Ga naar inhoud

Discussietopic over updates van bassie-adriaan.nl deel II


Aanbevolen berichten

Als ik kan. Er zijn nog een heleboel leden die daar in de buurt wonen toch? John! Jij moet ook mee!

Hangt van m'n knie af en wanneer ik naar huis ga, dus de exacte datum is in elk geval nodig.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

[..]

Hangt van m'n knie af en wanneer ik naar huis ga, dus de exacte datum is in elk geval nodig.

Het circus staat er de hele maand, van wat ik begrepen heb, dus... en anders ga je maar mee naar Scheveningen, volgende week.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Goede vraag Dj. En die verloren afleveringen uit De Sleutel zullen dan toch wel in Circus Bassie en Adriaan zijn opgenomen of heb ik het mis? Verder leuk verhaaltje over het circus ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites
Goede vraag Dj. En die verloren afleveringen uit De Sleutel zullen dan toch wel in Circus Bassie en Adriaan zijn opgenomen of heb ik het mis? Verder leuk verhaaltje over het circus ^O^

Neej, volgens mij niet. Want als je die foto;s van de verloren afleveringen bekijkt, zie je de gordijnen van het decor van Circus Renz.

Link naar bericht
Delen op andere sites

294_showcircus_gr.jpg

Kwam voor in de serie Huilende Professor , of niet ?

Maar nog iets in de serie sleutel zegt Adriaan :

*bas* Ow geen optredens meer , in welk circus gaan we nou ?

*adriaan* Geen ... (of hij zegt toch zo iets)

*bas* Wat gaan we niet meer met het circus werken ?

*adriaan* Wat er ook gebeurt altijd blijven lachen ...

Dan zegt ie in het vliegtuug naar Spanje :

*adriaan* Ik heb besloten voor in een zaal te gaan optrden

Maar erna gaan ze toch door met circus Renz

Link naar bericht
Delen op andere sites

lol

Riecold Veldkamp is 17 jaar en woont in Ede. Hij heeft heel, heel, heel, veel vragen over “Het circus Bassie en Adriaan.” Om al zijn vragen te lezen en te beantwoorden ben je heel, heel, heel, heel, lang bezig, maar ik zal proberen in een paar woorden de geschiedenis van circus Bassie en Adriaan te beschrijven.

K kom uit Epe... hmmz had k volgens mij ook niet in de mail gezet.. stupid... naja boeie, zal ik um er ff over mailen? of ben k dan zon zeikerd? wilde ook al mn nick met hoofdletter c ;) Naja k stuur um sowieso wel ff n mailtje met mn excuses voor het in beslag nemen van zoveel tijd van um ;) plus een bedankje :)

en ’s avonds was er een show met André Hazes

Hehehe dat vond Evert ook zo leuk, al die dronken lui die na die show nog op de tribune lagen te slapen, terwijl ze de tent op moesten breken _O-

Maar een beter antwoord had ik niet kunnen krijgen _O_

Wat btw wel grappig is, is dat iedereen gewoon naar het circus ging voor B&A. Hetzelfde als nu met circus Althof: die adverteren ook mega veel met Bassie, de naam Bassie is groter afgedrukt dan Althof. Nogmaals een bewijs dat B&A gewoon geniaal zijn!

=edit: sterk opgemerkt Wer Al-zwowe

Link naar bericht
Delen op andere sites
294_showcircus_gr.jpg

Kwam voor in de serie Huilende Professor , of niet ?

Maar nog iets in de serie sleutel zegt Adriaan :

*bas* Ow geen optredens meer , in welk circus gaan we nou ?

*adriaan* Geen ... (of hij zegt toch zo iets)

*bas* Wat gaan we niet meer met het circus werken ?

*adriaan* Wat er ook gebeurt altijd blijven lachen ...

Dan zegt ie in het vliegtuug naar Spanje :

*adriaan* Ik heb besloten voor in een zaal te gaan optrden

Maar erna gaan ze toch door met circus Renz

het circus ging nog niet op reis en daarom gingen ze in zalen optreden, totdat het circus weer ging op reis ging

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zie het wel gewoon :) Erg leuk filmpje maar ik kende het al van de DVD van de Professor. Dus Baron_van_Neemwegge als je die DVD hebt kun je het ook kijken ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

WTF?

Nou zoals je weet leest *adriaan* dit forum niet en deze tread al helemaal niet... dus nog voordat ik hem een bedankje heb kunnen mailen (k heb niet echt veel tijd, moet atm eigenlijk ook leren O-) ), had ie mij al n mailtje gestuurd, waarin ie sorry zegt dat ie mijn naam altijd fout schrijft + dat ie nu weet hoe het moet:

Je voornaam: reCold met hoofletter C.

Je achternaam:velTcamp

Je forumnaam kOLT46

en je woont in Ebe

+ dat ik jullie de groenten moest doen :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Cold45 had een mailtje gestuurd naar Aad om hem te bedanken voor de antwoorden dmv het verlagje van het circusleven van B&A :)

Kon me even niet voorstellen dat Aad zoveel typfouten maakte, maar ik begrijp nu dat het een inside joke was.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Aangezien ze bij Adrina dit topic het vaakste lezen volgens mij nog een vraag waar een heleboel users mee zitten:

Hoe is de stunt op de Euromast gedaan in de plaaggeest???

hhm.. jah is idd wel leuk om te weten :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Adriaans homepage is weer geupdate *O*

Om te beginnen staat er een nieuwe vraag bij de vragenlijst *O*

http://www.adriaan-homepage.nl/pages/17_vragen1.html

Maar nog beter: *O* Het nieuws over de tentoonstelling *O*

http://www.adriaan-homepage.nl/pages/27_nieuwtjes.html

Tenslotte is ook Bassie's site geupdate ^O^

http://www.clownbassie.nl

Link naar bericht
Delen op andere sites
Het is een hele domper dat niet bassie EN adriaan de tentoonstelling openen. Waarom komt Aad als Aad???? Waarom niet die ene toegift???

Hou je nou op? }:|

Link naar bericht
Delen op andere sites
Het is een hele domper dat niet bassie EN adriaan de tentoonstelling openen. Waarom komt Aad als Aad???? Waarom niet die ene toegift???

Je moet juist blij zijn dat er zo'n tentoonstelling word gegeven, er zijn namelijk niet veel artiesten die zoiets doen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Het is een hele domper dat niet bassie EN adriaan de tentoonstelling openen. Waarom komt Aad als Aad???? Waarom niet die ene toegift???

Volgens mij kun je daar beter Aad als zichzelf hebben, dan Aad als Adriaan. Want Adriaan is de man die de avonturen beleefd heeft en niet van achter de schermen weet. Terwijl Aad daar wel meer over kan vertellen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Volgens mij kun je daar beter Aad als zichzelf hebben, dan Aad als Adriaan. Want Adriaan is de man die de avonturen beleefd heeft en niet van achter de schermen weet. Terwijl Aad daar wel meer over kan vertellen.

Hij heeft gezegd dat hij zijn bloes voor het laatst zou aantrekken voor die Marathonick. Dat respecteer ik. En inderdaad, ik denk dat hij een groter onderscheid maakt tussen Aad en Adriaan dan Bas tussen Bas en Bassie. Ik zet alleen meestal Adriaan neer als ik Aad bedoel uit gewoonte ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het is zeker.. 1 juli kan ik niet :(:'( Maar ik ga zeker een andere keer maar dat doe ik dan wel eind augustus want ik ga ook nog 3 weken naar Spanje :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

respect voor Aad.

ik ben het met Wonderer eens. Hij heeft gezegd dat hij voor 1x nog zijn blouwe blouse aan zou trekken. Het zij zo.

Dat het anders is verlopen dan wij, de fans, maar ook Aad zelf, hadden gehoopt is nou eenmaal zo.

In mijn ogen is dit een verstandige beslissing van Aad, zoals we van hem gewend zijn ;)

Wat ik wel vreemd vind is dat Bas als Bassie komt. Wordt een beetje apart imo... Bassie en Aaaaad... ;)

naja ik ben benieuwd.

Er staat dus ook dat de tijden het eerst op de Adriaan Homepage bekend zullen worden gemaakt. Ze worden dus niet eerst naar Wonderer gestuurd ;)

en nog een kleine update die jullie waren vergeten: mn woonplaats is aangepast, tnx :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bassie is niet gestopt, Adriaan wel, maar Aad heeft alles met Bassie & Adriaan te maken, ik vind het een logisch besluit. Jammer is het wel, maar alle respect voor Aad en natuurlijk ook Martijn in het bijzonder die deze geweldige dag voor ons ('ons' als zijnde alle fans van Nederland) wil en gaat regelen!

*O* absolute respect voor het héle team *O*

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als Aad heeft gezegd dat hij gestopt is, zou het natuurlijk ook onlogisch zijn als hij die tentoonstelling ineens wel als Adriaan zou komen openen.

En ach je moet het ook zo zien, Aad komt in ieder geval wel. Zou toch wat anders zijn geweest als Bassie de tentoonstelling alleen had geopend.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik weet het niet zeker, maar ik vermoed dat je wel zal denken dat het gaat om Bassie & Adriaan die het gaan openen. Kijk eens naar De Diamant, als Bassie & Adriaan naar feest toe gaan. Hebben ze een deftig en mooi kostuum aan, das of strik erbij. Kunnen ze zo niet verkleed lopen? Aad is en blijft Adriaan, natuurlijk het karakter Adriaan met de blouse, maar dan Bassie bv. met pruik en smink, maar dan ook een kostuum aan? Lijken ze toch wel op B&A, maar zonder de echte kostuums.

Ik weet niet, afwachten, zien we dan wel weer...

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik weet het niet zeker, maar ik vermoed dat je wel zal denken dat het gaat om Bassie & Adriaan die het gaan openen. Kijk eens naar De Diamant, als Bassie & Adriaan naar feest toe gaan. Hebben ze een deftig en mooi kostuum aan, das of strik erbij. Kunnen ze zo niet verkleed lopen? Aad is en blijft Adriaan, natuurlijk het karakter Adriaan met de blouse, maar dan Bassie bv. met pruik en smink, maar dan ook een kostuum aan? Lijken ze toch wel op B&A, maar zonder de echte kostuums.

Ik weet niet, afwachten, zien we dan wel weer...

hehe dat zou indd wel erg stoer zijn. ook meteen n beetje "Geheime Agenten" idee ;)

en dan kunnen we natuurlijk mooi met slagroomtaartjes over gaan gooien :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Kijk eens naar De Diamant, als Bassie & Adriaan naar feest toe gaan. Hebben ze een deftig en mooi kostuum aan, das of strik erbij. Kunnen ze zo niet verkleed lopen? Aad is en blijft Adriaan, natuurlijk het karakter Adriaan met de blouse, maar dan Bassie bv. met pruik en smink, maar dan ook een kostuum aan? Lijken ze toch wel op B&A, maar zonder de echte kostuums.

Dat zou uiteraard wel kunnen. Aad sowieso niet in blauwe blouse en Bas geschminkt als Bassie niet in ruitjesjas en groene broek, maar ook in pak. Ze verschenen in het verleden wel eens vaker in een net pak (en soms zelfs in smoking) op speciale aangelegenheden.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat zou uiteraard wel kunnen. Aad sowieso niet in blauwe blouse en Bas geschminkt als Bassie niet in ruitjesjas en groene broek, maar ook in pak. Ze verschenen in het verleden wel eens vaker in een net pak (en soms zelfs in smoking) op speciale aangelegenheden.

Adriaan in pak :9~:9~:9~

Goed idee, ik hoop dat het zo gebeurt ;) That'd be awesome.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Agjaa.. daar kan Bassie niks aan doen. Wonderer vindt de stoere, sterke Adriaan gewoon het coolst ;) En dan moeten jullie (ik kan 1 juli niet :( ) Bassie maar wat opvangen :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Agjaa.. daar kan Bassie niks aan doen. Wonderer vindt de stoere, sterke Adriaan gewoon het coolst ;) En dan moeten jullie (ik kan 1 juli niet :( ) Bassie maar wat opvangen :P

Over 1 juli, waar is het precies, en word je opgehaald, of...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Het gevaar bestaat dat wel dat die opening een uur of twee gaat duren, aangezien de organisatie iedere keer Wonderer bij Aad vandaan moet halen ;)

Als de Baron nou ook komt, hebben we daar geen last van ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Over 1 juli, waar is het precies, en word je opgehaald, of...

as far as ik het begrepen heb meeten wij (als groep) elkaar op het CS. Vandaar weet er vast wel iemand de weg naar t museum.. dj schijnt de weg er wel te kennen :P:P

maaruh 1 juli is toch n ander topic voor?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

as far as ik het begrepen heb meeten wij (als groep) elkaar op het CS. Vandaar weet er vast wel iemand de weg naar t museum.. dj schijnt de weg er wel te kennen :P:P

maaruh 1 juli is toch n ander topic voor?

Weet ik, maar we hadden het er toch over.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...