Ga naar inhoud

Jelger en Sebastiaan


Aanbevolen berichten

Op http://www.kanaal7.com wordt heel binnenkort de serie J&S En De Gevonden Portemonnee uitgezonden. Je kunt alvast een sneak preview bekijken. Dus, vergeet niet de serie te volgen allemaal en vooral niet vergeten te reageren! ;)

Ik heb een aflevering bekeken van je Schatzoekers serie. De laatste :P. Moet zeggen dat het er goed uit zag hoor. Leuke lokaties ook :). Vond het wel enigzins lijken op B&A, maar goed dat krijg je al snel in dit genre. Zal in ieder geval nog eens de hele serie gaan kijken ;).

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op http://www.kanaal7.com wordt heel binnenkort de serie J&S En De Gevonden Portemonnee uitgezonden. Je kunt alvast een sneak preview bekijken. Dus, vergeet niet de serie te volgen allemaal en vooral niet vergeten te reageren! ;)

Ik heb de sneak preview op de site bekeken. Ik heb de serie natuurlijk zelf al in bezit maar toch vind ik de sneak preview die speciaal voor kanaal7.com is gemaakt erg leuk. Kan het trouwens ook zijn dat ik het Jelger & Sebastiaan lied met deze tekst in combinatie met de muziek die er hier onder zit nog niet eerder zo heb gehoord of stond precies deze versie ook op de SVCD van deze film?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hehe, ziet er wel lache uit :Y) . Naja, vooral de laatste 30 sec dan :P

Maar mail die lui eens over die titel die ze er onder hebben gezet man... "de gevonden portomonee" ... sjongejonge als je denkt dat het niet erger kan |:( . Is ook een behoorlijke afbreuk voor je serie :P

Zo... Dat dit mij niet eerder is opgevallen! Ik heb een bloedhekel aan spelfouten, en dit is echt oerstom!

Maar goed gezien, jij! ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik heb een aflevering bekeken van je Schatzoekers serie. De laatste :P. Moet zeggen dat het er goed uit zag hoor. Leuke lokaties ook :). Vond het wel enigzins lijken op B&A, maar goed dat krijg je al snel in dit genre. Zal in ieder geval nog eens de hele serie gaan kijken ;).

Ja, moet je 'ns doen. :) Alleen jammer dat je nu het einde al kent! ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik heb de sneak preview op de site bekeken. Ik heb de serie natuurlijk zelf al in bezit maar toch vind ik de sneak preview die speciaal voor kanaal7.com is gemaakt erg leuk. Kan het trouwens ook zijn dat ik het Jelger & Sebastiaan lied met deze tekst in combinatie met de muziek die er hier onder zit nog niet eerder zo heb gehoord of stond precies deze versie ook op de SVCD van deze film?

Nee, staat ook zo op de SVCD. Maar jij hebt dit filmpje niet zo vaak bekeken he. Tenminste, dat dacht ik dat je dat zei tijdens de opnames van De Ekster.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mijn god, die ruis... wat zonde!

Verder wel leuk, maar je hebt echt geen flauw idee wat er komen gaat.

Ik vind het liedje erg leuk, doet me een beetje aan Boudewijn de Groot denken, hehehe.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Mijn god, die ruis... wat zonde!

Verder wel leuk, maar je hebt echt geen flauw idee wat er komen gaat.

Ik vind het liedje erg leuk, doet me een beetje aan Boudewijn de Groot denken, hehehe.

:D Boudewijn de Groot!

Ik heb trouwens geen ruis gehoord... Maar vooruit, als de komende afleveringen het maar niet hebben.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

:D Boudewijn de Groot!

Ik heb trouwens geen ruis gehoord... Maar vooruit, als de komende afleveringen het maar niet hebben.

Nee, beeldruis, bij de "nacht" opnamen. Die rode en groene korrels.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Tuurlijk wel doen :P

ps. had dan ook portefeuille gedaan :+ . Kijken wat ze er dan van hadden gemaakt :7

Jelger & Sebastiaan en de gevonden portefeuille zou al helemaal apart staan als titel. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ziet er weer leuk uit Jelger! Ik zal de portemonnee serie aandacht volgen als 'ie online komt! Is het trouwens zo dat alle J&S series een keer gaan langskomen op kanaal 7?

Hartstikke goed! :)

Ik weet niet of alle J&S series daar op zullen komen te staan. Vooralsnog houden we het alleen op deze twee series.

Overigens wel handig om aan jullie allemaal te melden dat in deze serie de bankovervaller uit Het Gestolen Geld terugkeert, evenals de inbreker uit het korte filmpje Ongewenst Bezoek. De bankovervaller hadden we gevangen genomen in onze eerste serie, de inbreker had in het korte filmpje de spaarpot van Sebastiaan gestolen.

Maar aangezien dit nog niet op Kanaal 7 is geweest, zal het voor sommigen niet zo makkelijk te volgen zijn, maar jullie weten het nu... En Sam wist het allang. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik had net voor ik het forum ging lezen al even gekeken toen ik je mail (nieuwsbrief) kreeg en ik vind ze allebei echt ontzettend gaaf geworden!. ^O^

Ik zie alleen bij Schatzoekers onder extra's staan dat er op die DVD een sprookjesfotoalbum en een rondleiding door Brasschaat staat. Op de DVD die ik al had gekregen staan er als extra inderdaad een fotoalbum en daarnaast een overzichtsfilmpje over alle series maar geen rondleiding door Brasschaat. Klopt het dat dit nieuw is op deze uitgave?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik had net voor ik het forum ging lezen al even gekeken toen ik je mail (nieuwsbrief) kreeg en ik vind ze allebei echt ontzettend gaaf geworden!. ^O^

Ik zie alleen bij Schatzoekers onder extra's staan dat er op die DVD een sprookjesfotoalbum en een rondleiding door Brasschaat staat. Op de DVD die ik al had gekregen staan er als extra inderdaad een fotoalbum en daarnaast een overzichtsfilmpje over alle series maar geen rondleiding door Brasschaat. Klopt het dat dit nieuw is op deze uitgave?

Goed he, de grafisch ontwerper wordt steeds beter. :)

Het klopt dat het nieuw is, overigens is ook het fotoalbum nieuw. Met visuals enzo, daarom ook "sprookjes"fotoalbum.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Misschien is het een stomme vraag, maar waren er eerst geen andere hoesjes van de Jelger en Sebastiaan Als Schatzoekers DVD en de Jelger en Sebastiaan De Gevonden Portemonnee DVD?

EDIT: ik heb nog een vraag. Komen die films van Het Mysterie Van De Kinderboerderij, De Onbekende Wereld, De Munt en die eerste aflevering van Stef en Henk En Het Gestolen Geld ook op dvd?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Misschien is het een stomme vraag, maar waren er eerst geen andere hoesjes van de Jelger en Sebastiaan Als Schatzoekers DVD en de Jelger en Sebastiaan De Gevonden Portemonnee DVD?

EDIT: ik heb nog een vraag. Komen die films van Het Mysterie Van De Kinderboerderij, De Onbekende Wereld, De Munt en die eerste aflevering van Stef en Henk En Het Gestolen Geld ook op dvd?

De hoesjes waren inderdaad eerst anders, maar het waren ook geen DVD's, maar SVCD's. Van De Gevonden Portemonnee is overigens geen nieuw hoesje.

Wat Sebastiaan en ik allemaal voor films/filmpjes hebben gemaakt voordat we als goochelaar en clown begonnen, lijkt me beter niet uit te brengen. ;) Het is niet erg goed. De Munt is wel heel leuk als je in een melige bui bent, want er zitten hele slechte scene's tussen, maar ook hele grappige. Hoewel de film een verhaal heeft, slaat het grotendeels nergens op.

En RM, dank je voor je compliment! :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

De hoesjes waren inderdaad eerst anders, maar het waren ook geen DVD's, maar SVCD's. Van De Gevonden Portemonnee is overigens geen nieuw hoesje.

Wat Sebastiaan en ik allemaal voor films/filmpjes hebben gemaakt voordat we als goochelaar en clown begonnen, lijkt me beter niet uit te brengen. ;) Het is niet erg goed. De Munt is wel heel leuk als je in een melige bui bent, want er zitten hele slechte scene's tussen, maar ook hele grappige. Hoewel de film een verhaal heeft, slaat het grotendeels nergens op.

En RM, dank je voor je compliment! :)

Bedankt voor de opheldering, en het zijn idd prachtige hoesjes geworden ^O^
Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Leuk dat deze serie ook daar te volgen zal zijn. Hoeveel afleveringen worden het eigenlijk bij kanaal7.com?

Vier, van ongeveer 5/6 minuten. Het is een kleine serie, zoals je weet.

Trouwens, Kanaal 7 heeft wat sever problemen. De aflevering zal er waarschijnlijk wel voor vrijdag op staan.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
Leuk nieuws! Voor mij althans... J&S zijn binnenkort te zien op een veel professionelere site dan bijv. Kanaal 7 of Provincie TV, namelijk: http://www.kidztv.nl/

'k Wilde het maar even weten. Het is weer een stap in de goede richting!

Deze site ziet er inderdaad veel beter uit dan die van kanaal7.com! Welke serie zal hier eigenlijk te zien zijn?

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Ik heb alleen de series die ik op SVCD heb, gezien. Ik vind ze erg leuk. Maar naar de andere series (De Gevonden Portemonnee en De Ekster) ben ik ook erg benieuwd. Ik denk dan ook dat ik ze binnenkort ga aanschaffen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...