Inmiddels heb ik begrepen dat Samba-Boy jammer genoeg niet zijn mond kon houden met de info die ik hem gegeven heb... Jammer...
Het gespeculeer is wel leuk om te lezen, maar uit de mond van de ex-acrobaat heb ik gehoord dat er binnenkort twee leuke dingen gaan gebeuren, namelijk:
- Alle B&A afleveringen komen op iTunes en zullen € 0,99 gaan kosten. Voor iedereen die hoopt dat dit ook geld voor het oude materiaal: Helaas! Het gaat om alle series van de Plaaggeest tot Amerika in de Smorenburg uitvoering. Over de specials (Grootmoederstijd, 25 jaar) hebben we het niet gehad, dus daar weet ik niks van
- Het tweede wat ik begrepen heb, is dat er gewerkt word aan een Bassie en Adriaan game met waarschijnlijk 3D effecten. Aad was hier nogal onduidelijk over, maar had in ieder geval met één van de ontwerpers een meningsverschil over het uiterlijk van Bassie in de game. Of dit een privé project is weet ik niet, maar dit is wat ik wel weet. Het kwam tussen het normale gesprek door voorbij en ging er maar heel even over, dus of hier daadwerkelijk iets mee gedaan word, weet ik niet.
Ik zou het erg op prijs stellen als jullie het gewoon met deze info doen en afwachten tot er meer info via de website van Adriaan komt. Aad heeft niet gezegd dat ik het niet wereldkundig mocht maken, maar merkte uit zijn reactie en snelle verandering van onderwerp, dat het niet de bedoeling is/was dat hij dit (al) tegen iemand vertelde. Verder was het een super gezellige avond waar we lekker gegeten en gedronken hebben en als afzakkertje naar Aad en Ina's stamcafé zijn geweest.
Post bewerkt door: Mr_T op: 17-08-2011 - 14:59