Ga naar inhoud

Discussietopic over updates van bassie-adriaan.nl deel II


Aanbevolen berichten

[..]

Hier gaat toch wel een grote droom van vele B&A fans in vervulling geloof ik :) Erg leuk dat de cd er komt. Nu afwachten hoe de tracklist eruit gaat zien :)

Ohja hij is verkrijgbaar bij Adrina Producties bv, zou dat erop kunnen wijzen dat ie niet in de winkel te koop zal zijn?

Antonio, de waarschijnlijke tracklijst staat op de B&A Achtergrondmuziekpagina!

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

ik vind trouwens wel dat er al heel lang geen vragen meer zijn beantwoord en als er vragen beantwoord worden zijn het er meestal maar 1 of 2 :'(

maar voor de rest is de adriaan site ongwijs cewl

Link naar bericht
Delen op andere sites
ik vind trouwens wel dat er al heel lang geen vragen meer zijn beantwoord en als er vragen beantwoord worden zijn het er meestal maar 1 of 2 :'(

maar voor de rest is de adriaan site ongwijs cewl

Komt denk ik omdat ze het nu een beetje druk hebben :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Antonio, de waarschijnlijke tracklijst staat op de B&A Achtergrondmuziekpagina!

Ik heb het gezien inmiddels, maar misschien staat er nog meer op en is de achtergrondmuziekpagina slechts een greep uit de inhoud. Mocht het wel de hele inhoud zijn dan is dat natuurlijk ook al prima. Ik denk wel dat er heel wat bestelmailtjes richting Adrina Producties gaan komen :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
lol

klik bassie weg!

-edit: grrr wanneer leer k nou ns hoe bbcode werkt...-

ook nog n foutje ontdekt op bassies homepage, op

Zo, dus jij hebt mij weggeklikt!!!

Dat zeg ik tegen de plaaggeest, tegen de Baron, tegen de huilende professor en tegen de geheimzinnige opdrachtgever

Oie, hij gaat het zeggen tegen de geheimzinnige opdrachtgever? Da's toch de EU? Word ik nu het land uitgezet? O}

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Oie, hij gaat het zeggen tegen de geheimzinnige opdrachtgever? Da's toch de EU? Word ik nu het land uitgezet? O}

whehehe het is de EU, niet de VS :P maar tja, de kans om Minister President te worden heb je dan iig niet meer... dus zullen we het met Harry Potter moeten doen :(

Link naar bericht
Delen op andere sites

"Anders wordt het boek te dik" :X Een boek KAN niet te dik zijn, Adriaantje, vooral het jouwe niet O+

Maak er maar een encyclopedie van, da's nog leuker. Hoe meer, hoe beter.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bij de nieuwtjes schrijft Aad dus: Het is heel lang geleden dat ik applaus heb gehoord en het gaf me weer een heerlijk gevoel." Terwijl in 1 van de vragen staat: "“Adriaan, mis je het applaus niet?â€Â

Nee, het applaus mis ik niet. De reden? Ik krijg nog steeds applaus. Applaus is de waardering die je van je publiek krijgt en die waardering krijg ik nog elke dag. Dagelijks ontvang ik...

Het is niet helemaal paradoxaal, omdat Aad onder applaus ook andere dingen verstaat. Gezien het feit dat hij het zo mooi vond dat iedereen ging applaudiseren, lijkt het me dat hij het toch wèl een beetje mist. :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Bij de nieuwtjes schrijft Aad dus: Het is heel lang geleden dat ik applaus heb gehoord en het gaf me weer een heerlijk gevoel." Terwijl in 1 van de vragen staat: "“Adriaan, mis je het applaus niet?â€Â

Nee, het applaus mis ik niet. De reden? Ik krijg nog steeds applaus. Applaus is de waardering die je van je publiek krijgt en die waardering krijg ik nog elke dag. Dagelijks ontvang ik...

Het is niet helemaal paradoxaal, omdat Aad onder applaus ook andere dingen verstaat. Gezien het feit dat hij het zo mooi vond dat iedereen ging applaudiseren, lijkt het me dat hij het toch wèl een beetje mist. :)

De laatste keer was toch bij Frans Bauer? En als je gewend bent drie keer per week applaus te krijgen, is een paar maanden best lang ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

hebben jullie het over het liedje de clown waar *bas* en *adriaan* met frans bauer zongen uit jensen?

Nee, over een van de brieven van Aad waar hij vertelt dat hij tijdens een concert van Frans Bauer een staande ovatie kreeg, hoewel hij gewoon in het publiek zat. En over dat hij dus niet zo lang geleden nog applaus heeft gekregen, hoewel op de vragenpagina staat dat het wel lang geleden is.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Erg interessante update, leuke verhalen van Bas!

Ik lees ze tussen de bedrijven door, en ik moet zeggen, erg leuk! Ik zit natuurlijk als taalpurist met kromme tenen, maar zijn grammatica buiten het geheel gelaten, heeft hij een prima stijl, spannend en leuk woordgebruik. Ik hoop dat ie nog meer van dat soort verhalen plaatst, erg cool om te lezen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ziet er leuk uit. Tentoonstelling is mooi ingericht zeg, vitrines per series. Zo kun je snel alle rekwisieten vinden.

ja dat is het zeker

ik ga dr in me vakantie heen

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik had het ook gezien, maar je was me net voor met posten ;)

Leuk stukje over TV-Toys !

Ook een leuk stukje bij de vragen over zijn papegaai ^O^

ja tis wel lachwekkend

met kobus

Link naar bericht
Delen op andere sites

maar nu nog steeds gebeurt het dat Kobus met een perfecte imitatie van de Baron roept: "Drommels, drommels, drommels."

^

arme adriaan, denkt ie eindelijk rust te hebben, door te stoppen met optreden, blijft de baron hem via zn eigen papagaai nog lastig vallen :D:P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nogmaals een leuke update op http://www.clownbassie.com :)

Vernieuwd met toffe foto's van Bassie en nieuwe informatie op de homepage.

hmmz dus die kamelen zijn er om gezellig met Bassie naar t strand te gaan :?

/me snapt het nog steeds niet... Je komt bij een circus, je ziet kamelen in de wei, maar je ziet 0 kamelen in de voorstelling... Wel een hele coole olifant trouwens :D

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

hmmz dus die kamelen zijn er om gezellig met Bassie naar t strand te gaan :?

* Cold45 snapt het nog steeds niet... Je komt bij een circus, je ziet kamelen in de wei, maar je ziet 0 kamelen in de voorstelling... Wel een hele coole olifant trouwens :D

Kamelen komen geloof ik pas volgendjaar in het programma van het circus. Ze zijn nu nog bezig te repeteren

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Kamelen komen geloof ik pas volgendjaar in het programma van het circus. Ze zijn nu nog bezig te repeteren

aha op die fiets... En dan is Bassie er zeker niet meer bij?:(

Heeft Bassie trouwens al een act met die koeien?

Link naar bericht
Delen op andere sites
en hoe kom je aan die geruchten dan dat wil k wel eens weten want dat kan ik ook wel neerzetten hiero

Uhm dat is een grapje benafan. Of denk je dat Antonio dat serieus bedoelt?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nieuwe update:

http://www.adriaan-homepage.nl/pages/27_nieuwtjes.html

Er ging een gerucht dat Aad weer in het ziekenhuis zou liggen door die zotziekte, maar dat is gelukkig niet zo. Aad moest een kleine liesoperatie ondergaan... Maar dat is gelukkig goed verlopen :) Ook de grap die bij die nieuwsberichtje staat vind ik weer erg lachwekkend :D;)

Het enige vervelende van die operatie was dat ik drie dagen heb gelopen als “Meneer Wijdbeens.â€Â

Ook is er nieuws over de actergrondmuziek CD, maja dat moet je zelf maar even lezen op de website ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ook antwoord op de vraag of er een deel 2 van het achtergrondmuziek album komt: “Ik zeg nooit 'nooit' maar ik denk het nu wel.” :N

Ook een nieuwe update bij de verhaal, kleurplaat en moppen pagina (O)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...