Ga naar inhoud

Wat zou jij doen?!


Aanbevolen berichten

Wat zou jij doen in bepaalde scenes doen in de B&A-series als je bijvoorbeeld Bassie was in die of die scene etc.

Nou, TS begint.

Als ik B100 was in de scene in het Yosemite Park als hij benzine zou moeten halen zou ik zeggen: Ik kan ook auto rijden (zie aflvering Wales)

maar ik mag niet.

En door u staan wij hier nu zonder benzine.

(Maar de Baron is wel zo iemand om me dan een oplawaai te geven.)

Ik zou dan gaan lopen maar niet meer terug komen.

Alhoewel.....

Vroeger vond ik deze scene heel gemeen hoe de Baron tegenover B100 staat dus heb ik deze genomen.

Als jullie dit een dom of onnodig topic vinden gooi hem dan maar dicht, of staat ie verkeerd zet hem dan maar in "Gezellig Offtopic"

Link naar bericht
Delen op andere sites
Als ik B1 in de sleutel was, dan zou ik de sleutel gewoon terug vragen.

Als jij dus B1 was, hadden wij geen spannende reeks van de Sleutel _O-

Maargoed,

Als ik Vlugge Japie was zou ik eisen dat de Baron me meer respect zou tonen, en anders dreiden met opstappen, zodat hij enkel met B2 opgescheept zit >:)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als ik de adjudant was die Adriaan moest ondervragen... eh. Laat maar.

Als ik de Baron was, zou ik B2 en Japie ontslaan en een paar andere boeven aannemen, of het desnoods alleen opknappen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Als ik B1 in de sleutel was, dan zou ik de sleutel gewoon terug vragen.

dat zou ik ook doen, maar goed omwille van het verhaal is dat natuurlijk niet zo gedaan, maar als ik zit te kijken vraag ik me toch af waarom ze de sleutel niet terug vragen en zeggen dat het een vergissing is (zonder er meer woorden aan vuil te maken)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Als ik B2 was dan zou ik allang gehoorapparaatjes hebben geregeld, zodat ik niet iedere keer hoef te vragen wat zeg je?!

gepikt dus, ja dat zou handig zijn. Want voor de rest is hij, "erg lenig, en klimt hij met gemak tegen de steilste muren", kortom een boef om u tegen te zeggen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
snellere ontsnappingsroutes (zodat de kroon korter duurt).....

Ik ben echt blij dat jullie die personages niet zijn (O)

Dat zie je verkeerd, dan waren de boeven ontsnapt en moesten B&A weer een nieuw plan verzinnen om ze terug naar Nederland te krijgen en ze te grijpen. Dat zou een langere serie betekenen :7

Link naar bericht
Delen op andere sites

als ik de BB in de sleutel was geweest, zou ik B13 de kluis waar de diamanten in lagen laten openen met de Japietools ;)

Als ik de baron in de stad was, zou ik gewoon gaan genieten van de Griekse zon en me niet op laten jagen door die clown en acrobaat... En hen gewoon negeren.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Als ik de plaaggeest was zou ik ernst en bobbie gaan treiteren en nie B&A

hehehe! die's leuk! maar eh als ik de baron was in de kroon, zou ik gewoon vergeten dat b en a hem in de cel hebben gedumpt. ALs ik japi was, zou ik al eerder bedankt hebben dan in de reis door europa pas. Als ik bb was, had ik helemala geen diamanten gepikt, en als ik de baron was had ik dat ook niet gedaan, hehe.

Oprechte mensen zijn toch het aardigst (6)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als ik de baron was geweest had ik in de schatkaart naar B2 geluisterd, had hem echt een heeeeeeeeeeeeeeeeeele hoop ellende gescheeld ;) maarja dan had ie dus ook adriaan nooit ontmoet....

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als ik de Baron was in de Schatkaart had ik B&A vastgelegd aan een ketting in die grot... >:) Klinkt hard, maar dan had "ik, de Baron" vrijuitgegeaan!

Als ik Adjudant v/d Steen was had ik in de Kroon TOCH wel alle politiewagens naar het museum gesturd, aangezien er toch wel genoeg bewijs was dat de boeven daar de kraak gingen zetten...

en als ik de BB was had ik die sigaren lekker zelf opgero0kt... ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als ik B100 en HH was aan het begin van de reis vol verrassingen op die boot zou ik gewoon zijn doorgelopen.

*harry* Oh nee, niet weer he, ik moet even een paar jaar weg

*B100* Ik loop zover met je mee.

*baron* Blijf hier stommelingen, d'r is werk aan de winkel.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Als ik B100 en HH was aan het begin van de reis vol verrassingen op die boot zou ik gewoon zijn doorgelopen.

*harry* Oh nee, niet weer he, ik moet even een paar jaar weg

*B100* Ik loop zover met je mee.

*baron* Blijf hier stommelingen, d'r is werk aan de winkel.

Waarop B100 en Harry snel wegrennen, terwijl de Baron ze nog naschreeuwt "Voor jullie 20 andere boeven", waarna hij een telefoontje pleegt en even later met Sjofele Sjef en B101 achter B&A aangaat. Of zoiets :P

Iets meer on-topic: als ik de professor was zou ik gewoon al mijn lachgas weggedaan hebben, in plaats van het te bewaren en zo kostbare ruimte te verspillen die ik ook voor een extra cilinder met griengas zou kunnen gebruiken ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Als ik de baron was geweest had ik in de schatkaart naar B2 geluisterd, had hem echt een heeeeeeeeeeeeeeeeeele hoop ellende gescheeld ;) maarja dan had ie dus ook adriaan nooit ontmoet....

Onverdragelijk!! ;)

Als ik Adriaan was, had ik Bassie bij André gedumpt en was ik in mijn eentje naar Spanje gegaan ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Als ik de rechten had van de verdwenen trosster zal ik hem heel snel op dvd uitbrengen !! want ik heb nou nog niks gehoord van een release datum

Da's niet helemaal de insteek van dit topic... lees de openingspost nog es.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Als ik Adjudant v/d Steen was had ik in de Kroon TOCH wel alle politiewagens naar het museum gesturd, aangezien er toch wel genoeg bewijs was dat de boeven daar de kraak gingen zetten...

Dan zou hij _weer_ het plan van de acrobaat moeten volgen, hij als ADJUDANT! nee, hij had promotie gemaakt sinds zijn functie als "agent" en inspecteur. Hij had al meerdere malen het idee van die simpele circusartiest gevolgd! Nee hij zou het dit keer op zijn manier doen! Het kon toch ook niet mis gaan? Binnen 5 minuten zouden er 3 wagens voor het museum staan! Het zou helemaal goed gaan komen!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Onverdragelijk!! ;)

Als ik Adriaan was, had ik Bassie bij André gedumpt en was ik in mijn eentje naar Spanje gegaan ;)

*B100* Daar maakt onze Wonderlijke Wonderer toch een klein denkfoutje

:* Oja?

*B100* Ja!

:* Oh!

:* Waarom eigenlijk?

puh_arafat.gifNou dat zal ik dan even uitleggen :P

Als Adriaan Bassie niet mee had genomen naar Spanje, dan was Bassie met de sleutel bij André gebleven. Voor André zijn de boeven natuurlijk niet bang, alhoewel, die heeft Liza :P Maar goed. Dan zouden B1 en B2 gewoon de sleutel grijpen, maas zeggen en naar de BB gaan.

Nu Adriaan mee heeft genomen naar Spanje, hebben de boeven heel wat uit moeten halen om de sleutel alsnog te bemachtigen. Wat tot gevolg had dat Adriaan een beetje pissig werd en de boefjes te grazen ging nemen op het Centraal Station in Rotterdam.

Daardoor werd de BoevenBaas een beetje pissig en ging hij wraak nemen op Bassie en Adriaan door B1 en B2 zich te laten verkleden als die twee terwijl ze een diamant gingen stelen.

Dat had dan weer tot gevolg dat B&A werden opgepakt op verdenking van het stelen van een diamant. En wie kwamen ze daar tegen op het bureau? Agent Van der Steen, inderdaad :)

Ok, Adriaan had op het moment dat hij Bassie bij André kon dumpen natuurlijk deze voorkennis niet, maar die heb jij op dit moment wel en ik neem aan dat het in dit topic de bedoeling is dat je die voorkennis ook gebruikt. Dussuh :W

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat jij vergeet is dat agent van der Steen ten tijde van de Sleutel aan het surfen was in Spanje. En als Adriaan niet met Bassie steeds zoveel problemen had gehad, had hij hem vast onder betere omstandigheden leren kennen ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wat jij vergeet is dat agent van der Steen ten tijde van de Sleutel aan het surfen was in Spanje. En als Adriaan niet met Bassie steeds zoveel problemen had gehad, had hij hem vast onder betere omstandigheden leren kennen ;)

en jij denkt dat hij niets beters te doen had dan? Dat zou ik trouwens dus wel hebben gedaan als ik Adriaan was...

Bassie niet dumpen bij André, maar op zn hotelkamer en iedere dag wat slagroomtaartjes laten bezorgen ofzo... En dan zelf wat leuke dingen gaan doen met Ellen :Y

En dan samen met Ellen genieten van een mooie zonsondergang aan zee, terwijl er een slechte surfer aanspoelt :Y

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nu moet ik toch wel zeggen dat ik de laatste tijd helemáál geen touw meer vast kan knopen aan wat die arme Van der Steen allemaal uit zou spoken en/of hebben gespookt; of waar die Ellen toch vandaan is gekomen; of...

nou ja, ik laat het maar zitten, denk ik. Hoe meer ik het nog probeer te volgen, hoe minder ik het begrijp. Zoals gewoonlijk O}

:P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nu moet ik toch wel zeggen dat ik de laatste tijd helemáál geen touw meer vast kan knopen aan wat die arme Van der Steen allemaal uit zou spoken en/of hebben gespookt; of waar die Ellen toch vandaan is gekomen; of...

nou ja, ik laat het maar zitten, denk ik. Hoe meer ik het nog probeer te volgen, hoe minder ik het begrijp. Zoals gewoonlijk O}

:P

Running gag tussen Cold en mij, sorry, probeer het inderdaad maar niet te begrijpen, dan word je net zo gek als ik ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Running gag tussen Cold en mij, sorry, probeer het inderdaad maar niet te begrijpen, dan word je net zo gek als ik ;)

dat van adjudant van der steen valt wel te begrijpen, moet je wonderers verhalen goed lezen ;) dat van ellen ligt wat gecompliceerder... ;)

ik ben heel goed in nederlands, had je niet gedenkt he

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

dat van adjudant van der steen valt wel te begrijpen, moet je wonderers verhalen goed lezen ;)

En of ik die goed gelezen heb...maar dat verklaart natuurlijk ook niet alles ;)

Maar goed, ik zal je niet tegenhouden. Ik heb ook wel zo mijn ideeën gehad, ze zijn alleen wat minder onder de aandacht gekomen. Of zelfs helemaal niet :P

En tussen haakjes (en vreselijk offtopic), gek ben ik toch al geworden, daar had ik mijn tentamens voor. Gelukkig is ook dat avontuur weer goed afgelopen ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...