Ga naar inhoud

Beste stunt Adriaan.


Aanbevolen berichten

Bij de Diamant als Adriaan het kasteel opklimt waar de boeven zich schuil houden, op een gegeven moment komt B2 de trap oplopen en dan gaat Adriaan buiten het raampje hangen. Ziet er echt griezelig uit als de camera ineens uitzoomt en je Adriaan daar ziet hangen buiten het raam _O_ .

Maar ook bij de Plaaggeest in de haven, als Adriaan bij de uitkijktoren op de rand een handstand maakt en Bassie hem er bijna afduwt! ^O^ (ik vraag me nog steeds af of Adriaan dat echt gedaan heeft op zo'n hoogte, maar dat vind ik een goede stunt!)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bij de Diamant als Adriaan het kasteel opklimt waar de boeven zich schuil houden, op een gegeven moment komt B2 de trap oplopen en dan gaat Adriaan buiten het raampje hangen. Ziet er echt griezelig uit als de camera ineens uitzoomt en je Adriaan daar ziet hangen buiten het raam _O_ .

Maar ook bij de Plaaggeest in de haven, als Adriaan bij de uitkijktoren op de rand een handstand maakt en Bassie hem er bijna afduwt! ^O^ (ik vraag me nog steeds af of Adriaan dat echt gedaan heeft op zo'n hoogte, maar dat vind ik een goede stunt!)

Die laatste vind ik er ook het beste uitzien, op de euromast, die is tof...

B&A hebben dat op 4 meter boven iets anders gedaan zodat er niets kon gebeuren...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Maar ook bij de Plaaggeest in de haven, als Adriaan bij de uitkijktoren op de rand een handstand maakt en Bassie hem er bijna afduwt! ^O^ (ik vraag me nog steeds af of Adriaan dat echt gedaan heeft op zo'n hoogte, maar dat vind ik een goede stunt!)

Yep, zonder veiligheidslijn, net of matras... Adriaan is een held ;)

Ik vind zelf de klimtocht in het reuzenrad uit de Sleutel erg goed. Bij die zat ik echt "Jezus, als ie er maar niet uitlazert..."

Andere stunts die ik goed vind: op de Euromast, de klimtocht van het strandje in de professor en de parachutesprongen. Adriaantje held O+

Link naar bericht
Delen op andere sites

De echte goede stunts van Adriaan zie je naar mijn mening echt in de eerste 4 series, zoals zijn klimpartijen bij de Huilende Professer en het reuzenrad inderdaad, geweldig dat hij dat durfde! ^O^

maar was die stunt van de Euromast(nu weet ik het weer :P ) nou wel of niet echt uitgevoerd, want Twice zei van niet, maar volgens Wonderer wel?)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bij de Diamant als Adriaan het kasteel opklimt waar de boeven zich schuil houden, op een gegeven moment komt B2 de trap oplopen en dan gaat Adriaan buiten het raampje hangen. Ziet er echt griezelig uit als de camera ineens uitzoomt en je Adriaan daar ziet hangen buiten het raam _O_ .

Dat vind ik ook een goede stunt, net zoals die als hij van dat strandje via de rotsen omhoog klimt (in de professor), ook een prima stunt _O_.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Je kan wel zien dat Adriaan ouder wordt tijdens de serie's, omdat hij in de eerste 5 serie's (schatkaart ook omdat hij het pakhuis beklimt) best veel stunts deed en in de laatste 2 al helemaal geen stunts meer deed, wel jammer, hoe zou de reis vol verassingen zijn MET stunts?

Link naar bericht
Delen op andere sites
De echte goede stunts van Adriaan zie je naar mijn mening echt in de eerste 4 series, zoals zijn klimpartijen bij de Huilende Professer en het reuzenrad inderdaad, geweldig dat hij dat durfde! ^O^

maar was die stunt van de Euromast(nu weet ik het weer :P ) nou wel of niet echt uitgevoerd, want Twice zei van niet, maar volgens Wonderer wel?)

Misschien dat Adriaan daarna zijn acrobatenkunsten ook een beetje is verleerd...

Vanaf de schatkaart begin Adriaan ook wat logger te worden en is hij (logisch op die leeftijd) misschien minder actief...

Link naar bericht
Delen op andere sites
ik ga mijn 2 favorieten geven.

Als kind vond ik de sprong in de Schatkaart het best.

Maar nu vind ik de klimpartij in de Professor de beste. Echt zeer spannend en mooi gedaan.

020_a_springtvandak.jpg

*)

Vooral dat hoofdje van Bassie er nog bij ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Adriaan schijnt de stunt op de Euromast zelf gedaan te hebben maar niet van heel hoog, even hoog als hij gewend was met de Crocksons.

Laten we dat nu voor eens en altijd duidelijk maken.

De truc is gedaan op het bovenste plateau van de Euromast.

Dit plateau is wel degelijk heel hoog!

Er is echter nog een plateau onder en dat bevindt zich ongeveer 4 meter onder het bovenste.

De camera is zo gedraaid dat het lijkt alsof hij het op het 'grote' plateau doet, maar in werkelijkheid is dat nog veel hoger, echter 'slechts' 4 meter onder het hoofdplateau.

zie foto

euromast.jpg

Psst... het is plateau, niet plateu ...

moest ook zo zijn mierenn........ typfout

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wat vinden jullie de beste stunt van Adriaan? Ikzelf vind het wil in de droom van Baskie en Hutsiaan (Starsky and Hutch) als Adriaan aan de hijskraan hangt.

Volgens mij is dat dezelfde "stunt" die Bassie uithaalt tijdens zn wereldreis, alleen is dan de hijskraan verstopt achter ballonnen ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat ik ook een mooie stunt vind is die stunt uit de plaaggeest, als Adriaan gedwongen zijn val moet breken, omdat de plaaggeest het touw heeft doorgesneden.

En de sprong van het dak uit de schatkaart blijft ook mijn favoriete stunt.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wat ik ook echt geweldig vind van Adriaan (maar ook van Bassie) is bij het liedje van Ga je mee?(naar het circus) in de schatkaart. Dan zie je ze heel hoog bovenop zo'n mast zitten en dan ook nog met hun armen los zwaaiend; ''ga je mee?''. Echt helden!

klopt die vind ik na de euromast ook de beste... dat is echt hoog! niet normaal...

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik geloof dat bij de professor op het strandje dat adriaan per ongeluk helemaal niet vast zat. Daarom vind ik dat echt de beste stunt van allemaal. Maar inderdaad ziet die in de plaaggeest er het mooist uit(van de euromast).

Link naar bericht
Delen op andere sites
ik geloof dat bij de professor op het strandje dat adriaan per ongeluk helemaal niet vast zat. Daarom vind ik dat echt de beste stunt van allemaal. Maar inderdaad ziet die in de plaaggeest er het mooist uit(van de euromast).

Dat had hij toen hij het kasteel ging beklimmen bij de Diamant. ;)

Dat was ook een erg goeie als hij daarna zichzelf weer de muur optrekt als B2 er weer aankwam.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat had hij toen hij het kasteel ging beklimmen bij de Diamant. ;)

Dat was ook een erg goeie als hij daarna zichzelf weer de muur optrekt als B2 er weer aankwam.

ohw ja stom |:( de hele scene is trouwens ook wel grappig

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vindt van *adriaan* de beste stundt, die op de Euromast in de Plaaggeest, omdat hij in andere series allemaal beschermingsmiddelen had als hij er ergens op moest klimmen, en het was ook bijna zijn einde als *bas* hem er niet bijna van af had gegooid. Dus dat is voor mij *adriaan* z'n beste stunt.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dat moment dat Adriaan uit het raam hangt was toch al genoemd... }:| Beetje dubbelop allemaal, maar het is inderdaad wel een mooie stunt van Adriaan.

Zeker en wat zou er gebeuren als hij naar beneden viel .. Laten we daar maar niet aan denken..

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dat moment dat Adriaan uit het raam hangt was toch al genoemd... }:| Beetje dubbelop allemaal, maar het is inderdaad wel een mooie stunt van Adriaan.

Als mensen die nou de beste vinden? Dan mogen ze dat toch zeggen? :?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als het weer meezit, doe ik morgen een handstand op de euromast, als het kan maak ik er een foto van, (laat ik natuurlijk maken)

Ik heb de handstand gedaam :D mensen keken wel ff raar op. NIet op de railing want ik kan (nog) niet een handstand waarbij je handen op ongelijke hoogte zijn.

het 2e dek is mischien 3,5 meter hoog.

het dek dat vlgens mij gebruikt is is aan de linkerkant van de mast te zien op de foto die DJ poste.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind de beste stunt van Adriaan als hij naast Bassie loopt en naar hem luistert als hij zingt over zijn dromen die niet echt bleken te zijn (Verzonken Stad). Nee geintje :P ik moet even nadenken over wat ik de beste stunt vind, kom er in een edit op terug.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Als het weer meezit, doe ik morgen een handstand op de euromast, als het kan maak ik er een foto van, (laat ik natuurlijk maken)

-O- ik kan ook handstand, en soms ook lopen. maar op de euromast vind ik iets te ver gaan :P best knap als je dat kan (net als adriaan) ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites
Als het weer meezit, doe ik morgen een handstand op de euromast, als het kan maak ik er een foto van, (laat ik natuurlijk maken)

Ik heb de handstand gedaam :D mensen keken wel ff raar op. NIet op de railing want ik kan (nog) niet een handstand waarbij je handen op ongelijke hoogte zijn.

het 2e dek is mischien 3,5 meter hoog.

het dek dat vlgens mij gebruikt is is aan de linkerkant van de mast te zien op de foto die DJ poste.

nou? Waar blijven de foto's?

Of ben je eruit gekickt door de beveiliging?

Link naar bericht
Delen op andere sites
ja zou ik ook wel eens willen zien :Y

Ze wrden immidels ontwkkeld en ik moet ze daarna dus nog inscannen ;) .

Ik deed die handstand niet op de railing maar gewoon op een plateau dus bijzonder is het niet te noemen ;):P

Link naar bericht
Delen op andere sites

De beste stunt is toch echt op de Euromast, naar mijn mening.

De mensen hier denken dat het 'ongevaarlijk' is omdat het 'maar' 3.5 meter is. Echter een kennis van mij is van nog geen 3 meter hoog van een steiger af gevallen. Hij heeft maanden in coma gelegen en is overleden... Dus het is zeker gevaarlijk, die stunt. Bovendien is een steiger voor 'dagelijks gebruik', en zo'n stunt niet. Ik zou het nooit doen zonder zekering en voorzorgsmaatregelen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
De beste stunt is toch echt op de Euromast, naar mijn mening.

De mensen hier denken dat het 'ongevaarlijk' is omdat het 'maar' 3.5 meter is. Echter een kennis van mij is van nog geen 3 meter hoog van een steiger af gevallen. Hij heeft maanden in coma gelegen en is overleden... Dus het is zeker gevaarlijk, die stunt. Bovendien is een steiger voor 'dagelijks gebruik', en zo'n stunt niet. Ik zou het nooit doen zonder zekering en voorzorgsmaatregelen.

Aad was het gewend, op zo'n hoogte werken. Zijn Crockson stunt was nog hoger namelijk. Natuurlijk kun je lullig terecht komen, maar hij was erop getraind.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Aad was het gewend, op zo'n hoogte werken. Zijn Crockson stunt was nog hoger namelijk. Natuurlijk kun je lullig terecht komen, maar hij was erop getraind.

Uiteraard, zou weinig tot geen acrobaten kunnen noemen die echt beter zijn als Aad. Maar toch, je gaat altijd een risico aan.

Over die kennis: hij zat ook al jaaren in de bouw, en had dus zeker verstand van zaken. Echter 1 verkeerd stapje, en je ziet wat voor gevolgen dat kan hebben...

Toch moet een film lekker veel stunts hebben, en dan snel veel achter elkaar *).

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...