Malabar Posted August 31, 2004 Share Posted August 31, 2004 De dvd van Amerika deel 1 staat 195 minuten, maar de film duurt 3,5 uur, de tijden kloppen niet altijd. Link to post Share on other sites
Goffe de Boer Posted August 31, 2004 Share Posted August 31, 2004 CNR video deed dat altijd op de minuut. De Sleutel: 1 uur en 28 minuten De Diamant: 1 uur en 29 minuten Link to post Share on other sites
zorofan1 Posted August 31, 2004 Share Posted August 31, 2004 Ik heb een colage gemaakt over achtervolgingen op het water http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/I939XX51USR5/picserver.jpeg Link to post Share on other sites
TMP Posted August 31, 2004 Share Posted August 31, 2004 Ik heb een colage gemaakt over achtervolgingen op het water http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/I939XX51USR5/picserver.jpeg Zo je bent lekker bezig , er is ook een B&A collage-topic in de general chat. Moet je even zoeken, dan kun je ze daar neer zetten . EDIT: hier is de link http://forum.bassieenadriaan.nl/viewtopic.php?t=542&highlight=collage Link to post Share on other sites
Twice Posted August 31, 2004 Share Posted August 31, 2004 Klopt Malabar, hoe de boeven de microfoons in het museum hebben ontweken is voor mij ook een raadsel Link to post Share on other sites
wonderer Posted August 31, 2004 Share Posted August 31, 2004 Klopt Malabar, hoe de boeven de microfoons in het museum hebben ontweken is voor mij ook een raadsel Ik heb niet echt het idee dat Elsink daar ook nog geluid heeft... De Baron zegt het wel, "...dan zullen er ook wel microfoons zijn" maar daarna ... ze fluisteren wel, behalve aan het eind, dat scheelt alweer Link to post Share on other sites
Joost Posted August 31, 2004 Share Posted August 31, 2004 Op het moment dat de Baron zijn plan voor het stelen van de kroon aan Japie en B2 uitlegt, wenkt hij hen om dichterbij te komen. Hij zegt dan op een fluistertoon iets tegen zijn collega's. Ik vraag me af wat de Baron daar nou precies zegt, want op het eerste gezicht lijkt het alsof hij een totaal vreemde zin uitspreekt. Iemand die weet wat de Baron nou precies zegt? Link to post Share on other sites
schandebakker Posted August 31, 2004 Share Posted August 31, 2004 De *baron* zegt iets van: ''Het is niet zo laat als het kan. Nog lang zal het duren voor ze zich" en dan houdt het op en komt er een andere scene met *bas* en *adriaan*. Link to post Share on other sites
randy_roes Posted August 31, 2004 Share Posted August 31, 2004 Ja das zoiets als op het einde van CNR band 1, als Adriaan het plan uitlegt. Link to post Share on other sites
Malabar Posted September 1, 2004 Share Posted September 1, 2004 Ik heb de cnr band van de Kroon, maar hier zie ik op het begin (als Bassie met Lara voetbalt) wel een echte bal, en niet een opgeplakte. En die radio uitzending met dat de boeven zijn ontsnapt springt ook niet gelijk aan maar stond al aan. Alleen na de uitzending hoor je geen muziek meer. Link to post Share on other sites
Goffe de Boer Posted September 1, 2004 Share Posted September 1, 2004 Op het moment dat de Baron zijn plan voor het stelen van de kroon aan Japie en B2 uitlegt, wenkt hij hen om dichterbij te komen. Hij zegt dan op een fluistertoon iets tegen zijn collega's. Ik vraag me af wat de Baron daar nou precies zegt, want op het eerste gezicht lijkt het alsof hij een totaal vreemde zin uitspreekt. Iemand die weet wat de Baron nou precies zegt? De zegt iets van: ''Het is niet zo laat als het kan. Nog lang zal het duren voor ze zich" en dan houdt het op en komt er een andere scene met en . Waarom zou die dat eigenlijk fluisteren. Niemand kan het toch horen. Link to post Share on other sites
allememaggies Posted September 1, 2004 Share Posted September 1, 2004 Shit, heb ik gister weer niet opgelet wanneer B2 dat geld nou in zijn zak stopt, die aflevering dat dat gebeurde was gisteravond. Link to post Share on other sites
wonderer Posted September 1, 2004 Share Posted September 1, 2004 [..]Waarom zou die dat eigenlijk fluisteren. Niemand kan het toch horen. Dat verhoogt de spanning, het houdt de aandacht van VJ en B2 vast, en het gebeurt waarschijnlijk onwillekeurig, omdat de Baron het ook spannend vindt. Link to post Share on other sites
Joost Posted September 1, 2004 Share Posted September 1, 2004 De *baron* zegt iets van: ''Het is niet zo laat als het kan. Nog lang zal het duren voor ze zich" en dan houdt het op en komt er een andere scene met *bas* en *adriaan*. Maar waarom fluistert hij dat dan terwijl hij Japie en B2 zijn plan wil uitleggen? Dat slaat toch nergens op. De Baron fluistert dus wel complete onzin als ik dit zo lees. Vreemde zaak. Link to post Share on other sites
warboel Posted September 1, 2004 Share Posted September 1, 2004 Shit, heb ik gister weer niet opgelet wanneer B2 dat geld nou in zijn zak stopt, die aflevering dat dat gebeurde was gisteravond. Ik kijk niet iedere avond, dus misschien dat ik de draad weer even kwijtgeraakt ben, maar ik meen dat vanavond aflevering 7 en 8 uitgezonden worden, en de bewuste scene zit in aflevering 7, dus je hebt nog niets gemist Link to post Share on other sites
Jelger_de_goochelaar Posted September 2, 2004 Share Posted September 2, 2004 [..]Maar waarom fluistert hij dat dan terwijl hij Japie en B2 zijn plan wil uitleggen? Dat slaat toch nergens op. De Baron fluistert dus wel complete onzin als ik dit zo lees. Vreemde zaak. Volgens mij fluisterde hij: "Het is niet zo laat als ik dacht..." Vind ik heel vreemd om op die manier een plan uit te leggen... Link to post Share on other sites
wonderer Posted September 2, 2004 Share Posted September 2, 2004 [..]Volgens mij fluisterde hij: "Het is niet zo laat als ik dacht..." Vind ik heel vreemd om op die manier een plan uit te leggen... Nou je het zegt, ja, dat is de zin... en ik denk dat ie anders het plan de dag erop had willen uitvoeren, maar het kan toch nu nog wel. Link to post Share on other sites
Goffe de Boer Posted September 2, 2004 Share Posted September 2, 2004 Op de achterkant van de dubbelbox van 'De Verdwenen Kroon' staat Bridge 2001. Maar op de video's staat Bridge 2003. Dat is bij 'De Verzonken Stad' ook zo. Link to post Share on other sites
wonderer Posted September 2, 2004 Share Posted September 2, 2004 Op de achterkant van de dubbelbox van 'De Verdwenen Kroon' staat Bridge 2001. Maar op de video's staat Bridge 2003. Dat is bij 'De Verzonken Stad' ook zo. Your point? Link to post Share on other sites
allememaggies Posted September 2, 2004 Share Posted September 2, 2004 [..] Ik kijk niet iedere avond, dus misschien dat ik de draad weer even kwijtgeraakt ben, maar ik meen dat vanavond aflevering 7 en 8 uitgezonden worden, en de bewuste scene zit in aflevering 7, dus je hebt nog niets gemist Wel dus, want ik heb weer niet opgelet... Link to post Share on other sites
wonderer Posted September 2, 2004 Share Posted September 2, 2004 [..]Wel dus, want ik heb weer niet opgelet... Stommeling! Uilskuiken! Frikandel! Zak patat! .... KROKET! Link to post Share on other sites
allememaggies Posted September 2, 2004 Share Posted September 2, 2004 [..]Stommeling! Uilskuiken! Frikandel! Zak patat! .... KROKET! Foutje. Moet kunnen, baas. *harry* Link to post Share on other sites
Robin04 Posted September 5, 2004 Share Posted September 5, 2004 [..]Foutje. Moet kunnen, baas. *harry* *baron* : IK BEN OMRINGT DOOR IDIOTEN!!! Link to post Share on other sites
Twice Posted September 6, 2004 Share Posted September 6, 2004 Hmmm zullen we even ONtopic gaan Link to post Share on other sites
Robin04 Posted September 6, 2004 Share Posted September 6, 2004 Hmmm zullen we even ONtopic gaan Is g0ed... Vonden jullie het overigens ook niet aardig van Nickelodeon dat ze weer eens een keer de Kroon uitzonden? HEt viel me erg van ze mee... Nu is trouwens (voor degene die het nog niet wisten) B&A en de Verzonken Stad bezig... *baron* : Midden in dit kleine stadje is een bank... Link to post Share on other sites
wonderer Posted September 9, 2004 Share Posted September 9, 2004 Ok, ok, ik kan me NIET meer inhouden... is het iemand wel eens opgevallen wat voor soort graffity op de grote groene deuren staat? Sorry Link to post Share on other sites
Robin04 Posted September 9, 2004 Share Posted September 9, 2004 Ok, ok, ik kan me NIET meer inhouden... is het iemand wel eens opgevallen wat voor soort graffity op de grote groene deuren staat? Sorry Hahaha... neej... Staat er graffiti op dan? Kzal dr eens op letten.. Link to post Share on other sites
Dennis Posted September 9, 2004 Share Posted September 9, 2004 [..]Hahaha... neej... Staat er graffiti op dan? Kzal dr eens op letten.. Hallo, ik ben hier nieuw... (tevens vriend van Robin04) Link to post Share on other sites
Dennis Posted September 9, 2004 Share Posted September 9, 2004 [..]Hallo, ik ben hier nieuw... (tevens vriend van Robin04) Ja, ik kan eht me ook niet voor me halen van die groene deur... Kweet wel welke deur maar die graffiti tekst weet ik niet..." Link to post Share on other sites
wonderer Posted September 9, 2004 Share Posted September 9, 2004 [..]Ja, ik kan eht me ook niet voor me halen van die groene deur... Kweet wel welke deur maar die graffiti tekst weet ik niet..." Geen tekst. Tekeningetje. En niet van een maan Link to post Share on other sites
Dennis Posted September 10, 2004 Share Posted September 10, 2004 [..]Geen tekst. Tekeningetje. En niet van een maan nou, ik heb gisteravond meteen de veedwenen kroon deel 2 bekeken en er staat inderdaad witte graffiti op die groene deuren, maar het zegt me totaal niks, ik kan er geen wijs uit worden. om die tekens te ontcijferen moet je een professor zijn. Link to post Share on other sites
Sweety Posted September 11, 2004 Share Posted September 11, 2004 http://www.clubs.nl/community/docfolder ... 58D34EA981 dat is een filmpje van b en a Link to post Share on other sites
benafan Posted September 11, 2004 Share Posted September 11, 2004 http://www.clubs.nl/community/docfolder_display.asp?clubid=280924&doc=FA1871EE-3A75-4D23-963F-4758D34EA981dat is een filmpje van b en a ja moet je wel lid zijn van die club om et filmpje te kenne kijken Link to post Share on other sites
Sweety Posted September 11, 2004 Share Posted September 11, 2004 ja dat moet wel Link to post Share on other sites
Goffe de Boer Posted September 11, 2004 Share Posted September 11, 2004 http://www.clubs.nl/community/docfolder_display.asp?clubid=280924&doc=FA1871EE-3A75-4D23-963F-4758D34EA981dat is een filmpje van b en a Ik ben geen lid. Wat voor filmpje is dat dan? POST 250 Link to post Share on other sites
Sweety Posted September 11, 2004 Share Posted September 11, 2004 een filmpje uit de kroon Link to post Share on other sites
Robin04 Posted September 12, 2004 Share Posted September 12, 2004 Maar nu weten we nog niet wat er op die groene deur staat... Kom op Wonderer, laat ons niet langer in spanning... Link to post Share on other sites
Sweety Posted September 12, 2004 Share Posted September 12, 2004 op de site van http://www.bassieenadriaancaps.nl zie je daar een foto van als je de verdwenen kroon download is het foto nummer 40 Link to post Share on other sites
wonderer Posted September 12, 2004 Share Posted September 12, 2004 't Is redelijk obsceen en ik vond het niet bij B&A passen, vandaar... hier een screencap. Het gaat dus om de rechterdeur. http://info.bassieenadriaan.nl/images/graffiti.jpg Link to post Share on other sites
Lennert Posted September 12, 2004 Share Posted September 12, 2004 't Is redelijk obsceen en ik vond het niet bij B&A passen, vandaar... hier een screencap. Het gaat dus om de rechterdeur.http://info.bassieenadriaan.nl/images/graffiti.jpg ja idd, is me egt nog nooit opgevallen, hadden ze niet meteen de deur kunnen verven bij de opnamen? Link to post Share on other sites
Danny Posted September 13, 2004 Share Posted September 13, 2004 Leuke trivia: de eerste aflevering van de Verdwenen Kroon was op dinsdag 5 januari 1988 om 15.45 Link to post Share on other sites
Twice Posted September 13, 2004 Share Posted September 13, 2004 't Is redelijk obsceen en ik vond het niet bij B&A passen, vandaar... hier een screencap. Het gaat dus om de rechterdeur. http://info.bassieenadriaan.nl/images/graffiti.jpg *bas* : Ik snap het wel maar ik begrijp het nog niet helemaal Neej, heeft hetgeen dat daar staat ook een betekenis? Link to post Share on other sites
Robin04 Posted September 13, 2004 Share Posted September 13, 2004 [..] *bas* : Ik snap het wel maar ik begrijp het nog niet helemaal Neej, heeft hetgeen dat daar staat ook een betekenis? Ja, idd... Ik zie er ook niet in... Wonderer, kun jij vertellen wat het inhoudt? Link to post Share on other sites
wonderer Posted September 13, 2004 Share Posted September 13, 2004 Ik stuur wel effe een pb. Link to post Share on other sites
Twice Posted September 14, 2004 Share Posted September 14, 2004 Is het een geheim dat niet openbaar gemaakt mag worden of zo? Link to post Share on other sites
Robin04 Posted September 14, 2004 Share Posted September 14, 2004 Is het een geheim dat niet openbaar gemaakt mag worden of zo? Nee, maar het is de bedoeling dat er nette taal gebruikt wordt, als je wil weten wat het is kan ik je wel een Privé-berichtje sturen... Link to post Share on other sites
samba-boy Posted September 14, 2004 Share Posted September 14, 2004 [..]Nee, maar het is de bedoeling dat er nette taal gebruikt wordt, als je wil weten wat het is kan ik je wel een Privé-berichtje sturen... wil je mij ook een pbtje sturen met wat het is? Link to post Share on other sites
Robin04 Posted September 14, 2004 Share Posted September 14, 2004 [..]wil je mij ook een pbtje sturen met wat het is? Al gedaan... Link to post Share on other sites
samba-boy Posted September 14, 2004 Share Posted September 14, 2004 en ik jou een teruggestuurd Link to post Share on other sites
Baron_van_Neemwegge Posted September 15, 2004 Share Posted September 15, 2004 Paniek bij de boeven *japie* Baas, baas, baas... *baron* Ja, wat is er Japie? *japie* Die clown en die acrobaat staan bij die auto die ik gepikt heb. *baron* Drommels, drommels en nog eens drommels, ze hebben de auto herkend, ze zijn ons op het spoor! *b2* Wat je zegt, we gaan ervandoor! *baron* Ik zeg, ze zijn ons op het spoor! *b2* Ja daarom zeg ik, ik ga ervandoor! *baron* Jij blijft hier, en jij blijft rustig, rustig, kalm, kalm, geen paniek, rustig, rustig, rustig... *b2* W-wat zeg ie, wat zeg ie? *baron* IK ZEG RUSTIG!!! *b2* W-wat je rustig noemt. *baron* Japie, jij gaat ernaar toe en kijkt of ze hierheen komen. *japie* Ja, oke, baas. *baron* Maar zorg ervoor dat ze je niet zien!! *japie* Jaaa baas. Geweldige scéne. Die oprechte paniek bij de boeven, echt fantastisch gespeeld. Ook de non-verbale communicatie van de boeven is geweldig. Japie en B2 die steeds weg willen en de Baron die z'n rust verliest. Let ook eens op het "owwwww" van Japie tussendoor. Dat maakt de scéne helemaal compleet. Een van de betere boevenscénes als je het mij vraagt Link to post Share on other sites
Recommended Posts