Ga naar inhoud

Discussietopic over updates van bassie-adriaan.nl deel 4


Aanbevolen berichten

  • Reacties 257
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

dat duurd natuurlijk nog wel effe, maar de tijd vliegt om.

en aad heeft belooft, dat als de ziekte helemaal voorbij is, er een nkalfeest van te maken, meen ik gelezen te hebben.

Link naar bericht
Delen op andere sites
09-03-2005

Nieuw nieuwtje op de Adriaan homepage!

http://www.adriaan-homepage.nl/pages/27_nieuwtjes.html

Trouwens wist je al de de nieuwe cover van Het geheim van de sleutel op zijn page staat?

http://www.adriaan-homepage.nl/pages/08 ... eutel.html

Leuk nieuwtje, die show van Hans Klok lijkt we wel eens leuk om te zien.

En die cover stond er volgens mij al eventjes ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

DAAAG JENNOH :W :W :W

wat een pokke-zak zeg, en ik heb nog wel mijn excuses aangeboden omdat ik zo boos was bij het fotospel. :( . pokke-zak. sorry dat ik zo scheld, maar echt, ik ben laaiend!!!!!

P.S. wil iedereen die mijn msn naam: familievaneijndhoven@hotmail heeft, wil iedereen die dan verwijderen, ik kom nooit meer op die want ik heb een nieuwe.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Jennoh :? ?? Ik heb geen JennoH gezien ?? Ik heb heel het draadje al 3 keer doorgelezen, maar ik leg de link niet *(* ??

Zijn zoveelste kloon.

Ik vind het trouwens wel cool van Bassie, dat verhaal op zijn site. Blijkt wel dat het niet alleen een geldwolf is zoals zo vaak wordt gezegd.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Zijn zoveelste kloon.

Ik vind het trouwens wel cool van Bassie, dat verhaal op zijn site. Blijkt wel dat het niet alleen een geldwolf is zoals zo vaak wordt gezegd.

zeker, Hulde aan bassie, in de verhalen op zijn site staan ook enkele voorbeelden, best ontroerend sommige.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Knap van Bas... Hij geeft de Theatershow terwijl Freddy in JAPAN zit... klopt niet helemaal denk ik, meneer Van Toor.

Zoiets heet Roadshow dat is zonder Freddy... *zucht*

Maar dat doet 'ie wel vaker, de Show waar we eerst een meeting zouden doen (de 27e voor IKEA) werd ook aangegeven als Theatershow terwijl het de Roadshow was. Niet netjes, want hij laat (bij shows met entreekaartjes) mensen betalen voor iets dat ze niet krijgen, in mijn ogen...

Als wij toen naar die show waren gegaan, had ik 't ook weggegooid geld gevonden omdat me wat anders werd beloofd dan ik had gekregen. (En zonder Freddy vind ik die show de moeite toch al neit waard, maar zelfs als je dat niet meetelt is 't ergens gewoon misleiding en bedrog)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Knap van Bas... Hij geeft de Theatershow terwijl Freddy in JAPAN zit... klopt niet helemaal denk ik, meneer Van Toor.

Zoiets heet Roadshow dat is zonder Freddy... *zucht*

Maar dat doet 'ie wel vaker, de Show waar we eerst een meeting zouden doen (de 27e voor IKEA) werd ook aangegeven als Theatershow terwijl het de Roadshow was. Niet netjes, want hij laat (bij shows met entreekaartjes) mensen betalen voor iets dat ze niet krijgen, in mijn ogen...

Als wij toen naar die show waren gegaan, had ik 't ook weggegooid geld gevonden omdat me wat anders werd beloofd dan ik had gekregen. (En zonder Freddy vind ik die show de moeite toch al neit waard, maar zelfs als je dat niet meetelt is 't ergens gewoon misleiding en bedrog)

Nou... dat vind ik ook weer overdreven. Die koters komen toch voor Bassie en het zal velen een worst wezen of Freddy erbij is of niet. Ik weet niet of de toegangsprijs verschilt voor een roadshow en theatershow, maar goed. Er staat op zijn site tenslotte dat de samenstelling van de show per plaats kan verschillen.

Hij kan het inderdaad beter Roadshow noemen, dan weet iedereen waar hij aan toe is, maar om het nou misleiding en bedrog te noemen :N

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nou... dat vind ik ook weer overdreven. Die koters komen toch voor Bassie en het zal velen een worst wezen of Freddy erbij is of niet. Ik weet niet of de toegangsprijs verschilt voor een roadshow en theatershow, maar goed. Er staat op zijn site tenslotte dat de samenstelling van de show per plaats kan verschillen.

Hij kan het inderdaad beter Roadshow noemen, dan weet iedereen waar hij aan toe is, maar om het nou misleiding en bedrog te noemen :N

Ik vind dat als er iets beloofd wordt en het is er niet, zeker in het geval van dingen waar je voor moet betalen, het onder misleiding en bedrog valt.

Als jij een set videobanden koopt van Diamant, Kroon en Plaaggeest, voor de Diamant, dus daar gaat 't je om, en je enkel Diamant en Plaaggeest krijgt, terwijl de Kroon er ook bij beloofd is, valt dat toch ook onder misleiding en bedrog? Dan kan het honderd keer dezelfde prijs zijn als ALLEEN Diamant en Plaaggeest, je krijgt niet wat je besteld hebt. Dit is in wezen 'tzelfde.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik vind dat als er iets beloofd wordt en het is er niet, zeker in het geval van dingen waar je voor moet betalen, het onder misleiding en bedrog valt.

Als jij een set videobanden koopt van Diamant, Kroon en Plaaggeest, voor de Diamant, dus daar gaat 't je om, en je enkel Diamant en Plaaggeest krijgt, terwijl de Kroon er ook bij beloofd is, valt dat toch ook onder misleiding en bedrog? Dan kan het honderd keer dezelfde prijs zijn als ALLEEN Diamant en Plaaggeest, je krijgt niet wat je besteld hebt. Dit is in wezen 'tzelfde.

wordt er dan ergens Freddy beloofd?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik vind dat als er iets beloofd wordt en het is er niet, zeker in het geval van dingen waar je voor moet betalen, het onder misleiding en bedrog valt.

Als jij een set videobanden koopt van Diamant, Kroon en Plaaggeest, voor de Diamant, dus daar gaat 't je om, en je enkel Diamant en Plaaggeest krijgt, terwijl de Kroon er ook bij beloofd is, valt dat toch ook onder misleiding en bedrog? Dan kan het honderd keer dezelfde prijs zijn als ALLEEN Diamant en Plaaggeest, je krijgt niet wat je besteld hebt. Dit is in wezen 'tzelfde.

Behalve dat de term "Bassie en zijn vriendjes theatershow" een stuk minder zegt dan "De Diamant, de Kroon en de plaaggeest".

Het is niet netjes maar, "kom kom, niet overdrijven" ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
wordt er dan ergens Freddy beloofd?

Oh, niet alleen dat:

INFORMATIE

Deze nieuwe geweldig leuke theater variété show met Bassie en zijn vriendjes is nu te boeken voor feesten, winkelopeningen, kermissen, campings, zalen en ander binnen,- of buitenevenementen.

Bassie en zijn vriendjes brengen de volledige theatershow van twee uur of een roadshow van één uur.

Mail voor meer mogelijkheden en informatie naar: Bassie Produkties b.v.

Dus waar mensen door de benaming theatershow een show van 2 uur verwachten, krijgen ze een show van een uur.

En verder:

Soms treed ik ook op met de roadshow 'Bassie en zijn vriendjes'.

Dat is de korte versie van de theatershow maar dan zonder Freddy Kenton.

En als ik in de buurt op de kermis ben, met of zonder optreden, moet je beslist eens komen kijken!

Dat impliceert dus dat enkel de Roadshow zonder Freddy is. En de Roadshow staat nergens aangegeven, enkel de Theatershow die dus wel met Freddy meot zijn.

Nog meer:

Ik treed in mijn nieuwe vrolijke theater variétéshow

'Bassie en zijn vriendjes'

op met o.a.:

Peter Grooney - buikspreker en goochelaar

Freddy Kenton - topjongleur

Evert - toneelmeester en aangever

Marco Riedijk - toetsenist/pianist

o.a. houdt in "onder andere", oftewel, de mensen die daar staan zijn er in ieder geval.

Ik kan nog wel een tijdje doorgaan, maar laat ik eerst dit maar voor zich spreken.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Update http://www.clownbassie.com 12-03-05!

Met een verbeterde indeling van de lay-out, een verhaal van Bas over dat "Bassie" en Bas het uitgepraat hebben wat die imitaties betreft. Ook is de Optredens-pagina vernieuwd met nieuwe foto's van de show Bassie en zijn vriendjes en de vriendjes van Bassie (zonder Freddy Kenton en Marco Riedijk).

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Watvoor errors heb je dan? ik heb nergens last van ;)

Error: mainimage is not defined

Source File: http://www.clownbassie.nl/fotoalbum1.htm

Line: 28

Error: list is not defined

Source File: http://www.clownbassie.nl/fotoalbum1.htm

Line: 44

Dus mozilla geeft het op, zoals het hoort. Alleen een bagger browser als IE gaat vrolijk door.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...