Ga naar inhoud

MUZIEK - ID Contest TV Themes 6


Aanbevolen berichten

Hierbij het zoveelste deel van de serie ID Contests TV Themes.

Deze keer een contest die iets pittiger is vermoed ik.

Misschien daarom een uitdaging voor de echte TV Tunes kenner.

25 nieuwe opgaves en waarschijnlijk zijn dit intro's die je weet of die je niet weet.

Concept blijft hetzelfde, dus 1 punt voor 1 goed antwoord.

Geen hints in de eerste week en daarna hints voor de niet geraden nummers. Verder niets.

Looptijd: 2 weken na opening van de contest (t/m dinsdagavond 05 oktober)

^O^ Succes ^O^

ID ContestTV Themes 6.zip

aangepast door RM
Link naar bericht
Delen op andere sites

Het loopt nog niet echt storm met deze contest. Misschien door de pittigheid, maar ik zou zeggen probeer in ieder geval een poging te wagen.

Om je toch een klein beetje op weg te helpen enkele algemene aanwijzingen / tips / hints etc.

1. De contest bevat tunes die iedereen wel eens een keer heeft gehoord of gezien, maar zijn vaak wat ouder (het meerendeel van de programma's bestaat niet meer)

2. De verhouding tekenfilms ten opzichte van tv programma's / spelshows / talkshows / tv-series is 50/50. Dat wil dus zeggen er zijn evenveel tekenfilms te vinden als tv programma's (waaronder dus spelshows, talkshows en tv-series).

3. De contest bevat 25 tunes, dus zou je zeggen 50/50 kan niet. Nou, dat kan wel, want 1 tune valt namelijk niet direct onder de noemer tekenfilm, maar ook niet direct onder de noemer tv programma's. Die tune hangt er dus zo'n beetje tussenin.

aangepast door RM
Link naar bericht
Delen op andere sites

Omdat er nog geen nieuwe inzendingen zijn geweest plaats ik nu al de hints.

In totaal zijn er 7 tunes nog niet geraden. Voor deze 7 tunes is hieronder een cryptische hint gegeven.

Daarbij zijn er in onderstaande collage ook hints te vinden voor enkele tunes die al wel zijn geraden.

post-206-001379200 1285522419.jpg

aangepast door RM
Link naar bericht
Delen op andere sites

Nieuwe tussenstand:

1. Frey

2. samba-boy

3. randy_roes

3. TMP

Deelname valt een beetje tegen...

1. Zorg ervoor dat je te weten komt wie die twee mannen zijn rechtsonder bij de gegeven hints (post hierboven) en je vindt zo een stuk of 6 tunes

2. Zoals eerder gezegd is de verhouding tekenfilms t.o.v. tv programma's 50/50

3. In de contest zitten zowel een Vlaams programma als een Britse serie verborgen die nog niet zijn geraden.

Letterlijke omschrijving van de hints:

Ik ben op zoek naar:

1. Een serie die mer de oertijd te maken heeft

2. Een Duitse clown

3. Een blauwe streep

4. Een serie die iets met jagen te maken heeft

5. Een Japanse kikker met een rode pet

6. Twee mannen die verantwoordelijk zijn voor vele bekende werken, waaronder een serie met beren en een serie met katten

Meer hints kan ik niet geven, zonder de users die al deel hebben genomen aan de contest te benaderen

aangepast door RM
Link naar bericht
Delen op andere sites
gepost (aangepast)

In de tussentijd nog een enkele inzending gehad, echter die heeft de stand niet veranderd.

Jullie hebben nog 1 avond (deze) en 1 dag (morgen) om jullie inzendingen te doen.

Morgenavond zal ik de antwoorden geven.

Jullie kunnen de antwoorden tot 23.00 uur doorsturen. Daarna sluit de contest.

Veel succes!

aangepast door RM
Link naar bericht
Delen op andere sites
gepost (aangepast)

Uiteindelijk zijn alle tunes geraden. Daardoor blijkt dus dat de contest goed was te doen. Op zich kon je zoals eerder al gezegd een hoop tunes vinden als je wist wie de twee mannen waren in de hints. Vele tunes kwamen daarnaast ook van het vroegere Cartoon Network en nu van Boomerang. Andere tunes waren ware klassiekers en daarbij kwam het aan op herkenning.

DE UITSLAG

1. Frey [24 punten]

2. samba-boy [13 punten]

3. Hinse [10 punten]

4. TMP [3 punten]

4. randy_roes [3 punten]

DE ANTWOORDEN

1. Demetan

2. Angry Beavers

3. Droopy Master Detective

4.

5. Dinosaurs

6. Swat Cats

7. De Premiejagers

8.

9.

10. Paling & Ko

11.

12. Babar

13. Willem Wever

14. Suske & Wiske

15. Kinderen Geen Bezwaar

16. Grijpstra & De Gier

17. Tom & Jerry Kids

18. De Slimste (Mens)

19. Skippy

20.

21.

22. IC

23. Waterspin Wonderspin

24. Ed, Edd n Eddy

25.

DE HINTS

post-206-009985700 1286315141.jpg

aangepast door RM
Link naar bericht
Delen op andere sites

Had er wel wat meer kunnen hebben uiteraard, maar het meeste is toch onbekend voor me. Der Clown had ik wel gevonden naar aanleiding van de hint, maar ik kon hem niet op het juiste fragment plakken. Flikken Maastricht en Willem Wever had ik zeker moeten weten.

Link naar bericht
Delen op andere sites
gepost (aangepast)

Vandaar dat ik die Paling en Ko outro niet tegenkwam, het stond er met een C. Drommels! :P

Pittige contest, maar ook hier weer te doen met de hints. Vooral toen ik wist wie die 2 heren waren. :P

Het is een veel gemaakte fout.

Vele mensen denken dat het met een "C" is, maar het is niet "Paling en de rest", maar Paling en Ko ;)

Op elk stripboek staat het met een "K" geschreven en er is een aantal weken geleden ook een speelfilm uitgekomen op DVD in Nederand (de 2e film :P). Ook daar staat het met een "K" geschreven

aangepast door RM
Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...