Ga naar inhoud

Discussietopic over updates van bassie-adriaan.nl deel 4


Aanbevolen berichten

Het zal wel leuk zijn als de DVD van de Trosster ook de beelden van Brieven aan de Koningin(1992) en 100 Maal *bas* Bassie & Adriaan *adriaan*(1987) en misschien ook de beelden van Circus *bas* Bassie & Adriaan *adriaan*(1980-1986)laten zien.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 257
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Het zal wel leuk zijn als de DVD van de Trosster ook de beelden van Brieven aan de Koningin(1992) en 100 Maal *bas* Bassie & Adriaan *adriaan*(1987) en misschien ook de beelden van Circus *bas* Bassie & Adriaan *adriaan*(1980-1986)laten zien.

Lees eens de post die nét voor jou is geplaatst. HET IS NOG NIET BEKEND !!!!!! }:|

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hebben we weer iets om naar toe te leven. Voor het zelfde geld zeggen ze bij Adrina Produkties b.v. dat het zo mooi geweest is. Maar ze blijven maar nieuwe dingen uitbrengen en ik denk dat ze daar erg veel tijd in steken.

Link naar bericht
Delen op andere sites
(Ik krijg ook wel eens mailtjes, bijna altijd van dezelfde “fan†met klachten dat de adriaan-page bijna nooit vernieuwd wordt)

Okay, WELKE eikel blijft op eigen houtje dit soort mailtjes naar Aad sturen }:|

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Okay, WELKE eikel blijft op eigen houtje dit soort mailtjes naar Aad sturen }:|

Het lijkt wel dat sommige mensen willen dat er elke minuut wat nieuws op komt. ;)

Ik vind in ieder geval dat je beter af en toe een goede update kunt hebben, dan steeds maar de meest onnozele veranderingen om maar een update te hebben.

Dus wat mijn betreft doen Aad en Martijn het prima.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Idd erg leuk de nieuwe updates! Bij die nieuwtjes is die verzameling echt EXTREEM! ik heb het topic niet goed overgelezen, dus misschien een domme vraag, maar weet iemand of diegene ook forumlid is? Ik von dhet een enorm mooie verzameling, maar als hij van mij zou zijn had ik 'm wel wat mooier en uitgebreider uitgestalt, niet alles in een kast gegooid... ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Idd erg leuk de nieuwe updates! Bij die nieuwtjes is die verzameling echt EXTREEM! ik heb het topic niet goed overgelezen, dus misschien een domme vraag, maar weet iemand of diegene ook forumlid is? Ik von dhet een enorm mooie verzameling, maar als hij van mij zou zijn had ik 'm wel wat mooier en uitgebreider uitgestalt, niet alles in een kast gegooid... ;)

Yep, zoals op de vorige pagina stond, Bassiefan van dit forum ;).

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik stal mn B&A spullen ook niet uit, simpelweg om het feit dat niet iedereen weet dat ik fan ben en ik geen zin heb om voor gek te staan als er visite komt :P

Tja, maar je hoeft het toch ook niet ergens midden in de woonkamer neer te zetten..?! Je kan er ook gewoon een apart hoekje voor vrijmaken ergens waar je het allemaal netjes uit kan stallen... B&A is voor mij een prachtige hobby en ik vind best dat mensen dat mogen zien als ze bij mij thuis zijn... *)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Idd erg leuk de nieuwe updates! Bij die nieuwtjes is die verzameling echt EXTREEM! ik heb het topic niet goed overgelezen, dus misschien een domme vraag, maar weet iemand of diegene ook forumlid is? Ik von dhet een enorm mooie verzameling, maar als hij van mij zou zijn had ik 'm wel wat mooier en uitgebreider uitgestalt, niet alles in een kast gegooid... ;)

Je moet er ook maar de ruimte voor hebben... je weet immers niet hoe groot z'n huis is, misschien is die kast wel de enige plek waar 't kon.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik stal mn B&A spullen ook niet uit, simpelweg om het feit dat niet iedereen weet dat ik fan ben en ik geen zin heb om voor gek te staan als er visite komt :P

8)7

bij mij staat het in de huiskamer, een videorek, dvd rek, cd rek en een vitrine met licht, grote gesigneerde poster boven de vitrine echt 1 hoek in mijn huis is B&A en voor gek staan???? 8)7 sorry maar waarom zou je voor gek staan???

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..] 8)7

bij mij staat het in de huiskamer, een videorek, dvd rek, cd rek en een vitrine met licht, grote gesigneerde poster boven de vitrine echt 1 hoek in mijn huis is B&A en voor gek staan???? 8)7 sorry maar waarom zou je voor gek staan???

Methode DJ: Staat 't niet bij je interieur? MAAK 't tot je interieur. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik krijg nog wel eens mensen over de vloer die het niet weten en voor mij hoeft ook niet iedereen te weten dat ik DVD's enzo van Bassie en Adriaan heb. Ik hou het liever binnenshuis en voor mezelf. Er zijn ook niet veel mensen die het weten en diegenen die het weten hebben zelf ook B&A DVD's of hebben het er vaak over, omdat ze het ook leuk vinden. De 1 heeft er meer moeite mee dan de ander lijkt me, al ben ik er van overtuigd dat velen wel zoiets hebben ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

ja vanzelfsprekend ;) ben je heel dankbaar ^O^ hier begrijpt iedereen me tenminste _O-

maar het is ook niet zo dat ik me er voor schaam, want het kan me niet schelen wat anderen er van vinden. Ik ga alleen niet moedwillig er voor zorgen dat anderen er achter komen. Wat men niet weet hoef ik ook niet te verantwoorden / uit te leggen of te verdedigen.

Maar dit past volgens mij ook meer in het ''schaam je je voor B&A topic''

http://forum.bassieenadriaan.nl/viewtopic.php?t=1453

;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

8)7

bij mij staat het in de huiskamer, een videorek, dvd rek, cd rek en een vitrine met licht, grote gesigneerde poster boven de vitrine echt 1 hoek in mijn huis is B&A en voor gek staan???? 8)7 sorry maar waarom zou je voor gek staan???

Niet iedere homo heeft naakte mannen aan de muur hangen, same difference. Sommige mensen zijn nou eenmaal zo bekrompen dat ze iemand uitlachen omdat die iets leuk vindt dat zij niet snappen. En om dat te voorkomen, "verberg" je het.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Niet iedere homo heeft naakte mannen aan de muur hangen, same difference. Sommige mensen zijn nou eenmaal zo bekrompen dat ze iemand uitlachen omdat die iets leuk vindt dat zij niet snappen.

maar DAT is heel iets anders, je vergelijkt appels met peren, we hebben het niet over sexuele voorkeur maar over een verzameling... ik bedoel: als ik borduurwerkjes zou verzamelen ookal zou dat vreemd zijn voor iemand als ik dan zou ik ze ook uitstallen maar inderdaad zou niet iedereen dat doen, wellicht uit schaamte, maar dit is iets om trots op te zijn!!!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Daarom en eigenlijk is dat gewoon zielig. Dat men mekaar niet gewoon in de waarde kan laten. Je doet iets niet omdat je bang bent om uitgelachen te worden, of dat mensen denken dat je niet goed bij je hoofd bent. Het is knap als je dat volledig kan negeren. Ik niet in ieder geval.... :N

Link naar bericht
Delen op andere sites
Daarom en eigenlijk is dat gewoon zielig. Dat men mekaar niet gewoon in de waarde kan laten. Je doet iets niet omdat je bang bent om uitgelachen te worden, of dat mensen denken dat je niet goed bij je hoofd bent. Het is knap als je dat volledig kan negeren. Ik niet in ieder geval.... :N

Helemaal waar, ik wil het best met mijn medefans delen enzo, maar om het iedereen te vertellen, dat hoeft van mij ook niet.

Je krijgt toch zeker rare reacties (ook soms van mensen die het stiekem zelf ook nog wel leuk vinden).

http://forum.bassieenadriaan.nl/viewtopic.php?t=1453 ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

maar DAT is heel iets anders, je vergelijkt appels met peren, we hebben het niet over sexuele voorkeur maar over een verzameling... ik bedoel: als ik borduurwerkjes zou verzamelen ookal zou dat vreemd zijn voor iemand als ik dan zou ik ze ook uitstallen maar inderdaad zou niet iedereen dat doen, wellicht uit schaamte, maar dit is iets om trots op te zijn!!!

Voorkeur is voorkeur... Persoonlijk vind ik niet dat er zo veel verschil tussen zit. Ik vermoed dat mijn collega's liever horen wat voor leuke meid ik nu weer had opgepikt dan dat constante gelul over B&A ;)

Anyway. LAten we die hints van de rest verder maar oppikken en het verder on topic houden ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hold your horses, dat was maar een voorbeeld :P

Jaaajaaa... volgens mij hebben we uitgevonden waarom Wonderer altijd zo blji is als ik kom logeren. >:)

:P;)

Het zal Johns schuld wel weer zijn, slecht voorbeeld en zo... :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Jaaajaaa... volgens mij hebben we uitgevonden waarom Wonderer altijd zo blji is als ik kom logeren. >:)

:P;)

Het zal Johns schuld wel weer zijn, slecht voorbeeld en zo... :P

Ik zei "leuke" :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Volgende week wordt er in de vragenrubriek op de Adriaan-Homepage een vraag van mij beantwoord. Ik heb namelijk net een mailtje van aad gekregen! :Y

Waar de vraag over gaat hou ik nog geheim, maar hij zeker heel interessant! :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Volgende keer een LINK naar het betreffende geupdate stuk, en dit is een DISCUSSIE topic, dus niet alleen "ja is leuk" berichten.

Ik vind het inderdaad een leuke vraag en ik neem aan dat de plotselinge gewichtstoename hier ook door veroorzaakt is. Als een sportman immers ineens stopt met trainen, slaat hij het teveel aan energie op als vet, jammer maar helaas. Dat moet je langzaam afbouwen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...