RM 14 september 2010 gestart Share 14 september 2010 gestart (aangepast) Hierbij het zoveelste deel van de serie ID Contests TV Themes. Deze keer een contest die iets pittiger is vermoed ik. Misschien daarom een uitdaging voor de echte TV Tunes kenner. 25 nieuwe opgaves en waarschijnlijk zijn dit intro's die je weet of die je niet weet. Concept blijft hetzelfde, dus 1 punt voor 1 goed antwoord. Geen hints in de eerste week en daarna hints voor de niet geraden nummers. Verder niets. Looptijd: 2 weken na opening van de contest (t/m dinsdagavond 05 oktober) Succes ID ContestTV Themes 6.zip 30 september 2010 aangepast door RM Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 21 september 2010 gepost Share 21 september 2010 gepost En weer een nieuwe. Ook hier zal ik natuurlijk weer aan mee doen! Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 21 september 2010 gepost Share 21 september 2010 gepost Ontzettend pittig, maar ik doe wel mee . Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 21 september 2010 gepost Share 21 september 2010 gepost Inderdaad pittig deze. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 22 september 2010 gepost Auteur Share 22 september 2010 gepost (aangepast) Ja deze is voor de echte die-hards Toch weet ik vrijwel zeker dat iedereen alle tunes wel een keer gehoord heeft (of in ieder geval de meeste) 22 september 2010 aangepast door RM Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 22 september 2010 gepost Share 22 september 2010 gepost Ja, hier haal je niet vanzelfsprekend 2/3 van de punten Link naar bericht Delen op andere sites
RM 22 september 2010 gepost Auteur Share 22 september 2010 gepost Ja, hier haal je niet vanzelfsprekend 2/3 van de punten Dat ligt er net aan of je de tunes kunt herkennen Hierbij een eerste tussenstand: 1. Frey 2. samba-boy Link naar bericht Delen op andere sites
CNRArcade 22 september 2010 gepost Share 22 september 2010 gepost Deze is verdomd lastig. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 23 september 2010 gepost Auteur Share 23 september 2010 gepost Deze is verdomd lastig. Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat je altijd een gokje kunt wagen Nieuwe tussenstand: 1. Frey 2. samba-boy 3. randy_roes Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 23 september 2010 gepost Share 23 september 2010 gepost Met mijn geniale inzending toch de laatste plaats, hoe is het mogelijk? Link naar bericht Delen op andere sites
RM 24 september 2010 gepost Auteur Share 24 september 2010 gepost Met mijn geniale inzending toch de laatste plaats, hoe is het mogelijk? Het kan nog alle kanten op, want de verschillen zijn nog niet zo groot hoor Link naar bericht Delen op andere sites
RM 24 september 2010 gepost Auteur Share 24 september 2010 gepost (aangepast) Het loopt nog niet echt storm met deze contest. Misschien door de pittigheid, maar ik zou zeggen probeer in ieder geval een poging te wagen. Om je toch een klein beetje op weg te helpen enkele algemene aanwijzingen / tips / hints etc. 1. De contest bevat tunes die iedereen wel eens een keer heeft gehoord of gezien, maar zijn vaak wat ouder (het meerendeel van de programma's bestaat niet meer) 2. De verhouding tekenfilms ten opzichte van tv programma's / spelshows / talkshows / tv-series is 50/50. Dat wil dus zeggen er zijn evenveel tekenfilms te vinden als tv programma's (waaronder dus spelshows, talkshows en tv-series). 3. De contest bevat 25 tunes, dus zou je zeggen 50/50 kan niet. Nou, dat kan wel, want 1 tune valt namelijk niet direct onder de noemer tekenfilm, maar ook niet direct onder de noemer tv programma's. Die tune hangt er dus zo'n beetje tussenin. 24 september 2010 aangepast door RM Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 26 september 2010 gepost Share 26 september 2010 gepost Welgeteld drie herken ik er. Ik zal nog wat gaan zoeken, maar een topscore gaat dit niet worden :')... Link naar bericht Delen op andere sites
RM 26 september 2010 gepost Auteur Share 26 september 2010 gepost (aangepast) Omdat er nog geen nieuwe inzendingen zijn geweest plaats ik nu al de hints. In totaal zijn er 7 tunes nog niet geraden. Voor deze 7 tunes is hieronder een cryptische hint gegeven. Daarbij zijn er in onderstaande collage ook hints te vinden voor enkele tunes die al wel zijn geraden. 26 september 2010 aangepast door RM Link naar bericht Delen op andere sites
RM 28 september 2010 gepost Auteur Share 28 september 2010 gepost (aangepast) Nieuwe tussenstand: 1. Frey 2. samba-boy 3. randy_roes 3. TMP Deelname valt een beetje tegen... 1. Zorg ervoor dat je te weten komt wie die twee mannen zijn rechtsonder bij de gegeven hints (post hierboven) en je vindt zo een stuk of 6 tunes 2. Zoals eerder gezegd is de verhouding tekenfilms t.o.v. tv programma's 50/50 3. In de contest zitten zowel een Vlaams programma als een Britse serie verborgen die nog niet zijn geraden. Letterlijke omschrijving van de hints: Ik ben op zoek naar: 1. Een serie die mer de oertijd te maken heeft 2. Een Duitse clown 3. Een blauwe streep 4. Een serie die iets met jagen te maken heeft 5. Een Japanse kikker met een rode pet 6. Twee mannen die verantwoordelijk zijn voor vele bekende werken, waaronder een serie met beren en een serie met katten Meer hints kan ik niet geven, zonder de users die al deel hebben genomen aan de contest te benaderen 28 september 2010 aangepast door RM Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 30 september 2010 gepost Share 30 september 2010 gepost Ik was er nog niet eerder aan toe gekomen, maar vandaag krijg je zeker een inzending van mij. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 30 september 2010 gepost Auteur Share 30 september 2010 gepost En weer een nieuwe tussenstand: 1. Frey 2. samba-boy 3. Hinse 4. randy_roes 4. TMP Inmiddels is voor mij bewezen dat deze contest goed te doen is. Er zijn nu slechts 2 tunes nog niet gevonden. Link naar bericht Delen op andere sites
RM 4 oktober 2010 gepost Auteur Share 4 oktober 2010 gepost (aangepast) In de tussentijd nog een enkele inzending gehad, echter die heeft de stand niet veranderd. Jullie hebben nog 1 avond (deze) en 1 dag (morgen) om jullie inzendingen te doen. Morgenavond zal ik de antwoorden geven. Jullie kunnen de antwoorden tot 23.00 uur doorsturen. Daarna sluit de contest. Veel succes! 4 oktober 2010 aangepast door RM Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 5 oktober 2010 gepost Share 5 oktober 2010 gepost Ik zou graag meedoen, maar kom er momenteel echt niet aan toe Link naar bericht Delen op andere sites
RM 5 oktober 2010 gepost Auteur Share 5 oktober 2010 gepost Tja helaas zijn er regels opgesteld... Ik kan moeilijk de contest verlengen Link naar bericht Delen op andere sites
RM 5 oktober 2010 gepost Auteur Share 5 oktober 2010 gepost (aangepast) Uiteindelijk zijn alle tunes geraden. Daardoor blijkt dus dat de contest goed was te doen. Op zich kon je zoals eerder al gezegd een hoop tunes vinden als je wist wie de twee mannen waren in de hints. Vele tunes kwamen daarnaast ook van het vroegere Cartoon Network en nu van Boomerang. Andere tunes waren ware klassiekers en daarbij kwam het aan op herkenning. DE UITSLAG 1. Frey [24 punten] 2. samba-boy [13 punten] 3. Hinse [10 punten] 4. TMP [3 punten] 4. randy_roes [3 punten] DE ANTWOORDEN 1. Demetan 2. Angry Beavers 3. Droopy Master Detective 4. 5. Dinosaurs 6. Swat Cats 7. De Premiejagers 8. 9. 10. Paling & Ko 11. 12. Babar 13. Willem Wever 14. Suske & Wiske 15. Kinderen Geen Bezwaar 16. Grijpstra & De Gier 17. Tom & Jerry Kids 18. De Slimste (Mens) 19. Skippy 20. 21. 22. IC 23. Waterspin Wonderspin 24. Ed, Edd n Eddy 25. DE HINTS 5 oktober 2010 aangepast door RM Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 5 oktober 2010 gepost Share 5 oktober 2010 gepost Vandaar dat ik die Paling en Ko outro niet tegenkwam, het stond er met een C. Drommels! Pittige contest, maar ook hier weer te doen met de hints. Vooral toen ik wist wie die 2 heren waren. Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 6 oktober 2010 gepost Share 6 oktober 2010 gepost Maar het was weer een erg leuke contest. Dit blijft een fantastisch genre. Ik heb zelf op dit moment al een contest lopen, dus degene die zin heeft mag van mij een nieuwe TV Themes Contest maken. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 6 oktober 2010 gepost Share 6 oktober 2010 gepost Had er wel wat meer kunnen hebben uiteraard, maar het meeste is toch onbekend voor me. Der Clown had ik wel gevonden naar aanleiding van de hint, maar ik kon hem niet op het juiste fragment plakken. Flikken Maastricht en Willem Wever had ik zeker moeten weten. Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 6 oktober 2010 gepost Share 6 oktober 2010 gepost Poeh, was een lastige hoor. Maar wel uitdagend. Ik heb op zich wel een tv themes contest klaarliggen, maar omdat ik t/m maandag in Schotland zit kan ik niets nakijken tot die tijd. Dus ik wacht nog even met het posten ervan. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 6 oktober 2010 gepost Share 6 oktober 2010 gepost (aangepast) Ik kan altijd wat tv themes nakijken... Ok, ik maak wel een contest. Wilde toch al eentje maken. 6 oktober 2010 aangepast door samba-boy Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 9 oktober 2010 gepost Share 9 oktober 2010 gepost (aangepast) EDIT: Ok, veel verwarring op dit moment, Frey wil je nu wel of niet een eigen contest opzetten? EDIT 2: Blijkbaar niet als ik het via MSN hoor... Dan ga ik zelf even aan het werk. 9 oktober 2010 aangepast door samba-boy Link naar bericht Delen op andere sites
RM 9 oktober 2010 gepost Auteur Share 9 oktober 2010 gepost (aangepast) Vandaar dat ik die Paling en Ko outro niet tegenkwam, het stond er met een C. Drommels! Pittige contest, maar ook hier weer te doen met de hints. Vooral toen ik wist wie die 2 heren waren. Het is een veel gemaakte fout. Vele mensen denken dat het met een "C" is, maar het is niet "Paling en de rest", maar Paling en Ko Op elk stripboek staat het met een "K" geschreven en er is een aantal weken geleden ook een speelfilm uitgekomen op DVD in Nederand (de 2e film ). Ook daar staat het met een "K" geschreven 9 oktober 2010 aangepast door RM Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 10 oktober 2010 gepost Share 10 oktober 2010 gepost Nederand? ID Contest is klaar, dus ik maak zo even een topic aan en done. Yaay, mijn eerste ID Contest! Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten