en Lachen met *bas* en *adriaan* willen klikken op de Adriaan Hompage dat hij het dan niet doet??????? Hij was toen alweer terug volgens mij. Een shorty met B&A die op internet kijken? De laatste shorties zijn opgenomen rond 1990 toen was de Adriaan Homepage er nog niet. Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 10 december 2004 gepost Share 10 december 2004 gepost nee hij bedoeld denk ik bij het kopje video's en dan de leren en lachen video/dvd's en dat filmpje ik kan het ook niet zien!!! Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 10 december 2004 gepost Share 10 december 2004 gepost En ik heb nog een vraagje hebben jullie dat ook als je op het Filmpje Leren en Lachen met *bas* en *adriaan* willen klikken op de Adriaan Hompage dat hij het dan niet doet??????? Heeft dat niet te maken met Quicktime? Als je dat programma niet hebt start het filmpje niet op. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 10 december 2004 gepost Share 10 december 2004 gepost [..]Heeft dat niet te maken met Quicktime? Als je dat programma niet hebt start het filmpje niet op. Klopt, er staat ook een link waarmee je Quicktime kunt downloaden. Link naar bericht Delen op andere sites
ajbouwhuis 10 december 2004 gepost Share 10 december 2004 gepost het kan ook zijn dat het filmpje niet op de adriaan-homepage staat, of dat hij niet naar het filmpje linkt. Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 10 december 2004 gepost Share 10 december 2004 gepost het kan ook zijn dat het filmpje niet op de adriaan-homepage staat,of dat hij niet naar het filmpje linkt. Ik denk die eerste, maar die laatste kan ook, want dat was bij de plaaggeest ook zo een tijd geleden. Link naar bericht Delen op andere sites
badboy15 10 december 2004 gepost Share 10 december 2004 gepost Dat kan niet want ik heb Quicktime Player!!!!!! Link naar bericht Delen op andere sites
Sweety 10 december 2004 gepost Share 10 december 2004 gepost Dat kan niet want ik heb Quicktime Player!!!!!! ja ik ook!!!!!!! Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 10 december 2004 gepost Share 10 december 2004 gepost [..]ja ik ook!!!!!!! Kunnen jullie ophouden met baggeren over zoiets triviaals? Hij werkt niet. God, wat jammer. Nou niet meer zeuren, het hele topic loopt vol onzin zo. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten