Ga naar inhoud

Wie Is De Mol? 2018 Pool


Aanbevolen berichten

1 uur terug, RM zei:

Maar hij is het niet ;)

Ik denk nu wel vrij zeker te weten dat Jan het is eigenlijk (puur kijkend naar de wie op wie zit en hoe het stemgedrag van de kandidaten en hun exits zijn verlopen)

Maar voor de pool maak ik nog de meeste kans door voor de plassende mol te gaan :P

Zou ik maar niet te overtuigend roepen :P. Olcay verdenk ik zelf absoluut niet, het hele seizoen al niet. Die andere 3 kunnen voor mij nog, en naast Jan dus ook Ruben waarvan ik aan het begin dacht dat hij sowieso niet de Mol was.

 

Ruben doet ook zat verdachte dingen. In afl. 7; in de trein staat hij op het tussenstuk groene dozen in Olcay’s coupé te werpen en je ziet letterlijk dat hij er één uit de trein gooit (in beeld). Op de brug is hij eigenlijk vooral in beeld met wodka drinken en een verblik dat hij niet open krijgt (ik heb ‘m niet zien werven of verven). En in de fabriek verknalt hij veel tijd met een optelsom niet goed maken (waarom zou je het mingeld niet meetellen?) en samen met Olcay in de controlroom hangen.

 

Daarnaast zoals ik al eerder zei is het met andersom denken zomaar mogelijk dat juist degene die het meeste geld pakt de Mol is. Ruben heeft in het begin veel geld gepakt en het is langzaam steeds wat minder geworden. Wie het meest heeft verdiend is juist ook waar hij zelf mee schermt als Olcay hem aanspreekt met haar verdenking op hem. Want wat opvallend is; in het biechtmoment zegt hij ‘prima als je dat denkt, dan ga jij zo naar huis’, terwijl hij tegen Olcay in het fragment juist Jan verdacht maakt. Als hij een kandidaat is, waarom gaat hij Olcay dan wijzen op dat Jan erg weinig geld pakt... dan laat je het toch lekker zo net als hij in het biechtfragment aangeeft? Je gaat Olcay dan zeker niet in de juiste richting duwen, tenzij je van de verdenking op jezelf af wilt.

 

Maar goed; Over Simone is ook al een hoop gezegd en ook Jan heeft bijzonder weinig geld gepakt, terwijl hij enorm enthousiast is...

aangepast door MarsM
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 267
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

23 minutes ago, MarsM said:

Zou ik maar niet te overtuigend roepen :P. Olcay verdenk ik zelf absoluut niet, het hele seizoen al niet. Die andere 3 kunnen voor mij nog, en naast Jan dus ook Ruben waarvan ik aan het begin dacht dat hij sowieso niet de Mol was.

 

Ruben doet ook zat verdachte dingen. In afl. 7; in de trein staat hij op het tussenstuk groene dozen in Olcay’s coupé te werpen en je ziet letterlijk dat hij er één uit de trein gooit (in beeld). Op de brug is hij eigenlijk vooral in beeld met wodka drinken en een verblik dat hij niet open krijgt (ik heb ‘m niet zien werven of verven). En in de fabriek verknalt hij veel tijd met een optelsom niet goed maken (waarom zou je het mingeld niet meetellen?) en samen met Olcay in de controlroom hangen.

 

Daarnaast zoals ik al eerder zei is het met andersom denken zomaar mogelijk dat juist degene die het meeste geld pakt de Mol is. Ruben heeft in het begin veel geld gepakt en het is langzaam steeds wat minder geworden. Wie het meest heeft verdiend is juist ook waar hij zelf mee schermt als Olcay hem aanspreekt met haar verdenking op hem. Want wat opvallend is; in het biechtmoment zegt hij ‘prima als je dat denkt, dan ga jij zo naar huis’, terwijl hij tegen Olcay in het fragment juist Jan verdacht maakt. Als hij een kandidaat is, waarom gaat hij Olcay dan wijzen op dat Jan erg weinig geld pakt... dan laat je het toch lekker zo net als hij in het biechtfragment aangeeft? Je gaat Olcay dan zeker niet in de juiste richting duwen, tenzij je van de verdenking op jezelf af wilt.

 

Maar goed; Over Simone is ook al een hoop gezegd en ook Jan heeft bijzonder weinig geld gepakt, terwijl hij enorm enthousiast is...

Leuke theoriën en zeker niet onmogelijk.

Maar als je kijkt naar het verloop van het spel en stemgedrag;

 

Ruben is niet de mol; In het dagboek van de mol staat namelijk dat de mol heeft gemold en risico's heeft genomen in de metro en Ruben is nooit in de metro geweest, maar die stond netjes naast Art te wachten totdat de eerste kandidaat terug kwam (in dit geval Loes).

Olcay kan niet de mol zijn, kijkende naar het stemgedrag van Loes; Die zat namelijk als enige volledig op Olcay en die moest naar huis.

Simone als mol zou nog kunnen (de theorie van de foto's en de plaats van de mol op de plaatsen van de afvallers op de foto's van de aflevering ervoor)

Jan als mol zou ook nog kunnen (hij staat nu bovenaan de lijst als kandidaat die het minste geld binnen heeft gehaald)

 

En dan stemgedrag:

  • Simone zit op Ruben; Als Ruben de mol is dan zou Simone niet afvallen en dus zou Olcay of Jan af moeten vallen (en dit is vrij onwaarschijnlijk gezien de hint die iemand voordat het programma begon al heeft geplaatst)
  • Olcay zit volledig op Ruben, dus als hij niet de mol is dan zou Olcay vanavond afvallen (en dit is vrij onwaarschijnlijk (zie boven))
  • Ruben zit op Simone
  • Jan spreidt op Simone en Ruben; Als hij dat blijft doen dan vliegt hij er vanavond uit 
  • Van Stine weten we niet op wie ze de laatste 2 afleveringen zat, maar ze spreidde in ieder geval op Simone en Ruben

Als de hint klopt die voordat het programma begon is geplaatst dan zou dat betekenen dat niemand nog op de goede mol zou zitten en dat zou betekenen dat het óf Jan, óf Olcay moet zijn.

En als we dan verder kijken naar de opdracht met die molcast, dan zou je verwachten dat de mol op de grond staat (kaartje met de vraag rode of witte wijn).

 

Als we dan nog een bonus moeten geven;

In de eerste aflevering van vorig jaar was de eerste opdracht (het spel met de vrijstellingen en het gehele circus daarom heen) zeer bepalend voor het verloop van de aflevering; Het moest dus wel zo zijn dat dat moest lukken. Uiteindelijk is het Thomas die zorgt dat de codes gevonden worden en dus de vrijstellingen gepakt werden.

Als we naar dit seizoen kijken; Er zitten 5 duo's in 5 landen en het komt lang niet van de grond. Het programma moet dan dusdanige zekerheid hebben dat de kandidaten tijdig door moeten hebben dat ze verspreid zijn over die 5 landen (om ook zo een mooie intro voor de leader te kunnen maken). 

En wie gaf daartoe het startschot (wie maakt daar de eerste hint/opmerking over?: Jan.

 

Zou mij niets verbazen en het zou eerlijk gezegd ook wel het beste zijn voor dit seizoen. 

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

- In het dagboek van de Mol stond ook dat de Mol langs moest lopen als iemand in het park ‘ja’ zei bij ‘wil je nu al weten wie de Mol is’. Dat bleek onjuiste info. Dus onjuistheden over een Metro beschrijven zijn ook niet ondenkbaar. Kan je echt niks definitief uit opmaken is gebleken, behalve opzettelijke misleiding met valse informatie.

- Hoe weet je dat Loes volledig op Olcay zat? Is niet bekendgemaakt, ze zat ook deels op Stine toch?

 

Daarnaast je gehele stemgedrag alinea staan ook enkele onjuistheden in, wat de beredenatie in een ander licht kan zetten;

- Simone spreidt naar eigen zeggen al vanaf het begin op Ruben en Jan.

- Als het Ruben niet is had Olcay de vorige aflevering ook al af moeten vallen.

- Ruben gaf aan vanaf het begin af Simone mee te hebben genomen in z’n test maar begint nu te twijfelen en hij verdenkt Jan ook. Hij vertelt zijn verdenking op Jan in aflevering 7 ook aan Olcay.

Jan wordt dus weldegelijk verdacht door medekandidaten. Olcay op dit moment voor zover bekend niet.

 

Jan hing met de opdracht met de wijnkaartjes in de lucht aan een deltavlieger, dus hij heeft dat dan ook met zekerheid niet gedaan? Dat kaartje was van Ruben en Loes gaf deze info aan Ruben door. Olcay stond ook op de grond, dus die mogelijkheid blijft ook open.

 

Je beredeneert van uit een 0-punt naar een eindconclusie waar 1 mogelijkheid overblijf, zonder ervanuit te gaan dat halverwege misschien een denkfoutje kan zitten (bijvoorbeeld dat er bullshit in het dagboek van de Mol staat). Overigens vind ik het ook wel grappig om te lezen dat je ‘Jan gaf het startpunt voor die landen’ als hint aangeeft; ik heb na aflevering 1 zeker een uur zitten debatteren dat ik de zin ‘waar ben je in Kiev?’ geen normale spreektaal vond, alsof het woord Kiev bewust door Jan werd genoemd. Daar was je het totáál niet mee eens. :') En als het wél toeval is dat hij Kiev noemde ging Ruben er wel heel gretig op in :')

 

Ze kunnen het eigenlijk gewoon alle 4 nog zijn met voor alle 4 meer dan genoeg argumentatie / redenatie. Het is puur onderbuikgevoel waar je echt voor gaat of niet voor gaat, maar met zekerheid kan je het niet zeggen. Mijn gevoel zegt Olcay niet, omdat het heel slecht zou zijn met dat plassen enzo. Wil niet zeggen dat de conclusie niet ook gewoon slecht kan zijn :P.

aangepast door MarsM
Link naar bericht
Delen op andere sites
23 minutes ago, MarsM said:

Je beredeneert van uit een 0-punt naar een eindconclusie waar 1 mogelijkheid overblijf, zonder ervanuit te gaan dat halverwege misschien een denkfoutje kan zitten (bijvoorbeeld dat er bullshit in het dagboek van de Mol staat). Overigens vind ik het ook wel grappig om te lezen dat je ‘Jan gaf het startpunt voor die landen’ als hint aangeeft; ik heb na aflevering 1 zeker een uur zitten debatteren dat ik de zin ‘waar ben je in Kiev?’ geen normale spreektaal vond, alsof het woord Kiev bewust door Jan werd genoemd. Daar was je het totáál niet mee eens. :') En als het wél toeval is dat hij Kiev noemde ging Ruben er wel heel gretig op in :')

Nee, en nog steeds niet :P

Als jij als persoon in Kiev bent en ervan uit gaat dat iedereen daar is dan is het een hele normale vraagstelling als je vraagt aan een ander waar in Kiev de ander is.

En hij zegt niet "waar ben je in Kiev", maar "Waar in Kiev je bent"

 

Link naar bericht
Delen op andere sites
54 minuten geleden, RM zei:

Nee, en nog steeds niet :P

Als jij als persoon in Kiev bent en ervan uit gaat dat iedereen daar is dan is het een hele normale vraagstelling als je vraagt aan een ander waar in Kiev de ander is.

En hij zegt niet "waar ben je in Kiev", maar "Waar in Kiev je bent"

 

In die scène geeft Ruben aan dat die ijzertjes op de landkaart plekken aanwijzen, maar dat hij de locaties niet weet (daar begint Ruben dus over icm de LANDkaart). Nadat Jan in, volgens jou doodgewone spreektaal, Kiev noemt haakt Ruben daar enorm op in (Olcay viel het geeneens op).

 

En nee, je geeft het eigenlijk zelf al aan; als je er vanuit gaat dat iedereen op dezelfde plek is, is het juist helemaal geen normale vraagstelling maar een nutteloze toevoeging. Als je met een groepje afspreekt in Amsterdam en je wil een trefpunt afspreken ga je ook niet bellen om te vragen ‘Waar in Amsterdam ben je nu?’. Dat is in spreektaal een ongewone / onnodige toevoeging als je er beiden bent. Dan vraag je ‘Waar ben je nu?’ of ‘Wanneer ben je er?’. Je zegt het eerder als je informeert naar iemand die ergens anders is dan jij bent, bijv als je weet dat iemand rondreist in Frankrijk; ‘Waar in Frankrijk ben je nu?’.

 

En zelfs als je dat niet vindt, prima (al heb ik het jou ook nooit zo horen zeggen :+), maar dan kan het nog steeds net zo goed zijn dat Ruben die vraag / het onderwerp uitlokte. Doordat hij erover begon zou het sowieso uitgekomen zijn, los van Jan’s manier van vragen. Ik vind Jan dus eerder verdacht om de wijze waarop hij het inbrengt, dan dát hij het inbrengt.

aangepast door MarsM
Link naar bericht
Delen op andere sites



Sorry samba-boy, ik weet hoe dit voelt... :P

 

Ik heb uiteindelijk toch maar voor Simone als afvaller gekozen, vanwege de timing van die groepsfoto hint.

 

Ruben is de Mol.

2 kokers eenvoudig gemist, car-aoke ging belabberd (alles werd uitgebeeld met die hand op z'n hart) en koortje 2 had hij 'niet goed gehoord' (come on, dat is het enige dat hij moest doen).

 

Link naar bericht
Delen op andere sites
6 minuten geleden, RM zei:

En de standen zijn bijgewerkt

 

 

  Toon verborgen inhoud

 

 


Ik ben ook bang dat Ruben de mol is, maar voor de pool zou het natuurlijk het best zijn als het Jan is
 

 

 



"10 uur geleden, RM zei:

Maar hij is het niet ;)

Ik denk nu wel vrij zeker te weten dat Jan het is"

 

Wel, dat is een interessante wending mijn beste Watson :7

 

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 hour ago, MarsM said:

 

  Hide contents

 

 


"10 uur geleden, RM zei:

Maar hij is het niet ;)

Ik denk nu wel vrij zeker te weten dat Jan het is"

 

Wel, dat is een interessante wending mijn beste Watson :7

 
 

 

 

 



No shit Sherlock :P!

sherlock.png.7365d63ec3a6b25caf610d2e0d10231b.png

 

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden, MarsM zei:

 

  Verberg inhoud

 

 


Sorry samba-boy, ik weet hoe dit voelt... :P

 

Ik heb uiteindelijk toch maar voor Simone als afvaller gekozen, vanwege de timing van die groepsfoto hint.

 

Ruben is de Mol.

2 kokers eenvoudig gemist, car-aoke ging belabberd (alles werd uitgebeeld met die hand op z'n hart) en koortje 2 had hij 'niet goed gehoord' (come on, dat is het enige dat hij moest doen).

 
 

 

 

Ik heb even alle posts hiervoor genegeerd en reageer op de volgende, bovenstaande.

 

Gawd-fur-domme. Precies wat je zegt, de timing van die groepsfoto-hint kwam te vroeg en dat is hetgene wat ik tot vanavond gedacht heb; dat is vanuit de AVROTROS bij die vlog-molloten gekomen en perfect geregisseerd. De reden dat ik tóch op Simone ging, is omdat ik me de kapitein van de tunnel voelde. Ik ging met trots ten onder, wetende dat mijn deelname aan deze poule hiermee zou klappen.



 

Maar trots voel ik me helemaal niet. Ik lag op de bank te rollebollen met mijn vriendin en de Mol stond op de achtergrond aan: het boeide me namelijk echt geen ene fuck meer. En toen ik hoorde en zag en dat Simone rood kreeg, voelde ik me oprecht verneukt door de makers. Heb ik hier zoveel woorden en denkwerk in gestoken? Olcay is de mol, en de slechtste mol mogelijk. Omdat "ze haar mede-kandidaten allemaal zo aardig vond en het toch wel zo'n hoog mogelijk prijzenbedrag gunde", waardoor ze zich minder mollend opstelde. Maar face it, dit seizoen had het nodig van de Jochems.

 

Echt, dit seizoen is afschuwelijk en Ron Boszhard is blij dat hij dit incapabele zootje zo snel mogelijk mocht verlaten. Volgende week ga ik in Amsterdam staan met het bord: DE REGIE IS DE MOL. Fucking eikelbijters, geef me gewoon een goed programma en speel het zelf niet smerig.

 

Zo.

Link naar bericht
Delen op andere sites
 

 


Ik ben er inmiddels ook echt wel heilig van overtuigd dat tijdens de opnames verborgen hints worden gepland en kandidaten wordt gevraagd specifiek aansluitend gedrag voor de camera te vertonen. Na verschillende 'toevallige' Stine situaties en nu deze Simone groepsfoto hint is het wel duidelijk dat de makers zelf bijsturen en deze info naar de social kanaaltjes van de Molloten lekken... de timing waarmee dit ineens groots opspeelde is gewoon té ongeloofwaardig.

 Jammer dus dat het niet gewoon 'puur' meer kan worden gespeeld en het blijkbaar nodig is om 'fake hints' via social in de omloop te brengen.

 

En ik mag echt hópen dat p(l)aspop Olcay Gulsen niet de Mol is. Ik blijf ook gewoon tot het bittere eind volhouden dat dát scenario zich niet gaat voltrekken. Dat zou echt the worst ever zijn. :r

Dat de regie die 2 minkokertjes bijvoorbeeld al in elkaar hadden gedraaid. Of nee erger nog, dat ze dan ook de verborgen hints presenteren; in afl 1 waren de coördinaten ‘M 18’ Maar... wacht eens? ‘M olcaygulsen’. Dat meeeen je niet; O en L zijn de 1e en 8e letter uit haar naam? Er staat dan MOL!! Wooow! *O*(ik zie Chris Zegers alweer stuiteren :'))

aangepast door MarsM
Link naar bericht
Delen op andere sites
13 uur geleden, RM zei:

En de standen zijn bijgewerkt

 

 

  Toon verborgen inhoud

 

 

 


Ik ben ook bang dat Ruben de mol is, maar voor de pool zou het natuurlijk het best zijn als het Jan is
 

 

 

 

 

Spoiler

Hoezo? Heb ik dan gewonnen :P?

 

Ik denk trouwens ook al een paar weken dat het Ruben is, maar zo laat switchen heeft weinig zin meer.

 

Link naar bericht
Delen op andere sites
27 minuten geleden, TMP zei:

 

 

  Toon verborgen inhoud

Hoezo? Heb ik dan gewonnen :P?

 

Ik denk trouwens ook al een paar weken dat het Ruben is, maar zo laat switchen heeft weinig zin meer.

 

 

 


Dan heb je inderdaad wel écht een pooldeelnemer die 10x de juiste Mol heeft voorspeld (dat zegt nog niks over winnen... :P). En Jan heeft gewoon het minste geld gepakt / is het minst betrokken geweest bij geld verdienen van de resterende kandidaten, wat toch de kerntaak van de Mol is ;)

 

Maar ... met de opzet van de pool had dat juist echt wel zin gehad hoor. ‘Als’ het Ruben is zou je op dat moment de enige zijn geweest die zo had ingezet én je had de winnaar / verliezer kolom dan ook nog op Jan kunnen inzetten. Als Jan nu de winnaar / verliezer wordt pies je dubbel naast de pot. En anders had je ook altijd (net als in het echte spel) op Jan en Ruben kunnen spreiden, ipv all-in gaan.

 

Overigens ik ben zelf niet 100% overtuigd van Ruben; ik heb puur voor de pool zo ingezet, omdat dat de enige optie is waarmee ik zelf nog kan winnen (bij Jan sta jij er zeer royaal voor en bij Olcay hebben RM en Ross een flinke voorsprong).

 
 

 

aangepast door MarsM
Link naar bericht
Delen op andere sites

Gezien het feit dat de regie nu expliciet aan geeft dat 3 kandidaten op Ruben zitten, acht ik de kans juist des te groter dat hij niet NIET is. Bijna nooit laat de regie de aflevering voor de finale toe dat je precies weet wie heeft gestemd op wat als dat ook daadwerkelijk de mol is. Als Ruben inderdaad de mol is en alle kandidaten weten dat al een tijdje, weet de regie dat altijd extreem goed te verbergen. Terwijl er nu al tot 2 keer toe van die gesprekjes in beeld zijn gebracht (o.a. tussen Olcay en Ruben) waarin ook al expliciet werd gezegd dat Ruben zoveel verdacht werd.



 

De regie zou de regie niet zijn als ze, indien Ruben de mol NIET is, dit even flink misbruiken om iedereen op het verkeerde spoor te zetten.

 

Dat zou tevens betekenen dat Ruben waarschijnlijk als enige op de juiste mol zit. ;) 

 

Maar goed, je kunt tig theorieën op de huidige situatie los laten, iedereen kan in feite nog de bol zijn. :P 

Link naar bericht
Delen op andere sites
3 minuten geleden, Hinse zei:

 

  Verberg inhoud

Gezien het feit dat de regie nu expliciet aan geeft dat 3 kandidaten op Ruben zitten, acht ik de kans juist des te groter dat hij niet NIET is. Bijna nooit laat de regie de aflevering voor de finale toe dat je precies weet wie heeft gestemd op wat als dat ook daadwerkelijk de mol is. Als Ruben inderdaad de mol is en alle kandidaten weten dat al een tijdje, weet de regie dat altijd extreem goed te verbergen. Terwijl er nu al tot 2 keer toe van die gesprekjes in beeld zijn gebracht (o.a. tussen Olcay en Ruben) waarin ook al expliciet werd gezegd dat Ruben zoveel verdacht werd.

 


 

De regie zou de regie niet zijn als ze, indien Ruben de mol NIET is, dit even flink misbruiken om iedereen op het verkeerde spoor te zetten.

 

Dat zou tevens betekenen dat Ruben waarschijnlijk als enige op de juiste mol zit. ;) 

 

Maar goed, je kunt tig theorieën op de huidige situatie los laten, iedereen kan in feite nog de bol zijn. :P 

 

 



Dat ben ik helemaal met je eens. Alleen...

 

Aangezien Ruben aangaf Olcay absoluut niet te verdenken én hij op Jan inzet zou het dus Jan moeten zijn.

 

Máár Olcay gaat all-in op Ruben, dus zou dan al 2x achter elkaar helemaal mis moeten zitten. Toch haalt ze de finale. Dat is vreemd aangezien Simone heel lang spreidde op Ruben en Jan en toch eruit vliegt. Dat strookt niet met elkaar.

 

Enige scenario dat dan echt past is dat Olcay de Mol is en iedereen er gewoon naast zit. Dan heeft Simone bittere pech gehad t.o.v. Jan en Ruben ;)

 

Link naar bericht
Delen op andere sites
12 uur geleden, MarsM zei:

 

  Verberg inhoud

 

 


Dat ben ik helemaal met je eens. Alleen...

 

Aangezien Ruben aangaf Olcay absoluut niet te verdenken én hij op Jan inzet zou het dus Jan moeten zijn.

 

Máár Olcay gaat all-in op Ruben, dus zou dan al 2x achter elkaar helemaal mis moeten zitten. Toch haalt ze de finale. Dat is vreemd aangezien Simone heel lang spreidde op Ruben en Jan en toch eruit vliegt. Dat strookt niet met elkaar.

 

Enige scenario dat dan echt past is dat Olcay de Mol is en iedereen er gewoon naast zit. Dan heeft Simone bittere pech gehad t.o.v. Jan en Ruben ;)

 
 

 

 

Hoe vaak hebben we alleen niet gezien dat de kandidaten (met name bij de laatste afleveringen) gewoon andere personen riepen dan ze daadwerkelijk op zaten? Volgens mij krijgen ze van de regie vaak opdracht om maar uit hun nek te zwammen of te mollen als ze voor het zwarte scherm solo in de camera hun verhaal doen. Ik kan me van eerdere seizoen ook heugen dat men heel geheimzinnig zat te doen over wie de mol was maar dat iedereen het al afleveringen lang wist. Gewoon bliksemafleiders dus.



 

Dus je verhaal is wel consistent, maar met de gevaarlijke aanname dat men netjes de waarheid vertelt over op wie ze zitten.

Link naar bericht
Delen op andere sites
7 uur geleden, Hinse zei:

 

  Toon verborgen inhoud

Hoe vaak hebben we alleen niet gezien dat de kandidaten (met name bij de laatste afleveringen) gewoon andere personen riepen dan ze daadwerkelijk op zaten? Volgens mij krijgen ze van de regie vaak opdracht om maar uit hun nek te zwammen of te mollen als ze voor het zwarte scherm solo in de camera hun verhaal doen. Ik kan me van eerdere seizoen ook heugen dat men heel geheimzinnig zat te doen over wie de mol was maar dat iedereen het al afleveringen lang wist. Gewoon bliksemafleiders dus.

 


 

Dus je verhaal is wel consistent, maar met de gevaarlijke aanname dat men netjes de waarheid vertelt over op wie ze zitten.
 

 

 

 

 

 


Ik weet wel zeker dat ze zwammen en de regie zwaar stuurt. Anders zou je nu niet in een situatie zitten waarin je het niet 'kan' weten, omdat ze zoals ieder jaar elkaar weer perfect in een driehoekje verdenken. Wat de kandidaten zeggen en hoe er wordt gestemd komt totaal niet overeen met de situatie en de laatste afvallers. Er hadden andere afvallers moeten zijn of het stemgedrag is anders. Of .... de regie is met Ruben voor de verandering eens wél eerlijk.

 

Dat maakt met name dit seizoen zo ontzettend slecht; het wordt niet zuiver gespeeld. De biechtmomenten en verdenkingen zijn fake en er zijn hints geplant waar kandidaten fake hun gedrag op aanpassen (die ook op de juiste momenten op social kanalen opduiken). Werkelijk alles lijkt dit keer wel gecoördineerd, waar het voorheen hooguit bleef bij selectief beelden tonen. Je moet als kijker 100% ervan uit kunnen gaan dat wat je ziet echt/eerlijk is en niet bewust opgezet, anders heeft meezoeken of hints uitpluizen geen enkele zin.

 

Conclusie;

- Wellicht is het toch Ruben en gooien ze het zó sterk in je gezicht dat je gaat twijfelen. Zou qua stemgedrag en verdenkingen die wij te zien krijgen wel het best kloppen, maar een slechte Mol want alle kandidaten (zelfs de laatste paar afvallers terug tot Stine aan toe) zaten al zeer vroeg volledig op hem. Het zeer ongemakkelijke moment waarbij Olcay Jan omhelsde na de finaleplek en ze zich toen bedachten "Oh ja... Ruben de Mol staat ook nog naast ons met een 'finaleplek'. Laten we hem er ook maar bij betrekken", leek opzich wel weer een oprecht beeld van hoe de rollen / verdenkingen lagen. Ruben stond er wel héél hulpeloos betrapt en in zijn eentje naast :P.

- Jan zou de beste Mol zijn, maar er klopt dan geen hout van wat wij qua beelden, verdenkingen en afvallers te zien krijgen (dan had Olcay rood moeten hebben). Wel weer aannemelijk voor hoe de regie te werk gaat.

- Of, worst case scenario, het is Olcay wat qua verdenkingen maar vaag kan kloppen (alleen tegenovergesteld aan Ruben dat werkelijk niemand haar verdenkt). Het niveau van mollen zou hiermee wel naar dramatische dieptes afdalen.

 

Toch is het allemaal jammer hoe het programma in rap tempo daalt in mijn waardering :|Y

 
 

 

aangepast door MarsM
Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uur geleden, djkoelkast zei:

Die finale heeft juist een heleboel doorspoelmomenten, alles in het Vondelpark kun je direct skippen.

Nou leuk dat je het zo zegt dus, want onder 'de finale' wordt niet de liveshow maar aflevering 9 bedoeld: de laatste reguliere uitzending met de finalisten ;)

 

Ik versta onder de finale ook de letterlijke ontknoping, maar ben al door meerdere personen er op gewezen dat het 'zo niet zit' :')

Link naar bericht
Delen op andere sites
Zojuist, MarsM zei:

Nou leuk dat je het zo zegt dus, want onder 'de finale' wordt niet de liveshow maar aflevering 9 bedoeld: de laatste reguliere uitzending met de finalisten ;)

 

Ik versta onder de finale ook de letterlijke ontknoping, maar ben al door meerdere personen er op gewezen dat het 'zo niet zit' :')

Dus je kunt in de bioscoop wel de laatste uitzending zien, maar niet de ontknoping, tof hoor :') 

Link naar bericht
Delen op andere sites
7 minuten geleden, djkoelkast zei:

Dus je kunt in de bioscoop wel de laatste uitzending zien, maar niet de ontknoping, tof hoor :') 

Nee, lijkt er op van niet. Die kunnen ze natuurlijk niet live streamen in een bioscoop _O- maar wel lekker verwarrend dus. Vorig jaar heette aflevering 10 juist 'Finale'. :')

 

Ja ik zie het ook niet hoor, aflevering 9 is over het algemeen de saaiste omdat er vaak nog maar 1 spel is en de overige drie kwartier worden opgevuld met sfeerbeelden, flashbacks en optutten en frutten.

aangepast door MarsM
Link naar bericht
Delen op andere sites

Morgenavond komt alweer aflevering 9.

Vergeet niet om je inzending tijdig door te geven ;)

 

Die inzending is overigens nu op een iets andere manier in te vullen.

De finalisten zijn namelijk allemaal bekend en daarom wordt de invulling voor aflevering 9 en aflevering 10 als volgt;

 

Aflevering 9

  • Iedereen geeft zijn mol, winnaar en verliezer door
  • De afvaller hoeft niet meer te worden doorgegeven, die is immers bekend
  • Iedereen verdeelt 10 jokers over de 3 kandidaten. Deze jokers zijn in principe verzilverd ALS ze in aflevering 9 nog niet bekend maken wie de winnaar/verliezer is van dit seizoen. Mocht de winnaar afvallen dan zijn de jokers verzilverd, maar mochten er jokers ingezet zijn op de verliezer dan ben je de jokers kwijt

Aflevering 10

  • Afhankelijk van aflevering 9 geeft iedereen zijn mol, winnaar en verliezer door. Als er in aflevering 9 bekend wordt gemaakt wie de winnaar of verliezer van dit seizoen is dan kunnen daarvoor in aflevering 10 geen punten meer verdiend worden
  • Iedereen zet 10 jokers in op de 3 (of 2) kandidaten. De jokers worden verzilverd als deze zijn ingezet op de uiteindelijke mol van dit seizoen

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Is ook voor het eerst dat de 2 laatste overgebleven kandidaten nu net zoveel weten als de kijker thuis. Maakte het wel een beetje een finale die wat lafjes overkwam; in plaats van met z'n drieën op een rij op een bijzondere / typerende locatie van het gastland tegenover Art met een afsluitende speech, nu gescheiden op hotelkamers met Art op een tv-scherm. Dat miste wel echt dat speciale gevoel ...

 

En de verdenkingen waren zelden zó verdeeld. Ook in landelijke polls ligt het echt op ca 33% verdenking per finalist. Ben benieuwd wat we nog aan Molacties te zien krijgen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
12 uur geleden, RM zei:

De OP is inmiddels bijgewerkt.

Ik heb nog steeds dat ik nu de mol niet met zekerheid aan kan wijzen...

Dit is echt een bizar seizoen.

Ik heb het idee dat men meerdere versies van montages klaar had staan en naar gelang de meningen van mensen een bepaalde kant op ging dat ze dan de Stine-edit gingen draaien en vervolgens de Simonehints de wereld in hielpen. Samba-boy heeft helemaal gelijk: DE REGIE IS DE MOL.

 

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden, djkoelkast zei:

Ik heb het idee dat men meerdere versies van montages klaar had staan en naar gelang de meningen van mensen een bepaalde kant op ging dat ze dan de Stine-edit gingen draaien en vervolgens de Simonehints de wereld in hielpen. Samba-boy heeft helemaal gelijk: DE REGIE IS DE MOL.

 

Dat roep ik al weken, ik heb juist op Simone als afvaller ingezet vanwege de timing van die foto hint. En de geplante hints met aansluitend gedrag van Stine is 100% fake / doorgestoken kaart.

 

Zoals de finalisten zich nu gedragen is ook te fake voor woorden. Los van hoe ze monteren moeten ze ook wel montagemateriaal hebben en is het wel heel toevallig hoeveel opmerkelijke dingen ze alle 3 in gelijke mate doen (niet weten hoe een auto werkt, bordjes omver rijden, tussen pilonnen door rijden terwijl de vraag alleen was óf dat kon met die auto, wegrijden met puzzelstukken op de motorkap, een puzzelstuk niet zien en vergeten, overal tijdrekken m.n. Jan die overal als eerste is maar toch als laatste klaar is of alsnog te laat komt, telefoons waarvan de batterij leeg is, Olcay die bij de eindtest traag en op slippers loopt en als enige geen geld pakt als extra verdenking voor de kijker omdat Jan en Ruben elkaar verdenken, Jan die overdreven in beeld 30x aangeeft hoe verdacht Ruben is, enzovoorts.

 

Alle 3 uiteindelijk precies even verdacht en hun gedrag sluit als een gouden muiltje aan op de montage. Vrijwel onmogelijk toevallig, dus opgezet show'tje. :|Y

aangepast door MarsM
Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden, MarsM zei:

Dat roep ik al weken, ik heb juist op Simone als afvaller ingezet vanwege de timing van die foto hint. En de geplante hints met aansluitend gedrag van Stine is 100% fake / doorgestoken kaart.

 

Zoals de finalisten zich nu gedragen is ook te fake voor woorden. Los van hoe ze monteren moeten ze ook wel montagemateriaal hebben en is het wel heel toevallig hoeveel opmerkelijke dingen ze alle 3 in gelijke mate doen (niet weten hoe een auto werkt, bordjes omver rijden, tussen pilonnen door rijden terwijl de vraag alleen was óf dat kon met die auto, wegrijden met puzzelstukken op de motorkap, een puzzelstuk niet zien en vergeten, overal tijdrekken m.n. Jan die overal als eerste is maar toch als laatste klaar is of alsnog te laat komt, telefoons waarvan de batterij leeg is, Olcay die bij de eindtest traag en op slippers loopt en als enige geen geld pakt als extra verdenking voor de kijker omdat Jan en Ruben elkaar verdenken, Jan die overdreven in beeld 30x aangeeft hoe verdacht Ruben is, enzovoorts.

 

Alle 3 uiteindelijk precies even verdacht en hun gedrag sluit als een gouden muiltje aan op de montage. Vrijwel onmogelijk toevallig, dus opgezet show'tje. :|Y

 

En zo zien we de laatste jaren de Mol verloederen. Van waardeloze mollen tot het uiterste gaan in de montage.

Het laatste toffe BN'er-seizoen vond ik dat seizoen in Japan.

Link naar bericht
Delen op andere sites
45 minuten geleden, djkoelkast zei:

 

En zo zien we de laatste jaren de Mol verloederen. Van waardeloze mollen tot het uiterste gaan in de montage.

Het laatste toffe BN'er-seizoen vond ik dat seizoen in Japan.

Klopt, maar dit jaar is het wel extréém. Zo erg als dit qua montage en fake-gehalte hebben we nog niet meegemaakt.

Link naar bericht
Delen op andere sites
gepost (aangepast)
4 hours ago, TMP said:

Zijn er echt nog jokers ingezet op Simone bij aflevering 9 of is dat een foutje in de OP?

Dat is een foutje in de OP :P

Er zijn jokers ingezet op Ruben, maar ik zat er kennelijk een kolom naast.

 

Ga ik aanpassen zodra ik daar tijd voor heb.

 

EDIT: Hersteld

aangepast door RM
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben er nog niet over uit of ik mee zou doen aan een Vlaamse pool, voornamelijk omdat dit NL-seizoen écht de lol voor mij eruit gehaald heeft.

 

In other news, ik zat net wat in mijn opnames van het afgelopen seizoen te struinen en kwam de volgende beschrijving tegen bij een random documentaire die ik ooit heb opgenomen. 

Quote

Dus ik ben...er nog
Documentaire. Een jaar geleden wordt een filosofe door een auto aangereden en de lucht in geslingerd. Het ongeluk is een schok. Wat als dit het einde was geweest? De klap zet haar stil en dwingt haar om na te denken over de vraag of ze iets wil veranderen, maar ook of dat mogelijk is. We kijken allemaal graag naar andere mensen die een grote verandering in hun leven aangaan. En ondanks of juist door het vaak stranden van de rooskleurige idealen zijn programma's als Ik Vertrek populair. Is dat omdat het aanschouwen van dat geploeter, en soms letterlijk instorten van nieuwe levenswegen, de innerlijke stem sust die zegt dat je je eigen bestaan een wending kunt geven? Waarom is de keuze om een echte wezenlijke verandering te maken in je leven voor de meesten toch zo moeilijk? Met onder anderen auteur Jules Evans, die een boek schreef over zijn bijna-doodervaring.

 

Vond ik een interessant verhaal, dus documentaire opgenomen. ...Bleek te gaan om Stine. :') Weten we ook meteen waarom die zo debiel deed het afgelopen seiz~ Okee die opmerking kan ik eigenlijk echt niet maken hè _O- 

aangepast door samba-boy
Link naar bericht
Delen op andere sites

Jep, Stine is in het verleden aangereden.

Dat is ook de reden dat zo'n beetje half Nederland op haar zat met de titel van aflevering 3 (kreupelstraat).

En uiteraard niet alleen hier om, maar ook om het schaakbord, de verwijzingen naar haar tweelingzus, de verwijzingen naar haar boeken die ze schreef, het dagboek van de mol en ga zo maar door...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Open inzending:

 

Mijn mol is Olcay.

Mijn winnaar is Jan.

Mijn verliezer is Ruben.

En de jokers gaan alle tien op Olcay (Het gevoel bij dat weggeven van de zwarte vrijstelling is bij mij te sterk).

 

Ik ga Kamikazestyle ten onder als ik mis zit; is de mol toch Ruben, dan haat ik écht die regie. En ik ga NU naar Amsterdam.

Link naar bericht
Delen op andere sites
3 hours ago, samba-boy said:

Open inzending:

 

Mijn mol is Olcay.

Mijn winnaar is Jan.

Mijn verliezer is Ruben.

En de jokers gaan alle tien op Olcay (Het gevoel bij dat weggeven van de zwarte vrijstelling is bij mij te sterk).

 

Ik ga Kamikazestyle ten onder als ik mis zit; is de mol toch Ruben, dan haat ik écht die regie. En ik ga NU naar Amsterdam.

Ik ben het compleet vergeten deze week, maar ik had het zelfde ingevuld. O}

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het maakt voor de eindstand niet meer uit ;)

Ik neem het wel mee (en die van Hinse dan ook maar :P).

 

Ik ga de standen nu verwerken, dus mocht je nog niet weten wie de mol is en de aflevering nog terug moeten kijken, pas dan op voor de spoilers!

Link naar bericht
Delen op andere sites
gepost (aangepast)

De uitslag is inmiddels gepubliceerd, bedankt voor jullie deelname!

Ik ga geen spoilers meer gebruiken, gezien de uitslag toch al overal te lezen is.

Wil je het nog niet weten, stop dan hier met lezen.

 

Een paar leuke weetjes;

  • TMP is de enige deelnemer die 10x(!) op de juiste mol heeft ingezet en wint daarmee zeer terecht de pool dit jaar 8-)
  • Ross heeft helaas als enige 0,0 punten gescoord in het tweede onderdeel (wekelijks inzetten op mol, winnaar, verliezer en afvaller) en daarmee eindigt hij wederom weer op de laatste plaats in de pool; Is ook een knappe prestatie :Y)
  • Naast de inmiddels traditionele laatste plaats voor Ross eindigt de poolkampioen van vorig jaar, djkoelkast, helaas dit jaar als hekkensluiter; Volgend jaar weer meer geluk? :P
  • Dit jaar heeft niemand zijn 100 jokers veilig weten te stellen (Stine en regie, dank daarvoor :N)
  • Hinse heeft net als vorig jaar met Thomas wederom in aflevering 1 in zijn blinde gok de juiste mol aangewezen en is er daarna van afgestapt; Wellicht volgend jaar niet meer switchen na je eerste ingeving *)?
  • MarsM had van de 6 mogelijke eindscenario's 5x kans op het winnen van een award; De enige uitslag waarop hij geen award zou winnen is het scenario zoals het uiteindelijk is geworden *(*
  • RM heeft net als vorig jaar het gehele seizoen bovenaan gestaan en zakt ook voor de tweede keer uit de top 2 |:(
  • samba-boy dacht dat voor hem het seizoen verloren was, nadat hij zijn mol zag vertrekken, maar wonder boven wonder pakt hij toch net als vorig jaar de runner-up (gefeliciteerd!) O}

 

TMP en samba-boy; Gefeliciteerd ^O^!!

 

De awards moet ik nog maken, maar die zal ik zsm posten als ik die heb.

 

aangepast door RM
Link naar bericht
Delen op andere sites

Wauw :D _O- Ik heb Amsterdam niet meer bereikt doordat alles enorm uitliep, ik zag wel iemand op de buis met een spandoek 'Jean-Marc was eigenlijk de mol', dat vond ik waar mogelijk nog briljanter _O-

 

Maar damn, ik ben echt NAT gegaan met die finale-voorspelling. Het ergste is dat ik om 8 uur een appje stuurde naar een vriendin die ik vorig jaar per ongeluk gespoilerd had met het nieuws dat Thomas de mol was. Die appte ik vervolgens 'Wauw heb je het ook al gezien? Jan is dus de mol!' _O-

 

Ik weet nog niet hoe ik haar dat morgen ga uitleggen. :') RM, ik ben wat lui om alles te berekenen maar eerlijke vraag, als ik de voorspelling voor de finale wel goed had gehad (of in hoeverre had ik 'm goed moeten hebben?), was er dan een kans geweest om TMP te verslaan?

 

Aanvulling: About afgelopen seizoen... Op de echt veel te extreme vorm van overmontage na (ik bedoel, kom op, naast het pushen van Stine en Simone tenslotte nog eens die shots van Jan die langsliep die onmogelijk in die specifieke uitzending gebruikt konden zijn, hoe smerig wil je het hebben :')) en een wanstaltige casting (iets waarvan ik het zowaar met Olcay eens was  _O-), vond en vind ik Jan Versteegh wel echt een briljante mol. Gewoon no shame, biechten buiten de biechtruimte, één keer zelfs RECHTSTREEKS TEGEN STINE :')_O_

 

Toegegeven, hij heeft vaak ook rare mol-onwaardige capriolen uitgehaald. Onnodig geld binnengebracht bij Car-aoke is één ding, maar hij HAD DE FUCKING POT AAN HET EIND! MAANDENLANG! Als hij daar in de studio nog minimaal een honderdje verscheurd had, dan was hij in mijn ogen de ultieme mol geweest; noem me maar een eikel, maar it's all in the game :P Toch, er zat echt iets lekker glad en glibberigs aan al zijn molstreken. En allemaal onder het kopje 'zo fanatiek'. Er had nog meer uit de pot gekund, maar met zo'n incapabel zootje had hij het gelukkig toch niet al te lastig en kon hij doen wat hij bij elke opdracht wel leek te doen; "Even zen, relaxen" _O- 

 

Zo, tot zover mijn mini-analyse. Conclusie: Matige slotaflevering (Dat publiek blijft een afknapper en veel teveel resumé van wat we allang gezien hebben), belabberde onthulling (Olcay die constant door Art's monoloog brabbelde was fucking irritant :r), maar Olcay als de loser is best wel een voldoening op zichzelf. Zelfs al was mijn voorspelling voor de finale er niet gebaat bij. ^_^

aangepast door samba-boy
Link naar bericht
Delen op andere sites

Uiteindelijk is dit inderdaad echt met recht (naar mijn mening) de beste Mol van de afgelopen 10 jaar. Hoeveel bijna ontelbare ontzettende risico's hij nam op eigen initiatief en de brutaliteit waarmee dat ging is echt prijzenswaardig;

- Door de telefoon tegen Stine zeggen dat het mooi is dat het weer misging en ze geen 1500 hadden.

- Lampjes verstoppen terwijl Olcay hem gewoon kon zien op de camera.

- Vrij hard roepen 'ik ga lekker helemaal niks doen!', terwijl Ruben ongeveer een meter voor hem liep.

- Onder de ogen van Loes in de woordzoeker het woord Mol met 3x een 'M' verven.

- Giga risico in dat park waar Ruben hem dus op een haar zag lopen.

- Constant gekke bekken trekken wat iedereen had kunnen zien.

 

En dan de enorm sluwe wijze waarmee hij fanatiek het voortouw nam (o.a. de graafmachines waar iedereen blind naar hem luisterde) en iedereen consequent op z'n lazer gaf die het niet goed deed. En ondertussen haalde hij zelf in totaal  'maar' 975 euro binnen zonder dat iemand hem ook maar durfde te verdenken; hij maakte een bende in de trein en gooide dozen weg, in het hotel werd juist hij bevrijd en kon hij lekker luieren en geld verscheuren, bij de brug heeft hij geen kwast vastgehad maar oh wat was hij goed bezig de hele tijd. Uitzonderlijk goed gespeeld.

 

En daarmee moet ik ook zeggen dat het juist zó verrekte jammer is dat de regie het alsnog zo ontzettend kapot moet monteren en bewust hints moet planten die naar Mollotenvlogs worden gelekt. Dat was zeker door Jan's bijdrage totaal onnodig geweest. De 'verborgen hints' waren lachwekkend slecht; lijkt er zelfs op dat ze er een paar hebben bijgeplaatst die van Mollotensites afkomen :') (het schaakbord D1 waar de koningin verkeerd stond bleek tóch ook een hint; het coördinatenvakje Kiev op die kaart waar de Mol startte. Really, come on...).

 

Wat betreft de Pool hebben we een absolute kampioen! TMP heeft gewoon 10x de juiste Mol! (Ondanks dat je er helemaal geen geloof in had, toch briljant dat je niet bent geswitcht :D). En ook nog eens vanaf aflevering 5 Ruben als winnaar aangewezen (Ruben's kolom werd maar door weinig mensen gevuld :P).

En samba-boy; nee ;). Bij de 2 'Jan is de Mol' scenario's had TMP in beiden gevallen ruim gewonnen, wát anderen ook hadden ingezet ;). (de laatste ronde levert ook nog maar 1 punt op per vraag he ;))

aangepast door MarsM
Link naar bericht
Delen op andere sites
gepost (aangepast)
9 hours ago, samba-boy said:

Ik weet nog niet hoe ik haar dat morgen ga uitleggen. :') RM, ik ben wat lui om alles te berekenen maar eerlijke vraag, als ik de voorspelling voor de finale wel goed had gehad (of in hoeverre had ik 'm goed moeten hebben?), was er dan een kans geweest om TMP te verslaan?

Kort gezegd, Nee;

TMP was al 100% zeker van de overwinning bij deze mol.

Voor dit scenario heb je 0 punten verdiend en stel dat je in de laatste aflevering wel alles goed had voorspeld, dan was je op een totaal van 180 punten gekomen.

Je had feitelijk maar 1 kans op een runner-up en die heb je gepakt ;).

Dus feitelijk heb je TMP niet verslagen, maar MarsM, want zoals gezegd had hij op 1 scenario geen kans op een award en dat was dit scenario :).

 

9 hours ago, samba-boy said:

Toegegeven, hij heeft vaak ook rare mol-onwaardige capriolen uitgehaald. Onnodig geld binnengebracht bij Car-aoke is één ding, maar hij HAD DE FUCKING POT AAN HET EIND! MAANDENLANG! Als hij daar in de studio nog minimaal een honderdje verscheurd had, dan was hij in mijn ogen de ultieme mol geweest; noem me maar een eikel, maar it's all in the game :P Toch, er zat echt iets lekker glad en glibberigs aan al zijn molstreken. En allemaal onder het kopje 'zo fanatiek'. Er had nog meer uit de pot gekund, maar met zo'n incapabel zootje had hij het gelukkig toch niet al te lastig en kon hij doen wat hij bij elke opdracht wel leek te doen; "Even zen, relaxen" _O- 

Ik vond dit uiteindelijk wel een briljante mol.

Lekker brutaal en gewoon alles lekker onder de ogen van de kandidaten doen (hoe blind waren ze?!; Heey, nu begrijp ik ook de teksten uit het dagboek van de mol :P)

Enige jammere was wel dat hij nog niet even wat meer geld aan Art heeft gegeven na die treinopdracht ("ik hoef het toch niet na te tellen he?").

Maar verder... Ik vond Kees Tol en Dennis Weening tot nu de beste mollen ever, maar Jan komt daar aardig bij in de buurt (sterker nog: Alles wat Kees deed, dat deed hij nog eens 5x dunnetjes over).

Ook die pasjes dat hij in die stad erachteraan sjokt en gewoonweg niets uitvreet :P.

1 keer achterom kijken (zoals bij Jon van Eerd) en het was klaar.

En met dat park ook (1 blik naar links en het was klaar).

Ik vond het een waardige mol :).

 

9 hours ago, samba-boy said:

Zo, tot zover mijn mini-analyse. Conclusie: Matige slotaflevering (Dat publiek blijft een afknapper en veel teveel resumé van wat we allang gezien hebben), belabberde onthulling (Olcay die constant door Art's monoloog brabbelde was fucking irritant :r), maar Olcay als de loser is best wel een voldoening op zichzelf. Zelfs al was mijn voorspelling voor de finale er niet gebaat bij. ^_^

Dat publiek is sowieso irritant.

Ja Olcay is de mol!! Eh.. want precies? (geen uitleg).

Of jaaa ik vond Jan echt opvallend met die duik in dat water.. Ooh oke, dus je zit op hem vanaf aflevering 8.. Goed hoor, wij ook :)

En ook die opmerking... Ja want ik kijk al 10 jaar de Mol... Ja joh?! Ik al 18 jaar!

 

aangepast door RM
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • RM locked this topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...