Ga naar inhoud

Game ID contest #3 loopt niet


Aanbevolen berichten

We zijn inmiddels weer bijna een week verder en ik heb weer niets in ontvangen ter controle.

Ik heb zo langzamerhand echt het idee dat er geen eens moeite wordt gedaan om te zoeken en dat de contests die ik geplaatst compleet worden genegeerd (Met name deze contest).

Bullshit dat dit te moeilijk is en bullshit dat users de ballen verstand hebt van voornamelijk PC-spellen. Bij de eerste games-contest werd er ook moeite gedaan om te zoeken en ik heb tips genoeg gegeven. Bullshit dat er teveel contests lopen waardoor er geen tijd is om te zoeken. Er lopen momenteel hooguit maar 3 contests. Het is zwaar teleurstellend om "slechts" 2 users als kandidaat te hebben voor een contest waar je alle tijd en moeite insteekt die je over hebt!

Ik mag hopen dat er nog enkele pogingen gedaan gaan worden door meerdere users.

Ik kan mijn tijd ook beter gebruiken. Mochten er geen inzendingen meer komen dan zal ik ook zeker geen enkele moeite meer doen om een contest voor te bereiden of klaar te zetten. Dan zal ik persoonlijk al helpen om het "probleem" op te lossen dat wordt geschetst over het feit dat er teveel contests zouden lopen. Ik geloof daar namelijk niet in; Er is gewoon geen enkele interesse en geen enkele moeite die wordt gedaan. Een andere conclusie kan ik niet trekken.

Zoals al vaker gezegd; zeker 20 games kun je met een klein beetje inspanning zeer gemakkelijk vinden. Helemaal met het forum als zoekfunctie. En IEDEREEN kent de spellen.

Ik zal nu wel weer als zeikerd worden gezien, maar wil dit toch even hebben gezegd. Ik heb geen zin meer om initiatieven te nemen en dingen voor te bereiden als er geen flikker mee gedaan wordt. Dan ga ik mijn tijd voortaan beter besteden. Doe er je voordeel mee, open je browser, zoek en lever in.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik begrijp je heel goed RM, ik was het op een moment ook zat.

Ik heb zelf heel veel tijd gestoken in de eerste contest en dat was echt uren werk. Nu met het WK heb ik weinig tijd om te zoeken, omdat ik bijna de hele tijd voetbal zit te kijken. Maar ik zie dat de contest 5 weken duurt, dus ik beloof je dat ik na het WK aan de slag ga. ;)

Heb nu even niet de energie. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb nog niets nieuws kunnen vinden, behalve wel een nieuwe user die mee wil doen aan de contests, alleen nog even zo ver krijgen dat 'ie zich gaat registreren :P

Het is altijd zonde als er weinig deelnemers zijn, ik denk dat het in dit geval niet iedereen interesseert, dit thema dan. Als je kijkt naar de andere contests zijn er meer deelnemers, een 4-5 moet wel haalbaar zijn nu. Als we nieuwe users aantrekken kan het best wat drukker worden en krijgen we hopelijk meer deelnemers, maar verder vind ik deze discussie beter in het evaluatietopic passen. Maar je hebt wel gelijk.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik snap je reactie RM. Ik ben echter absoluut geen gamer. Ik heb de muziek net beluisterd, maar het zegt me echt helemaal niks allemaal...

Vat dit niet als oneerbiedig op, maar ik denk persoonlijk wel dat iemand die NIETS herkend echt grote spellen heeft gemist tijdens zijn/haar jeugd.

Je zou zelfs zeker enkele spellen eruit moeten weten te vissen van s'werelds bekendste gamepersonage ooit!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vergeet niet dat het nieuwe er wel een beetje af is met al die contents en dat je met de lange tijdspanne niet dagelijks updates kan verwachten. Ik zal ook wel nog een paar pogingen doen, maar ik heb het vrij druk momenteel dus dat komt later je kant op. :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
gepost (aangepast)

Ik heb eens geluisterd naar alle fragmenten en er is er maar 1 die ik weet. Van de rest heb ik echt geen flauw idee waar het vandaan komt.

Echt waar, hebben jullie met zijn allen op mars gezeten of onder een steen gelegen?! |:(

Het zijn zulke grote spelnamen! Ik weet 100% zeker dat menig user hier straks "ooohja die" gaat roepen.

Maar ik heb dit nu heel vaak gehoord, maar wat ik al eerder aan gaf. Er wordt niet eens moeite gedaan! Vul nou eens gewoon het een en ander in en gok desnoods eens wat. Als ik aan een contest begin weet ik ook lang niet alles en moet ik ook zoeken.

en voor de 100 duizendste MAAK GEBRUIK VAN HET FORUM, dan heb je de helft al gevonden!

aangepast door RM
Link naar bericht
Delen op andere sites

Het zijn allemaal dingen die je net zult weten of niet ;) Ik weet niet van welke consoles die nummers allemaal afkomen, omdat daar ook een verschil in zit qua sound in elke console. Melodie zou wel ong hetzelfde zijn. Je denkt toch niet dat ik in mijn verleden alle consoles en spellen heb gehad of heb gezien zodat ik ook alle nummers ken ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het zijn allemaal dingen die je net zult weten of niet ;) Ik weet niet van welke consoles die nummers allemaal afkomen, omdat daar ook een verschil in zit qua sound in elke console. Melodie zou wel ong hetzelfde zijn. Je denkt toch niet dat ik in mijn verleden alle consoles en spellen heb gehad of heb gezien zodat ik ook alle nummers ken ;)

Consoles kun je sowieso al gokken.

En ik ga er ook niet van uit dat je alles gespeeld hebt, maar je zult wel de spellen gezien hebben en kennen.

Om te beginnen: Struin het forum af in diverse gametopics en zoek eens op internet naar grote spellen en spelnamen voor zowel PC als echte spelcomputers. Gegarandeerd dat je meer gaat vinden dan die ene die je nu denkt te herkennen.

Het enige wat je kunt verliezen is wat tijd dus waag een gokje. En dat geldt voor iedereen.

Er zullen pas meer tips volgen wanneer meer users mee gaan doen. Laat eerst maar zien dat jullie er moeite in willen steken, want anders kan ik alles wel weg gaan geven

Link naar bericht
Delen op andere sites

Echt waar, hebben jullie met zijn allen op mars gezeten of onder een steen gelegen?! |:(

Er wordt niet eens moeite gedaan! Vul nou eens gewoon het een en ander in en gok desnoods eens wat. Als ik aan een contest begin weet ik ook lang niet alles en moet ik ook zoeken.

en voor de 100 duizendste MAAK GEBRUIK VAN HET FORUM, dan heb je de helft al gevonden!

Ik weet niet of deze agressieve benadering nou zo handig is RM :')

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik weet niet of deze agressieve benadering nou zo handig is RM :')

Ik deel deze mening, ik heb vanaf het begin aangehaald dat ik niet meedoe. Ik ben slecht in gamemuziek en al zeker in pc-muziek (eigenlijk vooral consoles gespeeld, dusjah)

En hier lopen roepen tegen andere users geeft eerder een negatief effect hoor. Laat me even het filmsongs-topic geven, is het jammer dat ik tot nu toe 4 deelnemers heb, uiteraard, maar mensen gewoon uitkafferen voor luiaards helpt helemaal niet.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik weet niet of deze agressieve benadering nou zo handig is RM :')

Dat is geen afgressieve benadering. Eerder een "oh my god" moment.

Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat de games onbekend zijn :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik deel deze mening, ik heb vanaf het begin aangehaald dat ik niet meedoe. Ik ben slecht in gamemuziek en al zeker in pc-muziek (eigenlijk vooral consoles gespeeld, dusjah)

En hier lopen roepen tegen andere users geeft eerder een negatief effect hoor. Laat me even het filmsongs-topic geven, is het jammer dat ik tot nu toe 4 deelnemers heb, uiteraard, maar mensen gewoon uitkafferen voor luiaards helpt helemaal niet.

Geldt dit ook voor de album covers ID-contest?

Daar doe je ook opeens niet aan mee.

Begrijp me goed, ik kan niemand dwingen mee te doen, maar ik heb gewoon sterk het idee dat users geen moeite doen om te zoeken voor de contests die ik open en dat vind ik jammer.

In het albumcovers topic heb ik momenteel 4 deelnemers en daar had ik je deelname zeker ook mee verwacht.

Vriendelijk aangeven heeft geen zin,

Agressief reageren heeft geen zin,

Niets aangeven heeft geen zin,

Het heeft dan uberhaupt geen zin om iets aan te geven, dus ja, dan zal je wel gelijk hebben, toch?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Geldt dit ook voor de album covers ID-contest?

Daar doe je ook opeens niet aan mee.

Begrijp me goed, ik kan niemand dwingen mee te doen, maar ik heb gewoon sterk het idee dat users geen moeite doen om te zoeken voor de contests die ik open en dat vind ik jammer.

In het albumcovers topic heb ik momenteel 4 deelnemers en daar had ik je deelname zeker ook mee verwacht.

Albumcovers ben ik vergeten, en daar mag je nog een inzending van mij verwachten.

En het is niet JOUW topics hoor, het is overal. Ik heb 4 deelnemers voor de filmsongs, daar verwachtte ik ook meer mensen hoor. Ik krijg ook (vergeef me het vlaamse) nul de botten respons in RTM. We zijn met de crew écht druk bezig met het zoeken en aantrekken van nieuwe users. Het is iets waar we van bewust zijn, maar we kunnen geen posts van users uit onze mouw schudden.

Link naar bericht
Delen op andere sites
gepost (aangepast)

Albumcovers ben ik vergeten, en daar mag je nog een inzending van mij verwachten.

En het is niet JOUW topics hoor, het is overal. Ik heb 4 deelnemers voor de filmsongs, daar verwachtte ik ook meer mensen hoor. Ik krijg ook (vergeef me het vlaamse) nul de botten respons in RTM. We zijn met de crew écht druk bezig met het zoeken en aantrekken van nieuwe users. Het is iets waar we van bewust zijn, maar we kunnen geen posts van users uit onze mouw schudden.

Ik ben het hier volledig eens met je opmerking over RTM en ik maak hier ook uit op dat er bij jou ook onderhuidse lichte frustratie zijn en dat je je hier ook aan ergert. Hetzelfde zie je ook weer bij het striptopic gebeuren, waar je nota bene kan zien dat er niet eens een hond is die de pdf'jes opent / downloadt. Het onderdeel is zelfs vandaag daarom al naar beneden verplaatst...

Om even verder in te gaan over hetgeen je postte: Over welke "crew-leden" hebben we het dan precies? De enige 2 crew-leden die ik hier namelijk echt hier wat zie doen zijn jij en dj koelkast :{ .

No hard feelings verder hoor, maar dat is wel genoeg stof tot nadenken ;)

Het is over het algemeen niet leuk als een user veel tijd ergens in steekt en daar geen respons van krijgt.

Ik neem constant initiatieven en doe graag overal aan mee, dat kun je niet van iedereen verwachten en dat is hetgene wat ik hier aan wilde gevenm om de users wakker te schudden.

Niet meer en niet minder. Ik heb met geen enkele user problemen, maar wel met de interactie die er niet is omdat er imo alleen maar gelezen wordt, waardoor er steeds stiltes zijn.

Ik hoop dat het nu een beetje duidelijk is.

Overigens zou ik willen vragen aan 1 van de "crew"-leden dit onderdeel te verplaatsen naar een nieuw topic. Dit wordt anders erge slowchat ;)

aangepast door RM
Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat "crew" staat niet zo netjes vind ik, kan anders bedoeld zijn, maar het komt spottend over.

TMP is aardig actief overigens, de andere twee crewleden laten het een beetje afweten, maargoed, het is geen verplichting dagelijks aanwezig te zijn en er valt momenteel weinig te modden ook.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat "crew" staat niet zo netjes vind ik, kan anders bedoeld zijn, maar het komt spottend over.

TMP is aardig actief overigens, de andere twee crewleden laten het een beetje afweten, maargoed, het is geen verplichting dagelijks aanwezig te zijn en er valt momenteel weinig te modden ook.

Ik spot niet door dit tussen haakjes te zetten. Ik haal het onderwep niet eens aan.

Ik zet het tussen haakjes omdat ik hetzelfde zie als jullie en ik hierbij om duidelijkheid vraag naar wat jullie daar onder verstaan.

En dat is overigens een andere discussie.

Nogmaals, ik wil niemand persoonlijk aanvallen en ik wil ook geen namen noemen (overigens wijs je die namen nu zelf aan en geef je openlijk toe dat je crew faalt).

Het laatste wat ik hierover ga en kan zeggen is dat ik er geen woord meer over ga vuil maken en dat ik niet meer ga "zeiken" hierover. Feit is alleen wel en dat neem ik mij echt voor: Als er niets verandert en er een reacties meer komen dan zet ik persoonlijk een stapje terug. Het houdt een keer op.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik spot niet door dit tussen haakjes te zetten. Ik haal het onderwep niet eens aan.

Ik zet het tussen haakjes omdat ik hetzelfde zie als jullie en ik hierbij om duidelijkheid vraag naar wat jullie daar onder verstaan.

En dat is overigens een andere discussie.

Nogmaals, ik wil niemand persoonlijk aanvallen en ik wil ook geen namen noemen (overigens wijs je die namen nu zelf aan en geef je openlijk toe dat je crew faalt).

Het laatste wat ik hierover ga en kan zeggen is dat ik er geen woord meer over ga vuil maken en dat ik niet meer ga "zeiken" hierover. Feit is alleen wel en dat neem ik mij echt voor: Als er niets verandert en er een reacties meer komen dan zet ik persoonlijk een stapje terug. Het houdt een keer op.

Beetje jammer dit. Ik zal dit stuk splitsen, het is mij duidelijk hoe je er over denkt. Het is hier gewoon nog niet echt druk en daardoor zijn er niet veel deelnemers.

Je kunt je ook afvragen of een ander genre misschien beter loopt, dus is mijn advies gewoon blijven variëren en proberen tot je het juiste recept te pakken hebt, niet alles loopt direct storm.

En ik zeg niet dat de crew faalt, er zijn mensen die het momenteel wat laten afweten, maar daarbij zeg ik ook dat het geen verplichting is aanwezig te zijn. Begrijp me niet verkeerd, ik vind je een heel aardige kerel, maar dit soort dingen schieten bij mij wel even verkeerd. Het komt een beetje over als een gemiddelde FTD user (usenet community) waarbij men ook zegt: als ik niet genoeg veren in mijn reet krijg dan stop ik er lekker mee.

Ik zeg niet dat je dit zegt, maar ik zie wel gelijkenissen. Als ik een contest plaats die niet loopt ga ik eerst kijken naar wat ik heb gedaan en pas als laatste naar de users kijken. Dat is een beetje hetzelfde als een boek schrijven wat niet verkoopt en dan de niet-lezers de schuld geven. Er kunnen meerdere oorzaken zijn waarom iets niet loopt en die moeten we al doende zien uit te vinden.

Videocontest loopt als een trein, Nintendo specifieke contest een heel stuk minder. Daar leer je van en moeten we op anticiperen. Allemaal, en dus niet opgeven.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Deze discussie over 'activitet' is in het verleden al zoooo vaak gevoerd en eindigt altijd weer met het aanhalen van Crew blablabla

Als ik zo vrij mag zijn... (ik geniet al de hele avond weer mee vanaf de bank terwijl ik rustig voetbal probeer te kijken) de enige mensen die zich altijd ergeren zjn de mensen die het meeste initiatief tonen. Nu zijn deze mensen juist altijd met elkaar in discussie en de 'passieve' mensen die juist wordt aangesproken zullen zich er toch niks van aan trekken of er op reageren. Die zullen ook nooit voelen of weten hoe het is als het niet wordt gewaardeerd of wordt genegeerd dat je ergens veel moeite in steekt. Of dat nou gaat om een id-contest, RTM, stripverhaal, het opbouwen van het hele forum of wat dan ook. Wat ik hier nu uit opmaak is dat Randy en RM het volgens mij gewoon inhoudelijk eens zijn, maar dat Randy zijn onvrede net iets meer kan bedwingen (correct me if i'm wrong, maar dit baseer ik even op Randy's reactie mbt RTM :P )

Ik trek het me zelf echt niet meer aan... eerder voerde ik deze discussies, nu ben ik gewoon een stuk minder online. Dat helpt zeker ;)

Overigens waar ik nog wel wat over kwijt wil is toch het "Crew" discussie'tje dat hier ontstaat en het gevoel dat het spottend is van RM's kant: als het aan mij ligt zou ik het voluit spottend hebben geplaatst. Waarom?

- Ik vind ten eerste dat je als moderator je best moet doen om initiatieven te tonen en de boel draaiende houdt en dat gebeurt in de verste verte weer niet (dus niet alleen "modden" in de zin van anderen corrigeren)... zelf kan ik dat ook niet meer, dus doe ik dat ook niet meer. Ik had gehoopt dat andere mods hier ook over na hadden gedacht en niet alleen maar weer dat "moderator" bij hun naam wilden hebben om op te geilen.

- Ten tweede en dat valt mij hier op: djkoelkast geeft toe dat 66% van de mods teleurstelt en randy zegt dat de "Crew" hard werkt aan bovengenoemde issues... sorry, in mijn ogen spot je dan vooral met jezelf. Het harde werk en de vele initiatieven die djkoelkast en randy in het forum steken zijn hun credits en zéker niet van 'de crew' en dan zéker niet van bijv. mr_t ;) . Zie dat dus vooral als een compliment.

Verder is het jullie pakkie 'an, maar houd het nou eens gezellig ;) . En dan gaan we nu eens een pintje pakken :9

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb nooit een console gehad en ook zelden op een console gespeeld.

Natuurlijk kan ik at random gaan roepen: 'Zelda', 'Mario', 'Donkey Kong', 'Nintendo 64'. Maar daar heb jij niet veel aan en ik ook niet. Ik denk dat de contest gewoon te specifiek is en daarom misschien (niet vervelend bedoeld) minder toegankelijk.

Ik ben het verder wel met je eens dat de interactiviteit de laatste tijd redelijk laag is, zeker na het aanvankelijke enthousiasme over de doorstart.

Hopelijk laat je je niet al te zeer ontmoedigen en blijf je je ook in de toekomst inzetten. Ik zal dat zelf ook doen. Er staan nog een Sport ID-contest en Eredivisiepoule op het programma.

Ik snap best dat het frustrerend is om weinig terug te zien voor de vele tijd die je ergens in steekt. Ik heb dat zelf in het verleden ook wel eens gehad ;).

Link naar bericht
Delen op andere sites

:7

Het is nog rustig, vergeet dat niet. We doen allemaal ons best, de users, de crew, iedereen, alleen niet iedereen kan altijd aanwezig zijn. Nu moet ik opmerken dat 1 van de crewleden een half crewlid is, om bij naam te noemen, wonderer heb ik zelf gevraagd om mod te zijn binnen enkel het FS gedeelte. Ook was wonderer niet een groot fan van het nieuwe forum, maar ging mee zolang het oude bewaard bleef. Ik zal wonderer dus niet afrekenen op activiteit en initiatieven, want daar heb ik ook nooit om gevraagd.

Blijft er momenteel 4 man crew over, waarvan 25% verminderd online is door omstandigheden. Ik verwacht na deze periode dan ook gewoon weer initiatieven van iedereen en anders rollen er koppen, zo simpel is het. Het is hier niet langer een democratie, er zijn hier 2 kapiteins op dit schip en die bepalen alles hier ;)

Maar een discussie ben ik niet vies van, zolang het maar geen andere topics volgooit, dus daarom ook dit nieuwe topic.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Sport en eredivisie zul je mij niet in zien, maar andere users weer wel. Zo blijf je groepjes houden die aan bepaalde dingen wel en niet meedoen.

Daarom is het ook zaak nieuwe users aan te trekken en vast te houden. In het begin altijd wat lastig met nieuwe users, maar als ze eenmaal hun draai hebben gevonden dan komt het best wel goed. We hebben ook nu pas na al die tijd 2 actieve nieuwe users waarvan er 1 alweer inactief is helaas. Ik doe mijn best om nieuwe mensen aan te trekken, maar ik ben ook wel behoorlijk teleurgesteld in sommige oude users die op FS allemaal een grote mond hadden en zich nu hooguit 1x hebben laten zien, dat zijn er dus meerdere. Prima als je niet wil komen, maar ga dan ook niet roepen dat je het wil.

Aan de andere kant vind ik alle moeite, tijd en geld die in het nieuwe forum is gestoken en wordt gestoken nog steeds elke seconde en cent waard geweest. Het is nu dus gewoon zaak om nieuwe mensen te werven en daar kan iedereen aan meehelpen, het is toegankelijk genoeg en daarom ben ik ook extra blij met bijvoorbeeld Hinse zijn ontzettend mooie topic en andere zeer informatieve topics.

Link naar bericht
Delen op andere sites
gepost (aangepast)

Beetje jammer dit. Ik zal dit stuk splitsen, het is mij duidelijk hoe je er over denkt. Het is hier gewoon nog niet echt druk en daardoor zijn er niet veel deelnemers.

Je kunt je ook afvragen of een ander genre misschien beter loopt, dus is mijn advies gewoon blijven variëren en proberen tot je het juiste recept te pakken hebt, niet alles loopt direct storm.

En ik zeg niet dat de crew faalt, er zijn mensen die het momenteel wat laten afweten, maar daarbij zeg ik ook dat het geen verplichting is aanwezig te zijn. Begrijp me niet verkeerd, ik vind je een heel aardige kerel, maar dit soort dingen schieten bij mij wel even verkeerd. Het komt een beetje over als een gemiddelde FTD user (usenet community) waarbij men ook zegt: als ik niet genoeg veren in mijn reet krijg dan stop ik er lekker mee.

Ik zeg niet dat je dit zegt, maar ik zie wel gelijkenissen. Als ik een contest plaats die niet loopt ga ik eerst kijken naar wat ik heb gedaan en pas als laatste naar de users kijken. Dat is een beetje hetzelfde als een boek schrijven wat niet verkoopt en dan de niet-lezers de schuld geven. Er kunnen meerdere oorzaken zijn waarom iets niet loopt en die moeten we al doende zien uit te vinden.

Videocontest loopt als een trein, Nintendo specifieke contest een heel stuk minder. Daar leer je van en moeten we op anticiperen. Allemaal, en dus niet opgeven.

Zie vetgedrukte.

Ik vind het op mijn beurt weer jammer dat dit je verkeerd schiet.

Randy begint over de crew en ik vraag enkel om opheldering. Schuilt verder niets verkeerds achter en ik hoop dat je dat ook van mij weet.

Daarnaast heb ik al een aantal keren tips gegeven en geprobeerd om users mee te laten doen. Als er dan geen reactie komt dan word je wel eens chago ja. Ik heb mij misschien iets teveel laten gaan, maar het geeft wel aan dat het op deze manier te weinig loopt. Ik lees ook steeds hetzelfde van ja ik weet toch niets dus ik doe niet mee. Dat is dus iets anders van ik heb geen interesse dus ik doe niet mee. Daarom zei ik er wordt geen moeite gedaan. Het is net als MarsM zei, ik begin de discussie en de actieve users discusieren weer met elkaar, waarna andere dingen erbij worden gehaald.

De ID-contest games heb ik vanaf vanmiddag verlengd met 2 weken, omdat ik zelf ook wel weet dat met het WK minder reacties komen. Ik hoop dan ook echt vurig dat er users zijn die het een kans willen geven en die er nog voor willen gaan.

Het zijn niet de moeilijkste games. Iedereen heeft de games wel eens gezien of gespeeld en er zit echt van alles tussen, juist om het zo breed mogelijk te houden. De PC voor users in het algemeen, de Nintendo voor Frey, De Amiga voor DJ, de SEGA voor Randy...

Wanneer de lijst kenbaar gemaakt wordt zul je zien dat iedereen de spellen kent. Watch my words.

Voor alle duidelijkheid. Ik ben op niemand pissig en ik wil niemand op zijn pik trappen. Ik wil alleen wat meer interactie en hetzelfde als de crew: Een levendig forum!

aangepast door RM
Link naar bericht
Delen op andere sites

Sport en eredivisie zul je mij niet in zien, maar andere users weer wel. Zo blijf je groepjes houden die aan bepaalde dingen wel en niet meedoen.

Daarom is het ook zaak nieuwe users aan te trekken en vast te houden. In het begin altijd wat lastig met nieuwe users, maar als ze eenmaal hun draai hebben gevonden dan komt het best wel goed. We hebben ook nu pas na al die tijd 2 actieve nieuwe users waarvan er 1 alweer inactief is helaas. Ik doe mijn best om nieuwe mensen aan te trekken, maar ik ben ook wel behoorlijk teleurgesteld in sommige oude users die op FS allemaal een grote mond hadden en zich nu hooguit 1x hebben laten zien, dat zijn er dus meerdere. Prima als je niet wil komen, maar ga dan ook niet roepen dat je het wil.

Aan de andere kant vind ik alle moeite, tijd en geld die in het nieuwe forum is gestoken en wordt gestoken nog steeds elke seconde en cent waard geweest. Het is nu dus gewoon zaak om nieuwe mensen te werven en daar kan iedereen aan meehelpen, het is toegankelijk genoeg en daarom ben ik ook extra blij met bijvoorbeeld Hinse zijn ontzettend mooie topic en andere zeer informatieve topics.

En juist dat topic moet je gebruiken voor de contest ;)

Zul je zien dat jer nog wat games eruit vist ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Randy begint over de crew en ik vraag enkel om opheldering. Schuilt verder niets verkeerds achter en ik hoop dat je dat ook van mij weet.

Eigenlijk is het enige dat ik daarmee bedoelde dat we onder de crew al hebben aangekaart dat het wat geminderd is qua activiteit en dat we naar nieuwe invalshoeken zoeken om nieuwe users aan te trekken én de huidige users actiever te maken.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Eigenlijk is het enige dat ik daarmee bedoelde dat we onder de crew al hebben aangekaart dat het wat geminderd is qua activiteit en dat we naar nieuwe invalshoeken zoeken om nieuwe users aan te trekken én de huidige users actiever te maken.

Dat is heel goed dat het is aangekaart. Ben ik blij mee.

Ik hoop dan alleen ook dat de mods zelf wat actiever zullen worden (en dat bedoel ik positief ;))

Link naar bericht
Delen op andere sites

Interessante discussie, waar ik morgen wel mijn mening over wil geven. Het is in elk geval fijn dat de neuzen dezelfde kant op staan op globaal niveau, maar dat er toch wat wrijving ontstaat over bepaalde dingen. Gezien mijn niet geheel nuchtere staat is het niet verstandig hier nu op te reageren, maar ik ga er vanuit dat we er allemaal uit komen! :)

aangepast door Hinse
Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...