Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • Reacties 208
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ahh, mocht err nou net geen super de boer bij mij in de buurt zitten :( Dit zouik ook erg graag willen hebben. Kan je deze los kopen of krijg je ze bij een bepaalde besteding?

Aargh! vet! wij hebben wel een Super de Boer in de buurt, maar ik ben benieuwd waar je die bij krijgt...

Superstar, tof dat je het neerzet, maar er is een speciaal topic voor:

http://forum.bassieenadriaan.nl/viewtop ... sc&start=0

Heeft iemand meer info over dit alles...?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Aargh! vet! wij hebben wel een Super de Boer in de buurt, maar ik ben benieuwd waar je die bij krijgt...

Superstar, tof dat je het neerzet, maar er is een speciaal topic voor:

http://forum.bassieenadriaan.nl/viewtop ... sc&start=0

Heeft iemand meer info over dit alles...?

Ik vind dit wel in een apart topic kan, ik vraag me wel af hoe duur het is

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben op zoek gegaan naar het Super de Boer krantje en weet er nu meer over:

Gratis kids DVD's, scoor ze allemaal!

Super de Boer is de coolste supermarkt van Nederland. Want de komende 6 weken krijg je gratis DVD's bij aankoop van Speciale aanbiedingen. Van beugelbekkie tot Bassie & Adriaan, van Shin Chan tot Thunderbirds. Het beste van de Nederlandse kindertelevisie ligt nu voor jou in de winkel!

Hoe krijg je een gratis DVD?

Een kids DVD scoren is heel simpel. Koop één van de actie-artikelen en de DVD krijg je er gratis bij. In de winkel herken je ze aan dit speciale actie-symbool. (symbool is een paars rondje, met een wit tv-scherm erin, twice)

Nog niet eerder op DVD verschenen

Speciaal geselecteerde kids DVD's met in veel gevallen nog niet eerder op DVD verschenen afleveringen zoals bij Totally Spies, Thomas de Stoomlocomotief, Bob de Bouwer en nog veel meer. De DVD's duren zo'n 30 minuten. Alle DVD's zijn Nederlands gesproken.

GRATIS

KOM SNEL

NU!

OP = OP

De producten zijn (op volgorde van prijs):

4 pakjes Cup a Soup, alle varianten. Bij 4 pakjes, 1 kids DVD gratis! (totaal 4x€0,69 OF 4x€0,89. Goedkoopste: €2,76)

4 duopakken Monatoetje. Bij 4 duopakken, 1 kids DVD gratis! (totaal: €3,96)

2 potten Heinz Pastasaus. Bij 2 potten, 1 kids DVD gratis! (totaal €3,98)

2 dozen Friesche Vlag Breaker Kwarksnack. Bij 2 dozen, 1 kids DVD gratis! (totaal €3,98)

1 kilo rundergehakt (naturel of gekruid). Bij 1 kilo, 1 kids DVD gratis (totaal €3,99)

2 flacons Andrélon Shampoo. Bij 2 flacons, 1 kids DVD gratis! (totaal €4,18)

4 pakjes Verkade Frou Frou vanille yoghurt of BuitenGewoontjes. Bij 4 pakjes, 1 kids DVD gratis! (totaal €5,20)

Vanish Vlekverwijderaar. Bij 1 voordeelverpakking, 1 kids DVD gratis! (totaal €7,99)

Het is mij helaas nog onduidelijk of je zelf een DVD mag kiezen of niet...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bij ons in Alphen is er ook geen Super de Boer. :{

Ik zou hem wel willen hebben, want de aflevering in Holland heb ik nog niet.

De dichtsbijzijnde Super de Boer ligt in Ter Aar zo'n 7 km van Alphen. :{

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bij ons in Alphen is er ook geen Super de Boer. :{

Ik zou hem wel willen hebben, want de aflevering in Holland heb ik nog niet.

De dichtsbijzijnde Super de Boer ligt in Ter Aar zo'n 7 km van Alphen. :{

Dan koop je toch de dvd van opzoek in NL en Frankrijk? is iets van 6 euro... Maar ik ga binnenkort in een tussenuur wel ff langs de Super de Boer :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dan koop je toch de dvd van opzoek in NL en Frankrijk? is iets van 6 euro... Maar ik ga binnenkort in een tussenuur wel ff langs de Super de Boer :)

Zeker dat ik die niet ga kopen... ze geven alleen maar Europa-versies uit verspreid over ik weet niet hoeveel dvd's. Wat heb je daar aan? En trouwens, als de actie 6 weken duurt en elke keer staat er maar 1 aflevering op... dan krijg je hem niet eens compleet O}

Link naar bericht
Delen op andere sites
Je mag zelf kiezen :Y

Kan al niet wachten tot volgende week voor Frankrijk (O)

ow iedere week n nieuwe? Dan is het indd wel handig als je de dvds nog niet hebt... *grr heb ik net deel 1 en 2 van de series gekocht.. naja dan kan k deel 3 nog bij de boer scoren als ut indd 6 weken is

Link naar bericht
Delen op andere sites
alle dvd's liggen er al en je kunt ze ook kopen voor 5,49 per stuk

Kun je volgens mij beter een bepaalde aanbiedingkopen omdat je dan goedkoper uit bent. Mijn moeder koopt gewoon die spullen en ik krijg de dvd :D

maar is het ckr dat er nogmeer uitkomen? want er word al gesporken over frankrijk

Link naar bericht
Delen op andere sites
alle dvd's liggen er al en je kunt ze ook kopen voor 5,49 per stuk

Zo das best duur voor 1 losse aflevering :N Als je dan echt alleen voor de dvd's gaat en niet voor de boodschappen blijft natuurlijk de 6 delige versie veel goedkoper... (tenzij je alles van *bas* *adriaan* spaart :P )

Link naar bericht
Delen op andere sites

Opvallend: Bij de begintitel staat Deel 1 Op zoek in Nederland en Frankrijk. En in de aftiteling zitten fragmenten van Frankrijk. Ik moet het nog even nakijken, maar volgens mij zijn dit dus dezelfde begin- en eindtitels als de normale (herziene) Nederland en Frankrijk dvd.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Zo das best duur voor 1 losse aflevering :N Als je dan echt alleen voor de dvd's gaat en niet voor de boodschappen blijft natuurlijk de 6 delige versie veel goedkoper... (tenzij je alles van *bas* *adriaan* spaart :P )

Ben jij soms familie van Graansnuit?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Opvallend: Bij de begintitel staat Deel 1 Op zoek in Nederland en Frankrijk. En in de aftiteling zitten fragmenten van Frankrijk. Ik moet het nog even nakijken, maar volgens mij zijn dit dus dezelfde begin- en eindtitels als de normale (herziene) Nederland en Frankrijk dvd.

zitten er nog iets van extra's op? :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

zitten er nog iets van extra's op? :)

Nou niet echt. Alleen reclame van dvd's die met deze actie te verkrijgen zijn en een trailer van de tweede Kameleon film.

In die eerste reclame te zien lijkt het overigens dat De Verzonken Stad via deze actie te verkrijgen is. Een stuk van de beginleader van die serie is namelijk te zien in deze reclame.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nou niet echt. Alleen reclame van dvd's die met deze actie te verkrijgen zijn en een trailer van de tweede Kameleon film.

Kunnen we in die reclame Uncle Ar ook aanschouwen?

Link naar bericht
Delen op andere sites
wacht even; is dit WEER een andere uitgave van Europa???

Ja, 1 aflevering per dvd.

maar nu weet ik nog steeds niet of er na dit deel nog meer uitkomen, bijvoorbeeld frankrijk en de rest.

en de kans is trouwens redelijk groot dat je Uncle Ar voorbij ziet komen in de trailer omdathij een best grote rol heeft. Met hij zou het zelf wel weten denk ik.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op hun speurtocht naar de pakjes reizen ze door heel Nederland, maar ze merken niet dat de Baron, Handige Harry en B100 ze in een hinderlaag proberen te lokken.

Degene die dat verhaaltje bij de DVD heeft geschreven heeft hem blijkbaar niet gezien. Volgens mij komen B&A niet verder dan Aalsmeer in de aflevering van Nederland. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb 'm net ook gehaald - het is dus een promotie DVD in een kartonnen hoesje. Tot nu toe is alleen 'Op zoek in Nederland' verkrijgbaar. Ik zag andere delen ook liggen, maar dat waren de 'gewone' DVD's en die krijg je alleen als je er 5,50 voor betaalt ofzo... Dus die krijg je niet bij die actie. Maar daar ging ik wel vanuit, omdat erboven wel 'Kids DVD's' stond! :?

Maar bij de kassa kreeg ik wel de goeie DVD :)

Alhoewel ik de Europa-serie helemaal compleet heb, is het toch leuk om het DVD'tje te hebben! Misschien wordt het wel een collectors item ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb 'm net ook gehaald - het is dus een promotie DVD in een kartonnen hoesje. Tot nu toe is alleen 'Op zoek in Nederland' verkrijgbaar. Ik zag andere delen ook liggen, maar dat waren de 'gewone' DVD's en die krijg je alleen als je er 5,50 voor betaalt ofzo... Dus die krijg je niet bij die actie. Maar daar ging ik wel vanuit, omdat erboven wel 'Kids DVD's' stond! :?

Maar bij de kassa kreeg ik wel de goeie DVD :)

Alhoewel ik de Europa-serie helemaal compleet heb, is het toch leuk om het DVD'tje te hebben! Misschien wordt het wel een collectors item ;)

Precies! Gelijk al dat enthousiasme dat iedereen er 12 wil ;)

Elke DVD gratis (ofjah, voor die paar boodschapjes) is natuurlijk mooi meegenomen...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Precies! Gelijk al dat enthousiasme dat iedereen er 12 wil ;)

Elke DVD gratis (ofjah, voor die paar boodschapjes) is natuurlijk mooi meegenomen...

(Quoten van jezelf, wat enig!)

Uhm... ik heb vandaag zelf de DVD ingekopt, en de geruchten doen toch echt de ronde dat alleen deel 1 tot en met 4 komt... Dus NED, FRA, WAL, POR

Correctie: zie over 2 berichten...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Van wie heb je dat gehoord dan, zeiden ze dat bij de Super ?

Nee dat staat op de achterkant van de DVD:

Tevens verkrijgbaar:

{foto's van deel 2 t/m 4}

----------------

Hoow foutje, er staat:

Tevens verkrijgbaar:

{foto's van deel 2 t/m 4 van de DVD, dus van WAL, POR, IER, ITA, DUI, GRI}

Daarbij hangt er in de super een hele grote poster met 'Bassie en Adriaan, op zoek in Frankrijk... dus die zit er ook zeker bij...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik heb deze vraag aan Martijn gesteld, ik hoop dat ik er iets op te horen krijg, dan laat ik het jullie ook weten natuurlijk ;)

Om eerlijk te zijn, heb ik het idee dat Martijn niet verantwoordelijk is voor deze uitgave. Hij zou denk ik de beginleader en de aftiteling aangepast hebben voor één aflevering.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Klopt niet!

Op de achterkant van de kartonnen hoes staan voorbeelden van de DVDs die je kunt kopen. Met 2 afleveringen per dvd.

Ik denk zelf dat Frankrijk komt met de kerst. Dan komen er weer 5 nieuwe bij.

Vooralsnog blijft het gewoon bij deel 1!

GR Michiel

Ik snap het niet helemaal, ik dacht dat ze vorige week met deel 2 begonnen (zoals de kassiere ook zei) en dat dat zo elke week doorgaat tot en met deel 8 (want het staat immers tot 8 achter op het hoesje...)

ik snap niet echt wat jij bedoeld man...

edit: relaxed, the genius, 750e post *O*

Link naar bericht
Delen op andere sites

Misschien zijn er nog meer dvd's te koop, maar die zitten niet allemaal in de actie van super de boer.

Maar op de reclame ervan zie je heel veel dvd's liggen, lijkt me stuk dat ze allemaal van verschillende programma's zijn.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zouden alle 4 de delen apart verschijnen en ook nooit met elkaar tegelijk in de winkel te verkrijgen zijn met deze actie of zou dit wel het geval zijn? Bij mij in Den Haag zijn er namelijk geen vestigingen van Super de Boer en de dichtstbijzijnde zit 6,8 km verder in Nootdorp heb ik gezien dus zou het handiger zijn als ik maar 1 keer daar naartoe hoef.

Link naar bericht
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...