Ga naar inhoud

[FOTO]wedstrijd - Lente!


Aanbevolen berichten

Het is lente! Laat dat zien!

Maak een foto met als onderwerp Lente en upload die naar het Retroforum, in de hoop dat het de mooiste/aardigste/leukste foto zal zijn voor een fotowedstrijd.

De inzendtermijn is ruim 1 maand, met als einddatum 1 mei 2012. VERLENGD TOT 15 MEI 2012

Daarna kan er door iedereen 1x gestemd worden, zowel door inzenders van een foto als door niet-inzenders. Er mag niet op eigen foto gestemd worden.

Weet je niet hoe je een foto moet uploaden? Zie de uitleg op:

http://www.retroforu...s-op-het-forum/

Link naar bericht
Delen op andere sites

Leuk idee voor een contest, weer eens wat anders. Ik zal er binnenkort eens op uit trekken voor een echte lentefoto ;)

Nog even een paar dingen aan de regels toevoegen:

- Het moet een foto zijn die jij zelf hebt gemaakt

- De foto mag niet worden nabewerkt (behalve verkleinen/bijsnijden)

- De foto moet gemaakt zijn tijdens de looptijd van de contest en ingeleverd zijn voor het einde van de contest

- Je mag meerdere keren inzenden, maar alleen je laatste inzending blijft staan

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mooi! Ik heb nog geen serieuze inzending, maar hier alvast een random foto van vandaag:

post-11-0-55283900-1334765596.jpg

Ondertitel: De troosteloosheid van een station, maar er gloort hoop aan de horizon. :+

Binnenkort ga ik eens echt m'n best doen.

Hoewel geen echte lentefoto, wat je al liet doorschemeren, hij straalt inderdaad wel troosteloosheid uit.

Link naar bericht
Delen op andere sites
gepost (aangepast)

Als het hier nog eens mooi weer is voor een foto voor de deadline probeer ik zeker nog in te sturen ;)

Het weer zit nog steeds niet mee. De weersvoorspelling geeft aan dat het op Koninginnedag, de 30e april, droog zal zijn. Mogelijk dat het volgende week beter weer wordt. Mocht dat zo zijn, dan stel ik voor om er nog een weekje (of twee) bij aan te plakken en daarmee de deadline voor het inzenden van jullie lentefoto's te verschuiven.

aangepast door Keetie
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...