Ga naar inhoud

Discussietopic over updates van bassie-adriaan.nl deel 4


Aanbevolen berichten

  • Reacties 257
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...
de Adriaan Homepage[/url]":1mf4coen]Er bestaan plannen om de drie stripboeken van Bassie en Adriaan opnieuw uit te brengen. De tekeningen worden nu in de computers van A&D Graphics B.V. opnieuw ingekleurd en opgeknapt. Ook wordt er hard aan gewerkt om alle cartoons en stripmoppen die in het Bassie en Adriaan-magazine stonden in een nieuw stripboek te verwerken. Als de vier stripboeken uitkomen, worden ze maar in een beperkte oplage gedrukt speciaal voor de verzamelaars. De planning is dat ze eind november bij Adrina produkties B.V. te bestellen zijn.

We hebben weer een leuk nieuwtje voor de Bassie en Adriaan fans. Er komt een nieuwe Bassie en Adriaan DVD uit met materiaal die 99% van de fans nog nooit gezien heeft. Op die DVD komt onder andere het avontuur van "De Verdwenen TROS-ster" te staan, maar ook nog heel veel andere leuke scènes. Wanneer de DVD uitkomt, is nog niet zeker. Maar zodra dat bekend is, lees je dat op de Adriaan homepage.

Weet iemand hoe het met deze twee zaken staat? Want er is nog geen verdere info of vordering bekend bij mij. Zal dit ook drukte zijn? Dat het misschien een beetje in de vergetelhed is geraakt? Zeker jammer van die stripboeken daar keek ik wel naar uit.

*!!500ste post!!*

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat ik weet is dat Martijn de laatste tijd weinig op de zaak is, ik denk (lees: hoop) dat ze er het nieuwe jaar volop tegenaan gaan en dat we snel weer nieuwtjes zullen horen.

We zullen af blijven wachten en wie weet is het zomaar zo dat we ze kunnen bestellen :D

Vergeet niet dat het veel werk is zoiets te realiseren.

Link naar bericht
Delen op andere sites

De Adriaan Homepage is geupdate. De kerst sfeer is weg en de vertrouwde gele achtergrond is er weer. Nieuwe vragen en nieuwe prijswinnaars

Link naar bericht
Delen op andere sites
geen nieuwe vragen O}

alleen het volledige verhaal van de verdwenen schat is geplaatst ;)

Nee nu niet meer O} . Zal van de week wel weer veranderd worden O}

Link naar bericht
Delen op andere sites
en aad heeft tegenwoordig ook maar weinig tijd voor de site.

hij zit vaak in spanje en heeft hij weinig tijd

Juist als hij in Spanje zit heeft hij tijd. In Nederland is hij nog altijd erg druk. Maar vergeet NIET dat Martijn de site doet.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

wat dan? zie er nog hetzelfde op staan als sinds de update die lennert postte...

sorry mijn fout, ik heb over de link heen gekeken.

ik had het nog niet gezien namelijk.

*harry* foutje moet kunnen,

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hij hoeft toch niet de HELE dag in de zon ofzo te zitten, anderhalf uur per dag heeft ie heus wel tijd om mailtjes te lezen hoor.

Hoe kom je er in hemelsnaam bij dat hij de hele dag in de zon zit :S??

Van horen zeggen is hij ook in Spanje elke dag aan het werk.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nee, dat is ook waar. Maar hij zal in Spanje niet harder werken dan in Nederland, lijkt mij. En in Nederland las hij ook altijd de mailtjes, dus waarom in Spanje minder?

Zoals we al gezegt hebben, Martijn houd de Adriaan Homepage bij. Hij moet er dan dus tijd voor hebben. De kans is natuurlijk ook heel groot dat er geen goede vragen binnen komen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

zou je er erg raar van opkijken als hij niet altijd evenveel zin heeft om mailtjes van fans te lezen en te beantwoorden? Vergeet niet dat hij nog steeds aan het bijkomen is van een erge ziekte. Dat hij nog aan een boek zit te schrijven en dat hij een vrouw heeft. Ik zit zelf ook nog op een antwoord te wachten.. Maar heb geduld...

Link naar bericht
Delen op andere sites

't Wordt tijd dat ze mij aannemen daar >:)

En laten we het speculeren achterwege laten, okay? Het heeft nul komma nul zin, we zien vanzelf wel wanneer er weer ge-update wordt, afgesproken?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Update http://www.clownbassie.com 13-01-2005!

Met de voorlopige optredens in de maand februari en de DVD Bassie & Adriaan en het Geheim van de Sleutel (de speciale uitgave) is vanaf nu ook verkrijgbaar bij Bassie's Speelgoed Postorders.

Leuk dat de DVD van de Sleutel speciale uitgave nu ook verkrijgbaar is bij Bassie's Speelgoed Postorders.

er zit wel een maar aan, de oude versie is niet meer verkrijgbaar bij Bassie's postorders. Dus geen extra's meer.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

er zit wel een maar aan, de oude versie is niet meer verkrijgbaar bij Bassie's postorders. Dus geen extra's meer.

o dan moet ik die maar eens gauw gaan bestellen want die moet ik nog wel hebben

dan maar ff snel kijken bij een ander :9

Link naar bericht
Delen op andere sites
Update http://www.clownbassie.com 13-01-2005!

Met de voorlopige optredens in de maand februari en de DVD Bassie & Adriaan en het Geheim van de Sleutel (de speciale uitgave) is vanaf nu ook verkrijgbaar bij Bassie's Speelgoed Postorders.

Lol... volgens Bassies site duurt de DVD maar liefst 235 minuten! 15 meer dan op de DVD staat... oplichter ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
volgens mij hebbe die mensen ook een soort van winterstop...

Zeer zeker, tijdens 't Kerstcircus vroren we er al bijna vast, laat staan nu. Nee, zo'n tent heeft wat dat betreft wel nadelen en de kacheltjes zijn ook niet bepaald gratis, dat vreet stroom en die stroom vreet geld, geloof mij daar maar op. Bovendien is 't voor de artiesten ook geen doen, Freddy's ballen en kegels voelden aan als ijspegels en bijvoorbeeld de Jaya Troupe (of hoe je 't ook spelt) zou 't absoluut niet warm hebben gehad in hun mooie pakjes.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...