Ga naar inhoud

De verloren afleveringen van het geheim van de Sleutel


Aanbevolen berichten

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

gaaf man die aflevering van de sleutel voral als je het voor het eerst bekijkt ik ben erg benieuwd hoe lang het duurt voor de aflevering 7 duurt jammer dat de boevenbaas der maar 1 keer bij zat maar moest wel weer om hem lachen voral als b1 en b2 het circus in gaan

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

dat zou hij natuurlijk wel gevraagd hebben, maar ik denk dat ie niet zelf heeft gezocht naar de afl daar in belgie.

de tros zei ook dat ze geen kopie hadden, maar ging aad kijken in oude filmrollen, daar vond hij deel 2 wel mooi bij.

de BRT zou toch ook een archief hebben? misschien zit afl 7 daar wel bij...

Ik heb hier sterk mijn twijfels bij. Aflevering 2 is namelijk vrijwel zeker van video naar dvd gezet i.p.v. vanaf de filmrollen.

Als je deze aflevering op een pc kijkt, zie je dat onder in beeld een horizontaal stuk een beetje uitgesmeerd lijkt. Dit horizontale stuk is een typisch voorbeeld van storingen die bij een video wel kunnen voorkomen, maar bij een filmrol niet.

Link naar bericht
Delen op andere sites

B1000000, ik reageerde op Goffe de Boer niet op jou :)

En over Wer-Al_Zwowe dat klopt inderdaad, ik bekijk ook weleens video's op mijn pc en heb dan ook vaak zon rand aan de onderkant. Maar de vraag is dan: Wanneer moet de sleutel dan op video gezet zijn: toen hij werd gemaakt of in 2004? Als het eerste waar is zijn alle afleveringen dan op video gezet?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb het idee dat ze bij het NOB alle tv-programma opnemen/opnamen. Maar dan is natuurlijk ook weer de vraag of ze de uitzending voor de opname uit de lucht plukten of dat ze rechtstreeks van het origineel kopieërden.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik heb hier sterk mijn twijfels bij. Aflevering 2 is namelijk vrijwel zeker van video naar dvd gezet i.p.v. vanaf de filmrollen.

Als je deze aflevering op een pc kijkt, zie je dat onder in beeld een horizontaal stuk een beetje uitgesmeerd lijkt. Dit horizontale stuk is een typisch voorbeeld van storingen die bij een video wel kunnen voorkomen, maar bij een filmrol niet.

ik bedoel eigenlijk het feit dat aad in de brt archief zou kunnen kijken, volgens mij maakt het toch niet echt uit waarop de afl. gevonden wordt, toch? als ie (hopelijk) maar terecht komt, dat is het belangrijkst ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ligt eraan hoe je tv het weergeeft. En Wer-Al, zou je een screenshot van een andere aflevering willen maken. Heb de DVD zelf uitgeleend.

U vraagt... Klik

[..]

zou die uitzondering een breedbeeld tv kunnen zijn??

Bijna elke verschillende tv heeft de marges van het beeld, die zichtbaar zijn, weer anders staan. Dus het kan zo'n beetje elk soort tv zijn.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bij de aftiteling van de Verzonken Stad en Op Reis door Amerika deel 2/2 zie je ook een stukje gele tekst onderaan als het bewegen nog niet begonnen is. Dit ook zie je niet op de gewone televisie. Het komt omdat het beeld een beedje uitgezoemt is op de pc.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bij de aftiteling van de Verzonken Stad en Op Reis door Amerika deel 2/2 zie je ook een stukje gele tekst onderaan als het bewegen nog niet begonnen is. Dit ook zie je niet op de gewone televisie. Het komt omdat het beeld een beedje uitgezoemt is op de pc.

Hopelijk bedoel je een beetje...

Maar dit heb je op andere dvd's (die los staan van BenA) ook wel.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

O nee. Ik dacht dat je de tekst bedoelde. Maar het beeld is maar een beetje uitgezoemt. Dat zie je bijna niet.

ik heb het nooit opgemerkt, maar ik heb er dan ook nooit op gelet, ik ga er nu wel opletten ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
ik heb em dan eindelijk ook gekocht en ik vindt em erg leuk *O*

die B2 die het zo leuk vindt in het circus geweldig :+

en adriaan met die glazen, tering die stapel is hoog!

En Adriaan die dan grote moeite heeft om het zo hoog te krijgen, en Bassie die het dan omknalt _O_;):D

Link naar bericht
Delen op andere sites
ik heb em dan eindelijk ook gekocht en ik vindt em erg leuk *O*

die B2 die het zo leuk vindt in het circus geweldig :+

en adriaan met die glazen, tering die stapel is hoog!

volgens mij als adriaan de piste binnenkomt, is dat stuk aan elkaar geplakt, en wat adriaan er dan bij stapeld is gewoon los van elkaar.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

volgens mij als adriaan de piste binnenkomt, is dat stuk aan elkaar geplakt, en wat adriaan er dan bij stapeld is gewoon los van elkaar.

Ik heb er niet echt op gelet, maar kan wel heel goed, waar zie jij dat eigenlijk aan dan?? ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik heb er niet echt op gelet, maar kan wel heel goed, waar zie jij dat eigenlijk aan dan?? ;)

*baron* ik voel het want ik ben rustig, kalm zelfs :P

Nee, ik merk het met omgooien, ik vind dat de stapel nogal een beetje vreemd valt, (tis niet echt duidelijk te zien)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

het is best een vage foto ;)

Maar als ik het goed begrijp zijn de glazen aan de (1) plaat vastgelijmd, en niet de glazen aan 2 platen waar dan ook weer 4 glazen opstaan enzovoort?

Want dat dacht ik eigenlijk dat je bedoelde...

Nopez, ik bedoelde aan beide platen ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
De glazen staan nog steeds recht terwijl de plaat schuin staat ;)

http://members.lycos.nl/pvbena/forum/stapel_met_glazen.jpg

Ik weet het niet... als ie zo'n hele toren in evenwicht kan houden, waarom de bovenste paar niet? En als zo'n toren omvalt, zie je vaker dat de bovenkant blijft "staan", allerlei krachten die erop werken enzo...

Het zou kunnen, maar alleen deze foto vind ik nog geen doeltreffend bewijs.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb de dvd van de sleutel met de verloren aflevering nu ook.

Ik vond het leuk om nieuw materiaal van B&A te zien.

Er zitten ook veel grappige scenes in.

Bijvoorbeeld,wanneer Bassie in het circus die glazen omstoot,en

Adriaan achter hem aanrendt,staan de boeven buiten en worden dan

door beide omver gelopen,erg komisch om te zien.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...

Bassie en Adriaan zijn vrienden van ons.

Het geheim van de sleutel, die sleutel hebben we ergens begraven, echter we weten niet meer waar/

Die scene dat ze bekker wilden worden hebik weken niet van kunnen slapen, MAAR EIND GOED AL goed, we hebben de band verwisseld, zijn op vakantie gegaan naar Belgie en hebben sate gebakken....

klimmen is niet leuk, daar housen we niet van....maat 43

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bassie en Adriaan zijn vrienden van ons.

Het geheim van de sleutel, die sleutel hebben we ergens begraven, echter we weten niet meer waar/

Die scene dat ze bekker wilden worden hebik weken niet van kunnen slapen, MAAR EIND GOED AL goed, we hebben de band verwisseld, zijn op vakantie gegaan naar Belgie en hebben sate gebakken....

klimmen is niet leuk, daar housen we niet van....maat 43

Welkom op dit forum! Maar ik kan je bericht totaal niet volgen....

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bassie en Adriaan zijn vrienden van ons.

Het geheim van de sleutel, die sleutel hebben we ergens begraven, echter we weten niet meer waar/

Die scene dat ze bekker wilden worden hebik weken niet van kunnen slapen, MAAR EIND GOED AL goed, we hebben de band verwisseld, zijn op vakantie gegaan naar Belgie en hebben sate gebakken....

klimmen is niet leuk, daar housen we niet van....maat 43

Okay... probeer het nog maar eens als je nuchter bent ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bassie zit op dit moment achter in de auto met de parkiet op schoot....

adriaan probeert hem te bevrijden

Begrepen?? over en sluiten BAAS

de vliegtuigscene is OK

dat is zoeken als een naald in een hooiberg..

waeggie ???

wat willen jullie nou van mij

mond houwe jij !!!!!!!!!!!!clown !!!!!!!!!!! _O__O_ *robin*

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik snap niet wat je bedoelt !!

OK we hebben wat wijn op, maar wij zijn al jaren B&A fans, en dachten vanavond eens....laten we wat bassie en adriaan shit op gaan zoeken op het net...enj toen kwamen we hier !!!!

We zijn echte fans en hebben een hele collectie thuis (samen dan).....

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik snap niet wat je bedoelt !!

OK we hebben wat wijn op, maar wij zijn al jaren B&A fans, en dachten vanavond eens....laten we wat bassie en adriaan shit op gaan zoeken op het net...enj toen kwamen we hier !!!!

We zijn echte fans en hebben een hele collectie thuis (samen dan).....

gezellig, lees wel even de FAQ door en kijk naar hoe er algemeen gepost wordt, als je die trend een beetje aanhoudt dan wek je ook geen ergenissen op ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik snap niet wat je bedoelt !!

OK we hebben wat wijn op, maar wij zijn al jaren B&A fans, en dachten vanavond eens....laten we wat bassie en adriaan shit op gaan zoeken op het net...enj toen kwamen we hier !!!!

We zijn echte fans en hebben een hele collectie thuis (samen dan).....

Okay. Kom morgen dan terug ;) Fans zijn altijd welkom, maar wel graag als ze zinvolle posts plaatsen. Voor ons is het nogal moeilijk te volgen (en waarschijnlijk voor jullie ook als je het morgen terugleest ;)).

Dus geniet lekker van je wijn en probeer wat zinvols te posten, of probeer het morgen nog es.

Succes met de kater, ook ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...