Ga naar inhoud

Discussietopic over updates van bassie-adriaan.nl deel II


Aanbevolen berichten

  • Reacties 256
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

super!

ik dacht eerst even dat ik was begonnen met het lezen van het script van de Plaaggeest :P

Iets wat ik ff wil benadrukken:

In 2002 schokten Bas en Aad van Toor heel Nederland door te verkondigen dat Bassie & Adriaan gingen stoppen gezamenlijk theatervoorstellingen en tv-produkties te maken. Aanleiding was dat Aad met pensioen wilde. Bas verklaarde echter openhartig; ‘Sorry Aad, ik ga door, ik stop niet. Ik heb namelijk nog lang geen zin om afscheid te nemen van mijn werk en tevens mijn grote hobby. Ik heb er nog veel te veel plezier in om voor publiek op te treden'. Aad zei; 'Oké, daar heb ik vrede mee maar ik stop, ik wil de tijd nemen om te gaan schrijven en reizen'.

Dat is dus de reden dat B&A niet meer bestaan, dat heeft NIETS met ruzies/ziektes te maken...

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

En áls er al ruzie geweest was, had je het toch niet op de website van Bassie gelezen. ;)

Ik vind al dat gedoe over die ruzie egt dom, iedereen met een broer heeft tog wel eens ruzie(ook al liep het 'volgens de verhalen' wel heel erg hoog op) *adriaan* van dat geruzie, daar geloof ik geen woord van.

Link naar bericht
Delen op andere sites

wat Bas mij vertelde was het zo dat, toen Aad hoorde dat hij ziek was en Bas bij hem kwam en een grapje maakte, dat grapje niet zo goed viel bij Aad en dat hij toen heeft gezegd dat Bas op moest donderen... Maar tja, dat soort dingen kunnen in zon situatie gebeuren. Dit is door de media erg overdreven. Maar dan nog, feit is dat die ruzie later was dan dat ze besloten hadden om als duo te stoppen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vind al dat gedoe over die ruzie egt dom, iedereen met een broer heeft tog wel eens ruzie(ook al liep het 'volgens de verhalen' wel heel erg hoog op) *adriaan* van dat geruzie, daar geloof ik geen woord van.

Tsja die ruzie is wel erg opgeklopt destijds, maar gelukkig is dat allemaal voorbij.

Link naar bericht
Delen op andere sites

en weer twee nieuwe vragen + antwoorden :)

Het is beter dat de fans zeggen; “Jammer dat Adriaan gestopt is.” dan “Het wordt tijd dat Adriaan gaat stoppen.”
_O__O__O_
Link naar bericht
Delen op andere sites
en weer twee nieuwe vragen + antwoorden :)
Het is beter dat de fans zeggen; “Jammer dat Adriaan gestopt is.†dan “Het wordt tijd dat Adriaan gaat stoppen.â€Â
_O__O__O_

Wat is het toch een held, hè... O+

http://www.adriaan-homepage.nl/pages/17_vragen1.html <-- daar dus.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Er staat echt een mop op de site van Bassie en elke keer als ik die lees, krijg ik 5 minuten de slappe lach. ZO droog! :P

Hoe noem je een boemerang die niet terugkomt?

*Gewoon, een stuk hout.

_O_:D_O-:D_O_

Link naar bericht
Delen op andere sites
Er staat echt een mop op de site van Bassie en elke keer als ik die lees, krijg ik 5 minuten de slappe lach. ZO droog! :P

Hoe noem je een boemerang die niet terugkomt?

*Gewoon, een stuk hout.

_O_:D_O-:D_O_

hehehe indd, ik las um gister ook :D

is bijna netzoals die Chinees die niets tegen een lantaarnpaal zegt :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

hehehe indd, ik las um gister ook :D

is bijna netzoals die Chinees die niets tegen een lantaarnpaal zegt :P

Ik vind sowieso die moppen daar behoorlijk sterk ;) Lekker droog.

Link naar bericht
Delen op andere sites
De nieuwsrubriek heeft ook een update gehad. Het gaat over de Leren en Lachen DVD's. Klik hier om te zien wat voor goed nieuws Adriaan heeft ;)

Komt ie wel laat achter, aangezien een aantal leden ze al hebben ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
En op Bassie's site kun je nu ook de dvd's van Leren en Lachen bestellen.

Als hij niet zo veel verzendkosten rekende, zou ik het doen. Ik zag ze bij Musicstore, 11,99 per stuk. Afzetters.

Link naar bericht
Delen op andere sites
ik heb btw ook ff op die tvtoys.nl gekeken, is volgens mij wel een bruut museum :D en dan hebben ze straks ook nog B&A stuff :9~

Ja de liefhebbers van TV rekwisieten zullen zich er uren kunnen vermaken. Die B&A voorwerpen zijn natuurlijk helemaal leuk om te zien. Kun je meteen ook goed zien hoe groot / klein sommige dingen zijn, want soms stel je je dingen heel anders voor.

Link naar bericht
Delen op andere sites

gelukkig houdt hij vol aan wat hij altijd heeft gezongen, zoals "wat er ook gebeurd, altijd blijven lachen", "achter de wolken schijnt de zon" en "kom we gaan er weer tegen aan" ^O^

en ik zat gister al helemaal onder de zenuwen voor die loting... ik moest me eigenlijk schamen..... :{

Link naar bericht
Delen op andere sites
gelukkig houdt hij vol aan wat hij altijd heeft gezongen, zoals "wat er ook gebeurd, altijd blijven lachen", "achter de wolken schijnt de zon" en "kom we gaan er weer tegen aan" ^O^

en ik zat gister al helemaal onder de zenuwen voor die loting... ik moest me eigenlijk schamen..... :{

Hmm dat gevoel ken ik :D maar we zitten drbij.

Dus als Aad opeens *auw* roept weten we waar het voor is. Gelukkig gaat het herstel dus goed voort ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites
gelukkig houdt hij vol aan wat hij altijd heeft gezongen, zoals "wat er ook gebeurd, altijd blijven lachen", "achter de wolken schijnt de zon" en "kom we gaan er weer tegen aan" ^O^

en ik zat gister al helemaal onder de zenuwen voor die loting... ik moest me eigenlijk schamen..... :{

Je was niet de enige die zemellappig was voor de loting, ik heb er meerdere gezien ;) Ik vond het wel erg leuk om te doen!

Link naar bericht
Delen op andere sites
en ik zat gister al helemaal onder de zenuwen voor die loting... ik moest me eigenlijk schamen..... :{

Dat is toch ook spannend?

Ohja omdat dat andere topic op slot zit wilde ik hier de 10 gelukkigen van de loting nog even feliciteren *O*

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Dat is toch ook spannend?

Ohja omdat dat andere topic op slot zit wilde ik hier de 10 gelukkigen van de loting nog even feliciteren *O*

ja tuurlijk, alleen als ik er over nadenk hoe Aad zich gevoeld moet hebben dan vind ik dat ik me om niets druk heb lopen maken... als je bijna dood gaat of bijna nooit meer kunt praten is toch net iets anders dan dat je een officiele opening mag of niet....

Link naar bericht
Delen op andere sites
De splashpagina van http://www.bassie-adriaan.nl is verandert, het ziet er mooi uit! mijn complimenten ;)

Yeps, ik zag het ook net!!!!!!!!

Fantastische lay-out, heel professioneel gemaakt! (waarschijnlijk door Martijn Passchier denk ik ;) )

En wat die achtergrondmuziekCD betreft:

Een droom die uitkomt ! !

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Yeps, ik zag het ook net!!!!!!!!

Fantastische lay-out, heel professioneel gemaakt! (waarschijnlijk door Martijn Passchier denk ik ;) )

En wat die achtergrondmuziekCD betreft:

Een droom die uitkomt ! !

Zeg dat wel. Ik ga deze cd zeker bestellen. ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites
http://www.adriaan-homepage.nl/pages/27_nieuwtjes.html Check dit, muziekliefhebbers zullen hun vingers wel aflikken ;)

Hier gaat toch wel een grote droom van vele B&A fans in vervulling geloof ik :) Erg leuk dat de cd er komt. Nu afwachten hoe de tracklist eruit gaat zien :)

Ohja hij is verkrijgbaar bij Adrina Producties bv, zou dat erop kunnen wijzen dat ie niet in de winkel te koop zal zijn?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...