Ga naar inhoud

Discussietopic over updates van bassie-adriaan.nl deel II


Aanbevolen berichten

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Vandaag staat er weer een nieuwe prijsvraag op de homepage van Adriaan en er staat ook iets op over 3 verdwenen afleveringen uit De Sleutel. ^O^

Zet er nou eens links bij...

Prijsvraag:

http://www.adriaan-homepage.nl/pages/16_prijsvraag.html

Verloren afleveringen:

http://www.adriaan-homepage.nl/pages/26 ... l2en7.html

Link naar bericht
Delen op andere sites
je kan amerika delen winnen

Dat vind ik nog steeds zo maf! Je kan ze wel winnen maar ze staan niet op de lijst bij dvd's! En bij Bassie kan je ze ook niet kopen!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dat vind ik nog steeds zo maf! Je kan ze wel winnen maar ze staan niet op de lijst bij dvd's! En bij Bassie kan je ze ook niet kopen!

Dat is zeker maf... Je kan het anders ook aan Adriaan vragen, die weet het misschien wel.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wat gaaf die verloren afleveringen. Echt ongelofelijk zonde dat die afleveringen zoek zijn geraakt.

Ja, ontzettend jammer. Maar ze hebben het wel goed opgelost. Het verklaart wel een paar goofs.

Zoals de B&A boys zo leuk kunnen zeggen: Zonde, zonde, zonde!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het zou meschiem wel kunnen dat er nog serie's er bij gaan staan , want er staat als naam B&A 'en de verloren afleveringen'

dus er zouden er nog kunnen bijkomen

zou wel leuk zijn

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ja, ontzettend jammer. Maar ze hebben het wel goed opgelost. Het verklaart wel een paar goofs.

Maar er komt ook weer een raadsel bij. *b1* en *b2oud* zijn duidelijk te zien bij de circustent samen met B&A, hoe komt het dan dat B&A de boeven helemaal niet herkennen in de auto tijdens de achtervolging, de wasstraat of het vliegtuig, terwijl die verdwenen aflevering met B&A en B1 en B2 daar toch voor zat!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Die verloren afleveringen geven me wel een goed antwoord op een vraag die ik ooit een aan Adriaan heb gesteld ( wel nooit een antwoord gehad :'( )

nl : Waarom de strips van het geheim van de sleutel en de ontvoering scƃʒƂĀØnes bevatten die niet in de serie te zien waren.

Vooral die scƃʒƂĀØne dat B1 en B2 Bassie willen grijpen bij het buitengaan van het circus is in de strip echt grappig.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Haha, geniaal. Adriaan *O*

Echt heel grappig. Mijn naam staat er ook op :@

Mijn naam ook, en ook die van mijn broer Pieter! :7

Nou maar hopen dat Adriaantje zich hier registreert! O+

Link naar bericht
Delen op andere sites

:D Hahaha. Dit is geweldig. Maar ik ben blij dat alles zo goed wordt bijgehouden (en dat ze mijn naam noemen, haha :P). Ze kunnen zo goed inspelen op onze behoeftes en opmerkingen en dergelijke.

---> Achtergrondmuziek cd... <--- ;) (Ik kan het niet laten. Hopelijk wordt daar nou iets mee gedaan....) *)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik denk dat hij al die user namen heeft gekopieerd uit een e-mail bericht wat naar hem is toegestuurd door 1 van de forumleden.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik denk dat hij al die user namen heeft gekopieerd uit een e-mail bericht wat naar hem is toegestuurd door 1 van de forumleden.

Nee, dat was nog met alleen de FOK leden, daar zat de helft al niet bij. Ik weet niet hoe hij aan die namen komt, maar goed. Ik vind het een ontzettend leuk gebaar naar ons. Adriaantje rules (O)

Link naar bericht
Delen op andere sites

HAHAHAHAHAHAHAHA!!!! Ik leg echt in n deuk hierro :D_O-

"Wel heb ik vaag de namen Dingetje en Repelsteel gehoord. Dat lijken mij hele dynamische mensen."

Adriaan is toch ƃʒƂĀ©cht de GENIAALSTE _O__O__O__O_

^O^^O^ AAD ^O^^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Jazeker :D

Nou, dat zou ik niet te hard zeggen, want ik sprak gister met Randy, dat is een vriend van dingetje, en die heeft dus niks met Sylvia te maken. Hoe het met het IP zit, weet ik dan ook niet, maar ja...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nou, dat zou ik niet te hard zeggen, want ik sprak gister met Randy, dat is een vriend van dingetje, en die heeft dus niks met Sylvia te maken. Hoe het met het IP zit, weet ik dan ook niet, maar ja...

Het bestaat niet dat iemand hetzelfde IP heeft, echt niet...

en alles wordt gelogd op dit forum, alle IP adressen waar wie dan ook mee post of inlogt...

(wordt overigens alleen in noodzaak gebruikt)

Het kan niet anders of iig dingetje en repelsteel hebben vanaf dezelfde pc gepost...

(theorie: een IP adres kan vrijkomen en naar een ander gaan, maar dat is wel HEEL toevallig!!!)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...