Ga naar inhoud

Discussietopic over updates van bassie-adriaan.nl deel II


Aanbevolen berichten

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

[..]

Nou, dat zou ik niet te hard zeggen, want ik sprak gister met Randy, dat is een vriend van dingetje, en die heeft dus niks met Sylvia te maken. Hoe het met het IP zit, weet ik dan ook niet, maar ja...

Misschien is Randy wel gewoon een vriend van Sylvia? :)

Het is anders wel heel erg vreemd :)

En Adriaan bedankt! :)^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites

Raar ik weet zeker dat ik hier een bericht heb geplaats, kreeg ook een melding van een nieuw bericht maar het is verdwenen :{8)7

EDIT: Ok sorry dan O} vond het niet echt heel offtopic; het was immers een reactie op een mededeling hier..... maja *bas*

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nee, dat was nog met alleen de FOK leden, daar zat de helft al niet bij. Ik weet niet hoe hij aan die namen komt, maar goed. Ik vind het een ontzettend leuk gebaar naar ons. Adriaantje rules (O)

We hebben een gebruikerslijst, dus hoe hij aan die namen komt is niet zo moeilijk te verklaren.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

We hebben een gebruikerslijst, dus hoe hij aan die namen komt is niet zo moeilijk te verklaren.

Ja, ik weet even niet waarom ik dat schreef. Had waarschijnlijk geen zin om te gaan speculeren of zo.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vandaag ook weer een nieuwe update, en deze keer weer bij de vragen :D

http://www.adriaan-homepage.nl/pages/17_vragen1.html

Deze keer was er een vraag van mij geplaatst........

Alleen ik had iets gevraag wat al op de website stond, peteroliedom dus ;)

Ik meende toch echt zo dat de vraag er nog niet bij stond :@ , maar er worden de laatste tijd ook zoveel vragen beantwoord ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hahahahaha wat gaaf *O*

Ik heb wel eens gevraagd waar de scène die je ziet in de intro van het geheim van de Schatkaart, waar B&A uit een trein springen, is gebleven.

Dat is wèl een nog niet eerder beantwoorde vraag, ik vraag het me toch af!

Je ziet dat het een heel spannend moment is, Bassie wijst naar iets of iemand (de boeven?) ... maar wat was er in die scène? en vooral: waar is die gebleven?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Je ziet dat het een heel spannend moment is, Bassie wijst naar iets of iemand (de boeven?) ... maar wat was er in die scène? en vooral: waar is die gebleven?

Het hoeft toch niet perse een scene te zijn? Je ziet immers ook rijshots en Bassie die achter een muurtje vandaan komt dat nooit in de serie te zien is. Dus volgens mij hebben ze gewoon wat shotjes gedraaid om de leader te vullen.

Ik hoop trouwens ook dat er snel nieuwe bio's online komen

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Het hoeft toch niet perse een scene te zijn? Je ziet immers ook rijshots en Bassie die achter een muurtje vandaan komt dat nooit in de serie te zien is. Dus volgens mij hebben ze gewoon wat shotjes gedraaid om de leader te vullen.

Ik hoop trouwens ook dat er snel nieuwe bio's online komen

Maar waarom zouden ze helemaal een shot maken dat ze van een goederentrein af springen? Dat ziet mij eruit als een scène... immers in de andere series zie je maar heel weinig shots die alleen maar voor de intro gemaakt zijn... een nieuw mysterie ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Maar waarom zouden ze helemaal een shot maken dat ze van een goederentrein af springen? Dat ziet mij eruit als een scène... immers in de andere series zie je maar heel weinig shots die alleen maar voor de intro gemaakt zijn... een nieuw mysterie ;)

Vergeet dan ook dat derde shotje niet, he? ;)

Als Bassie vanachter de struiken vandaan komt en Adriaan vervolgens

de hele zooi takken en bladeren tegen zijn koker aan krijgt gesmeten.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Vergeet dan ook dat derde shotje niet, he? ;)

Als Bassie vanachter de struiken vandaan komt en Adriaan vervolgens

de hele zooi takken en bladeren tegen zijn koker aan krijgt gesmeten.

Kan me bij deze scene WEL voorstellen dat die speciaal is opgenomen voor de intro.. bij die scene met de trein niet echt. Met de scene met die struik lijkt me ook niet zoveel werk om op te nemen. Met die trein veel meer denk ik..

Link naar bericht
Delen op andere sites

Idd ik heb me altijd afgevraagd wanneer die scenes voorbij zouden komen en ik heb vroeger honderden keren de videoband gekeken maar ik heb ze nooit kunnen ontdekken :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hahaha vooral zo mooi die zin dat het hem gelukt is ons nieuwsgierig te maken...

Ja Adriaan het is je ècht heel goed gelukt want ik vraag me dit al jaren af! :D

En opnieuw een bewijs hoe tof het is dat die vragenrubriek zo vaak geupdated wordt de laatste tijd. Aad heeft wat dat betreft al heel wat vragen van B&A fans beantwoord en daarmee ook heel wat mysteries opgelost.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Oooh dat lijkt me echt leuk die dvd van de Lachspektakelshow. Eindelijk mijn herinneringen ophalen van die keer dat ik er naar toe ben geweest (O)_O_

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Kom dan een dagje naar Den Helder, neem nog een paar forumleden mee, gaan we een shorty-avond houden :P

Prima. Moet zeker een keer in een weekend, aangezien jij werkt... maar ik vind het best. Wie nog meer?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Prima. Moet zeker een keer in een weekend, aangezien jij werkt... maar ik vind het best. Wie nog meer?

Ik zal wel weer te snel reageren, maar ik wil wel in ieder geval.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Oooh dat lijkt me echt leuk die dvd van de Lachspektakelshow. Eindelijk mijn herinneringen ophalen van die keer dat ik er naar toe ben geweest (O)_O_

Ik ook, was erg leuk kan ik me herinneren.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Prima. Moet zeker een keer in een weekend, aangezien jij werkt... maar ik vind het best. Wie nog meer?

lijkt mij ook erg leuk, ik heb alleen op stap met *bas* en *adriaan*

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hmm, alles wordt uitgesteld. Das egt niet leuk!

De L&L dvd's stonden al in de release lijsten van de grote ketens. Waarom moeten ze dit nu weer veranderen??

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als je op de bassie en adriaan site de foto's van het circus bekijkt komt er automatisch een liedje.

Welke liedje is dit en in welke serie is hij gebruikt?

Ik had hem nog nooit gehoord.

Maar het is wel een heel leuk liedje :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Als je op de bassie en adriaan site de foto's van het circus bekijkt komt er automatisch een liedje.

Welke liedje is dit en in welke serie is hij gebruikt?

Ik had hem nog nooit gehoord.

Maar het is wel een heel leuk liedje :)

Dat is het liedje Als maar voort (de truckers) en staat op een lp. Tis niet in een serie gebruikt

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik las zojuist dat circus Althof in juli in Rotterdam staat. Daar ga ik dus naar toe, nog meer vriendjes en vriendinnetjes?

Als ik kan. Er zijn nog een heleboel leden die daar in de buurt wonen toch? John! Jij moet ook mee!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Als ik kan. Er zijn nog een heleboel leden die daar in de buurt wonen toch? John! Jij moet ook mee!

De maand Juli, dan kan ik niet echt veel dagen. O}

6 juli zijn herkansingen, 7 juli heb ik een verjaardag, 8 juli is rapportuitreiking en 10 juli ga ik op vakantie.

Dus 1 t/m 5 juli en 9 juli kan ik alleen, en na 24 juli.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...