Ga naar inhoud

Bassie & Adriaan en de Verzonken Stad - deel 2


Aanbevolen berichten

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ik heb hem op video maar daar staat hij ook helemaal op dus zelf hoef ik hem niet meer op DVD.

welke video heb je , want ik heb um ook op video alleen staan daar dus geen liedjes op m.u.v In Griekenland

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb hem op 1 video (met hele versie).

Uit 2002. Met de muziek van Smorenburg.

Alle liedjes staan erop.

Had hem 1,5 jaar geleden gekocht bij de Kwantum voor 7,95.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Je ziet B&A met de steen in hun hand en de grote Robin staat er ook op.

En op de achtergrond staat een oude Griekse temnpel.

Op de achterkant staat het verhaal met 3 foto's.

Een van B&A in de vlindergrot en de boeven in de vlindergrot.

En B&A met hun gele opblaasbare schoen aan.

Hij is van Bridge pictures.

Op de voorkant staat ook nog: De originele versie: 180 minuten!

Link naar bericht
Delen op andere sites

waar kan ik het beste mijn DVD kopen ( *b2* Kopen? Hoe doe je dat? Ik heb nog nooit iets gekocht!)

via http://www.bol.com ?

By the way ben ik enkele jaren geleden naar Kreta gegaan. Ik ben daar in Agio Nicolaos geweest, maar helaas was ik toen nog geen *bas* en *adriaan* fan en heb ik geen bewuste foto's gemaakt. Als ik de DVD heb dan ga ik op zoek naar herkenbare punten

(ik heb in mijn fotoalbum al een windmolen gezien die sterk op een uit de serie leek en ik heb in mijn fotoalbum ook een stukje langs de kust van Agio Nicolaos gezien wat me toch ergens aan deed denken, aan de droom van Bassie ofzo. Maar goed, als ik een foto heb, die ook in de B&A serie naar voren komt dan zet ik die zsm op deze site

Link naar bericht
Delen op andere sites
waar kan ik het beste mijn DVD kopen ( *b2* Kopen? Hoe doe je dat? Ik heb nog nooit iets gekocht!)

via http://www.bol.com ?

Je gaat naar http://info.bassieenadriaan.nl , klikt onderaan het menu op Bol.com links, en kiest de DVDs/CDs/wat je dan ook wil uit. Klikt op de corresponderende links en bestelt ze. Zo krijg ik wat commissie om de site draaiende te houden ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Precies wat ik dacht, dezelfde covers dus. Wel zo makkelijk natuurlijk!

niet dezelfde covers

want bassie heb een ander jassie aan en een andere pruik op!!

was je niet opgevallen he :9~

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

niet dezelfde covers

want bassie heb een ander jassie aan en een andere pruik op!!

was je niet opgevallen he :9~

Het zijn wel dezelfde foto's... alleen de belichting is anders en hij lijkt anders uitgesneden...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Het zijn wel dezelfde foto's... alleen de belichting is anders en hij lijkt anders uitgesneden...

andere reden dan

KIJK NAAR ROBIN ZIJN OGEN

DIE ZIJN ANDERS

DUS ANDERE FOTO ^O^

ps

waar is die volume knop van robin dan gebleve

en je ken zegge wat je wilt maar et is en blijft een andere foto hoor!!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

ps

waar is die volume knop van robin dan gebleve

en je ken zegge wat je wilt maar et is en blijft een andere foto hoor!!

Toch knap dan dat zowel Adriaan als Bassie hun handen, ogen, kleding en gezichtsuitdrukking EXACT hetzelfde hebben kunnen houden voor twee verschillende foto's. Waarschijnlijk is de oude foto voor de DVD hoes een beetje opgeleukt en zijn daar die verschillen van afkomstig.

Vergeet niet dat ik geniaal ben en altijd gelijk heb.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

...

waar is die volume knop van robin dan gebleve

en je ken zegge wat je wilt maar et is en blijft een andere foto hoor!!

Allemaal mogelijk met Photoshop. Volgens mij is het dezelfde foto, die voor de dvd iets bewerkt is.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Toch knap dan dat zowel Adriaan als Bassie hun handen, ogen, kleding en gezichtsuitdrukking EXACT hetzelfde hebben kunnen houden voor twee verschillende foto's. Waarschijnlijk is de oude foto voor de DVD hoes een beetje opgeleukt en zijn daar die verschillen van afkomstig.

Vergeet niet dat ik geniaal ben en altijd gelijk heb.

haha

nou ok dan geef k je maar gelijk maar k ben et er niet mee eens

maar goed discussie gesloten tussen ons

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Allemaal mogelijk met Photoshop. Volgens mij is het dezelfde foto, die voor de dvd iets bewerkt is.

Inderdaad dit denk ik ook ja. Het is echt onmogelijk om precies zo dezelfde foto te maken. Gewoon veranderd in Photoshop :D.

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Vergeet niet dat ik geniaal ben en altijd gelijk heb.

In tijden van discussie is het goed om Wonderer aan je kant te hebben. :) Het klopt dus idd dat de foto's hetzelfde zijn, alleen wat veranderd.

Hartelijk dank voor de hulp Wonderer *O*

Link naar bericht
Delen op andere sites

Misschien was het al bekend, maar er is mij iets opgevallen in de tv versie van De Verzonken Stad. Er zijn ineens een aantal dingen veranderd:

- De kleuren zijn ineens veel mooier. Adriaans blouse is feller blauw en het wandkleed in de hotelkamer van B&A op Kreta ziet er veel fleuriger uit.

- De begintune is iets anders dan voorheen. Bassie zingt ineens weer over het Griekse avontuur, daarnaast is het beginliedje anders gezongen.

- Aftiteling: de gele letters zijn ineens een stuk groter en het logo "De Verzonken Stad" heeft ook andere letters (dit laatste geldt ook tijdens de openingstune).

- Volgende keer bij Bassie en Adriaan: voorheen zag je altijd zo'n blauwe achtergrond. Nu is dat de Griekse vlag en de steen.

Mooie verbeteringen vind ik zelf. Vooral de kleuren zijn een stuk beter geworden. Voor de rest heb ik aan de muziek etc. weinig veranderingen kunnen ontdekken!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Misschien was het al bekend, maar er is mij iets opgevallen in de tv versie van De Verzonken Stad. Er zijn ineens een aantal dingen veranderd:

- De kleuren zijn ineens veel mooier. Adriaans blouse is feller blauw en het wandkleed in de hotelkamer van B&A op Kreta ziet er veel fleuriger uit.

de kleur wordt overal vervangen dat komt namelijk door de slechte kwaliteit van de videobanden

dat heet kleurcorrectie

dat kan je vooral in de kroon(DVD) erg goed zien als je die vergelijkt met de videobanden

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Overmorgen. Wat doet dat in dit topic? Ik volg je niet helemaal.

Waarschijnlijk heeft hij de verkeerde pagina voor zich genomen :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Misschien was het al bekend, maar er is mij iets opgevallen in de tv versie van De Verzonken Stad. Er zijn ineens een aantal dingen veranderd:

- De kleuren zijn ineens veel mooier. Adriaans blouse is feller blauw en het wandkleed in de hotelkamer van B&A op Kreta ziet er veel fleuriger uit.

- De begintune is iets anders dan voorheen. Bassie zingt ineens weer over het Griekse avontuur, daarnaast is het beginliedje anders gezongen.

- Aftiteling: de gele letters zijn ineens een stuk groter en het logo "De Verzonken Stad" heeft ook andere letters (dit laatste geldt ook tijdens de openingstune).

- Volgende keer bij Bassie en Adriaan: voorheen zag je altijd zo'n blauwe achtergrond. Nu is dat de Griekse vlag en de steen.

Mooie verbeteringen vind ik zelf. Vooral de kleuren zijn een stuk beter geworden. Voor de rest heb ik aan de muziek etc. weinig veranderingen kunnen ontdekken!

mij viel dit inderdaad ook op vooral dat van die kleuren en het gedeelte van "volgende keer bij bassie en adriaan" ik dacht ik zeg het maar niet want dan heb ik altijd dat dat al een jaar zo is maar ik zag het gister ook ik vind die verbeteringen ook erg mooi _O_

Link naar bericht
Delen op andere sites

ja is echt een stuk mooier :) en bij het intro dacht ik : wat zingt Bassie nu ?? *O*

Eerst geheimzinnige opdrachtgever en nu de Verzonken Stad... Schatkaart next?? Geen Aad Klaris meer :{ maja zien we wel als ie komt.

Net Dimitri gehoord !! blijft geweldig lied toch O+

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wellicht al wel ergens genoemd, maar toch nog maar even voor de zekerheid. Zat vandaag weer eens de video's van de Verzonken Stad te bekijken en thuis heb ik een dubbelbox met de volledige versie, maar geen Brigde Entertainment video maar van Arcade. Hierbij is het titelliedje wel van Smorenburg, maar wel de normale. Dus niet ''maar er wordt ook veel gelachen in dit Griekse avontuur''. De meeste muziek hierbij in deze film is nog wel oorspronkelijk, Aad Klaris dus. Het spannende toem toem muziekje en nog meer. Maar later hoor je ook nog Smorenburg weer terugkomen.

Rare video, deze :? Maar tegelijkertijd ook weer heel mooi. De volledige versie van de Verzonken Stad met de meeste originele muziek erin :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
De volledige versie van de Verzonken Stad met de meeste originele muziek erin :)

is dat wel echt zo is niet gewoon de eerste video die van de stad is uitgebracht gewoon helemaal klaris

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

is dat wel echt zo is niet gewoon de eerste video die van de stad is uitgebracht gewoon helemaal klaris

Jawel maar dit is niet de eerste verise, dus niet de CNR video, maar de Arcade versie. Dus ook nog niet de versie die er nu is, van Brigde Entertainment. (P.S. Post 150 :))

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Jawel maar dit is niet de eerste verise, dus niet de CNR video, maar de Arcade versie. Dus ook nog niet de versie die er nu is, van Brigde Entertainment. (P.S. Post 150 :))

ik begrijp niet wat je bedoelt kun je t niet wat meer uitleggen Mr_Miyagi?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Jawel maar dit is niet de eerste verise, dus niet de CNR video, maar de Arcade versie. Dus ook nog niet de versie die er nu is, van Brigde Entertainment. (P.S. Post 150 :))

Is de versie van Bridge ook geremasterd op muziek (dubbelbox)? Ik hoop het niet, want ik heb hem besteld.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...