Malabar Posted June 7, 2005 Share Posted June 7, 2005 Ik plaats hier een woord. De volgende moet dan ook een woord plaatsen met de eerstvolgende letter in het alfabet van het eerste woord (dus Aap - Brood) Maar om het extra moeilijk te maken moet je er ook een foto bij zoeken! Kan op den duur wel grappig zijn Ik begin met de A van aal: Quote Link to post Share on other sites
Twice Posted June 7, 2005 Share Posted June 7, 2005 Leuk Batterij: Mocht dit goed gaan lopen, geldt de regel dat je alles maar 1x mag zeggen neem ik aan? Quote Link to post Share on other sites
MarsM Posted June 7, 2005 Share Posted June 7, 2005 lijkt mij wel een leuk spel! wel even een aantal regeltjes voor de duidelijkheid: - als het alfabet rond is GEEN dubbele plaatjes/woorden gebruiken (er zijn woorden zat) - Het liefst links posten naar de foto's ipv de afbeeldingen direct, omdat anders het topic zo traag wordt. - en (ik denk en hoop dat het niet nodig zal zijn) graag normale/fatsoenlijke woorden en plaatjes. Ik denk dat iedereen weet wat ik daarmee bedoel, maar staat ook in de FAQ okee... veel plezier en verder spelen maar weer Quote Link to post Share on other sites
Twice Posted June 7, 2005 Share Posted June 7, 2005 =edit: dit vind ik geen gepast woord, graag een ander woord= Quote Link to post Share on other sites
acrobaatje Posted June 7, 2005 Share Posted June 7, 2005 Dombo: http://members.chello.nl/j.vuuren1/dombo.gif Quote Link to post Share on other sites
benafan Posted June 7, 2005 Share Posted June 7, 2005 Eendagsvlieg Quote Link to post Share on other sites
Twice Posted June 7, 2005 Share Posted June 7, 2005 Fluit, fluit, fluit Quote Link to post Share on other sites
benafan Posted June 7, 2005 Share Posted June 7, 2005 Wat is dit voor belachelijk gedoe!!!! er stond duidelijk dat je normale woorden en plaatjes moest gebruiken! Ik ga hier maar eens even over in overleg met de crew... belachelijk zeg ow @ MarsM, dat had ik niet gelezen dan... over het hoofd gezien... SORRY! ik zie mijn eigen fout in en zal het niet meer doen Quote Link to post Share on other sites
acrobaatje Posted June 7, 2005 Share Posted June 7, 2005 Heel flauw, Benafan! Een regel van dit spel zegt: - en (ik denk en hoop dat het niet nodig zal zijn) graag normale/fatsoenlijke woorden en plaatjes. Ik denk dat iedereen weet wat ik daarmee bedoel, maar staat ook in de FAQ Bovendien kan het plaatsen van een 18+ link je de kop kosten hier op het forum! edit Ik heb een blauwe kaart gestuurd naar de moderators! Ik vind dit echt niet kunnen. Dit is natuurlijk moderator-werk, dat weet ik, maar ik wil graag mijn afschuw uiten. Ik schrok me echt dood toen ik op de link klikte. Quote Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted June 7, 2005 Share Posted June 7, 2005 Lijkt logisch dat dat niet mag, ook al lees je dit niet, staat in de FAQ, staat overal. Nu weer ontopic en laat dit niet meer gebeuren. Maandban voor benafan, daarna kijken we verder. Quote Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted June 7, 2005 Share Posted June 7, 2005 om te voorkomen dat het weer gebeurt doe ik de g wel: Google Quote Link to post Share on other sites
acrobaatje Posted June 7, 2005 Share Posted June 7, 2005 Google: http://www.google.nl/intl/nl_nl/images/logo.gif edit Krijg nou wat! DJ had precies hetzelfde! Quote Link to post Share on other sites
Robin04 Posted June 7, 2005 Share Posted June 7, 2005 Hummer: Hummer Quote Link to post Share on other sites
wonderer Posted June 7, 2005 Share Posted June 7, 2005 Indigo Hoop Hummers gezien trouwens in de VS Quote Link to post Share on other sites
Robin04 Posted June 7, 2005 Share Posted June 7, 2005 Jodekoeken: Jodekoeken Edit: Foutje gemaakt, petroleumdom van mij... Quote Link to post Share on other sites
wonderer Posted June 7, 2005 Share Posted June 7, 2005 Oklahoma:Oklahoma * Hummers zijn cool... 't Kan aan mij liggen, maar ik heb geleerd dat na de I de J komt... en niet de O Hummers rijden een op vier... Quote Link to post Share on other sites
MarsM Posted June 7, 2005 Share Posted June 7, 2005 Oklahoma:Oklahoma * Hummers zijn cool... volgens mij ben je in de war met dat andere spelletje na de I komt J, K, L, M , N en dan pas de O edit: wonderer is duidelijk terug Quote Link to post Share on other sites
Robin04 Posted June 7, 2005 Share Posted June 7, 2005 Domme ik... Ik was inderdaad in de war. ik zal 't ff veranderen. Quote Link to post Share on other sites
Uncle Ar Posted June 7, 2005 Share Posted June 7, 2005 Kameleon: http://members.chello.nl/h.wesseling2/cameleon/kameleon.jpg Quote Link to post Share on other sites
Malabar Posted June 7, 2005 Author Share Posted June 7, 2005 Lampenkap edit tag werkte niet Quote Link to post Share on other sites
Sam Posted June 7, 2005 Share Posted June 7, 2005 Malabar http://malabarbubblegum.free.fr/images/ ... labars.gif Quote Link to post Share on other sites
Malabar Posted June 7, 2005 Author Share Posted June 7, 2005 Ochtendnevel Quote Link to post Share on other sites
djkoelkast Posted June 7, 2005 Share Posted June 7, 2005 Lampenkapedit tag werkte niet wel meteen een heel lelijke ook zeg Quote Link to post Share on other sites
Sam Posted June 7, 2005 Share Posted June 7, 2005 P[b/]enne met Pennen http://img193.echo.cx/img193/2475/pennemetpennen2yh.jpg edit: plaatje even in link veranderd, anders wordt het topic zo traag straks Quote Link to post Share on other sites
Malabar Posted June 7, 2005 Author Share Posted June 7, 2005 Sufferd Quote Link to post Share on other sites
Robin04 Posted June 7, 2005 Share Posted June 7, 2005 Sufferd Whahaha... Ik lig in een scheur! Quote Link to post Share on other sites
wonderer Posted June 7, 2005 Share Posted June 7, 2005 Sufferd Niet lief Maar wel ontzettend passend Quote Link to post Share on other sites
Malabar Posted June 7, 2005 Author Share Posted June 7, 2005 [..]Niet lief Maar wel ontzettend passend Nee, maar ik kon het niet laten sorry benafan Quote Link to post Share on other sites
Robin04 Posted June 7, 2005 Share Posted June 7, 2005 Uilskuiken Quote Link to post Share on other sites
Twice Posted June 7, 2005 Share Posted June 7, 2005 Uilskuiken haha die is lelijk! Muhahahha Vampier Quote Link to post Share on other sites
Malabar Posted June 7, 2005 Author Share Posted June 7, 2005 =edit= Als het bij Twice wordt ge-edit omdat het niet geschikt is, lijkt het mij ook niet dat dit wel mag.... niet meer doen... er zijn zat andere dingen te bedenken. = Quote Link to post Share on other sites
Malabar Posted June 7, 2005 Author Share Posted June 7, 2005 Y-as Quote Link to post Share on other sites
MarsM Posted June 7, 2005 Share Posted June 7, 2005 ! Opnieuw een algemene opmerking ! Probeer normale woorden te bedenken die passen op een clowns en acrobatenforum. Het is nu in 1 ronde al 3 keer gebeurd dat de mod of admin moest editten vanwege ''ongepaste'' woorden en/of afbeeldingen. Probeer hier graag een beetje om te denken en hou het leuk.... Quote Link to post Share on other sites
acrobaatje Posted June 8, 2005 Share Posted June 8, 2005 Zwarte Piet En we beginnen weer met de A! edit Omdat de W van Malabar is afgekeurd, hebben we deze letter overgeslagen. Bij deze: Waterpomptang Quote Link to post Share on other sites
-adriana- Posted June 8, 2005 Share Posted June 8, 2005 Dan beginnen we weer bij de A.. Afrika Quote Link to post Share on other sites
Malabar Posted June 8, 2005 Author Share Posted June 8, 2005 Balkon Quote Link to post Share on other sites
acrobaatje Posted June 8, 2005 Share Posted June 8, 2005 Bassie © Bassie en Adrina Producties B.V. Quote Link to post Share on other sites
Wer-Al_Zwowe Posted June 8, 2005 Share Posted June 8, 2005 Chewbacca (zie avatar voor plaatje) Quote Link to post Share on other sites
wonderer Posted June 8, 2005 Share Posted June 8, 2005 Doodstil Quote Link to post Share on other sites
Malabar Posted June 8, 2005 Author Share Posted June 8, 2005 Gebak Quote Link to post Share on other sites
Robin04 Posted June 8, 2005 Share Posted June 8, 2005 Hallucinaties Quote Link to post Share on other sites
Wer-Al_Zwowe Posted June 8, 2005 Share Posted June 8, 2005 Internet Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts