Jelger_de_goochelaar 20 februari 2005 gestart Share 20 februari 2005 gestart Mochten jullie Jensen smakeloos vinden, het is een VERADEMING vergeleken bij deze imitatie: http://www.b-pro.nl/clips.php?itemid=47 Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost Mochten jullie Jensen smaakloos vinden, het is een VERADEMING vergeleken bij deze imitatie: http://www.b-pro.nl/clips.php?itemid=47 Inderdaad, ik heb alleen het begin gezien, maar na die Baron haakte ik af. Link naar bericht Delen op andere sites
Jelger_de_goochelaar 20 februari 2005 gepost Auteur Share 20 februari 2005 gepost [..]Inderdaad, ik heb alleen het begin gezien, maar na die Baron haakte ik af. Verstandig. Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost [..]Verstandig. Ik had al veel eerder af moeten haken, toen dat papiertje uit de "kont" van Robin kwam. Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost Ik heb toch verder gekeken, en vind het misselijkmakend. Ik heb het gevoel dat de gebruikte geluiden van de baron van de muzieksite van dj komen. Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost Ik heb toch verder gekeken, en vind het misselijkmakend. Ik heb het gevoel dat de gebruikte geluiden van de baron van de muzieksite van dj komen. Ja, wou ik ook net posten. Die geluidjes komen inderdaad van de oude muzieksite. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost het is wel zo dom en zo kansloos dat het eigenlijk toch wel weer leuk is Link naar bericht Delen op andere sites
Malabar 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost Ja, dat die jongens daar tijd in steken he! Maar ik moet zeggen, die vechtstunts zijn erg goed gedaan, vooral die flying kick van Driaan Maar het is zowat ook meer blooper dan gewoon filmpje. [spoil]En djkoelkast, eigenlijk heb je wel gelijk <-- he hij verbergt niet alles[/spoil] Link naar bericht Delen op andere sites
gerben 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost Die gasten willen gewoon aandacht, heel erg belabberd gedaan vind ik. Hier is Jensen niets bij Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost Met de Jensen-imitatie kan ik nog wel eens lachen, maar dit is zo ontzetten dom en slecht . Ik zal maar niet vragen hoe je er aan komt . Link naar bericht Delen op andere sites
Lukas 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost De lompheid straalt er vanaf. [spoil]Inderdaad DJ, daar word het leuk door [/spoil] Ik kan alleen maar zeggen: zonde van die caravan, die Robin hadden ze meteen op het vuilnis kunnen gooien. Die vechtstunts zijn wel redelijk maar dat heeft niets met B&A te maken . Link naar bericht Delen op andere sites
gerben 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost De lompheid straalt er vanaf.[spoil]Inderdaad DJ, daar word het leuk door [/spoil] Ik kan alleen maar zeggen: zonde van die caravan, die Robin hadden ze meteen op het vuilnis kunnen gooien. Die vechtstunts zijn wel redelijk maar dat heeft niets met B&A te maken . Nee, inderdaad, die vechtstunts horen niet in B&A thuis, zo wordt het geen leerzaam programma met de vechtstunts Link naar bericht Delen op andere sites
benafan 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost hahaha ik heb me eigen dubbel zitten lachen, ja hoe k et voor mekaar krijg dat weet ik zelf ook niet.. maar ik vind het gewoon om te gillen. die boeven slaan nergens op. maar dat is ook het leuke van het verhaal Link naar bericht Delen op andere sites
Jelger_de_goochelaar 20 februari 2005 gepost Auteur Share 20 februari 2005 gepost Met de Jensen-imitatie kan ik nog wel eens lachen, maar dit is zo ontzetten dom en slecht .Ik zal maar niet vragen hoe je er aan komt . Zelf opgenomen... Ik speel Driaan. Link naar bericht Delen op andere sites
Jelger_de_goochelaar 20 februari 2005 gepost Auteur Share 20 februari 2005 gepost hahaha ik heb me eigen dubbel zitten lachen, ja hoe k et voor mekaar krijg dat weet ik zelf ook niet.. maar ik vind het gewoon om te gillen.die boeven slaan nergens op. maar dat is ook het leuke van het verhaal Iets wat nergens op slaat kan best leuk zijn. Maar fijnproevers gaan hiervan over hun nek. Link naar bericht Delen op andere sites
gerben 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost [..]Iets wat nergens op slaat kan best leuk zijn. Maar fijnproevers gaan hiervan over hun nek. En niet zo'n klein beetje ook Ik zie het ook een beetje als discriminatie voor *bas* en *adriaan* Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost [..]Zelf opgenomen... Ik speel Driaan. sinds wanneer praat jij met een brabants accent? en je bent ook wel aangekomen dan Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost Ik vond het eigenlijk wel grappig Ja, het heeft natuurlijk niks met B&A te maken, maar verder was het wel geinig en vechten konden ze ook wel. Er zaten wel momenten bij dat ik moest lachen, in ieder geval... Link naar bericht Delen op andere sites
Lukas 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost [..]Zelf opgenomen... Ik speel Driaan. Eerlijk gezegd - afgezien dat je de B&A sfeer totaal verwaarloosd (sorry, maar zo voelt het, vooral op het einde) - vind ik de vechtstunts zeker niet slecht . Maar had een wat ruiger thema gekozen, dan kwamen die stunts zeker tot zijn recht. Trouwens, hoe heb je die vechtstunts opgenomen? Gewoon real-time met wat geluidseffecten erover heen? Lukas. Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost Ik kan er de grap en de humor wel van in zien. Vooral die Robin-pop is cool gemaakt Link naar bericht Delen op andere sites
Johnny B2 Good 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost Nou, ik heb anders gewoon dubbel gelegen hoor, stuk leuker dan Jensen en Kopspijkers. *kan een beetje lompheid altijd wel waarderen* Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost Weet je wat nou in me opkomt: hadden we de caravan niet kunnen gebruiken voor de film? Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost Weet je wat nou in me opkomt: hadden we de caravan niet kunnen gebruiken voor de film? Nu niet meer met al die deuken Maar vind je die caravan mooi? Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost [..]Nu niet meer met al die deuken Maar vind je die caravan mooi? Op het eind is hij zelfs helemaal kapot. Ja, daarvoor vond ik hem best mooi. Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost Over imitatie gesproken, heeft iemand hier de aflevering van Frolive gezien met Bassy en Adriaan? Link naar bericht Delen op andere sites
gerben 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost Over imitatie gesproken, heeft iemand hier de aflevering van Frolive gezien met Bassy en Adriaan? Nee, is die dan ook zo hard?? Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost [..]Nee, is die dan ook zo hard?? Nou, ik heb gehoord dat er veel problemen met de uitzending waren, maar weet hier het fijne niet van. Link naar bericht Delen op andere sites
gerben 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost [..]Nou, ik heb gehoord dat er veel problemen met de uitzending waren, maar weet hier het fijne niet van. En je weet ook niet op welke zender die zou komen? Of op welke site? Link naar bericht Delen op andere sites
Jelger_de_goochelaar 20 februari 2005 gepost Auteur Share 20 februari 2005 gepost [..]Eerlijk gezegd - afgezien dat je de B&A sfeer totaal verwaarloosd (sorry, maar zo voelt het, vooral op het einde) - vind ik de vechtstunts zeker niet slecht . Maar had een wat ruiger thema gekozen, dan kwamen die stunts zeker tot zijn recht. Trouwens, hoe heb je die vechtstunts opgenomen? Gewoon real-time met wat geluidseffecten erover heen? Lukas. Nee, dat was even een grapje van mij. Link naar bericht Delen op andere sites
Lukas 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost [..]Nee, dat was even een grapje van mij. Anders ook wel een hele speciale manier van topics openen . Ik dacht al, jij heet toch geen Rudi ?? Lukas. Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost [..]En je weet ook niet op welke zender die zou komen? Of op welke site? Het is uitgezonden, en het staat nog online. Link naar bericht Delen op andere sites
Niveath 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost Waar dan? Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost Waar dan? Realplayer: http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/play?/tv/n ... 0020512.rm Windows Media: http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/play?/tv/n ... 020512.asf En nee, er is geen betere kwaliteit, het is ten slotte al jaren geleden. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost [..]Realplayer: http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/play?/tv/n ... 0020512.rm Windows Media: http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/play?/tv/n ... 020512.asf En nee, er is geen betere kwaliteit, het is ten slotte al jaren geleden. Dit is echt slecht, vreselijk :r. Dit lijkt helemaal nergens op. Het vorige viel hierbij nog reuze mee . Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost hahaha ik heb me eigen dubbel zitten lachen, ja hoe k et voor mekaar krijg dat weet ik zelf ook niet.. maar ik vind het gewoon om te gillen.die boeven slaan nergens op. maar dat is ook het leuke van het verhaal Ik ben het met je eens, ik lag echt helemaal dubbel van het lachen, het slaat gewoonweg nergens op Link naar bericht Delen op andere sites
Lukas 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost Mwa, ik ga hier nu geen mening over geven ... Maar hoe heet die fantastische openingsmuziek ? Ik ben hier al jaaren naar op zoek! Die muziek bij het begin van het filmpje, prachtig . Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost Mwa, ik ga hier nu geen mening over geven ...Maar hoe heet die fantastische openingsmuziek ? Ik ben hier al jaaren naar op zoek! Die muziek bij het begin van het filmpje, prachtig . Survivor - Eye of the Tiger . Inderdaad een mooi muziekje, maar het filmpje was vreselijk slecht. Is dit echt uitgezonden ? Om 24.00 ofzo zeker . Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost Mwa, ik ga hier nu geen mening over geven ...Maar hoe heet die fantastische openingsmuziek ? Ik ben hier al jaaren naar op zoek! Die muziek bij het begin van het filmpje, prachtig . Welke? Die van Frolive of van Jelger? Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost [..]Survivor - Eye of the Tiger . Inderdaad een mooi muziekje, maar het filmpje was vreselijk slecht. Is dit echt uitgezonden ? Om 24.00 ofzo zeker . Ja het is uitgezonden en niet om 24 uur. Om 20.30 Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost [..]Welke? Die van Frolive of van Jelger? Die van Frolive, die van Jelger viel dan nog reuze mee . EDIT: Eye of the Tiger is het openingsmuziekje van dat van Frolive, ik had het even verkeerd begrepen . Ja het is uitgezonden en niet om 24 uur. Om 20.30 Ik had het in ieder geval niet op laten staan . Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost [..]EDIT: Eye of the Tiger is het openingsmuziekje van dat van Frolive, ik had het even verkeerd begrepen Ik wist het zelf ook, maar vroeg het aan Lukas welke hij bedoelde Link naar bericht Delen op andere sites
Lukas 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost [..]Survivor - Eye of the Tiger . Bedankt . Lukas. Link naar bericht Delen op andere sites
Radames85 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost Die van Jelger vind ik geweldig. Heel goed gedaan. Ik lag echt dubbel. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost Die van Frolive heeft al HELEMAAL niks met B&A te maken. Waarom hebben ze daar in vredesnaam B&A voor gebruikt, elk ander duo zou net zo weinig met boksen te maken hebben Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost Dikke lol gewoon dit. Die remix is ook wel vet. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost Dus nog even duidelijk: DRIAAN wordt NIET gespeeld door Jelger Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost Slecht en amateuristisch. Maar hartstikke grappig. Link naar bericht Delen op andere sites
gerben 20 februari 2005 gepost Share 20 februari 2005 gepost Dus nog even duidelijk: DRIAAN wordt NIET gespeeld door Jelger Maar door wie dan wel?? Link naar bericht Delen op andere sites
Jelger_de_goochelaar 20 februari 2005 gepost Auteur Share 20 februari 2005 gepost Dus nog even duidelijk: DRIAAN wordt NIET gespeeld door Jelger Mijn humor is te gecompliceerd! Link naar bericht Delen op andere sites
Jelger_de_goochelaar 20 februari 2005 gepost Auteur Share 20 februari 2005 gepost 't Verschil is dat bij het eerste filmpje duidelijk het contrast zichtbaar is tussen de imitatie en het origineel. In het andere filmpje zie je gewoon twee andere typetjes. Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten