Ga naar inhoud

De verloren afleveringen van het geheim van de Sleutel


Aanbevolen berichten

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Deze screenshots van de verloren afleveringen stonden ook op de Adriaan-homepage. Op dit moment zijn alleen de screenshots van de verloren aflevering 7 te zien *b2oud*

Deze exacte screenshots stonden niet op de Adriaan-homepage. Maar wel screenshots van dezelfde scene.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Op http://www.adriaan-hompage.nl stond dat er één dvd komt van de verloren afleveringen die komt in januari uit. Dus de dvd's die nog uitkomen zijn:

Januari: Bassie & Adriaan en het Geheim van de Sleutel

Begin 2005: Nog een Theater / Lachspektakelshow

Onbekend: De nieuwe dvd van 'De Verdwenen Trosster'

8-)8-)8-)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op http://www.adriaan-hompage.nl stond dat er één dvd komt van de verloren afleveringen die komt in januari uit. Dus de dvd's die nog uitkomen zijn:

Januari: Bassie & Adriaan en het Geheim van de Sleutel

Begin 2005: Nog een Theater / Lachspektakelshow

Onbekend: De nieuwe dvd van 'De Verdwenen Trosster'

8-)8-)8-)

Bridge Entertainment, de firma die de Bassie en Adriaan videobanden en DVD's uitbrengt, heeft besloten om de serie "Bassie en Adriaan en het geheim van de sleutel" opnieuw uit te brengen met daarin de aflevering die jarenlang zoek was. Het is de bedoeling dat die DVD in januari 2005 in de winkel ligt.

Geweldig *O*

Trouwens, wat houdt de verdwenen Trosster in?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Heb je nog nooit van de verdwenen trosster gehoord, of de aankondiging van deze DVD gezien? Wat bedoel je precies?

Ik hoor jullie er steeds over, maar ik dacht dat dat de verdwenen afleveringen uit de sleutel waren...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik hoor jullie er steeds over, maar ik dacht dat dat de verdwenen afleveringen uit de sleutel waren...

De Verdwenen Trosster is een eenmalige uitzending, waarin Vlugge Japie de Trosster (een tv prijs) heeft gestolen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Oh leuk :) Ben benieuwd wanneer hij op Nickelodeon komt met de teruggevonden versie. Het valt me trouwens op dat de 'oude' series al een tijdje niet geweest zijn op televisie. :)

Eind dit jaar dus (volgens de officiele site). Wellicht werken ze de series nu op chronologische volgorde af. Ze zijn bij De Geheimzinnige Opdracht, maar omdat B&A alleen in het weekeinde te zien zijn, gaat het minder snel, dus dan zou het kunnen dat de Sleutel tegen het eind van het jaar aan de beurt is.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Waarschijnlijk komt het geheim van de sleutel zondag weer op nickelodeon, want dit weekend was de Plaaggeest bezig. De reis door Europa waren ze 's avonds mee bezig, maar die was toch afgebroken omdat er 's avonds geen B&A meer komt?

ze zijn zondag begonnen om 6 uur met de plaaggeest dus ik denk dat dat nog wel een paar weken duurt!

Link naar bericht
Delen op andere sites
nou ik zou toch zweren dat ik zondag de 1e aflevering heb gezien of kan dat nou ook zaterdag geweest zijn

Zaterdag zijn ze begonnen, op zondag was aflevering 4 te zien dus. Dus zondag a.s zijn de eerste 2 afleveringen van de sleutel te zien !!!!!!!!!!!!!!!

raar op een een of andere manier kwam deze post er niet door, ik had um namelijk al een keer gepost (vanmorgen vroeg :? )

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Zaterdag zijn ze begonnen, op zondag was aflevering 4 te zien dus. Dus zondag a.s zijn de eerste 2 afleveringen van de sleutel te zien !!!!!!!!!!!!!!!

raar op een een of andere manier kwam deze post er niet door, ik had um namelijk al een keer gepost (vanmorgen vroeg :? )

ALS de sleutel wel komt, ook al is het momenteel Amerika - Plaaggeest - ... je weet het maar nooit met Nick

Link naar bericht
Delen op andere sites
als dat past op 1 dvd... de versie die nu te koop is duurt al 3.23 uur en met die verloren aflevering erbij zal de sleutel dus ongeveer 3.45 duren en dat is erg veel voor 1 dvd O}

O ja, de speelduur had ik nog niet aangedacht.

De oude versie gaat er dus uit. Dus degene die een verzamelaar is en die de dvd 2002 nog niet heeft Kopen zou ik zeggen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

O ja, de speelduur had ik nog niet aangedacht.

De oude versie gaat er dus uit. Dus degene die een verzamelaar is en die de dvd 2002 nog niet heeft Kopen zou ik zeggen.

Ja ik heb hem maar ik hoef hem niet meer te hebben als die nieuwe uit is...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nee, ik heb de sleutel ook op dvd, maar als de versie met de nieuwe aflevering uitkomt, ga ik hem waarschijnlijk ook niet opnieuw kopen. Dan wacht ik liever tot ze misschien aflevering 7 terugvinden, anders heb ik hem straks 3x 8)7 Die verloren aflevering zet ik wel op video

Inderdaad, over een paar jaar zie ik wel verder. Als ze afl 7 dan wel hebben gevonden koop ik hem. Als ze die nog niet hebben gevonden koop ik hem dan wel, dan kun je wel verwachten dat ze hem niet meer vinden.

Daarbij willen mensen het over een paar jaar wel kopen als collecters-item ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Als ze die nog niet hebben gevonden koop ik hem dan wel, dan kun je wel verwachten dat ze hem niet meer vinden.

Dat zou ik niet doen. Ze hebben ook 20 jaar naar aflevering 2 gezocht, dus je weet het nooit. Hij moet ergens liggen in een of ander archief, dus hij moet te vinden zijn...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ga jij die DVD wel kopen dan? Je zegt zelf dat hij in een of ander archief ligt en dat ze hem moeten vinden, dus natuurlijk kan het nog 15 jaar duren maar voor hetzelfde geld hebben ze die aflevering al (Tenzij ze al in 2 totaal verschillende archieven terecht zijn gekomen :? )maar brengen ze die volgend jaar pas uit zodat er 3x geld aan die DVD's van de sleutel verdiend kan worden. Dat is net zoals bij de DVD's van europa en Leren en Lachen, die maar een uurtje duren terwijl ze ook veel compacter op 1 of 2 DVD's verkocht kunnen worden. Je weet het nooit, dus het heeft weinig zin om daar over te speculeren. Dus wacht ik wel 15 jaar in dat geval ;) het gaat toch om een fragment van 20 min dus die neem ik wel van tv op en zet ik zelf op DVD. Daarvoor hoef ik niet die DVD opnieuw te kopen.

Verder zal ik overigens niemand voor gek verklaren als iemand hem wel koopt, met alle respect zelfs moet je zelf weten, maar ik doe het voorlopig nog niet... :N

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ze hebben hem nog niet, anders zou Adriaan dat zeker melden op zijn site. En ik ga die dvd inderdaad kopen ja als ie uitkomt. Ik heb er wel die 10 of 12 euro voor over. Ik wil ook graag mijn B&A dvd's compleet hebben en daar hoort die ook in thuis.

En het is zeker geen 20 minuten want in totaal is er voor 3 afleveringen aan materiaal weggeknipt, dus je krijgt zeker wel een dik half uur aan nieuw materiaal.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat zou ik niet doen. Ze hebben ook 20 jaar naar aflevering 2 gezocht, dus je weet het nooit. Hij moet ergens liggen in een of ander archief, dus hij moet te vinden zijn...

Ja maar de betrokkenen van B&A zullen over een jaar of 20/30 ook vrijwel allemaal overlijdden en dan zullen er niet zoveel zoekenden meer zijn verwacht ik...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja maar de betrokkenen van B&A zullen over een jaar of 20/30 ook vrijwel allemaal overlijdden en dan zullen er niet zoveel zoekenden meer zijn verwacht ik...

Maar denk je dat de series dan vergeten zijn? Als dan iemand bij toeval deze aflevering tegen komt, is er zelfs dan nog kans op een complete versie van de sleutel.

Ik zal zeker de nieuwe versie van de sleutel zeker kopen. Zelfs als een dag voor het uitbrengen, bekend zou worden dat de andere aflevering terug is gevonden.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Maar denk je dat de series dan vergeten zijn? Als dan iemand bij toeval deze aflevering tegen komt, is er zelfs dan nog kans op een complete versie van de sleutel.

Ik zal zeker de nieuwe versie van de sleutel zeker kopen. Zelfs als een dag voor het uitbrengen, bekend zou worden dat de andere aflevering terug is gevonden.

Ja... ik vind het dan niet nodig...

Ik denk dat jij hem dan alleen koopt als collecters item..?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Maar denk je dat de series dan vergeten zijn? Als dan iemand bij toeval deze aflevering tegen komt, is er zelfs dan nog kans op een complete versie van de sleutel.

Ik zal zeker de nieuwe versie van de sleutel zeker kopen. Zelfs als een dag voor het uitbrengen, bekend zou worden dat de andere aflevering terug is gevonden.

Precies, Als je alle dvd's complate wil. Moet je hem zeker kopen. Dat doe ik ook. Als één dag later de nieuwe aflevering gevonden wordt betekend dat dan binnenkort weer een nieuwe dvd komt en dan is er maar heel weinig tijd om de eerste dvd te kopen.Beetje ingewikkeld allemaal.

Het is toch bij Amerika ook zo. De 2-delige en de 5-deilige.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ja maar de betrokkenen van B&A zullen over een jaar of 20/30 ook vrijwel allemaal overlijdden en dan zullen er niet zoveel zoekenden meer zijn verwacht ik...

Nou, in ieder geval Martijn Passchier zal er naar gaan zoeken, en die heeft (hopelijk) nog wat meer jaartjes te leven.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Maar denk je dat de series dan vergeten zijn? Als dan iemand bij toeval deze aflevering tegen komt, is er zelfs dan nog kans op een complete versie van de sleutel.

Ik zal zeker de nieuwe versie van de sleutel zeker kopen. Zelfs als een dag voor het uitbrengen, bekend zou worden dat de andere aflevering terug is gevonden.

Het is duidelijk dat er mensen zijn (super fans :P )die de DVD kopen, omdat ze het leuk vinden om ALLES van B&A te hebben. Dat is natuurlijk erg leuk ^O^ !! Maar de mensen die enkel interesse hebben om elke serie 1 keer te hebben (bijvoorbeeld de DVD collectie) zullen minder interesse hebben om de sleutel opnieuw te kopen. Er is dan duidelijk een andere kijk op. :Y

Link naar bericht
Delen op andere sites
In 1984 werd ik gebeld door Joop van den Ende. (Hij was toen de eigenaar van de13 delige serie 'Bassie en Adriaan en het geheim van de sleutel.') Hij had de uitzendrechten voor die serie verkocht aan TV Aruba en Curaçao, maar de afleveringen 2 en 7 waren zoek. Hij vroeg mij of ik van het resterend filmmateriaal een doorlopend verhaal kon monteren. Dat kon ik, maar ik moest daarvoor wel van aflevering 6 een deel wegknippen en een groot deel van deel 8. Met als gevolg dat er in totaal nog maar 10 aflevering overbleven.

Weet iemand wat voor scenes uit aflevering 6 en 8 er dan precies zijn weggeknipt? Is dat bekend?

Voor zover ik weet zijn de scenes uit de verloren afleveringen wel bekend, maar ik heb nog nooit iets gehoord over het 'weggeknipte' filmmateriaal...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Weet iemand wat voor scenes uit aflevering 6 en 8 er dan precies zijn weggeknipt? Is dat bekend?

Voor zover ik weet zijn de scenes uit de verloren afleveringen wel bekend, maar ik heb nog nooit iets gehoord over het 'weggeknipte' filmmateriaal...

Het zal waarschijnlijk gaan om al het materiaal wat ernaar verwijst. En het hoeft niet alleen in die twee afleveringen te zijn. Als Bassie bijvoorbeeld ergens een opmerking zou maken, dat hij die boeven ook in het publiek zag, moest dat ook geknipt worden.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

misschien ligt het aan mij, maar...waar heb je het over? O}:?

in de plaaggeest als die de haak aan de riem van adriaan heeft vastgemaakt, en dan gaat ie omhoog, dan zie je dat de lucht (wolken) een beetje gelig zijn

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

in de plaaggeest als die de haak aan de riem van adriaan heeft vastgemaakt, en dan gaat ie omhoog, dan zie je dat de lucht (wolken) een beetje gelig zijn

Dit topic gaat over de verloren afleveringen van het geheim van de sleutel en nu heb je het plotseling over de haak uit de plaaggeest 8)7 . Ik denk dat je met het topic in de war bent O}

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dit topic gaat over de verloren afleveringen van het geheim van de sleutel en nu heb je het plotseling over de haak uit de plaaggeest 8)7 . Ik denk dat je met het topic in de war bent O}

Ik denk dat hij op de laatste reactie van pagina 1 van dit topic reageerde.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...