Ga naar inhoud

Bassie & Adriaan en de Verzonken Stad - deel 2


Aanbevolen berichten

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

B2 heeft bij de opnamen toch een ongeluk gehad? Daarom kwam hij ook niet bij de reis door europa in beeld aan het begin. Weet iemand iets over Joop Dickmans (of hij nog leeft, etc.)

nouw volgens mij leeft *b2* nog wel maar hij zal straks vast ook wel op de adriaan hompage komen te staat bij de biografie van de acteurs

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

nouw volgens mij leeft *b2* nog wel maar hij zal straks vast ook wel op de adriaan hompage komen te staat bij de biografie van de acteurs

Joop Dikmans leeft nog steeds, hij zat een tijdje geleden in Spanje. Direct na het "ongeluk" uit de Verzonken Stad is hij gestopt met werken.

Link naar bericht
Delen op andere sites
B2 heeft bij de opnamen toch een ongeluk gehad? Daarom kwam hij ook niet bij de reis door europa in beeld aan het begin. Weet iemand iets over Joop Dickmans (of hij nog leeft, etc.)

Kijk voor het antwoord ook even in de vragenlijst op de Adriaan site. Wonderer heeft die vraag over het ongeluk ooit eens aan Aad gesteld en Aad heeft 'm ook beantwoord.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Maar Harry Dikmans leeft volgens mij niet meer.

Enig idee waarom je dat vermoeden hebt? Ik kan me niet herinneren daar ooit iets over gelezen en/of gehoord te hebben, dus, weet jij iets wat wij niet weten?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Enig idee waarom je dat vermoeden hebt? Ik kan me niet herinneren daar ooit iets over gelezen en/of gehoord te hebben, dus, weet jij iets wat wij niet weten?

Hopelijk komt Aad snel met een biografie van de broertjes, dan zullen we het zo weten.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Enig idee waarom je dat vermoeden hebt? Ik kan me niet herinneren daar ooit iets over gelezen en/of gehoord te hebben, dus, weet jij iets wat wij niet weten?

Ik heb dat ergens gehoord, maar weet het niet zeker. Maar ik dacht het eerst al, omdat zijn broer het overnam in de schatkaart, maar daarna hoorde ik dat hij in de jaren 90 zou zijn overleden. Nogmaals, of het klopt weet ik niet.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Er bestaat toch zo'n site waar alle info van films/series opstaat? Wie er in hebben gespeeld enzo. Volgens mij staat daar nl. bij wie wanneer geboren is en dood is gegaan.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Er bestaat toch zo'n site waar alle info van films/series opstaat? Wie er in hebben gespeeld enzo. Volgens mij staat daar nl. bij wie wanneer geboren is en dood is gegaan.

Er bestaat inderdaad zo'n site, http://www.imdb.com , maar bij Harry Dickmans staat zowel geen geboorte als sterftejaar. Dat geldt ook voor Joep Dickmans en Wil Sibbelee.

Link naar bericht
Delen op andere sites
ik zie het ook nergens staan, maar ik weet wel dat Wil Sibbelee in 1992 is overleden.

Raar dat er nog steeds geen biografie van Wil Sibbelee op de site staat. Adriaan had belooft dat het voor het einde van de maand zou gaan gebeuren, maar ik zie nog steeds geen biografie... *(*

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Raar dat er nog steeds geen biografie van Wil Sibbelee op de site staat. Adriaan had belooft dat het voor het einde van de maand zou gaan gebeuren, maar ik zie nog steeds geen biografie... *(*

hij zal er zeker geen tijd voor hebben, want een bekende van wil woont vlak bij hem in spanje. aan info ontbreekt het hem niet

we wachten maar gewoon tot die verschijnt

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

hij zal er zeker geen tijd voor hebben, want een bekende van wil woont vlak bij hem in spanje. aan info ontbreekt het hem niet

we wachten maar gewoon tot die verschijnt

We zullen wel zien, nietwaar? Misschien is er iets tussengekomen. Door erover gaan lopen zeuren, komt het echt niet sneller op de site.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

We zullen wel zien, nietwaar? Misschien is er iets tussengekomen. Door erover gaan lopen zeuren, komt het echt niet sneller op de site.

Wie zeurt word overgeslagen!! 8)7 , Maar gewoon afwachten het

komt er ooit toch nog wel op, niet?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Via de link op mijn site, mag ik hopen? ;)

Helemaal correct!! ;) , Zat net zoals je in de triviant topic ziet

op je site, En ik ben nu van plan de verzonken stad te gaan kopen!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dit zijn reflectieschermen maar die worden nooit onder water gebruikt omdat je daar weinig last hebt van zon en schaduw, ze gebruiken wel cameralampen en die lijken een beetje halogeen dus het kan dat je wat glinsterends ziet.

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb gisteren de dvd gekocht, en vind hem geweldig. Jammer dat het beginstuk vervangen is, maar op het eind als (voor het geval dat iemand hem nog af moet kijken) de steen vlam vat hoor je toch het muziekje, gelukkig! *O**O**O**O*

Link naar bericht
Delen op andere sites
maar op het eind als (voor het geval dat iemand hem nog af moet kijken) de steen vlam vat hoor je toch het muziekje, gelukkig!

Aha dus ze hebben op de dvd de muziek wel laten staan. Op tv is is de muziek in die scène wel aangepast.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Aha dus ze hebben op de dvd de muziek wel laten staan. Op tv is is de muziek in die scène wel aangepast.

En dat vind ik nou het rare. Waarom zijn dingen soms heel anders? Het is toch hetzelfde.

Link naar bericht
Delen op andere sites
jammer dat ze is deze serie *robin* zo groot laten zijn wat dus als gevolg heeft dat ze hem in de latere series niet meer mee kunnen nemen :'(

Snap uberhaupt niet waarom ze een nieuwe Robin maakten. Ja, zodat ie meer kon bewegen en dergelijke, maar ik vond de oude Robin toch liever... kleiner. En zijn mond en kop bewoog, so who cares? Maar ja...

Link naar bericht
Delen op andere sites
ik vond dat de verzonken stad Robin erg sloom praten en op eenzelfde toon.

Ja, het is een robot, die hebben weinig intonatie, vind ik juist cool. Sloom praten... och. Moet je voor de gein dat hoorspel es luisteren |:(

Link naar bericht
Delen op andere sites

Daarom vind ik Robin wel wat hebben maar in de Verzonken Stad is hij gewoon niet zo leuk. Maar dat praten vind ik wel leuk met die pauzes.

*robin* HA-HA-HA!

Link naar bericht
Delen op andere sites
doet lara nouw eigenlijk ook nog mee in deze serie(misschien een beetje een stomme vraag maar ja...)

Nee Lara doet niet mee, maar ze komen in deze serie ook niet in de buurt van de caravan en het huis van Lara. Na Kreta / Santorini / het onbewoonde eiland en Rhodos gaan ze meteen door naar Danny in België. Ze zullen bij terugkomst misschien wel even teruggekeerd zijn naar de caravan, maar dat zie je niet in de serie.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nee Lara doet niet mee, maar ze komen in deze serie ook niet in de buurt van de caravan en het huis van Lara. Na Kreta / Santorini / het onbewoonde eiland en Rhodos gaan ze meteen door naar Danny in België. Ze zullen bij terugkomst misschien wel even teruggekeerd zijn naar de caravan, maar dat zie je niet in de serie.

Bassie heeft het in de serie wel over Lara als hij een mooie ansichtkaart voor Lara wilt kopen, maar Lara zie je niet in deze serie.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bassie heeft het in de serie wel over Lara als hij een mooie ansichtkaart voor Lara wilt kopen, maar Lara zie je niet in deze serie.

Een soortgelijk iets zit ook in de Reis vol Verrassingen als Bassie zegt dat Lara met de baas naar een hondententoonstelling is. Lara komt niet in beeld, maar wordt wel genoemd.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Een soortgelijk iets zit ook in de Reis vol Verrassingen als Bassie zegt dat Lara met de baas naar een hondententoonstelling is. Lara komt niet in beeld, maar wordt wel genoemd.

ja! maar over *robin* hoor je ze nooit meer :'(

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

ja! maar over *robin* hoor je ze nooit meer :'(

Robin is bij het grof vuil gezet, aan de oud-ijzer handel verkocht, op de schroothoop gedumpt... >:)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hij is naar de sloperij gebracht, want brutale robots gaan naar de sloperij ( zoals Bassie zegt over Star Wars ) 8)7

Da's zielig! en dan hebben ze Sweety ooit een keer laten wegvliegen zeker?

Nee dat zouden *bas* en *adriaan* nooit doen!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...