Ga naar inhoud

Bassie en Adriaan op Nickelodeon


Aanbevolen berichten

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Vaak bij nickelodeon zit er een volgorde. De verzonken stad - geheimzinnige opdrachtgever - reis vol verassingen is ook een veelgebruikte volgorde maar daarna loopt het meestal door elkaar. De laatste paar was volgens mij zo:

vanaf midden juli:

schatkaart - professor - verzonken stad - europa - amerika - plaaggeest - sleutel - diamant

Volgens mij is de kroon aan de beurt :Y , maar dat zegt niet veel bij Nickelodeon...

De verzonken stad was laatste, toen 3 / 4 / 5 series en toen begon hij weer (niet dat ik dat niet erg vond *) ) maar het is 'raar maar raar'

Link naar bericht
Delen op andere sites
Volgens mij is de kroon aan de beurt :Y , maar dat zegt niet veel bij Nickelodeon...

Nee, inderdaad dat zegt niets.

Kijk, nu het al een tijdje op 1 tijdstip wordt uitgezonden (vroeger had je ook nog 2 afleveringen rond 6 uur) kun je die volgorde beter bijhouden. Ik zag eerst De Reis Vol Verrassingen. En daarna is men wat geschiedenis / volgorde van de series in de historie van B&A gewoon weer met de eerste, De Plaaggeest, begonnen. Daarna de Sleutel en daarna de Diamant. Als ze zich nu gaan houden aan de volgorde van geschiedenis van de series, moet nu de Huilende Professor komen.

Maar voor mij persoonlijk de Kroon of de Professor, maakt het me niet veel uit, ik vind het allebei leuke avonturen (de Kroon over het algemeen natuurlijk leuker O-) ), zo lang ze maar niet weer met dat saaie Amerika beginnen. :P

Voor de mensen die het nog niet wisten, dit zijn de jaren waarin alle oude series zijn gemaakt (nieuwe series zie je bij de aftiteling, dus dat is makkelijker te achterhalen):

De Plaaggeest: 1976

Het Geheim van de Sleutel: 1978

De Diamant: 1979

De Huilende Professor: 1982

En vanaf Het Geheim van de Schatkaart staat het jaar bij de aftiteling.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik hoop echt dat vanavond De huilende professor begint! Die heb ik namelijk nog nooit gezien, en De Kroon heb ik net op DVD gekocht...

je bent een b&a fan maar je heb nog nooit de professor gezien????

hmmzz vreemd

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

je bent een b&a fan maar je heb nog nooit de professor gezien????

hmmzz vreemd

Ik ben ook altijd een grote B&A fan geweest (en gebleven!), maar heb ook pas het avontuur van de prof. gezien rond 2001. Omdat mijn ouders namelijk altijd het laatste deel van de serie kochten en ik als kind dus dacht het helemaal gezien te hebben! 8)7

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik ben ook altijd een grote B&A fan geweest (en gebleven!), maar heb ook pas het avontuur van de prof. gezien rond 2001. Omdat mijn ouders namelijk altijd het laatste deel van de serie kochten en ik als kind dus dacht het helemaal gezien te hebben! 8)7

lekker lullig dan

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Omdat mijn ouders namelijk altijd het laatste deel van de serie kochten en ik als kind dus dacht het helemaal gezien te hebben! 8)7

Ha dat ken ik, ik dacht ook dat B&A uit de shorties, de shatkaart, kroon en verzonken stad bestond.

Van de sleutel, diamant en professor hoorde en zag ik pas wat begin jaren 90 en de Plaaggeest zag ik pas rond 2001!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ha dat ken ik, ik dacht ook dat B&A uit de shorties, de shatkaart, kroon en verzonken stad bestond.

Van de sleutel, diamant en professor hoorde en zag ik pas wat begin jaren 90 en de Plaaggeest zag ik pas rond 2001!

Ja heb ik ook. Voordat ik echt fan werd, kende ik alleen de nieuwe series. En van die ouwe had ik alleen af en toe eens een aflevering gezien... Dus ik ben heeel blij dat nu de Professor wordt uitgezonden op Nickelodeon!! (O)

[..]

je bent een b&a fan maar je heb nog nooit de professor gezien????

hmmzz vreemd

En wat dan nog? Je hoeft toch niet meteen alle series te hebben gezien om fan te zijn...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind de professor een van de mindere doordat er geen echte boeven in spelen die TEGEN bassie en adriaan zijn

alleen de professor naderhand en zijn slaafje joris die alles doet wat de professor zegt

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vind de professor een van de mindere doordat er geen echte boeven in spelen die TEGEN bassie en adriaan zijn

Op het moment dat de professor in de gaten krijgt dat Bassie niet gaat huilen van zijn griengas wil hij juist alles in het werk stellen om Bassie toch aan het huilen te krijgen, dus hij is toch een beetje TEGEN Bassie. Ok, het is niet helemaal hetzelfde als met bijvoorbeeld de Boevenbaas of de Baron, maar de professor ziet B&A wel als vijanden.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Effe tussendoor...

banner_2.gif

Ik heb zo de schurft aan dat nijlpaard :r

Als je op die site op "Reclames" klikt en dan op "Reclame 2" zie je aan het eind van die reclame net nog een stukje van die Nickelodeon-reclame met de muziek van Britney Spears eronder.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Als je op die site op "Reclames" klikt en dan op "Reclame 2" zie je aan het eind van die reclame net nog een stukje van die Nickelodeon-reclame met de muziek van Britney Spears eronder.

Your point?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Effe tussendoor...

banner_2.gif

Ik heb zo de schurft aan dat nijlpaard :r

ik heb niks tegen die reclame! Ik ben blij dat door dat soort vreselijke reclames Nickelodeon kan blijven bestaan! Ik mag ik de helft van de reclames niet! Maar deze actie maakt niks uit! Je loopt me kop tegen de muur |:( .

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

ik heb niks tegen die reclame! Ik ben blij dat door dat soort vreselijke reclames Nickelodeon kan blijven bestaan! Ik mag ik de helft van de reclames niet! Maar deze actie maakt niks uit! Je loopt me kop tegen de muur |:( .

Gelukkig jouw kop en niet mijn eigen :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

ik heb niks tegen die reclame! Ik ben blij dat door dat soort vreselijke reclames Nickelodeon kan blijven bestaan! Ik mag ik de helft van de reclames niet! Maar deze actie maakt niks uit! Je loopt me kop tegen de muur |:( .

Ik heb er wel wat tegen. Dergelijke irritante reclames verpesten het kijkplezier. Daarom zap ik ook vaak tijdens de reclame even weg.

Natuurlijk verdient Nickelodeon aan deze reclame, maar ik had liever dat ze aan een andere reclame verdienden. Ik snap dat een reclame moet opvallen om aandacht van de potentiele klant te trekken, maar dit soort reclames werken bij mij averechts. Laat ze maar aandacht trekken met een grappige reclame, dat geeft me een veel vrolijkere gedachte bij het horen van de naam van een product/leverancier. En een vrolijke gedachte zorgt voor een eerdere aanschaf.

Ik heb dan ook de petitie getekend.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

je bedoelt toch niet dat de nabewerking nu op nick word uitgezonden?

dart is precies wat er bedoeld word, lees het topic over de schatkaart maar,

ja de schatkaart is nabewerkt en die wordt nu uitgezonden.

Link naar bericht
Delen op andere sites
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! niet de schatkaart! ik wou net de oude versie nog opnemen, nou, dat hoef ik nu ook niet meer te doen! :'(:'(

Ik moest alleen nog de eerste drie afleveringen op dvd opnemen van de oude versie, maar helaas, ik ben te laat.

Link naar bericht
Delen op andere sites

ja de ringtone is egt goed hoor van B&A

k heb em op me foon en hijs schitterend en duurt zo 36 sec

en t is een verlangde versie zoals van wat we allemaal beleven zie je komend half uur maar er wordt ook veel gelachen in dit ....... avontuur

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vanaf volgende week maandag gaat de nieuwe winterprogrammering in op Nickelodeon, maar *bas* & *adriaan* staat daar alleen nog maar gepland in de late avond programmering ! :'( Dus niet tussen 6 en 7 uur `s avonds !Ik weet niet of de weekendprogrammering anders is. :?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja, doordeweeks komt nu van 18.00 tot 18.10 de Nickelodeon familie, en dan van 18.10 tot 18.35 Lucky Luke. Kuifje komt dan van 18.35 tot 19.00 uur. In het weekend komt de Nickelodeon familie niet dan is er van 17.40 tot 18.10 Rocket Power ofzo.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...