Ga naar inhoud

Discussietopic over updates van bassie-adriaan.nl deel 4


Aanbevolen berichten

  • Reacties 257
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ik meen ook aflevering 7, eveneens aflevering 2 vroeger nog gezien te hebben. Dat was in het jaar 1996 op het toenmalige TV1 hier. Toen werd het 'Geheim van de Sleutel' vertoond zoals volgens mij de originele versie van 'De nieuwe avonturen van Bassie & Adriaan' uit 1978, maar helemaal zeker weet ik dat ook niet; daar was ik toen te klein voor.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik meen ook aflevering 7, eveneens aflevering 2 vroeger nog gezien te hebben. Dat was in het jaar 1996 op het toenmalige TV1 hier. Toen werd het 'Geheim van de Sleutel' vertoond zoals volgens mij de originele versie van 'De nieuwe avonturen van Bassie & Adriaan' uit 1978, maar helemaal zeker weet ik dat ook niet; daar was ik toen te klein voor.

Ja enkele van die plaatjes kwamen mij ook vaag bekend voor, maar ik zou ook niet echt kunnen zeggen of ik hem ook echt gezien heb.

Ik heb 'm in ieder geval niet op video.

PS. Misschien even verder praten hierover: in dit topic

Link naar bericht
Delen op andere sites

Speciale update Adriaan-Homepage 01-02-05:

de Bassie & Adriaan fan met de grootste verzameling (zie foto).

Een echt mooie en grote verzameling... een grotere heb ik nog nooit gezien _O_ En natuurlijk is er ook weer een nieuwe prijsvraag, nog een nieuwtje over de nieuwe DVD van de Lachspektakelshow en tot slot een update van de Video/DVD pagina.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bij het DVD overzicht is nu ook het geheim van de sleutel veranderd... wel jammer dat die andere nu helemaal niet meer verkrijgbaar is, want die vond ik toch wel de mooiste lay-out hebben :N

Ik heb de oude vandaag nog bij de Free Record Shop in Zwolle zien liggen.

Maar even ontopic, dat is me eventjes een verzameling. Ik vraag me af hoeveel er in de buurt komen. Vast niet veel.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

In de buurt? Die walst eroverheen. :D

haha :D Jullie kunnen het denk ik over een tijdje wel gaan vergelijken ;) Ik mag namelijk zelf een B&A tentoonstellin organiseren in een verzorgingstehuis hier in de buurt :) (zal er dan wel foto's van maken ;))

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Idd ;) want in tussen is er ook alweer een nieuwtje op de site geplaatst over de nieuwe DVD! ;)

Idd, erg tof. Maar ik snap niet dat vorige maand al iemand met het plaatje van de hoes aan kwam zetten, want volgens mij is dit de eerste keer dat die op de site staat.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Idd, erg tof. Maar ik snap niet dat vorige maand al iemand met het plaatje van de hoes aan kwam zetten, want volgens mij is dit de eerste keer dat die op de site staat.

Nee deze stond er al een tijdje op hoor :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Idd, erg tof. Maar ik snap niet dat vorige maand al iemand met het plaatje van de hoes aan kwam zetten, want volgens mij is dit de eerste keer dat die op de site staat.

Dat plaatje stond op een andere website. Die site kwam er eerder mee dan de Adriaan Homepage, vandaar dat íe hier al eerder voorbij kwam.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Er staat ook bij: De 'masterband' van deze show is naar de Bridge Entertaiment gebracht. Wat is een masterband? Ik heb wel een idee, maar ga voor een precies antwoord.

De masterband is de band waarop de volledig afgewerkte versie van een film/programma/uitzending etc. staat, dus compleet gemonteerd/gemixt enzovoorts. Met die band als basis worden alle verdere kopieën gemaakt, zoals in dit geval dus de DVD's.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Er staat ook bij: De 'masterband' van deze show is naar de Bridge Entertaiment gebracht. Wat is een masterband? Ik heb wel een idee, maar ga voor een precies antwoord.

De "masterband" is de ene band waarvan bij Bridge dus allemaal kopieën worden gemaakt die voor de verkoop kunnen worden verspreid (als ik het goed heb).

The Master-band 8-);).

EDIT: warboel was mij net voor en hij legde het duidelijker uit ;).

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bedankt om de andere Belgen te vergeten hé ;)

Silly me. ;) Even opnieuw: ;)

EN NATUURLIJK ONZE GIGANT-BELG RANDY_ROES! *hoera! applaus*

+ NIET TE VERGETEN JEN..........ARGH NEE! |:(*wissen! wissen! wissen!* :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Over familie gesproken, is Herman Passchier die opa in Flodder speelt eigenlijk ook familie van Martijn?

En als we daar toch over aan het nadenken zijn, kunnen we die vraag ook stellen voor zeskamp-, stedenspel-, spel zonder grenzen- en bloemencorsoheld Dick Passchier natuurlijk ;)

En over die Nederlandse stem van Spongebob, Dj ik sluit me helemaal bij je mening aan, die is echt vreselijk. Vooral dat vreselijke gelach! Wat dat betreft is de originele stem dan veel beter.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...