Ga naar inhoud

Bassie en Adriaan op Nickelodeon


Aanbevolen berichten

Ik vind het jammer dat B&A niet meer tussen 18.00 en 19.00 zijn te zien.

Want 23.45 vind ik een erg laat tijdstip,zeker als je de volgende dag

na school of werk moet.Dus ik hoop dat Nickelodeon B&A op een wat

beter tijdstip uitzend.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ik vind het jammer dat B&A niet meer tussen 18.00 en 19.00 zijn te zien.

Want 23.45 vind ik een erg laat tijdstip,zeker als je de volgende dag

na school of werk moet.Dus ik hoop dat Nickelodeon B&A op een wat

beter tijdstip uitzend.

Dat is ook jammer ja, maar ja ik heb zelf nog vakantie... werken dus, maar per week heb dan wat meer vrij dan als ik naar school ga dus gelukkig kan ik het me permitteren laat op te blijven. Maar ja, volgende week is dat helaas ook voorbij. :{

Maja, aan alles komt een eind...

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik kijk het ook altijd als ik de volgende dag naar school moet en om 0730 moet opstaan :? , ik kan het gewoon niet laten om het te kijken...

1800 is wel een mooiere tijd, maar wel etenstijd...

hopelijk doet nickelodeon het na de vakantie weer net als voor de vakantie

Link naar bericht
Delen op andere sites
Maar is het volgende week al weer werken voor het hele land? , of heeft nog een deel van Nederland vakantie?

ja,vanaf volgende week is iedereen weer aan het werken.ikzelf heb wel nog vakantie t/m maandag

Link naar bericht
Delen op andere sites
Vanavond moet trouwens weer een nieuwe serie komen, zal denk ik wel De Verzonken Stad zijn. :)

En inderdaad, het is De Verzonken Stad. Benieuwd of ze de slotaflevering dit keer wel eens compleet uitzenden. Na twee eerdere grove blunders moet Nick nu toch wel eens doorhebben dat je zo een aflevering niet kunt uitzenden. Of het moet helemaal nooit gecontroleerd worden natuurlijk.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Die andere series op Nickelodeon vind ik ook helemaal niks ! Kindernet had altijd vele betere series en ook van betere kwaliteit ! Nickelodeon heeft ook nog een tijdje Dommel uitgezonden, dat is TOP maar ook dit is alweer voorbij.Zoop en Spongebob vind ik ook wel leuk, maar daar blijft het dan ook bij ! :Y En nu wordEN *japie* & *adriaan* op zo laat tijdstip uitgezonden en overdag moeten wij als kijkers kijken naar series als Rocket Power ! :'(

``Het is een schande, het is een schande !!``

Link naar bericht
Delen op andere sites
Die andere series op Nickelodeon vind ik ook helemaal niks ! Kindernet had altijd vele betere series en ook van betere kwaliteit ! Nickelodeon heeft ook nog een tijdje Dommel uitgezonden, dat is TOP maar ook dit is alweer voorbij.Zoop en Spongebob vind ik ook wel leuk, maar daar blijft het dan ook bij ! :Y En nu wordEN *bassie* & *adriaan* op zo laat tijdstip uitgezonden en overdag moeten wij als kijkers kijken naar series als Rocket Power ! :'(

``Het is een schande, het is een schande !!``

Och, ik vind de series die ze op de avond uitzenden nog wel leuk. Sabrina en co.

En Bassie en Adriaan neem ik gewoon op, kijk ik in het weekend een heleboel bassie en adriaan ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Erg jammer dat het niet terug komt om 18.00u dat vond ik een veel fijnere tijd, volgende week moet ik weer naar school.

En om 6.45u gaat de wekker ;).

Nou, ik heb goed nieuws voor je. Vanaf 11 september komen Bassie & Adriaan weer elk weekend om 18:15 uur op Nickelodeon!

*O**O**O**O**O**O*

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nou, ik heb goed nieuws voor je. Vanaf 11 september komen Bassie & Adriaan weer elk weekend om 18:15 uur op Nickelodeon!

*O**O**O**O**O**O*

Ik vind het geweldig nieuws dat Nickelodeon B&A om 18.15

in het weekend gaat uitzenden.Het zijn maar twee dagen per

week,toch ben ik er tevreden mee.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hoe ben je hier eigenlijk achter gekomen *adriaan* tje ?

Als je wilt weten waar ik het van heb:

- Ga naar http://www.tvgids.nl

- Klik op Nu & Straks op tv

- Vul onderaan de pagina in bij tijd "18:15" en bij datum "11-09-2004".

- Kijk bij Nu op Nickelodeon en zie het resultaat.

Neem niet de moeite om op "Bassie & Adriaan" te klikken voor extra informatie, want het enige wat er staat is:

Bassie & Adriaan,

Nickelodeon,

11-09-04

18:15-19:05 uur,

Jeugd

Link naar bericht
Delen op andere sites

Klopt schandebakker, en dat is VOORTAAN het geval

Nu de scholen weer begonnen zijn is er B&A in het weekend extra om 1815 en 's avonds al vanaf 23.25!!!

Dus dat is even a-klimatiseren :P

Wel mooi dat de verzonken stad compleet is uitgezonden, heb ik eindelijk het idee dat Nickelodeon omkijkt naar B&A en de supporters daarvan

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dan is het nu bezig!!! Snel ff kijken... ;)

Inderdaad. En normaalgezien, zoals op internet stond, zou Bassie & Adriaan ook in België te zien zijn op Nickelodeon.

Maar helaas schakelde het veel eerder over op MTV NL.

Je kon het zien op http://www.nickelodeon.be. De reis vol verrassingen loopt nu momenteel.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ja, dat was de vorige keer ook. De aflevering was nog geen 3 minuten bezig.

Toch wel raar inderdaad, ook omdat het steeds op hetzelfde punt afbreekt, net als de laatste Verzonken Stad aflevering. Starten die afleveringen soms automatisch? Dan zou het een programmeerfout kunnen zijn.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Er is ook slecht nieuws. John de Mol wil Nickelodeon kopen om de avonduren op te vullen. Wie zitten er in de avonduren op Nick?? Bassie en Adriaan.........................

*baron* : Als John de Mol dat doet, dan zal ik hem, dan zal ik hem!!!

BTW: Ik heb het gisteren rond 18.15 gemist, maar de Reis vol Verassingen is begonnen?

Maar het rare is dat nu volgens mij 's avonds de Geheimzinnige opdrachtgever komt (heb het gisteren ook gemist) maar die is volgens mij nu afgelopen en dan komt vanavond de reis vol verassingen :{

Als dat is is er dus 2x de reis vol verassingen bezig

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ja, gister was de Reis vol Verrassingen om 18.15. Maar ik hoorde van Lorenzo dat er in Belgie toen helemaal geen Nickelodeon te zien was.

Ja, dat klopt. Op de site http://www.nickelodeon.be stond Bassie & Adriaan vermeld bij de programmatie en straks om 18u15, Bassie en Adriaan, 19u05 MTV NL, zo stond het. Maar toen het 6 uur was, werd Nickelodeon al overgeschakeld op MTV. Vreemd, misschien vanavond eens kijken?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Inderdaad

Ik dacht nu heeft Nick de smaak te pakken: Stad-Europa-Amerika-Plaaggeest-Sleutel-Diamant-Professor-Schatkaart-Kroon-Stad-Europa en dan nu weer de professor

Overigens vind ik het wel leuker als ze het afwisselen, als ze het maar eerlijk doen...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als je goed nieuws hebt (in dit geval over het feit dat Bassie & Adriaan weer op een normaal tijdstip komt), moet je wel even controleren of het niet al gezegd was. Ik zei het als eerste, toen zei Lorenzo het en toen weer iemand anders. :(

Link naar bericht
Delen op andere sites

Afgelopen woensdag (gisteren) is het officieel rond gekomen tussen John de Mol en Nickelodeon

John de Mol koopt zendtijd Nickelodeon

John de Mol heeft de zendtijd in de avonduren tussen 18.00 en 02.00 uur van Nickelodeon gekocht. Dat betekent dat De Mol eindelijk zijn eigen televisiezender heeft, die hij naar hartelust kan invullen.

De Mol kan zijn eigen formats uitzenden wanneer hij maar wil en daar hopelijk een basis leggen voor internationale uitrol hiervan bij bewezen succes. Het is nog onduidelijk of ook de TROS bij dit verhaal betrokken is.

Buiten dit verhaal op internet heb ik het gisteren ook op teletekst gelezen

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben me in andere forums gaan verdiepen, en daar zegt iemand het volgende:

Media-ondernemer John de Mol is rond met MTV Networks over het delen van het tv-kanaal Nickelodeon. Hij gaat in de avonduren op dat kanaal een nieuwe tv-zender beginnen die zich gaat richten op sport en grote amusementsshows.

De Mol maakte bekend dat hij ook in de markt is voor de uitzendrechten van het voetbal. Het commerciële tv-station gaat op z'n vroegst van start in het najaar van 2005. Hoe de zender gaat heten is nog niet bekend.

Volgens de Telegraaf zal De Mol keihard de concurrentie aangaan met RTL4 en SBS6. Binnen een paar jaar wil hij de grootste commerciële omroep zijn. Zus Linda de Mol en Ivo Niehe zouden al akkoord zijn met de nieuwe tv-zender.

Linda de Mol en Ivo Niehe, zijn dat niet beide mensen van de TROS? Tenminste, die verbanden leg ik dan...

Link naar bericht
Delen op andere sites

is er iemand die weet waarom ze op nickelodeon savonds de reis vol verrasingen hebben overgeslagen?? ze hadden alle series nu op rij uitgezonden en dan verbreken ze de ketting op t eind toch nog, en dan beginnen ze weer halverwege bij de huilende prof, ik vind het maar vaag.

Link naar bericht
Delen op andere sites
is er iemand die weet waarom ze op nickelodeon savonds de reis vol verrasingen hebben overgeslagen?? ze hadden alle series nu op rij uitgezonden en dan verbreken ze de ketting op t eind toch nog, en dan beginnen ze weer halverwege bij de huilende prof, ik vind het maar vaag.

Misschien omdat die net in het weekend bezig is? Ik weet het niet, op de volgorde van Nick is vaak geen peil te trekken.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Misschien omdat die net in het weekend bezig is? Ik weet het niet, op de volgorde van Nick is vaak geen peil te trekken.

dat zou inderdaad goed kunnen, ik had er nog niet bij stilgestaan dat het niet echt tactvol is om hem én in het weekend én doordeweeks uit te zenden. goeie ^O^

en idd, aan nickelodeon is geen touw vast te knopen.

om de formule van nickelodeon te ontcijferen moet je een professor zijn.

hebben we er daar 1 van in ons midden???

groeten dennis

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dat is niet te ontcijferen

Nick doet dat echt op de gok...

Kijk, dat ze amerika overslaan, okay, maar om dan weer bij de professor te beginnen :?

dat doen ze misschien om niet telkens dezelfde volgorde te handteren, want dat zou op ten duur ook gaan vervelen.

maar soms doen ze het wel heel fout, door de helft over te slaan.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...