Ga naar inhoud

De verloren afleveringen van het geheim van de Sleutel


Aanbevolen berichten

GROOT NIEUWS!

Bij het NOB hebben Adriaan en Martijn 1 van de 2 verloren afleveringen van het geheim van de Sleutel gevonden _O_

Ze zijn nog hard opzoek naar de 2e.

Wat verrassend is is dat de volgorde in de strip en op de site van B&A niet klopt met zoals hij oorspronkelijk was.

Hier kunnen we het er verder over hebben en over de juiste volgorde speculeren ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

GROOT NIEUWS!

Bij het NOB hebben Adriaan en Martijn 1 van de 2 verloren afleveringen van het geheim van de Sleutel gevonden _O_

Ze zijn nog hard opzoek naar de 2e.

Wat verrassend is is dat de volgorde in de strip en op de site van B&A niet klopt met zoals hij oorspronkelijk was.

Hier kunnen we het er verder over hebben en over de juiste volgorde speculeren ;)

Zo, dat is zeker groot nieuws :)

Welke van de 2 hebben ze teruggevonden, heb je misschien nog wat meer informatie ?

Ik denk dat ik nog maar even wacht met de Sleutel op DVD te kopen....

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hij heeft deel 1 gevonden, van de 2 delen

Bassie en Adriaan en de sleutel op DVD zal vast niet opnieuw bewerkt worden en de DVD is erg goed, dus je kunt die zeker wel kopen...

Dit is wel gigantisch nieuws DJ!!!

Ik hoop dat Aad nog iets kan met die verloren (teruggevonden) aflevering :Y

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat bekend dus dat er vast een nieuwe dvd release aan zit te komen. Nu maar hopen dat de rest ook gevonden wordt.

Trouwens, is er al iets bekend van de shorties uit de stip stap show (of een hier op lijkende andere naam)?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zozo! :9~

Het zijn wel echt DE verloren afleveringen, hè?

Of hebben Aad & Martijn soms een videoband opgestuurd gekregen van ene ''jennoH'' waar

een fragmentje van 2 seconden opstaat dat Adriaan met een bord glazen balanceert? :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bassie en Adriaan en de sleutel op DVD zal vast niet opnieuw bewerkt worden en de DVD is erg goed, dus je kunt die zeker wel kopen...

Ik hoop dat Aad nog iets kan met die verloren (teruggevonden) aflevering :Y

Hoe weet jij zo zeker dat er geen nieuwe DVD uitkomt, het kan toch best als Aad ook de 2e aflevering teurgvindt, dat hij die dan opnieuw uitbrengt ?

Als hij die aflevering niet opnieuw uitbrengt, heeft hij er ook eigenlijk niet zo veel aan he....?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Zozo! :9~

Het zijn wel echt DE verloren afleveringen, hè?

Of hebben Aad & Martijn soms een videoband opgestuurd gekregen van ene ''jennoH'' waar

een fragmentje van 2 seconden opstaat dat Adriaan met een bord glazen balanceert? :P

ik hoop het niet :P

ik hoop wel dat de andere snel wordt gevonden en dat ze allebij op een nieuwe dvd komen.

maar welke is nu eigenlijk gevonden?

Link naar bericht
Delen op andere sites

klopt, ik weet het niet zeker, The Master, maar het avontuur wordt dan wel weer helemaal overhoop gehaald etc. en het is de vraag of Aad op zijn leeftijd (nu bijna 70) en na alles wat hij heeft meegemaakt zin heeft hier weer in te duiken...

maar zeg nooit nooit

Link naar bericht
Delen op andere sites
klopt, ik weet het niet zeker, The Master, maar het avontuur wordt dan wel weer helemaal overhoop gehaald etc. en het is de vraag of Aad op zijn leeftijd (nu bijna 70) en na alles wat hij heeft meegemaakt zin heeft hier weer in te duiken...

maar zeg nooit nooit

Ja je hebt wel gelijk...

Behalve dat Aad 70 is |:(

Hij is volgens mij 63 :P (kan er een jaartje naast zitten)

Link naar bericht
Delen op andere sites

aad is 61 :P

en er komt een nieuwe DVD

voor de rest heb ik nog niets vernomen,

ook niet welke aflevering het is en ook niet over evt. ander materiaal.

Het komt niet van JennoH maar de aflevering was aanwezig bij het NOB, gevonden na reorganisatie :D

--oh en Martijn gaat dit natuurlijk monteren, net zoals hij alle dvd's heeft gemonteerd ;) --

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

weer mis want hij is 61

|:( Dom, wil ik iemand verbeteren heb ik het zelf fout ;)

[..]

Waarom niet? ze kunnen toch op tv worden uitgezonden ?

Denk jij dat Nickelodeon daarvoor veel interesse heeft dan ?

[..]

en er komt een nieuwe DVD

Er komt dus toch een nieuwe DVD ^O^_O_

Link naar bericht
Delen op andere sites
Er komt dus toch een nieuwe DVD ^O^_O_

Wordt die nieuwe DVD eigenlijk goedkoper of duurder dan de versie die nu op DVD is? Want anders betaal je dezelfde prijs voor iets wat je al dubbel hebt (muv van de verloren afleveringen).

Link naar bericht
Delen op andere sites

Lennert schreef:

weer mis want hij is 61

Zo stom van mij, want ik heb op Aad zijn page het volgende in zijn brief gelezen:

Mijn volgende controle is pas in oktober en dat geeft mij de gelegenheid om weer een paar weken naar Spanje te gaan. Ik heb me voorgenomen om ook daar weer hard aan mijn conditie te werken. Ik ga er elke dag veel lopen en zwemmen en hoop dan, als ik in oktober mijn 62e verjaardag vier, te kunnen zeggen: “Deze ouwe, voelt zich weer de oude.â€Â

Dus hoe ik er dan bij kom om ff te zeggen dat Aad 70 is, da snap ik zelf ook niet, maar weer even on topic...

Link naar bericht
Delen op andere sites

*O**O**O*

Ik snap mensen niet die meteen beginnen te zeuren over "ja, dan koop je bijna dezelfde DVD twee keer!" Gut gut, dan koop je hem toch niet? Loop toch niet altijd overal over te mekkeren zeg, geniet gewoon van het goede nieuws en laat de toekomst lekker brengen wat ie brengt. We horen vanzelf wanneer/of er een nieuwe DVD uitkomt en hoe duur die dan zal zijn, denk je ook niet? Speculeren is leuk, maar dit gejengel komt me de neus uit. Ja, ik ben chagrijnig.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

beetje tegenstrijdig >:)

maar je hebt wel gelijk, we zien 't wel ;)

maar wat zou er allemaal op staan? denk eens aan de hand van het stripboek... en hoe zou de volgorde dan WEL goed zijn???

Als het de eerste band is, waarschijnlijk de pogingen van B1 en B2 om de sleutel te pakken te krijgen in het circus, en de vlucht naar Benidorm... ik hoop tenminste dat daar dingen zijn uitgehaald, want die afleveringen eindigen zo raar...

Hehe, straks krijgen we "Bassie en Adriaan en het geheim van de sleutel - Extended Edition" :D

En tegenstrijdig... daar kan ik je nog een leuk verhaal over vertellen ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

toch lijkt het me wel raar, je krijgt dan het effect dat B&A de boeven opsluiten in het washok, maar daarbij kan *bas* dan niet meer met *b2oud* dansen in het vliegveld

we zien het wel allemaal... *;

Link naar bericht
Delen op andere sites

even een paar antwoorden:

de volgorde klopt dus niet en daar zal dat met dat washok (sorry ik heb de strip niet gelezen dus ik weet het zo niet) te maken hebben misschien?

ik heb het nieuws zoals al eerder verteld van Martijn gehoord ;) ==sterker nog dat ze ze op het spoor waren werd verteld op 1 juli; zie DVD die bijna klaar is ;) ==

en als de 2 afleveringen gevonden zijn betekent dat dat er 4 nieuwe op de DVD komen.

Dat komt omdat bij de hermontage waar de beelden kwijt waren van 4 afleveringen 2 zijn gemaakt, maar daar zitten dus allemaal stukken tussen, dus 2 afleveringen gevonden = 4 totaal andere afleveringen van de Sleutel ;)

nu gewoon afwachten en hopen dat die laatste snel gevonden wordt :D

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dis wel tof, nou maar hopen op die 2e aflevering want die overvalscene in spanje is in het stripboek erg leuk en zal op video nog leuker zijn.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Betekent dit dat ook de tv serie wordt aangepast? DVD kan ik begrijpen, maar de tv serie kan dus ook compleet gemaakt worden....

Ik denk dat ze hetzelfde zullen doen als ze onlangs gedaan hebben. Eerst de dvd versie maken en uitbrengen. En na een tijdje de tv versie gelijk maken aan de dvd versie.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dit is gigantisch nieuws. Nieuw materiaal :9~

Ik kan niet wachten om dit materiaal eindelijk eens te zien en ik hoop van harte dat ze die tweede aflevering ook zullen vinden. En Jennoh lulde maar wat hoor, volgens mij. alsof hij wel die afleveringen in zijn bezit heeft...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Wordt die nieuwe DVD eigenlijk goedkoper of duurder dan de versie die nu op DVD is? Want anders betaal je dezelfde prijs voor iets wat je al dubbel hebt (muv van de verloren afleveringen).

Man, al kost die dvd straks 20 euro: ik koop hem!! Loop nu alsjeblieft niet alvast te zeuren over de prijs... ER IS NIEUW MATERIAAL!! Be happy *)

Link naar bericht
Delen op andere sites
En Jennoh lulde maar wat hoor, volgens mij. alsof hij wel die afleveringen in zijn bezit heeft...

Als dat zo was dan had Adrina BV allang bij hem aangeklopt denk ik... Niemand kan die aflevering hebben, aangezien ze nooit zijn uitgezonden of op video gezet.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat is zo'n goed nieuws, dat had van mij kunnen zijn...

Misschien komt er nu dan wel een nieuwe DVD, en wordt de huidige DVD uit de selectie gehaald en komt het er op neer dat de DVD zoals we hem nu kennen heel uniek wordt :Y

Link naar bericht
Delen op andere sites
GROOT NIEUWS!

Bij het NOB hebben Adriaan en Martijn 1 van de 2 verloren afleveringen van het geheim van de Sleutel gevonden.

Dit is inderdaad super nieuws. Maar wat ik me wel afvraag, wat is het NOB?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dit is inderdaad super nieuws. Maar wat ik me wel afvraag, wat is het NOB?

poging: http://www.nob.nl

Waarschijnlijk kent u NOB als hét bedrijf dat de omroepen in alles ondersteunt bij het maken van radio- en televisieprogramma’s. Met NOB Cross media facilities, het ‘nieuwe’ NOB, verlenen we nog steeds een groot aantal diensten aan de omroepsector. We richten ons echter met name op het faciliteren van het uitzendproces en het ontwikkelen van nieuwe multimediale diensten voor de publieke én commerciële omroepen. Activiteiten zoals het registreren en nabewerken van beeld en geluid, decorproductie, etcetera, zijn inmiddels ondergebracht in nieuwe zelfstandige, facilitaire bedrijven.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dat is zo'n goed nieuws, dat had van mij kunnen zijn...

Misschien komt er nu dan wel een nieuwe DVD, en wordt de huidige DVD uit de selectie gehaald en komt het er op neer dat de DVD zoals we hem nu kennen heel uniek wordt :Y

Nou ik denk niet dat deze dvd snel uniek wordt :N

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

martijn kan dat dan toch ook remasteren of zoiets.

Wanneer de film in rood is verkleurd, is het geloof ik niet mogelijk om de originele kleur weer geheel terug te krijgen. Maar er zijn er ook die veranderen nooit van kleur, hopelijk is dat hierbij het geval!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik hoop dat de kwaliteit nog goed is, zo'n oude 16mm film kan behoorlijk rood aanlopen.

Aangezien er een nieuwe dvd komt, zal de kwaliteit wel goed genoeg zijn. Misschien moet er nog wat kleurcorrectie worden toegepast, maar dan zal het wel bruikbaar zijn.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Aangezien er een nieuwe dvd komt, zal de kwaliteit wel goed genoeg zijn. Misschien moet er nog wat kleurcorrectie worden toegepast, maar dan zal het wel bruikbaar zijn.

Somige banden zijn wel helemaal verrot :P . Kijk bijvoorbeeld maar naar de plaaggeest en dan de scene dat Adriaan aan de kraan hangt. Deze is een beetje "overgeel".

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...