Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Wat vinden jullie van de rekwisieten, of de kleding.

Favoriet, schilderij in de caravan van de clown bij de deur uit de schatkaart & de Kroon.

En de schoenen van B1 uit de Sleutel.

En natuurlijk de varkensstropdas van de Baron in de europa-serie.

titel even aangepast ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik moet wel even zeggen dat ik de gevangenissleutel van de cel van Joris echt TE nep vind.

En toch heb je best kans dat ie echt is. Celdeuren sluiten namelijk niet met een ingewikkeld slot, soms zelfs niet met een sleutel maar gewoon met een grendel.

Link naar bericht
Delen op andere sites

De walkie-talkies die in de verschijdene series zijn gebruikt

met op kop die uit de sleutel die Adriaan vindt

dan de cb's van Joris uit de prof en die van de boeven in de Verzonken stad

de minste zijn dan weer de walkie-talkies uit de kroon, dat is gewoon kinderspeelgoed ( in tegenstelling tot de andere échte CB's )

Link naar bericht
Delen op andere sites
de minste zijn dan weer de walkie-talkies uit de kroon, dat is gewoon kinderspeelgoed ( in tegenstelling tot de andere échte CB's )

Fisher Price :Y Had ik vroeger ook, exact dezelfde. Kan ze niet meer vinden dus ik denk dat ze weg zijn :'(

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 months later...
  • 5 months later...
De stok van de baron is ook geweldig, toen ik mijn krantjes rondbracht zag ik zo'n stok ergens in een halletje staan, ik kreeg echt zin om even aan te bellen :9~.

Hee, breng jij bij mij de krant rond? ;) Ik heb er eentje thuis staan.

Link naar bericht
Delen op andere sites
De stok van de baron is ook geweldig, toen ik mijn krantjes rondbracht zag ik zo'n stok ergens in een halletje staan, ik kreeg echt zin om even aan te bellen :9~.

Mijn oma heeft er zo één staan volgens mij... HEt is toch met zo'n vogelkop erop? Klinkt lullig, maar eventueel bij een erfenis zal ik er zeker om vragen... :@

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Mijn oma heeft er zo één staan volgens mij... HEt is toch met zo'n vogelkop erop? Klinkt lullig, maar eventueel bij een erfenis zal ik er zeker om vragen... :@

't Is een hondekop. Of een paard... Geen vogel.

Link naar bericht
Delen op andere sites
het is volgens mij een kruising tussen 2 dieren (het lijkt wel een draak)

baron_stok.jpg

handvat.jpg Een hond heeft geen manen, maar ik vind het meer op een hond dan op een paard lijken. Deze stok schijnt op de Canarische eilanden veel voor te komen, dus hond lijkt me logischer...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind toch dat hoedje/petje dat B2 altijd draagt schitterend.

Zo'n hoedje maakt hem nog meer B2.

En het leren jasje van Japie vind ik ook erg leuk.

Zo'n jasje moet ik ook maar eens een keertje aanschaffen ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...