Ga naar inhoud

Bassie en Adriaan op Nickelodeon


Aanbevolen berichten

Gisteren was er geen Bassie en Adriaan meer op Nickelodeon, rond de klok van 23.30 begon Argai gelijk na Kuifje.

Als dit eenmalig is vind ik dit niet zo erg, maar weet iemand hoe het nu verder gaat?

(van de teletekst van Nickelodeon word ik niet veel wijzer)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Gisteren was er geen Bassie en Adriaan meer op Nickelodeon, rond de klok van 23.30 begon Argai gelijk na Kuifje.

Als dit eenmalig is vind ik dit niet zo erg, maar weet iemand hoe het nu verder gaat?

(van de teletekst van Nickelodeon word ik niet veel wijzer)

Na kuifje kwam gewoon Bassie & Adriaan hoor. De plaaggeest begon O}

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bassie en Adriaan begint voortaan iets later, rond middernacht zijn ze nog steeds op Nickelodeon te zien.

Gisteren waren de eerste twee afleveringen van: "De Plaaggeest" te zien.

Groetjes

Sander

Link naar bericht
Delen op andere sites

Oow dat is goed dat jullie het zeggen

Ik keek namelijk gister kuifje af, en toen was dat afgelopen, dus ik wreef mijn handen al tegen elkaar en toen zeiden ze: NU argai.

Toen heb ik de televisie afgezet |:(

maare bedankt!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bassie en Adriaan is om 23.30 (meestal later) een dubbele aflevering

en

Bassie en Adriaan is iets na 6en een dubbele aflevering, dus die zijn om 19 uur afgelopen

De dubbele afleveringen om 6 uur zijn niet in het weekend, de afleveringen savonds laat wel!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik keek namelijk gister kuifje af, en toen was dat afgelopen, dus ik wreef mijn handen al tegen elkaar en toen zeiden ze: NU argai.

Klopt, foutje van Nick, verkeerde leader!

Irritante leaders gebruikt Nick trouwens tegenwoordig. Met zo'n nep beatboxer en een niet echt geweldige voice over.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Is het niet 'brak'?

Ook brak laatst die....

We zijn hier toch niet om elkaar te verbeteren he. Maar je hebt idd gelijk, wijsneus ;)

Nickelodeon is nogal vaag in die dingen. soms valt het beeld even weg. zeer irritant

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Is het niet 'brak'?

Ook brak laatst die....

Heb het net verbeterd, hoef je mij niet te vertellen hoor. Weet ik zelf ook wel. Had helaas de tijd niet om het te verbeteren. Ik heb trouwens ook van jouw kant in sommige topics wat fouten gezien, dus eerst naar je zelf kijken. *harry* Een foutje moet kunnen.

Maar blijf a.u.b. wel back2topic.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Ik vind dat Bassie & Adriaan gewoon weer op een fatsoenlijk tijdstip moet worden uitgezonden. Om 23:40 uur heb ik wel wat behoefte aan een beetje slaap!

En ze moeten ook niet meer zo klungelen met die afleveringen. Zo hebben ze wel eens twee keer achter elkaar dezelfde aflevering uitgezonden, worden afleveringen ruw afgebroken en toen aflevering 12 van "De Geheimzinnige Opdrachtgever" moest komen, kwam aflevering 12 van "Het geheim van de Schatkaart" erg slordig!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Laatst Keek ik naar de Verzonken Stad en dat was de laatste aflevering met die Vlinders. Toen opeens kwam er reclame en toen begon een Nieuwe aflevering :? (dat was al gezegt in dit topic). Je hebt wel gelijk hoor acrobaatje. Ik kijk het nu wel elke avond, maar Tis wel veel te Laat!

Link naar bericht
Delen op andere sites

ja en niet lang geleden toen Geheimzinnige opdrachtgever erop was, ik geloof de aflevering in Spanje, toen gebeurde hetzelfde wat met de Verzonken Stad gebeurde 8)7 midden van aflevering gaan ze hem afbreken.. Daarna kwam Luxemburg aflevering (Kan ook andere aflevering geweest zijn, ben ik vergeten :P)

Heel irritant :N

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Ja, wat betreft de Nederlandse zenders is Nickelodeon de enigste die ik niet goed kan ontvangen. Ik denk dat dat 'finetunen' dan ook de enigste oplossing is. Het probleem is alleen dat de afstandsbediening waarmee je dat kunt regelen kwijt/kapot is 8)7

Misschien dat er een andere manier is... Maar ach, ik ga vanavond gewoon kijken, als het maar te volgen is :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ja, wat betreft de Nederlandse zenders is Nickelodeon de enigste die ik niet goed kan ontvangen. Ik denk dat dat 'finetunen' dan ook de enigste oplossing is. Het probleem is alleen dat de afstandsbediening waarmee je dat kunt regelen kwijt/kapot is 8)7

Misschien dat er een andere manier is... Maar ach, ik ga vanavond gewoon kijken, als het maar te volgen is :P

koop een nieuwe.

als je dezelfde niet kunt vinden, koop je een universele.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

koop een nieuwe.

als je dezelfde niet kunt vinden, koop je een universele.

Yep, ben ik ook zeker van plan. Ik wil in de laatste week van de vakantie die afleveringen wel zien, nu kan ik er nog voor opblijven :P

Hoeveel afleveringen heeft De diamant eigenlijk? Ik heb begrepen dat er elke avond twee worden uitgezonden?

Wijziging -> Heb de quote erbij gezet, is wat duidelijker zie ik nu

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wijziging -> Heb de quote erbij gezet, is wat duidelijker zie ik nu

Wijziging -> Heb de quote erbij gezet, is wat duidelijker zie ik nu

Wijziging -> Heb de quote erbij gezet, is wat duidelijker zie ik nu

Wijziging -> Heb de quote erbij gezet, is wat duidelijker zie ik nu

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...